Goedenmiddagquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doet me denken aan de brand bon Munsterhuis.
Dealer in o.a. Ferrari, Maserati, Lambo, Aston Martin, Jaguar en andere dure auto's.quote:
Ah, dat is ook zuur jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dealer in o.a. Ferrari, Maserati, Lambo, Aston Martin, Jaguar en andere dure auto's.
Zeker omdat hij ook veel oldtimers heeft/had.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker omdat hij ook veel oldtimers heeft/had.
Dat rooie ding op m'n Flickr paginaquote:
In Hilversum zit Krooymans... die heeft een compleet Ferrari museum in z'n kelder.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dealer in o.a. Ferrari, Maserati, Lambo, Aston Martin, Jaguar en andere dure auto's.
Mannen met een tongpiercing is een no noquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik las iets over tongpiercings in het vorige topic.. Ik heb een tongpiercing
Echt hequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat rooie ding op m'n Flickr pagina
[..]
In Hilversum zit Krooymans... die heeft een compleet Ferrari museum in z'n kelder.
Als daar ooit zoiets gebeurt.....
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, klopt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mannen met een tongpiercing is een no no
Idd, rilquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mannen met een tongpiercing is een no no
een hele mooiequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Maar ik ben een vrouw
Dat snap ik, maar dat van die mannen werd besproken in vorig topic dus vandaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Maar ik ben een vrouw
Ja ook dat!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, ril. Maar bij vrouwen boven een bepaalde leeftijd ook. Vind dat echt zo'n puberale piercing, net als navelpiercings
.
Bij vrouwen rond de 30 vind ik het al geen gezicht meer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja ook dat!
Ik denk dat die van mij eruit gaat zodra ik zwanger word
gelukkig ben ik al 32quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij vrouwen rond de 30 vind ik het al geen gezicht meer.
Ik wil dan ook zwanger worden voor mn 28equote:Op dinsdag 18 september 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij vrouwen rond de 30 vind ik het al geen gezicht meer.
Navelpiercings kunnen best geil zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, ril. Maar bij vrouwen boven een bepaalde leeftijd ook. Vind dat echt zo'n puberale piercing, net als navelpiercings
.
Kloptquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Navelpiercings kunnen best geil zijn.
Ohai.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn kont oxideren
Ik had ook niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn... zo'n verroestte piercing aan je kont...quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel plezier schat!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga maar eens naar het chillste keuzevak van het jaar; Mindfulness
Tot vanavond lekkere mensen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Fijn... zo'n verroestte piercing aan je kont...![]()
Laat hem lekker zitten waar ie zit
Als ie gaat roesten gaat er iets heel erg verkeerdquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Fijn... zo'n verroestte piercing aan je kont...![]()
Laat hem lekker zitten waar ie zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mindfulness... Mijn mind is altijd al full, daar hoef ik geen vak voor te volgenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga maar eens naar het chillste keuzevak van het jaar; Mindfulness
Tot vanavond lekkere mensen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
En gelukkig heb ik een grote reet dus het ken lang aan't ken lang aan denk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg nee. Naar aanleiding van je foto en omdat het best punk overkomt. Mijn mening trouwens hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zit al HEUL lang te twijfelen over een wenkbrauw piercing
Ook gehad... wat een dramaquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
lijkt mij niet erg mooi bij jouw gezicht staanquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
En zoals je weet zie ik je foto regelmatigquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
Bah.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
Wat ik al dachtquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lijkt mij niet erg mooi bij jouw gezicht staan
Niet handig met een helm nee.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En zoals je weet zie ik je foto regelmatig
Dat hoor ik vaker, dat die makkelijk gaan klieren.quote:
waarom kijk jij zo vaak naar zijn fotoquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En zoals je weet zie ik je foto regelmatig
Kom ik nog uit de richting van 't Gooi, maar ik begin het soms net zo hard over te nemenquote:
Nee dank jequote:
Hij schijnt verkeerd te klikken telkensquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom kijk jij zo vaak naar zijn foto
achteraf gezien had ik beter een staafje kunnen nemen ipv een ringetje.. maarja ik was 17 wist ik veel, en naar ruim een jaar etteren (letterlijk en figuurlijk) was ik er zo klaar meequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, dat die makkelijk gaan klieren.
Hij noemde me vanmiddag lurker. Maar omdat ik mijn scherm van internet klein heb staan zodat mijn collega niet meekijkt met wat ik doe druk ik ipv quote vaak op fobo. Dus vandaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom kijk jij zo vaak naar zijn foto
die heb ik iemand zelf zien zettenquote:
hmm ja ja.. he likes youquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dank je
[..]
Hij schijnt verkeerd te klikken telkens
Heel goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dank je
[..]
Stiekem ben ik gay op jequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dank je
[..]
ik heb er ook een paarquote:
Labretsquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
achteraf gezien had ik beter een staafje kunnen nemen ipv een ringetje.. maarja ik was 17 wist ik veel, en naar ruim een jaar etteren (letterlijk en figuurlijk) was ik er zo klaar mee
Net als mij labret, die heb ik er begin vd maand ook uit gehaald.
Jammer maar helaas, maar het is niet anders
Dat laatste.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
and counting...
ik wil ook wel meer... maar geen inspiratie... en geld
Ja dat lijkt er wel opquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm ja ja.. he likes you
Lijkt me 1. ontzettend veel pijn doen en 2. ongemakkelijk.quote:
Niks mis mee zolang ze een betekenis hebben.quote:
Ik wist hetquote:
Ik krijg er zelfs pijn van aan m'n clit als ik eraan denk. Wil niet weten hoe dat voor de namen voeltquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik iemand zelf zien zetten
Vind ik jou helemaal geen type voorquote:
Ik zou hard wegrennen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik iemand zelf zien zetten
dat is het ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg er zelfs pijn van aan m'n clit als ik eraan denk. Wil niet weten hoe dat voor de namen voelt.
Maar, zelf? Wat een gladiool.
Als iemand een tattoo neemt enkel omdat ie het mooi vind is dat toch ook best?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks mis mee zolang ze een betekenis hebben.
[..]
Dat lucht opquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat lijkt er wel op
[..]
Lijkt me 1. ontzettend veel pijn doen en 2. ongemakkelijk.
[..]
Niks mis mee zolang ze een betekenis hebben.
[..]
Ik wist het
ik dacht dat doet ie toch nietquote:
Jij hebt mij dan ook in geen jaren meer gezien of echt gesprokenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik jou helemaal geen type voor.
Wat voor een zou je willen?
Heel groot op je rugquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij hebt mij dan ook in geen jaren meer gezien of echt gesproken
Een tekst, welke houd ik voorlopig liever voor mezelf
Miew!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mindfulness... Mijn mind is altijd al full, daar hoef ik geen vak voor te volgen
Wel veel plezier en succes
Oh hij of zij moet het ook zelf weten hoor, maar persoonlijk zou ik nooit iets laten zetten zonder betekenis.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als iemand een tattoo neemt enkel omdat ie het mooi vind is dat toch ook best?
Zelf heb ik wel dezelfde instelling hoor, tot nu toe. Bij mij moet t een betekenis hebben.
Maar als ik opeens iets moois bedenk zonder al te veel betekenis kan het zomaar gedaan zijn
Serious??quote:
Toch welquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dacht dat doet ie toch niet![]()
Dat zou op zich nog wel een goede zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heel groot op je rug
ME IS GEEN BEZITTELIJK VOORNAAMWOORD
?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heel groot op je rug
?
Ben je qua uiterlijk zoveel veranderd dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij hebt mij dan ook in geen jaren meer gezien of echt gesproken
Een tekst, welke houd ik voorlopig liever voor mezelf
Wat serious?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh hij of zij moet het ook zelf weten hoor, maar persoonlijk zou ik nooit iets laten zetten zonder betekenis.
[..]
Serious??
[..]
Toch wel
Qua uiterlijk? Nauwelijks.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je qua uiterlijk zoveel veranderd dan?
Teksten, kan mooi zijn. Zolang er geen fout in staat.
Nou danquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Qua uiterlijk? Nauwelijks.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heel groot op je rug
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |