Goedenmiddagquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doet me denken aan de brand bon Munsterhuis.
Dealer in o.a. Ferrari, Maserati, Lambo, Aston Martin, Jaguar en andere dure auto's.quote:
Ah, dat is ook zuur jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dealer in o.a. Ferrari, Maserati, Lambo, Aston Martin, Jaguar en andere dure auto's.
Zeker omdat hij ook veel oldtimers heeft/had.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker omdat hij ook veel oldtimers heeft/had.
Dat rooie ding op m'n Flickr paginaquote:
In Hilversum zit Krooymans... die heeft een compleet Ferrari museum in z'n kelder.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dealer in o.a. Ferrari, Maserati, Lambo, Aston Martin, Jaguar en andere dure auto's.
Mannen met een tongpiercing is een no noquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik las iets over tongpiercings in het vorige topic.. Ik heb een tongpiercing
Echt hequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat rooie ding op m'n Flickr pagina
[..]
In Hilversum zit Krooymans... die heeft een compleet Ferrari museum in z'n kelder.
Als daar ooit zoiets gebeurt.....
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, klopt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mannen met een tongpiercing is een no no
Idd, rilquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mannen met een tongpiercing is een no no
een hele mooiequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Maar ik ben een vrouw
Dat snap ik, maar dat van die mannen werd besproken in vorig topic dus vandaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Maar ik ben een vrouw
Ja ook dat!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, ril. Maar bij vrouwen boven een bepaalde leeftijd ook. Vind dat echt zo'n puberale piercing, net als navelpiercings
.
Bij vrouwen rond de 30 vind ik het al geen gezicht meer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja ook dat!
Ik denk dat die van mij eruit gaat zodra ik zwanger word
gelukkig ben ik al 32quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij vrouwen rond de 30 vind ik het al geen gezicht meer.
Ik wil dan ook zwanger worden voor mn 28equote:Op dinsdag 18 september 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij vrouwen rond de 30 vind ik het al geen gezicht meer.
Navelpiercings kunnen best geil zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, ril. Maar bij vrouwen boven een bepaalde leeftijd ook. Vind dat echt zo'n puberale piercing, net als navelpiercings
.
Kloptquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Navelpiercings kunnen best geil zijn.
Ohai.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn kont oxideren
Ik had ook niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn... zo'n verroestte piercing aan je kont...quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel plezier schat!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga maar eens naar het chillste keuzevak van het jaar; Mindfulness
Tot vanavond lekkere mensen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Fijn... zo'n verroestte piercing aan je kont...![]()
Laat hem lekker zitten waar ie zit
Als ie gaat roesten gaat er iets heel erg verkeerdquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Fijn... zo'n verroestte piercing aan je kont...![]()
Laat hem lekker zitten waar ie zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mindfulness... Mijn mind is altijd al full, daar hoef ik geen vak voor te volgenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga maar eens naar het chillste keuzevak van het jaar; Mindfulness
Tot vanavond lekkere mensen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
En gelukkig heb ik een grote reet dus het ken lang aan't ken lang aan denk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg nee. Naar aanleiding van je foto en omdat het best punk overkomt. Mijn mening trouwens hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zit al HEUL lang te twijfelen over een wenkbrauw piercing
Ook gehad... wat een dramaquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
lijkt mij niet erg mooi bij jouw gezicht staanquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
En zoals je weet zie ik je foto regelmatigquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |