Is dat geen coke, in de OP? Ik dacht dat je speed vooral slikte, omdat anders je neusslijmvlies eraan gaatquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:20 schreef _aurum_ het volgende:
Zoals ik dus al eerder vroeg > wat onderzoeken ze precies?
En je eerste keer speed was geen aanrader?
Mijn (ex)vriendjes niet. Coke wel. Al rookten ze die bende ook.quote:
Ik heb wat gemist?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zal het nog erger maken: ik ga morgen richting Zuid Limburg om ook een stuk WK te kijken.![]()
maar dat komt vooral omdat mijn vriend daar al een paar dagen zit en ik gezellig op bezoek ga en dan doe ik net alsof ik geïnteresseerd ben in wielrennen.
[..]
Check deze site: http://www.limburg2012.nl(...)baarheid-ondernemers
Ik wilde net zeggen, hoor je daar niet heel blij en druk van te worden? (dat is wat speed met veel mensen doet). En je hebt verschillende soorten amfetamine, dex geven ze bijv aan adhd patienten (is weer wat anders dan ritalin/concerta).quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:25 schreef Viking84 het volgende:
Sommige mensen worden er juist vrolijk van. Ik verwachtte wel iets maar zo heftig, wow. En dat het speed was wist ik niet.
Dat ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:27 schreef Skoap het volgende:
Speed kan je zowel slikken als snuiven...
Het is inderdaad niet goed voor je neus slijmvlies maar je maag wordt er ook niet super blij van.
Maar veel mensen stoppen speed in een zogenaamd speed bommetje (een sigaretten vloeitje)
We hebben een kennerquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:27 schreef Skoap het volgende:
Speed kan je zowel slikken als snuiven...
Het is inderdaad niet goed voor je neus slijmvlies maar je maag wordt er ook niet super blij van.
Maar veel mensen stoppen speed in een zogenaamd speed bommetje (een sigaretten vloeitje)
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:31 schreef the85mc het volgende:
[..]
We hebben een kenner
Is pep trouwens hetzelfde als speed?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist?Fluwelen broek?
ik was gewaarschuwd. Het werkt heel snel en is ook vrij snel weer weg. Voel me nu wat duizelig en rusteloos.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:29 schreef _aurum_ het volgende:
Is het nu wel een beetje beter Vik? Ik zou geloof ik not amused zijn
Gaat wel weer, vanavond nog even goed afreageren op de bokszak...quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Och Jeager en duutser, wat sneu.... bah
Gaat het weer een beetje Vik?
Hoe is het met jou V1?
Problemen met de galblaas mc? Ik heb wel eens gehoord dat je dan misselijk/ ziek wordt van chocola, of het niet meer lust omdat de galblaas het vet niet meer afbreekt of zoiets.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:54 schreef the85mc het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O 4 bth ham smeerkaas, melk
L 4 bth rosbief, pindakaas
T stukje chocola (dit keer klein stukje, niet misselijk geworden)
T banaan
S uurtje mtben
D denk iets oosters met kip rijst etc.
T kwark
zou misschien kunnen, nooit zo over nagedacht. Ik kon als kind zo goed als geen patat, pannenkoeken en chocomel eten/drinken want dat kwam er na 10 minuten weer uit. Ben er wel overheen gegroeid, maar als ik een hele reep chocola eet voel ik me niet lekker..quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Problemen met de galblaas mc? Ik heb wel eens gehoord dat je dan misselijk/ ziek wordt van chocola, of het niet meer lust omdat de galblaas het vet niet meer afbreekt of zoiets.
Dat is niet zo raar hoor. Ik ben ook misselijk na een reep chocolade.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:27 schreef the85mc het volgende:
[..]
zou misschien kunnen, nooit zo over nagedacht. Ik kon als kind zo goed als geen patat, pannenkoeken en chocomel eten/drinken want dat kwam er na 10 minuten weer uit. Ben er wel overheen gegroeid, maar als ik een hele reep chocola eet voel ik me niet lekker..
Bij de Makro 5 stuks in een folie, na nummer 4 ging ik nadenken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:30 schreef V1z0R het volgende:
Mwah, zon heel blok rittersport ging er eerder makkelijk in
Edit: of je leest goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar hoor. Ik ben ook misselijk na een reep chocolade.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij de Makro 5 stuks in een folie, na nummer 4 ging ik nadenken.
/goeie ouwe tijd
Dat is toch geen kilo?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
gewoon een kilo chocola naar binnen werken
Zo erg was ik nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:41 schreef V1z0R het volgende:
4x250gr...doh, ik keek bij de grote variant, normale is dus 100gr
![]()
Het leek me best nog wel plausibelquote:
Is je soep vers gemaakt of uit een potje? Uit een potje hoeft niet fout te zijn, maar gecombineerd met de rest lees ik toch heel veel suikers en bewerkte producten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:45 schreef Lessien01 het volgende:
Mijn (voorlopig) lijstje
O: twee boterhammen met 10 gram chocolade, 125gr vruchtenyoghurt en koffie
T: 400ml minestronesoep met 3 beschuitjes
L: 3 bruine boterhammen met kruidensmeerkaas, een tiental cherry tomaatjes, 125g yoghurt, een nectarine en een kop thee
T: niets, zat bij de kapper en het leek eeuwen te duren
D: varkensworst met puree en appelmoes
T: geen idee, ben niet thuis vanavond, misschien een stuk fruit en een pudding ofzo
Waarom geen lunch? Vind ht maar een gek lijstje...quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:23 schreef Koniomi het volgende:
Zo nieuwe dag nieuwe ronde
O: havermout/shake/banaan
T: Sinaasappel/ Sludge
Ga zometeen trainen
D: Aardappelen/ kipfilet/ groenten
T: Kipfilet/ Walnoten
T: 6 eieren/ Walnote
Voor het slapen gaan nog een bakje kwark
Ohwwww Turkse pizzaquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:38 schreef LieLie het volgende:
Een lijstje:
O: drie finse rondes met pindakaas
L: volk both jam, panini met kaas en ham, yoghurt met aardbei
D: Turkse pizza met veel groente (drie paprika's, courgette en een ui voor 2p)
B: 2x20 min fietsen
Verder water en groene thee gedronken.
Ik kom helemaalniet aan tussendoortjes toe op het moment. En de panini is niet zo fraai.
ei, kwark, kaas volgens mij ook welquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:42 schreef Quinazoline het volgende:
Ik liep net in de AH op zoek naar iets met veel eiwit. Ik heb uiteindelijk een kipfilet meegenomen, maar zijn er nog andere alternatieven behalve vlees/vis? Noten vind ik erg calorierijk, en ik kan daar gewoon echt geen maat mee houden. De hoeveelheid eiwit in yoghurt valt me tegen, moet ik zeggen.
Er ligt er hier nog 1. Met drop erin.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar hoor. Ik ben ook misselijk na een reep chocolade.
Speciaal meegenomen voor Henk en nog niet opgehaaldquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er ligt er hier nog 1. Met drop erin.
Ioew.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er ligt er hier nog 1. Met drop erin.
Ik was er niet hequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Speciaal meegenomen voor Henk en nog niet opgehaaldHenk!
Ja, het lijkt mij ook niksquote:
Wanneer gaan we afspreken?quote:
Die verkopen ze hier trouwens ook, als je nog meer nodig hebt. En dan kook ik! Of ruilen tegen hagelslag...quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wanneer gaan we afspreken?Welke dag is voor jou handig bijvoorbeeld?
Zal ik naar jullie komen om te koken?
Nog een grootverbruiker hagelslag in het buitenland!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Die verkopen ze hier trouwens ook, als je nog meer nodig hebt. En dan kook ik! Of ruilen tegen hagelslag...
Beter!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Die verkopen ze hier trouwens ook, als je nog meer nodig hebt. En dan kook ik! Of ruilen tegen hagelslag...
Maar ik vind het ook leuk!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Joh, dat hoeft echt niet hoor. Komt wel goed
.
Ja, mijn voorraad is op. Gelukkig land ik drie oktober op Schiphol.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog een grootverbruiker hagelslag in het buitenland!![]()
Hier staan nog 5 pakken reserve
en een extra pure van de Ruijter
Da's nog even doorzetten. Anders maar chocolade raspen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, mijn voorraad is op. Gelukkig land ik drie oktober op Schiphol.
Lau?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:21 schreef Tinkepink het volgende:
Welke andere user schreef muesli ook consequent als meusli?
Vast niet in onze slecht uitgeruste keukenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar ik vind het ook leuk!
IK!!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:21 schreef Tinkepink het volgende:
Welke andere user schreef muesli ook consequent als meusli?
Wat vind je zelf van je lijstje?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vast niet in onze slecht uitgeruste keuken.
Enfin:
O: 200 gr kwark met 4-5 el muesli
L: dubbele bth kaas
T: speculaasje
T: paar zoute sticks die niet zout waren
D: shoarma
Hm
Zit in de nachtdienst dus ben rond half drie heletijd wakker.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Waarom geen lunch? Vind ht maar een gek lijstje...
Niet al te best. Beetje rare dag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:52 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wat vind je zelf van je lijstje?
Na de l ging t foutquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:52 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wat vind je zelf van je lijstje?
Sinds wanneer ben jij mij?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Na de l ging t fout. Ik mis fruit en veggies. Veggies skip ik zelf ook wel eens maar zonder fruit voel ik me meh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm doet nie.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik kan natuurlijk niet beoordelen of je een goede/drukke/rare dag hebt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet al te best. Beetje rare dag.
De dag is nog niet om.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie nu net dat er salade bij de shoarma zit. Geen bestel-shoarma overigens hoor. Duuf is net naar de supermercato geweest.
Oh en ik had een grapefruit bij me hoor! Alleen niet aan toegekomen.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Een rokje was sowieso lillik, jurkje wil ik graag slankie-advice over![]()
Is bietje kort (normaliter zou ik zeggen te, maar vind het printje tof), maar kan wellicht wel met legging?
Ander rokje (die op foto) vind ik
Jurkje staat je hartstikke leuk! Panty/maillot/legging eronder en dan is het een prachtig herfst/winterjorkje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm doet nie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Jurkje staat je prachtig!! Doen
Sigme, hoe was je vakantie?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
IK!!!
goed geheugen zeg! ben hier toch een jaar of 3 niet geweest, misschien zelfs 3,5
dat klinkt heerlijk!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Vakantie was heerlijk. Pràchtig huis, leuk stadje, mooi strand, zonnig weer. 4 keer wezen hardlopen vanaf de stad naar de zee (9km). Verder gelummeld, gelezen en gezond. Lekker eten met veel stokbrood en roomboter, niets aangekomen of afgevallen.
Ga jij nou nog een keertje naar de zon dit jaar of zit het er nu echt op?
hier ook nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Plaatje van Maria doet het niet hier
Werkt nietquote:
Dealquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Nallie!
Wat is het geluid van Q? Als 1 van jullie het weet en dat even zegt en dat ik win dan gaan alle slankies die willen, in Groningen wokken en drinken op mijn kosten
Gefeliciteerd met Mr!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Staat leuk Maria![]()
Lijstje:
O: Omelet
L: twee boterhammen met filet americain
T: Lolly![]()
D: Chinees (want Mr.DML is jarig)
T: yoghurt
Wokken is NOOIT karig.. Drinken ook nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is ¤28.500 waard. Dat etentje is maar karig hoor
Jazeker! En zeewier, en gestoomde dingen en gegrilde dingen en verse tortila's met pekingeend enzo. Nou ja, bedenk het maarquote:
Niet iedereen krijgt 8 borden avondeten weg uniekquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wokken is NOOIT karig.. Drinken ook niet
Thanks.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Mr!
1 lolly is geen ramp, kom nou.
Tekort aan vitamine wel
Alleen bij de wokquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt 8 borden avondeten weg uniek
Dan is het meant to be!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alleen bij de wok
Zal het leegschrapen van een bord zijn?
Ga maar naar onze H2O nest, lekker warm.
Fijne avond mooie menschen
Wanneer ga je nou op vakantie en waarheen?? /zeurquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:48 schreef Perruche het volgende:
Ohai, gewoon een topic gemist, leuke avond gehad. Maar geen sport en geen echt avondeten!
Ligt aan de vakantie, als ik 8 dagen naar een zonnig oord ga meestal rond de 800/900 euro alles bij elkaar...quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat geven jullie zo ongeveer uit PER vakantie pp?
Wij gaan 2 of 3 x per jaar gem. 8 dagen
Dan zijn wij zo'n 1400 E kwijt met zijn tweeen, halfpension.
Zonder parkeerkosten, drinken, excursies e.d.
Wij zijn net twee weken geweest. Stacaravan gehuurd in Zuid-Frankijk. Veel rond gereden in de omgeving dus aardig wat benzine. Plus een kind van 1,5.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat geven jullie zo ongeveer uit PER vakantie pp?
Wij gaan 2 of 3 x per jaar gem. 8 dagen
Dan zijn wij zo'n 1400 E kwijt met zijn tweeen, halfpension.
Zonder parkeerkosten, drinken, excursies e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En ik heb net 8.5 km hard gelopen.![]()
Nouja, ook een stuk gewandeld op het strand omdat ik werd gebeld. En tegen de wind in gebeukt. Maar wel mn gemiddelde snelheid (dankzij het stuk wandelen en tegen de wind in beuken) van bijna 9 min/km naar onder de 8 min/km gekregen.
Volgende keer wel wat Ventolin innemen, is toch prettiger.
Dat vind ik knap in dure steden en met hotelkamers waardoor je altijd uiteten moet en dan nog 'attracties' ter plekke.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:56 schreef Perruche het volgende:
Hoi uniek, ik zou je. Willen dmen maar Ben mobiel.
Wij hebben 1000 PP begroot voor 2 weken met allleen hotelks in we'll dure Steden.
Maar dat is exclusief eten, excursies, benzine?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Leuk jurkje!
De vakantie komende week kost 500 pp voor 8 dagen, met vliegen, studio en autohuur. Veel duurder zijn we nog niet weggeweest
Oei, wat naarquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:07 schreef An24 het volgende:
Kom ik met 16 dagen mexico voor 1600 p.p.
Ik win nog steeds hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:07 schreef An24 het volgende:
Kom ik met 16 dagen mexico voor 1600 p.p.
Klopt!quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar dat is exclusief eten, excursies, benzine?
Ja denk het wel. Veel te veel om over te piekeren. Ik doe geloof ik niet weer mee aan een onderzoekquote:Op woensdag 19 september 2012 06:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Veel plezier alvast Puff!
Balen Vik! Komt dat door je onderzoeken gisteren?
Hier ging het kinderalarm veel te vroeg af
Was betaaldquote:Op woensdag 19 september 2012 07:00 schreef Missfortunate het volgende:
Ik heb er denk ik overheen gelezen maar onderzoek was dus vrijwillig? Of deed je mee aan zo'n betaald experiment?
Hier ging overigens niet eens een wekker af. Ik zit weer eens in een periode waarbij ik vroeger wakker word dan nodig.
Zelfs dan is het rotzooi, ik ben "blij" dat het bestaat wanneer ik het nodig heb, maar ik noem het een noodzakelijk kwaad. Ik word er een zombie van en word er nog zieker van wanneer ik het slik.quote:Op woensdag 19 september 2012 07:29 schreef Missfortunate het volgende:
Ah, mijn zus had ook een keer mee gedaan aan zo'n morfine-onderzoek en zij was er ook niet echt fan van! Blijkbaar geeft het alleen verlichting als je al ziek bent.
Is exclusief vlucht he. Vervoer is trein. Hotels zijn niet superduur (ongeveer 60 euro per nacht, dus Max 400 PP).quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat vind ik knap in dure steden en met hotelkamers waardoor je altijd uiteten moet en dan nog 'attracties' ter plekke.
Ik benieuwd of jullie binnen budget blijft.
En vervoer?
Je wordt er nog zieker van? Maar dan wel met minder pijn? In dat geval is het inderdaad kiezen tussen 2 kwaden.quote:Op woensdag 19 september 2012 07:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zelfs dan is het rotzooi, ik ben "blij" dat het bestaat wanneer ik het nodig heb, maar ik noem het een noodzakelijk kwaad. Ik word er een zombie van en word er nog zieker van wanneer ik het slik.
Maar excursies etc horen er ook bij.quote:Op woensdag 19 september 2012 07:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Onze laatste 2 vakanties hebben voor reis/verblijf/eten ¤200 p.p. gekost (9 dagen Kenia, 9 dagen Isla Margarita). Is ons daarna niet meer gelukt, dus nu vind ik alles veel te duur (lijken).
Oh, onder de streep dus wel meer geld uitgegeven omdat de basis zo goedkoop was. Dus minisafari gedaan in Kenia, boottochten in Isla, toch nog eens extra uit eten, dat soort dingen. Maar had niet gehoeven. En nu is mijn idee van 'wat kost een vakantie minimaal' door de war en vind ik alles dus 'te duur'
Prima tijd. Serieus.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Verder mogguh5.45uur was het
![]()
O: twee boterhammen met filet americain
L: twee boterhammen met filet americain
T: handje amandelen
D: Doperwten en wortelen, gebakken aardappeltjes en kip schnitzel
Een uur te vroeg johquote:
Ik heb ook kinderen en sta al 10 jaar zo vroeg op (toen ze jong waren nog eerder omdat een van de 2 altijd om 5 uur wakker wordt) . Vind het eigenlijk wel fijn zo.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Een uur te vroeg joh![]()
Ik ben gebonden aan opening kdv dus ik heb er echt serieus weinig aan, dat eerder op zijn
Wij houden structureel de aanbiedingen in de gaten en boeken als er een aanbieding is. Vliegreis naar VS mag niet duurder zijn dan ¤ 460 pp.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had het idee na zelf rondkijken en zoeken dat voor vier personen vlucht, auto, hotels, eten en zeker verblijf in New York toch al wel aan jouw totale kosten zou zitten Tink. En dan nog niet shoppen en benzine e.d.
Dus goed gedaan![]()
Wij zijn dit jaar trouwens vier keer op vakantie geweest dus niks te klagen hier
Met Lufthansaquote:Op woensdag 19 september 2012 09:12 schreef Perruche het volgende:
Wauw. Tink, 460 PP is echt goedkoop!
Ik zit codes te controleren
Pilletje erin? Valeriaan helpt bij mij altijd goedquote:Op woensdag 19 september 2012 10:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
*klaagpost alert*
Ik ben niet zo gelukkig met het feit dat het vaste wakker-lig-uur zich structureel begint uit te breiden naar minstens 1,5 à 2 uur. Vannacht zelfs van 3:30 - 6:00.
Kan me serieus niet herinneren wanneer ik voor het laatst een nacht heb doorgeslapen. De laatste maanden in ieder geval niet.
*einde klaagpost*
Yay!quote:Op woensdag 19 september 2012 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren goed gesprek gehad met m'n begeleider, Mr.Mo begint per 15 oktober bij z'n nieuwe baan en vandaag schijnt de zon en ga ik vanmiddag lekker koffie drinken met vriendenWát een mooie dag!
quote:Op woensdag 19 september 2012 10:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yay!
Goede dag, 15 oktober
Ìk had zoiets een tijdje in een pees in mijn pols. Ik had te lang met een zware buitenboordmotor gevaren (40 pk in de hand..) en ik had daardoor m'n pols overbelast. Ik kreeg helemaal een bult op een pees in mijn pols. Ging vanzelf wel weg volgens de dokter, maar dat kon lang duren. Ik had kort daarna mijn pols keihard tegen een paaltje geramd per ongeluk, precies op dat bultje. Binnen een minuut was ie weg..quote:Op woensdag 19 september 2012 11:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jongens, ik heb een triggerfinger!![]()
link naar de wiki
Het is volgens mij nietoverigens, maar ik ben nog een beetje
omdat ik er nu een paar dagen last van heb, het vanochtend nog uit aan het leggen was tegen M., en net dacht van laat ik het eens opzoeken en het BESTAAT gewoon echt! Vandaar de
Dacht eerst dat ik gewoon iets stoms had gedaan ofzo.
Mgoed. Iemand er ervaring mee? Net wat zitten zoeken op google namelijk en het lijkt wel steeds minderte worden
Paaltje zoeken? Check!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ìk had zoiets een tijdje in een pees in mijn pols. Ik had te lang met een zware buitenboordmotor gevaren (40 pk in de hand..) en ik had daardoor m'n pols overbelast. Ik kreeg helemaal een bult op een pees in mijn pols. Ging vanzelf wel weg volgens de dokter, maar dat kon lang duren. Ik had kort daarna mijn pols keihard tegen een paaltje geramd per ongeluk, precies op dat bultje. Binnen een minuut was ie weg..Dus moraal van het verhaal: zoek een paaltje
Zekers. Maar is wel op eigen risicoquote:Op woensdag 19 september 2012 11:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Paaltje zoeken? Check!
Ik begrijp dat ik er dan vervolgens een paar keer (of tot het effect heeft) met mijn vinger tegenaan moet beuken?
Ik ben heel benieuwd naar wat jullie allemaal gedaan hebben.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Onze laatste vakantie kostte ¤9.556,25.. Exclusief persoonlijke uitgaven. Ik heb nogal wat kleding gekocht.
Hier dekt iemand zich inquote:Op woensdag 19 september 2012 11:31 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zekers. Maar is wel op eigen risicoEn wel foto's maken natuurlijk. Eentje vooraf en rontgenfoto na afloop.
Had ook last van mijn pezen en gewrichten in mijn handen/armen tijdens de laatste zwangerschap. Ik kreeg een soort van spalk om mijn arm. Na de zwangerschap was het probleem over.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
link naar de wiki
omdat ik er nu een paar dagen last van heb, het vanochtend nog uit aan het leggen was tegen M., en net dacht van laat ik het eens opzoeken en het BESTAAT gewoon echt! Vandaar de
Mgoed. Iemand er ervaring mee? Net wat zitten zoeken op google namelijk en het lijkt wel steeds minderte worden
We hebben de eerste week heel ouderwets een verslag geschreven in een notitieboek, maar daarna waren we daar zat van.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar wat jullie allemaal gedaan hebben.
Gewoon omdat Amerikareizen altijd leuk zijn.
Heb je ergens een verslag toevallig?
Oh dat zou ik heel tof vindenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben de eerste week heel ouderwets een verslag geschreven in een notitieboek, maar daarna waren we daar zat van.. We hebben wel bij Albelli een fotoboek gemaakt - ik kan je daar de link van sturen als je wilt? Kun je aan de hand van foto's zien waar we zijn geweest.
Voor die voeten zit je na de bevalling een paar dagen wat meer op het toilet en dan is het opgelostquote:Op woensdag 19 september 2012 11:41 schreef V1z0R het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat dat zwanger wezen niet gezond is of zo
Dikke voeten, triggerfingers...
Ja. Vooral bij mij in huisquote:Op woensdag 19 september 2012 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
Is het in NL ook al zo koud??*brrrrrrr*
Hier in huis is het ook ijskoud, maar ik weiger de verwarming aan te zettenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Vooral bij mij in huis
Edit: oh nee. Ik woon in D. Geen idee hoe het in NL is![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 11:31 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zekers. Maar is wel op eigen risicoEn wel foto's maken natuurlijk. Eentje vooraf en rontgenfoto na afloop.
Oh? Kan dus verband houden met de zwangerschap? Niet eens bij stilgestaan. Meteen ook maar even navragenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Had ook last van mijn pezen en gewrichten in mijn handen/armen tijdens de laatste zwangerschap. Ik kreeg een soort van spalk om mijn arm. Na de zwangerschap was het probleem over.
ik heb een dikke fleecetrui aangetrokken. En smorgens op de fiets heb ik handschoenen aan!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Vooral bij mij in huis
Edit: oh nee. Ik woon in D. Geen idee hoe het in NL is![]()
Ja, bij jou zal het een stuk serieuzer koud zijnquote:Op woensdag 19 september 2012 11:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb een dikke fleecetrui aangetrokken. En smorgens op de fiets heb ik handschoenen aan!
Lijkt me wel toch!quote:Op woensdag 19 september 2012 11:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh. Huisarts gebeld, heeft blijkbaar vakantie tot 30 september. Antwoordapparaat vertelde me dat ik voor spoedgevallen en recepten terecht kan bij die-en-die. En verder niks. Maar het is geen spoedgeval! Ook geen recept. Wat moet je in zo'n geval? Kun je dan ook bij een andere arts terecht?
zo'n twaalf graad, ongeveer. Al schijnt de zon nu, maar mijn katnoor is vreselijk slecht geisoleerd.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, bij jou zal het een stuk serieuzer koud zijnHoe 'warm' is het daar inmiddels?
Is er niet zo'n centrale huisartsenpost bij je in het ziekenhuis of zo?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh. Huisarts gebeld, heeft blijkbaar vakantie tot 30 september. Antwoordapparaat vertelde me dat ik voor spoedgevallen en recepten terecht kan bij die-en-die. En verder niks. Maar het is geen spoedgeval! Ook geen recept. Wat moet je in zo'n geval? Kun je dan ook bij een andere arts terecht?
Ja, maar hoe? Gewoon een willekeurige arts uitzoeken en opbellen? Ik ga niet het spoednummer bellen, lijkt me niet echt de bedoeling!quote:Op woensdag 19 september 2012 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch!Gewoon om te checken dat het niks engs is, dan wil je ook niet wachten tot na 30 september.
Raar trouwens van de vinger!
Is dat niet alleen voor dringende gevallen?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is er niet zo'n centrale huisartsenpost bij je in het ziekenhuis of zo?
Nee, maar je hebt wel een "recept" nodig. Dus gewoon naar die-en-die.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Geen flauw idee, m'n vorige huisarts is nu al zo'n 4jr met pensioen maar de nieuwe heb ik nog niet gesprokenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is dat niet alleen voor dringende gevallen?
Heb het net proberen te googelen, maar ik vind het niet echtIk kan hier op zich ook wel mee blijven rondlopen, lijkt me weinig kwaad te kunnen. Maar ja, aan de andere kant... Ik heb altijd de neiging om maar rond te blijven lopen omdat ik altijd alles wel mee vind vallen. Wat niet altijd verstandig is natuurlijk
Ik zou die vervangende artsenpraktijk bellenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar hoe? Gewoon een willekeurige arts uitzoeken en opbellen? Ik ga niet het spoednummer bellen, lijkt me niet echt de bedoeling!
Ja, het voelt ook heel raar aan. Niet echt pijnlijk, maar gewoon nastyBuig mijn vinger ook maar bij voorkeur niet, want dan gaat 'ie weer 'op slot' (blijft gewoon gebogen terwijl de rest weer ontspant) en dan moet ik 'm echt recht 'ploppen'
Maar dat maakt op zich toch ook niet veel uit? Kromme vinger is kromme vinger, of die nu buikgerelateerd is of niet. Gewoon even naar de dokter dus, ook als het vakantievervanging is.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
En je gyn bellen om te vragen of het bij de zwangerschap hoort? Kunnen zij je misschien nog wel vertellen dat je wel dat spoednummer van de huisarts moet bellen.
Kan de valeriaan wel ff proberen idd!quote:Op woensdag 19 september 2012 10:10 schreef Nallie het volgende:
[..]
Pilletje erin? Valeriaan helpt bij mij altijd goed
En zoeken naar oorzaak (piekeren?)
Mijn moeder is er aan geopereerd en het is inderdaad niet zoquote:Op woensdag 19 september 2012 11:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
link naar de wiki
Dat dus!quote:Op woensdag 19 september 2012 12:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar dat maakt op zich toch ook niet veel uit? Kromme vinger is kromme vinger, of die nu buikgerelateerd is of niet. Gewoon even naar de dokter dus, ook als het vakantievervanging is.
Zorgt er bij mij voor dat ik rustiger slaap en dus niet meer wakker wordt 's nachts!quote:Op woensdag 19 september 2012 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kan de valeriaan wel ff proberen idd!
True.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar dat maakt op zich toch ook niet veel uit? Kromme vinger is kromme vinger, of die nu buikgerelateerd is of niet. Gewoon even naar de dokter dus, ook als het vakantievervanging is.
Zou heeeeeel erg welkom zijn. Zelfs op vakantie was het me niet gegund om een nacht door te slapen. Ga het eens proberenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:24 schreef Nallie het volgende:
[..]
Zorgt er bij mij voor dat ik rustiger slaap en dus niet meer wakker wordt 's nachts!
Neem t dan uurtje voor ik naar bed ga in!
Kun je ook niet ergens snel een broodje scoren? Meer dan 4 uur niets eten en mijn maag gaat lawaai makenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:54 schreef Perruche het volgende:
Ohai, meeting uitgelopen, geen tijd voor lunch tot 16 uur. Hurray
Ik heb het vorig jaar voor 300 ofzo gedaan. Huisje was 90, skipas iets van 65 (ja klein gebied en veel korting via reisorganisatie, daarom mag het dit jaar wat meer), vervoer iets van 60 en voedsel ongeveer 50 oid (zelf koken ftw). Prima gebied waar je veel offpiste konquote:Op woensdag 19 september 2012 10:33 schreef the85mc het volgende:
@ chico
Voor minder dan 400 lijkt me echt niet te doen. En dan ga je inleveren qua vakantie. Ik ben paar keer met studievereniging gegaan en dat kostte rond de 400 voor acco, skipas, bus en materiaalhuur. Vaak geef je daar toch nog wel 100-200 uit aan eten drinken. Als je voor minder gaat krijg je skipas voor kleiner gebied of je krijgt slechter materiaal als je daarop bezuinigt. Als ik dan toch op wintersport ga, wil ik wel maximaal gaan..
Laatste wintersport met goede vriend gegaan, we hadden skipas voor 650 km pistes en alle pistes die open waren (zo ongeveer 600 km) hebben we in 1 week gedaan. Was wel aardig intensief
Ski's huren scheelt bijna 100 euro. Vaak hadden ze een aanbieding van 299 excl skihuur. Normaal 's avonds eten we wel thuis, maar overdag drink/eet ik wel eens wat onderweg. Neem altijd wel wat te eten mee, want anders loop ik helemaal leeg. Als je 'los' en skipas koopt zijn die echt duur, vaak 200 euro voor een week. Vaak kun je via een reisbureau wel wat interessant vinden. Laatste keer was ik in Port du Soleil, topgebied. Dat is zo uitgestrekt dat de meeste pistes best leeg zijn. En vooral rode/zwarte pistes zijn echt rustig, omdat vaak dezelfde afdaling in het blauw/groen te maken is.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar voor 300 ofzo gedaan. Huisje was 90, skipas iets van 65 (ja klein gebied en veel korting via reisorganisatie, daarom mag het dit jaar wat meer), vervoer iets van 60 en voedsel ongeveer 50 oid (zelf koken ftw). Prima gebied waar je veel offpiste kon. En materiaal heb ik zelf
.
goedzo uniekje. wanneer is je vakantie?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Succes bij de dok Coco!
Fijne km op je mooie nieuwe schoenen Mar!
Wat vervelend toch steeds XM.
Ik ga niet meer sporten tot na de vakantie, heb niet zoveel zin even.
LIjst
O: boterham gegrilde tilapiafilet, boterham ham, beschuit kaas, beker melk, cappuccino
T: wortels, dropje, gekookt ei
L boterham met uitsmijter, paprika, tomaat, ham, beschuit kaas
T appel, 2 nectarine, blokje choco
D: bloemkool, gebakken varkenshaas met ui en champ, rode bieten
T: kwark , vla en blauwe bessen
In den haag schijnt de zon ookquote:Op woensdag 19 september 2012 12:48 schreef _aurum_ het volgende:
In Wallonie schijnt de zon
Waarom mag je geen kamerplant in je slaapkamer?
Ik neem altijd ZMA voor het slapen gaan, we'll opbouwen met de dosis want je kan er echt vaag van gaan dromen
Hoe gaat het Skoap? Al tot rust gekomen?
Ik ben nog steeds op zoek naar een mooie leren laptop/werktas
Of de postbode gooit ze er op het postkantoor uit en gooit een briefje in de bus dat je het mag op komen halen. Dan moet je er mee sjouwen én fietsenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In den haag schijnt de zon ooken ik heb een paar uur geslapen. Nu doe ik alsof ik niet thuis ben, want de postbode is onderweg met vier zakken kattengrit van 20 kg per stuk en die wil ik niet zelf naar binnen sjouwen
als t goed is, staan ze straks dan netjes voor de deur
ga naar Chersonissos.... binnenkortquote:Op woensdag 19 september 2012 14:35 schreef Viking84 het volgende:
Uniek, waar ga je ook alweer naartoe?
En puff gaat naar Frankrijk, toch?
Schoenen van Mar zijn niet mijn smaak maar fijn dat ze lekker zitten!
Is nog nooit gebeurd en ik heb veel burenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:36 schreef the85mc het volgende:
[..]
Of de postbode gooit ze er op het postkantoor uit en gooit een briefje in de bus dat je het mag op komen halen. Dan moet je er mee sjouwen én fietsen
tsja, stockholm is niet zo speciaal voor mij. 40 minuten met de trein heen, anderhalf uur seminar, veertig minuten met de trein terug.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
ga naar Chersonissos.... binnenkort
Beetje opgeknapt weer Vik?
Jeager, naar stockholm, lijkt mij gaaf!
Nee, dat snap ik, altijd zo....quote:Op woensdag 19 september 2012 14:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tsja, stockholm is niet zo speciaal voor mij. 40 minuten met de trein heen, anderhalf uur seminar, veertig minuten met de trein terug.
20 kg? Dat is toch gewoon een soort van gratis krachttraining?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In den haag schijnt de zon ooken ik heb een paar uur geslapen. Nu doe ik alsof ik niet thuis ben, want de postbode is onderweg met vier zakken kattengrit van 20 kg per stuk en die wil ik niet zelf naar binnen sjouwen
als t goed is, staan ze straks dan netjes voor de deur
dan mag je bij mij komen eten! Hebben wij eigenlijk al eens gemeet?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Stockholm
Misschien moet ik daar maar weer eens een stedentripje naartoe plannen
Jepquote:Op woensdag 19 september 2012 15:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dan mag je bij mij komen eten! Hebben wij eigenlijk al eens gemeet?
Op Mo's bruiloft, toch?
Dat is al lang geleden hoor!quote:
Wacht nu in de lobby op volgende Klant, dus neequote:Op woensdag 19 september 2012 13:02 schreef the85mc het volgende:
[..]
Kun je ook niet ergens snel een broodje scoren? Meer dan 4 uur niets eten en mijn maag gaat lawaai maken
ja en toen vlogen de kg's eraan en vond ik het TE confronterend om hier te blijven lezenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is al lang geleden hoor!
Toen liep ik hier zelfs nog rond maar toen was jij al zwanger van Evie denk ik
Ik heb daar ook de afgelopen paar maanden last van gehad. Ik had mezelf maar via Google gediagnosticeerd met "terminale insomnia". Dan word je wakker in de laatste, terminale, fase van je slaapcyclus. Alleen heb ik begrepen dat valeriaan of zelfs oxazepam hiervoor niet werkt omdat dat er voor zorgt dat je in slaap valt en niet zozeer dat je door blijft slapen.. De oplossing is eigenlijk vooral 'niet meer stressen'.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou heeeeeel erg welkom zijn. Zelfs op vakantie was het me niet gegund om een nacht door te slapen. Ga het eens proberen.
Ik heb al genoeg moeite mezélf voort te slepen vandaagquote:Op woensdag 19 september 2012 15:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
20 kg? Dat is toch gewoon een soort van gratis krachttraining?
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dan mag je bij mij komen eten! Hebben wij eigenlijk al eens gemeet?
Op Mo's bruiloft, toch?
Ik ook al een boelquote:Op woensdag 19 september 2012 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de meeste slankies wel een keer gemeet inmiddels geloof ik. In ieder geval de groep die er al langer rondhobbelt!
Maar wij elkaar nog nóóitquote:Op woensdag 19 september 2012 16:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook al een boel![]()
Slankies zijn tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens de dokter (wat een leuke meneer was dat trouwens, heel vriendelijk) heb ik waarschijnlijk al langer een knobbel/verdikking op mijn pees, maar die tot nu toe niet gevoeld. Sterker nog, door de Remicade is de zwelling waarschijnlijk beperkt gebleven (yay Remicade!
![]()
).
Door de zwangerschap houd ik nu overal vocht vast, zelfs in zo'n peesschede. Dus nu blijft die knobbel wel (vast)hangen in de peesschede.
Gewoon rustig aandoen en zo min mogelijk die vinger buigen/belasten. Medicatie (prednison) en operatie zijn beide momenteel niet wenselijk.
Hoe meer je 'm gebruikt, hoe groter de zwelling wordt door irritatie, en daardoor is er nóg minder plek en raakt 'ie weer sneller geiiriteerd en wordt de zwelling groter en dan kom je in een vicieuze cirkel terecht![]()
Met andere woorden.. Ik moet minder gaan gamen... *slik*![]()
Óf je zoekt toch een paaltje opquote:Op woensdag 19 september 2012 16:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Terug van dokter
Met andere woorden.. Ik moet minder gaan gamen... *slik*
Maar, maar.... Mijn planning voor mijn zw.verlof was "gamen". Dus.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Gamen of zwangert zijn... Tja, je kan niet altijd ALLES
Ja da kan eigenlijk niet hequote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:43 schreef the85mc het volgende:
De meest toepasselijke game is nu natuurlijk wel duckhunt
Vroegahquote:Op woensdag 19 september 2012 16:43 schreef the85mc het volgende:
De meest toepasselijke game is nu natuurlijk wel duckhunt
Nee, iesch belachelijk. Maar ik weet nog dat ik had opgezocht hoe lang ik er met het OV over zou doen naar Mariaville. Was 2 uur ongeveerquote:Op woensdag 19 september 2012 16:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noooooes Coco! En we hadden elkaar laatst eindelijk weer online getroffen
[..]
Ja da kan eigenlijk niet he
[..]
Jaaaaa!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria moet ook gewoon een keer mee naar Henk.
quote:Op woensdag 19 september 2012 17:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria: i knowMoet mezelf maar aanleren om de rechtermuisknop met mijn middelvinger te bedienen en niet met mijn wijsvinger. Dan gaat 't wel
Vaiz: zou goed kunnen idd! Dokter zei ook dat het bij voldoende rust uiteindelijk wel weg kan gaan, maar dat je er wel gevoelig voor blijft op die plek. Dus kans dat het terugkomt is groter, en als het terugkomt, komt het ook sneller terug. Pas maar op met je pols dus
BJ: wat Vaiz zegt, ik heb ook cuEind dit jaar krijg ik alweer 4 jaar infusen Remicade, met een interval van 6 weken. Voor mij geweldig spul en prima te doen
Werkt het ook goed voor je zus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |