Is dat geen coke, in de OP? Ik dacht dat je speed vooral slikte, omdat anders je neusslijmvlies eraan gaatquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:20 schreef _aurum_ het volgende:
Zoals ik dus al eerder vroeg > wat onderzoeken ze precies?
En je eerste keer speed was geen aanrader?
Mijn (ex)vriendjes niet. Coke wel. Al rookten ze die bende ook.quote:
Ik heb wat gemist?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zal het nog erger maken: ik ga morgen richting Zuid Limburg om ook een stuk WK te kijken.![]()
maar dat komt vooral omdat mijn vriend daar al een paar dagen zit en ik gezellig op bezoek ga en dan doe ik net alsof ik geïnteresseerd ben in wielrennen.
[..]
Check deze site: http://www.limburg2012.nl(...)baarheid-ondernemers
Ik wilde net zeggen, hoor je daar niet heel blij en druk van te worden? (dat is wat speed met veel mensen doet). En je hebt verschillende soorten amfetamine, dex geven ze bijv aan adhd patienten (is weer wat anders dan ritalin/concerta).quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:25 schreef Viking84 het volgende:
Sommige mensen worden er juist vrolijk van. Ik verwachtte wel iets maar zo heftig, wow. En dat het speed was wist ik niet.
Dat ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:27 schreef Skoap het volgende:
Speed kan je zowel slikken als snuiven...
Het is inderdaad niet goed voor je neus slijmvlies maar je maag wordt er ook niet super blij van.
Maar veel mensen stoppen speed in een zogenaamd speed bommetje (een sigaretten vloeitje)
We hebben een kennerquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:27 schreef Skoap het volgende:
Speed kan je zowel slikken als snuiven...
Het is inderdaad niet goed voor je neus slijmvlies maar je maag wordt er ook niet super blij van.
Maar veel mensen stoppen speed in een zogenaamd speed bommetje (een sigaretten vloeitje)
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:31 schreef the85mc het volgende:
[..]
We hebben een kenner
Is pep trouwens hetzelfde als speed?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist?Fluwelen broek?
ik was gewaarschuwd. Het werkt heel snel en is ook vrij snel weer weg. Voel me nu wat duizelig en rusteloos.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:29 schreef _aurum_ het volgende:
Is het nu wel een beetje beter Vik? Ik zou geloof ik not amused zijn
Gaat wel weer, vanavond nog even goed afreageren op de bokszak...quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Och Jeager en duutser, wat sneu.... bah
Gaat het weer een beetje Vik?
Hoe is het met jou V1?
Problemen met de galblaas mc? Ik heb wel eens gehoord dat je dan misselijk/ ziek wordt van chocola, of het niet meer lust omdat de galblaas het vet niet meer afbreekt of zoiets.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:54 schreef the85mc het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O 4 bth ham smeerkaas, melk
L 4 bth rosbief, pindakaas
T stukje chocola (dit keer klein stukje, niet misselijk geworden)
T banaan
S uurtje mtben
D denk iets oosters met kip rijst etc.
T kwark
zou misschien kunnen, nooit zo over nagedacht. Ik kon als kind zo goed als geen patat, pannenkoeken en chocomel eten/drinken want dat kwam er na 10 minuten weer uit. Ben er wel overheen gegroeid, maar als ik een hele reep chocola eet voel ik me niet lekker..quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Problemen met de galblaas mc? Ik heb wel eens gehoord dat je dan misselijk/ ziek wordt van chocola, of het niet meer lust omdat de galblaas het vet niet meer afbreekt of zoiets.
Dat is niet zo raar hoor. Ik ben ook misselijk na een reep chocolade.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:27 schreef the85mc het volgende:
[..]
zou misschien kunnen, nooit zo over nagedacht. Ik kon als kind zo goed als geen patat, pannenkoeken en chocomel eten/drinken want dat kwam er na 10 minuten weer uit. Ben er wel overheen gegroeid, maar als ik een hele reep chocola eet voel ik me niet lekker..
Bij de Makro 5 stuks in een folie, na nummer 4 ging ik nadenken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:30 schreef V1z0R het volgende:
Mwah, zon heel blok rittersport ging er eerder makkelijk in
Edit: of je leest goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar hoor. Ik ben ook misselijk na een reep chocolade.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij de Makro 5 stuks in een folie, na nummer 4 ging ik nadenken.
/goeie ouwe tijd
Dat is toch geen kilo?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
gewoon een kilo chocola naar binnen werken
Zo erg was ik nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:41 schreef V1z0R het volgende:
4x250gr...doh, ik keek bij de grote variant, normale is dus 100gr
![]()
Het leek me best nog wel plausibelquote:
Is je soep vers gemaakt of uit een potje? Uit een potje hoeft niet fout te zijn, maar gecombineerd met de rest lees ik toch heel veel suikers en bewerkte producten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:45 schreef Lessien01 het volgende:
Mijn (voorlopig) lijstje
O: twee boterhammen met 10 gram chocolade, 125gr vruchtenyoghurt en koffie
T: 400ml minestronesoep met 3 beschuitjes
L: 3 bruine boterhammen met kruidensmeerkaas, een tiental cherry tomaatjes, 125g yoghurt, een nectarine en een kop thee
T: niets, zat bij de kapper en het leek eeuwen te duren
D: varkensworst met puree en appelmoes
T: geen idee, ben niet thuis vanavond, misschien een stuk fruit en een pudding ofzo
Waarom geen lunch? Vind ht maar een gek lijstje...quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:23 schreef Koniomi het volgende:
Zo nieuwe dag nieuwe ronde
O: havermout/shake/banaan
T: Sinaasappel/ Sludge
Ga zometeen trainen
D: Aardappelen/ kipfilet/ groenten
T: Kipfilet/ Walnoten
T: 6 eieren/ Walnote
Voor het slapen gaan nog een bakje kwark
Ohwwww Turkse pizzaquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:38 schreef LieLie het volgende:
Een lijstje:
O: drie finse rondes met pindakaas
L: volk both jam, panini met kaas en ham, yoghurt met aardbei
D: Turkse pizza met veel groente (drie paprika's, courgette en een ui voor 2p)
B: 2x20 min fietsen
Verder water en groene thee gedronken.
Ik kom helemaalniet aan tussendoortjes toe op het moment. En de panini is niet zo fraai.
ei, kwark, kaas volgens mij ook welquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:42 schreef Quinazoline het volgende:
Ik liep net in de AH op zoek naar iets met veel eiwit. Ik heb uiteindelijk een kipfilet meegenomen, maar zijn er nog andere alternatieven behalve vlees/vis? Noten vind ik erg calorierijk, en ik kan daar gewoon echt geen maat mee houden. De hoeveelheid eiwit in yoghurt valt me tegen, moet ik zeggen.
Er ligt er hier nog 1. Met drop erin.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar hoor. Ik ben ook misselijk na een reep chocolade.
Speciaal meegenomen voor Henk en nog niet opgehaaldquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er ligt er hier nog 1. Met drop erin.
Ioew.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er ligt er hier nog 1. Met drop erin.
Ik was er niet hequote:Op dinsdag 18 september 2012 19:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Speciaal meegenomen voor Henk en nog niet opgehaaldHenk!
Ja, het lijkt mij ook niksquote:
Wanneer gaan we afspreken?quote:
Die verkopen ze hier trouwens ook, als je nog meer nodig hebt. En dan kook ik! Of ruilen tegen hagelslag...quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wanneer gaan we afspreken?Welke dag is voor jou handig bijvoorbeeld?
Zal ik naar jullie komen om te koken?
Nog een grootverbruiker hagelslag in het buitenland!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Die verkopen ze hier trouwens ook, als je nog meer nodig hebt. En dan kook ik! Of ruilen tegen hagelslag...
Beter!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Die verkopen ze hier trouwens ook, als je nog meer nodig hebt. En dan kook ik! Of ruilen tegen hagelslag...
Maar ik vind het ook leuk!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Joh, dat hoeft echt niet hoor. Komt wel goed
.
Ja, mijn voorraad is op. Gelukkig land ik drie oktober op Schiphol.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog een grootverbruiker hagelslag in het buitenland!![]()
Hier staan nog 5 pakken reserve
en een extra pure van de Ruijter
Da's nog even doorzetten. Anders maar chocolade raspen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, mijn voorraad is op. Gelukkig land ik drie oktober op Schiphol.
Lau?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:21 schreef Tinkepink het volgende:
Welke andere user schreef muesli ook consequent als meusli?
Vast niet in onze slecht uitgeruste keukenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar ik vind het ook leuk!
IK!!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:21 schreef Tinkepink het volgende:
Welke andere user schreef muesli ook consequent als meusli?
Wat vind je zelf van je lijstje?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vast niet in onze slecht uitgeruste keuken.
Enfin:
O: 200 gr kwark met 4-5 el muesli
L: dubbele bth kaas
T: speculaasje
T: paar zoute sticks die niet zout waren
D: shoarma
Hm
Zit in de nachtdienst dus ben rond half drie heletijd wakker.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Waarom geen lunch? Vind ht maar een gek lijstje...
Niet al te best. Beetje rare dag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:52 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wat vind je zelf van je lijstje?
Na de l ging t foutquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:52 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wat vind je zelf van je lijstje?
Sinds wanneer ben jij mij?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Na de l ging t fout. Ik mis fruit en veggies. Veggies skip ik zelf ook wel eens maar zonder fruit voel ik me meh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm doet nie.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik kan natuurlijk niet beoordelen of je een goede/drukke/rare dag hebt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet al te best. Beetje rare dag.
De dag is nog niet om.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie nu net dat er salade bij de shoarma zit. Geen bestel-shoarma overigens hoor. Duuf is net naar de supermercato geweest.
Oh en ik had een grapefruit bij me hoor! Alleen niet aan toegekomen.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Een rokje was sowieso lillik, jurkje wil ik graag slankie-advice over![]()
Is bietje kort (normaliter zou ik zeggen te, maar vind het printje tof), maar kan wellicht wel met legging?
Ander rokje (die op foto) vind ik
Jurkje staat je hartstikke leuk! Panty/maillot/legging eronder en dan is het een prachtig herfst/winterjorkje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm doet nie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Jurkje staat je prachtig!! Doen
Sigme, hoe was je vakantie?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
IK!!!
goed geheugen zeg! ben hier toch een jaar of 3 niet geweest, misschien zelfs 3,5
dat klinkt heerlijk!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Vakantie was heerlijk. Pràchtig huis, leuk stadje, mooi strand, zonnig weer. 4 keer wezen hardlopen vanaf de stad naar de zee (9km). Verder gelummeld, gelezen en gezond. Lekker eten met veel stokbrood en roomboter, niets aangekomen of afgevallen.
Ga jij nou nog een keertje naar de zon dit jaar of zit het er nu echt op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |