Wat van wie?quote:I've got to mainline
A hit of morphine
Except the mainline
Is like a bad dream
Ik ken zelfs de band niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:40 schreef pipster het volgende:
Mij nog minder...
even gegoogled, heeeel veel respect voor degene die dit gaat raden. Ik kom niet verder dan dat ik vaag van het bestaan van deze band weet.
ook gegoogled, ik ken de band niet eensquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:40 schreef pipster het volgende:
Mij nog minder...
even gegoogled, heeeel veel respect voor degene die dit gaat raden. Ik kom niet verder dan dat ik vaag van het bestaan van deze band weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WeezerButler of n00b zouden dit nog kunnen weten..., maar of ze de titel weten...
Dan zal ik ze even aan je voorstellen:quote:
Idd, alle 3 een prachtige ode door Rinus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:46 schreef Homdeck het volgende:
alle drie bezongen door zanger rinus
quote:Ah, when will she come walking over?
I've been waiting to show her
![]()
Over and over.
Had Tommy James and the Shondells in gedachten, maar Joan heeft hem blijkbaar ook opgenomen.quote:
1 2 3 | Cat's foot iron claw Neuro-surgeons scream for more At paranoia's poison door. |
was de opvolger qua single van I Love Rock'n'Roll en heeft ook in de top 40 gestaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:27 schreef Homdeck het volgende:
Had Tommy James and the Shondells in gedachten, maar Joan heeft hem blijkbaar ook opgenomen.
Nee, Noorse jazz/metal band, niet te verwarren met de Zweedse band met dezelfde naam.quote:
Bartrid +1quote:Op woensdag 19 september 2012 07:52 schreef bartrid het volgende:
21st centrury schizoid man van King Crimson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |