Goedenmiddagquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doet me denken aan de brand bon Munsterhuis.
Dealer in o.a. Ferrari, Maserati, Lambo, Aston Martin, Jaguar en andere dure auto's.quote:
Ah, dat is ook zuur jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dealer in o.a. Ferrari, Maserati, Lambo, Aston Martin, Jaguar en andere dure auto's.
Zeker omdat hij ook veel oldtimers heeft/had.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker omdat hij ook veel oldtimers heeft/had.
Dat rooie ding op m'n Flickr paginaquote:
In Hilversum zit Krooymans... die heeft een compleet Ferrari museum in z'n kelder.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dealer in o.a. Ferrari, Maserati, Lambo, Aston Martin, Jaguar en andere dure auto's.
Mannen met een tongpiercing is een no noquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik las iets over tongpiercings in het vorige topic.. Ik heb een tongpiercing
Echt hequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat rooie ding op m'n Flickr pagina
[..]
In Hilversum zit Krooymans... die heeft een compleet Ferrari museum in z'n kelder.
Als daar ooit zoiets gebeurt.....
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, klopt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mannen met een tongpiercing is een no no
Idd, rilquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mannen met een tongpiercing is een no no
een hele mooiequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Maar ik ben een vrouw
Dat snap ik, maar dat van die mannen werd besproken in vorig topic dus vandaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Maar ik ben een vrouw
Ja ook dat!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, ril. Maar bij vrouwen boven een bepaalde leeftijd ook. Vind dat echt zo'n puberale piercing, net als navelpiercings
.
Bij vrouwen rond de 30 vind ik het al geen gezicht meer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja ook dat!
Ik denk dat die van mij eruit gaat zodra ik zwanger word
gelukkig ben ik al 32quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij vrouwen rond de 30 vind ik het al geen gezicht meer.
Ik wil dan ook zwanger worden voor mn 28equote:Op dinsdag 18 september 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij vrouwen rond de 30 vind ik het al geen gezicht meer.
Navelpiercings kunnen best geil zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, ril. Maar bij vrouwen boven een bepaalde leeftijd ook. Vind dat echt zo'n puberale piercing, net als navelpiercings
.
Kloptquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Navelpiercings kunnen best geil zijn.
Ohai.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn kont oxideren
Ik had ook niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn... zo'n verroestte piercing aan je kont...quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel plezier schat!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga maar eens naar het chillste keuzevak van het jaar; Mindfulness
Tot vanavond lekkere mensen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Fijn... zo'n verroestte piercing aan je kont...![]()
Laat hem lekker zitten waar ie zit
Als ie gaat roesten gaat er iets heel erg verkeerdquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Fijn... zo'n verroestte piercing aan je kont...![]()
Laat hem lekker zitten waar ie zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mindfulness... Mijn mind is altijd al full, daar hoef ik geen vak voor te volgenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga maar eens naar het chillste keuzevak van het jaar; Mindfulness
Tot vanavond lekkere mensen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
En gelukkig heb ik een grote reet dus het ken lang aan't ken lang aan denk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg nee. Naar aanleiding van je foto en omdat het best punk overkomt. Mijn mening trouwens hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zit al HEUL lang te twijfelen over een wenkbrauw piercing
Ook gehad... wat een dramaquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
lijkt mij niet erg mooi bij jouw gezicht staanquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
En zoals je weet zie ik je foto regelmatigquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
Bah.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
Wat ik al dachtquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lijkt mij niet erg mooi bij jouw gezicht staan
Niet handig met een helm nee.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En zoals je weet zie ik je foto regelmatig
Dat hoor ik vaker, dat die makkelijk gaan klieren.quote:
waarom kijk jij zo vaak naar zijn fotoquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En zoals je weet zie ik je foto regelmatig
Kom ik nog uit de richting van 't Gooi, maar ik begin het soms net zo hard over te nemenquote:
Nee dank jequote:
Hij schijnt verkeerd te klikken telkensquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom kijk jij zo vaak naar zijn foto
achteraf gezien had ik beter een staafje kunnen nemen ipv een ringetje.. maarja ik was 17 wist ik veel, en naar ruim een jaar etteren (letterlijk en figuurlijk) was ik er zo klaar meequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, dat die makkelijk gaan klieren.
Hij noemde me vanmiddag lurker. Maar omdat ik mijn scherm van internet klein heb staan zodat mijn collega niet meekijkt met wat ik doe druk ik ipv quote vaak op fobo. Dus vandaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom kijk jij zo vaak naar zijn foto
die heb ik iemand zelf zien zettenquote:
hmm ja ja.. he likes youquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dank je
[..]
Hij schijnt verkeerd te klikken telkens
Heel goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dank je
[..]
Stiekem ben ik gay op jequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dank je
[..]
ik heb er ook een paarquote:
Labretsquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
achteraf gezien had ik beter een staafje kunnen nemen ipv een ringetje.. maarja ik was 17 wist ik veel, en naar ruim een jaar etteren (letterlijk en figuurlijk) was ik er zo klaar mee
Net als mij labret, die heb ik er begin vd maand ook uit gehaald.
Jammer maar helaas, maar het is niet anders
Dat laatste.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
and counting...
ik wil ook wel meer... maar geen inspiratie... en geld
Ja dat lijkt er wel opquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm ja ja.. he likes you
Lijkt me 1. ontzettend veel pijn doen en 2. ongemakkelijk.quote:
Niks mis mee zolang ze een betekenis hebben.quote:
Ik wist hetquote:
Ik krijg er zelfs pijn van aan m'n clit als ik eraan denk. Wil niet weten hoe dat voor de namen voeltquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik iemand zelf zien zetten
Vind ik jou helemaal geen type voorquote:
Ik zou hard wegrennen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik iemand zelf zien zetten
dat is het ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg er zelfs pijn van aan m'n clit als ik eraan denk. Wil niet weten hoe dat voor de namen voelt.
Maar, zelf? Wat een gladiool.
Als iemand een tattoo neemt enkel omdat ie het mooi vind is dat toch ook best?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks mis mee zolang ze een betekenis hebben.
[..]
Dat lucht opquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat lijkt er wel op
[..]
Lijkt me 1. ontzettend veel pijn doen en 2. ongemakkelijk.
[..]
Niks mis mee zolang ze een betekenis hebben.
[..]
Ik wist het
ik dacht dat doet ie toch nietquote:
Jij hebt mij dan ook in geen jaren meer gezien of echt gesprokenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik jou helemaal geen type voor.
Wat voor een zou je willen?
Heel groot op je rugquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij hebt mij dan ook in geen jaren meer gezien of echt gesproken
Een tekst, welke houd ik voorlopig liever voor mezelf
Miew!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mindfulness... Mijn mind is altijd al full, daar hoef ik geen vak voor te volgen
Wel veel plezier en succes
Oh hij of zij moet het ook zelf weten hoor, maar persoonlijk zou ik nooit iets laten zetten zonder betekenis.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als iemand een tattoo neemt enkel omdat ie het mooi vind is dat toch ook best?
Zelf heb ik wel dezelfde instelling hoor, tot nu toe. Bij mij moet t een betekenis hebben.
Maar als ik opeens iets moois bedenk zonder al te veel betekenis kan het zomaar gedaan zijn
Serious??quote:
Toch welquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dacht dat doet ie toch niet![]()
Dat zou op zich nog wel een goede zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heel groot op je rug
ME IS GEEN BEZITTELIJK VOORNAAMWOORD
?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heel groot op je rug
?
Ben je qua uiterlijk zoveel veranderd dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij hebt mij dan ook in geen jaren meer gezien of echt gesproken
Een tekst, welke houd ik voorlopig liever voor mezelf
Wat serious?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh hij of zij moet het ook zelf weten hoor, maar persoonlijk zou ik nooit iets laten zetten zonder betekenis.
[..]
Serious??
[..]
Toch wel
Qua uiterlijk? Nauwelijks.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je qua uiterlijk zoveel veranderd dan?
Teksten, kan mooi zijn. Zolang er geen fout in staat.
Nou danquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Qua uiterlijk? Nauwelijks.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heel groot op je rug
?
Sowwy.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom was jij ineens weg?
Nou? Billenkoek voor jou
Eeeeh. ok.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Of ik je leuk vind? OnwijsHeb je picture ook allang als telefoonachtergrond
Irritatie is ook niet goed, idd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Na 2 jaar van irritatie af en aan.. Dan maar niet.. jammer zeker. Maar goed...
Foto foto foto! Ik ga schoenen bij de h&m kopen. Of mss toch niet. Maar ik wil zoooo graag nieuwe schoenen, maar er staan hier 40 paar en ik trek er maar 10 regelmatig aan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:38 schreef Samzz het volgende:
Tam, ik heb schattige nieuwe laarsjes!
Ik zou echt vreemd opkijken als een vent mij als telefoonachtergrond hadquote:
Wat flauw zegquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou 'm ook niet op m'n voorhoofd zetten hoor
Ik weet niet of die nu aan het trollen is of nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou echt vreemd opkijken als een vent mij als telefoonachtergrond had
Ik heb de mijne ook "ontworpen", samengesteld in photoshop.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:37 schreef Samzz het volgende:
Een kennis van mij wil dat ik zijn volgende tattoo ontwerp, ik durf niet.
Zoals ik al zei, waren misclicksquote:
Als ik thuis ben. Ik drink nu een wijntjequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Foto foto foto! Ik ga schoenen bij de h&m kopen. Of mss toch niet. Maar ik wil zoooo graag nieuwe schoenen, maar er staan hier 40 paar en ik trek er maar 10 regelmatig aan.En die van de h&m zijn zooo lekker goedkoop.
Sowieso bepaal ik alles wat ik doe zelfquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat flauw zeg.
Ik vind je er geen type voor, wat je doet moet je uiteraard zelf weten.
Thank Godquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, waren misclicksEn 1 keer omdat ik trots liet zien dat ik in iemand ze fobo stond haha
Vast wel johquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of die nu aan het trollen is of niet
Wat liefquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook "ontworpen", samengesteld in photoshop.
LL is er mee naar een tattooshop gegaan, en die hebben hem uitgewerkt zodat alle elementen 1 geheel vormen zeg maar. En op m'n verjaardag nam ze me mee als verrassing naar de tattooshop en daar mocht ik gaan zitten
Gooi die andere 30 paar weg danquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Foto foto foto! Ik ga schoenen bij de h&m kopen. Of mss toch niet. Maar ik wil zoooo graag nieuwe schoenen, maar er staan hier 40 paar en ik trek er maar 10 regelmatig aan.En die van de h&m zijn zooo lekker goedkoop.
Jaloers. Ik wil ook een wijntje maar ik ben al zo moe.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik thuis ben. Ik drink nu een wijntje.
Kan ik niet. Verslaafd enzo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gooi die andere 30 paar weg dan
vrouwen...quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:40 schreef Tamashii het volgende:
Whoe, ik wil ook een tattoo. Maar ik durf niet. bang dat ik spijt krijg. Maar ik wil het eigenlijk wel en oooh ik ben zo vermoeiend.
Dat is mannenlogica, vrouwen schijnen dat ECHT NIET te begrijpen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Berg ze op in de kast.quote:
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is mannenlogica, vrouwen schijnen dat ECHT NIET te begrijpen.
Ben je helemaal van de ratten besnuffeldquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon heel trots op mijn lichaam/huidje. Vooral omdat ik met douchen al zo moeilijk ben, dus ik verzorg mezelf zo goed. En stel je voor dat het een lelijke tattoo word, ik zou kapot gaan.quote:
Ik moet uitkijken hier, lig continu in een deukquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je helemaal van de ratten besnuffeld?
Begrijp het heus wel. Ik kan het alleen niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is mannenlogica, vrouwen schijnen dat ECHT NIET te begrijpen.
zoveel schoenenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog. Bovenin mijn oor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:41 schreef Samzz het volgende:
4 piercings (oorlellen ook gepierced) en geen tats, hier.
Moeilijk met douchen, wut?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon heel trots op mijn lichaam/huidje. Vooral omdat ik met douchen al zo moeilijk ben, dus ik verzorg mezelf zo goed. En stel je voor dat het een lelijke tattoo word, ik zou kapot gaan.
Welneequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zoveel schoenen
ik faal echt als vrouw
Doe ik ook.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Berg ze op in de kast.
[..]
Nee inderdaad
Is dat het enige waar je bang voor bent, of ook dat je erop uitgekeken raakt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon heel trots op mijn lichaam/huidje. Vooral omdat ik met douchen al zo moeilijk ben, dus ik verzorg mezelf zo goed. En stel je voor dat het een lelijke tattoo word, ik zou kapot gaan.
Helixquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog. Bovenin mijn oor.
Moeilijke huid, word snel droog en als ik teveel zeep of warm water gebruik dan krijg ik rode vlekjes, daarom elke dag lotion en cremes. Koud douchen en alleen Lush, af en toe douchegel met parabenen ofzo.quote:
wil ik ook nogquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helix?
Ik zag laatst hele mooie oorklemmetjes, geen idee waar ze te kopen. Ik wil volgend jaar ergens een inner conch zetten en dan ben ik wel klaar
.
Nee. Ik wil dus graag een tat met de initialen van mijn ouders. Daar zal ik altijd van blijven houden en daar heb ik zóveel van geleerd, dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat het enige waar je bang voor bent, of ook dat je erop uitgekeken raakt?
Dat heb ik namelijk, ik ben zo wispelturig als de neten.
Kan niet. Als we gaan verhuizen dan krijg ik een inloopkast.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koop een grotere kastOf stapel het op
Neee, gewoon een klein knopje bovenin.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helix?
Ik zag laatst hele mooie oorklemmetjes, geen idee waar ze te kopen. Ik wil volgend jaar ergens een inner conch zetten en dan ben ik wel klaar
.
Ah oke op die fiets. Ja ik krijg ook rode vlekjes/bultjes bij écht warm douchen, maar dat boeit me niks want dat is zo lekkerquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moeilijke huid, word snel droog en als ik teveel zeep of warm water gebruik dan krijg ik rode vlekjes, daarom elke dag lotion en cremes. Koud douchen en alleen Lush, af en toe douchegel met parabenen ofzo.
Wedden dat die ook te klein isquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan niet. Als we gaan verhuizen dan krijg ik een inloopkast.![]()
Jij bent stom.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vrouwenlogica: ik heb 40 paar schoenen. Dat ik het niet op kan bergen komt doordat ik een te kleine kast heb. Laat ik een grotere kast kopen.
Mannenlogica: ik heb 40 paar schoenen. Dat ik het niet op kan bergen komt doordat ik 35 paar te veel heb. Laat ik 35 paar weggooien.
Dan moet je een goede artist zoekenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee. Ik wil dus graag een tat met de initialen van mijn ouders. Daar zal ik altijd van blijven houden en daar heb ik zĂłveel van geleerd, dus dat komt wel goed.
Dat ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vrouwenlogica: ik heb 40 paar schoenen. Dat ik het niet op kan bergen komt doordat ik een te kleine kast heb. Laat ik een grotere kast kopen.
Mannenlogica: ik heb 40 paar schoenen. Dat ik het niet op kan bergen komt doordat ik 35 paar te veel heb. Laat ik 35 paar weggooien.
Kat von Dquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je een goede artist zoeken. Of bel Kat von D.
.
Ik vind het ook heerlijk. Liefst beginnen met 25 en dan op laten lopen naar 40 graden. Fuck, in de winter. God damn wat raak ik dan in een trance. Maar dat kan dus echt maar 2 keer per maand ofzo terwijl ik elke dag zo zou willen douchen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke op die fiets. Ja ik krijg ook rode vlekjes/bultjes bij écht warm douchen, maar dat boeit me niks want dat is zo lekker
Ja, een helixquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neee, gewoon een klein knopje bovenin.
Ik ga voor de mannenlogicaquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
gestileerde Zwaan (zelfde als Lola heeft) op m'n rechter onderarm.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee. Ik wil dus graag een tat met de initialen van mijn ouders. Daar zal ik altijd van blijven houden en daar heb ik zóveel van geleerd, dus dat komt wel goed.
Zou dat kunnen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je een goede artist zoeken. Of bel Kat von D.
.
Oh sorry, ik ben echt een noob op dat gebied.quote:
I dunno. Wij hebben geen thermostaatkraan, maar wel telkens een stukkie warmer inderdaadquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk. Liefst beginnen met 25 en dan op laten lopen naar 40 graden. Fuck, in de winter. God damn wat raak ik dan in een trance. Maar dat kan dus echt maar 2 keer per maand ofzo terwijl ik elke dag zo zou willen douchen.
Minus het looppad.quote:
Dat laatste.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
gestileerde Zwaan (zelfde als Lola heeft) op m'n rechter onderarm.
en op m'n linker schouder een tat voor m'n overleden vader.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan niet. Als we gaan verhuizen dan krijg ik een inloopkast.![]()
Toch niet in Nederland?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft een zaak toch, waarom niet.
Nee, niet in NLquote:
Heerlijk is dat he.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I dunno. Wij hebben geen thermostaatkraan, maar wel telkens een stukkie warmer inderdaad
Samen douchen?![]()
[..]
Minus het looppad.
Ik weet niet hoeveel zoiets kost.quote:
Mooie gedachte 5 jaar geleden dat hij overleed en hij wilde altijd iets ter nagedachtenis van, en het kwam er niet vanquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat laatste.Fuck it denk ik dan, respect voor mensen die zo loyaal zijn naar familie.
Joaquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heerlijk is dat he.Maakt me echt gelukkig. Helemaal scrubben in de douche met Buffy en dan chillen op de bank met warme chocolademelk in mijn panter broek.
Ja, fucking fancy.
Hmmm.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet in NL. Dan moet je bij Henk zijn.
Juist.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooie gedachte 5 jaar geleden dat hij overleed en hij wilde altijd iets ter nagedachtenis van, en het kwam er niet van
Nou soms moet je dan de gelegenheid creeeren
Doe het gewoonquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmmm.Mijn vriend heeft wel mooie hier uit de buurt.
Ja is dat gek?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joa![]()
Wut? Je scrubt jezelf en gaat op de bank zitten?
Scrubben doe je toch onder de douche?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja is dat gek?Na het douchen ga ik op de bank zitten he.
Mijn doucheverhalen zal ik hier jullie tot de details besparen!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef Samzz het volgende:
Ik had het niet verwacht ivm zo wispelturig als de neten, maar m'n VCH zit er nog steeds.
Oh, niet googlen ivm NSFW.
Mja inderdaad, van de week maar een design ontwerp afspraak makenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe het gewoon. Je wilt het zo graag.
Wellicht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scrubben doe je toch onder de douche?![]()
Je mag ze wel DM'en
En dat deed jij voor mijquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooie gedachte 5 jaar geleden dat hij overleed en hij wilde altijd iets ter nagedachtenis van, en het kwam er niet van
Nou soms moet je dan de gelegenheid creeeren
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Juist.Pfft. Ik ben een sentimenteel mens, dit soort dingen doen mij dus echt wat.
Doenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]WAUW. Dat wil ik eigenlijk ook.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Juist.Pfft. Ik ben een sentimenteel mens, dit soort dingen doen mij dus echt wat.
Echte FOK!ers FOK!en door op hun smartphonequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:56 schreef Tamashii het volgende:
Sorry allerliefste mensen, ik moet stom mee boodschappen doen.
Kusjes en tot dadelijk!
Chatten met Knetter, nicequote:Op dinsdag 18 september 2012 16:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi ik mag zometeen beginnen met chatten voor mijn werkben benieuwd :p
via de website idd.quote:
Dat is echt domquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
via de website idd.
en ik kwam er net achter dat mijn naam er dan bij staatonbekenden zien mijn vooraam en achternaam
Dat is wat minderquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
via de website idd.
en ik kwam er net achter dat mijn naam er dan bij staatonbekenden zien mijn vooraam en achternaam
zoveel heb je er dan niet aan hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is echt dom
Vanavond eens op de website koekeloeren
Whut? Waaromquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
via de website idd.
Boeie, eens kijken of t lukt te chatten met jouquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zoveel heb je er dan niet aan hoor
ik mag op de chat tot 20.00
godzijdank is er geen foto bij.. dat wou mijn coach eerst wel
geen idee.. ik snap de gedachte ook niet helemaal.. en heb het net bij ict aangekaart.. achternaam gaat waarschijnlijk wegquote:
Voor het zelfde geld zit een gek je even op te zoeken op social media alles.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen idee.. ik snap de gedachte ook niet helemaal.. en heb het net bij ict aangekaart.. achternaam gaat waarschijnlijk wegzijn ze nu mee bezig
ja nou pcies.. niet dat ik zo veel te verbergen heb en ze mogen best mij op fb vinden maar tochquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld zit een gek je even op te zoeken op social media alles.
Dat is beter.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen idee.. ik snap de gedachte ook niet helemaal.. en heb het net bij ict aangekaart.. achternaam gaat waarschijnlijk wegzijn ze nu mee bezig
hey een switchquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
Experimental
68%
Sadist
57%
Bondage
50%
Switch
50%
Dominant
43%
Vanilla
39%
Masochist
36%
Submissive
21%
Exhibitionist / Voyeur
11%
Degradation
7%
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hey een switchdie liever dominant is
![]()
hi
Neequote:Op dinsdag 18 september 2012 17:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Ello
![]()
Maar ook bijna 60 % sadist, moet ik me zorgen maken?![]()
snel ga elkaar prikken omdat het kanquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoi ik ben naakt en mijn vriend is een sadist en ik ook.
Wat een ventquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ben ik thuis begint het knetterhard te hozenno way dat ik nu de auto uit ga..
Hoe gaat het verhaaltje verder?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:34 schreef DevilsWhore het volgende:
of gewoon neuken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
snel ga elkaar prikken omdat het kan
quote:
Heb wel eens wat gehad met een boksende dame. Terwijl ik ook nog actief bokstequote:Op dinsdag 18 september 2012 17:34 schreef DevilsWhore het volgende:
ja. dat zou ook mijn eerste keus zijn maar ik denk maak er eens wat anders van..quote:
Ik hoef niet meer buiten gelukkig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja... Ik moet straks ook door een regenbui denk ik (als ik buienradar zo zie)
Boeiend
Dat is alleen maar fijn....quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer buiten gelukkig.
Respect dat je dat doet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is alleen maar fijn....
Ik moet collecteren voor het goede doel...
Ik ga sowieso nooit naar buiten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer buiten gelukkig.
Welke? Mijn ma loopt nu voor de nierstichting.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is alleen maar fijn....
Ik moet collecteren voor het goede doel...
Daarom neuk je dus niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nooit naar buiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom neuk je dus niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarheid als een koe.
Dat, of het feit dat ik nooit single vrouwen tegenkom.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hoi.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarheid als een koe.
Dat, of het feit dat ik nooit single vrouwen tegenkom.
Jij komt mij zaterdag tegen, dus al één probleem opgelost.quote:
Ik dacht dat dat ons geheimpje was.quote:
Hmm, nou, ik verzin wel een andere als geheimpje danquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat ons geheimpje was.
What the hell is Hallon?quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, nou, ik verzin wel een andere als geheimpje dan
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom meet iedereen opeens Fera, en ik niet?
Ik ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke? Mijn ma loopt nu voor de nierstichting.
Dat is al 1 horde genomen ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij komt mij zaterdag tegen, dus al één probleem opgelost.
Ik dacht dat ik speciaal was.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoezo iedereen? Ik mis wat ...quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jij bent ook speciaal, je bent de enige die ik voorlopig ga meeten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik speciaal was.
sinds wanneer ben jij vrijgezelquote:
Tofquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook
Mijn schoonmoeder is nierpatient.
Volgende maand dierenbescherming
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent ook speciaal, je bent de enige die ik voorlopig ga meeten.
Goed hoor, alleen echt mega druk ... Ik ben kapot en ik heb nog zoveel huiswerk ... En meteen nadat ik thuis kwam moest ik koken. Bah.quote:
Ik wou jou ook meetenquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Sinds donderdag 13 september 2012.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij vrijgezel
Meh, stomme kaneelquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik niet ...quote:
Das is wel klotequote:Op dinsdag 18 september 2012 17:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed hoor, alleen echt mega druk ... Ik ben kapot en ik heb nog zoveel huiswerk ... En meteen nadat ik thuis kwam moest ik koken. Bah.
Ik? Boos? Euh nee hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh, je bent zo schattig als je boos bent.
Wie zegt dat jij naar mij moet komen?quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij naar mij moet komen?Waar dan? In dit gat is echt niks te beleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Le Baronquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar dan? In dit gat is echt niks te beleven.
Zou goed kunnen hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tof
Mijn ma loopt ook voor hartstichting en epilepsie fonds?
quote:
Den Bosch woonde je toch vlak bij?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar dan? In dit gat is echt niks te beleven.
Onderdanige Royco.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
Switch
93%
Bondage
86%
Submissive
82%
Degradation
71%
Experimental
68%
Sadist
64%
Dominant
57%
Masochist
54%
Exhibitionist / Voyeur
50%
Vanilla
11%
Is idd wel geschikt voor deze specifieke slowchat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi locatie voor een meet een keer
Dan krijg je een paarse broek?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik? Boos? Euh nee hoor
You wouldn't like me when I'm angry..
Ahhh.quote:
Is 40 min met de bus. Maar is idd minder duur ...quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Den Bosch woonde je toch vlak bij?
Goed bezigquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hoor
Ik hou het bij deze 2
Wat is deze? Een test?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onderdanige Royco.Wat niet verrassend.
Switchquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
niet de concurrentie aanprijzenquote:
Van ... ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet de concurrentie aanprijzen
Oh das nog steeds wel lang ja. Ach we zien welquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Is 40 min met de bus. Maar is idd minder duur ...
Jij hebt een club?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet de concurrentie aanprijzen
Waar kan ik die doen?quote:
http://quizfarm.com/quizz(...)-for-bdsm/index.php#quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Dank u.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
http://quizfarm.com/quizz(...)-for-bdsm/index.php#
mijquote:
kijk maar naar mij uiquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen.
Doe jij hem ook eens.
quote:Experimental 79%
Switch 79%
Bondage 71%
Submissive 36%
Masochist 32%
Sadist 32%
Dominant 29%
Exhibitionist / Voyeur 29%
Vanilla 25%
Degradation 11%
quote:Switch 93%
Experimental 79%
Exhibitionist / Voyeur 54%
Dominant 54%
Bondage 54%
Sadist 50%
Submissive 46%
Masochist 43%
Degradation 21%
Vanilla 14%
quote:Switch
96%
Submissive
71%
Experimental
64%
Bondage
61%
Sadist
54%
Dominant
54%
Vanilla
54%
Masochist
36%
Exhibitionist / Voyeur
32%
Degradation
14%
Normale sex..quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:09 schreef Fera het volgende:
Wat is Vanilla eigenlijk?In deze context.
Vanilleseks, het lieve en tedere, wat ik er van begreep.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:09 schreef Fera het volgende:
"Standaard" seks dacht ik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:09 schreef Fera het volgende:
O, oké.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |