Komt veel te weinig vanaf omdat men geen kunstmest gebruikt, geen irrigatie aanlegt geen goede bestrijdingsmiddelen kan betalen, en geen nieuwe rassen met een hoge opbrengst per HA heeft, en als het zomer is, dan verdroogt het, omdat men geen waterbekkens aanlegtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dan moet je er eens zelf gaan kijken. Elke vierkante meter die ingezet kan worden voor landbouw, gebruiken ze voor landbouw.
Ik zou zeggen, ga er naar toe en leg het hun uit. Misschien krijg je wel een standbeeldquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Komt veel te weinig vanaf omdat men geen kunstmest gebruikt en als het zomer is dan verdroogt het omdat men geen waterbekkens aanlegt
Gaan al mensen naar toe uit Nederlandquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga er naar toe en leg het hun uit. Misschien krijg je wel een standbeeld
Voeg jij altijd nog even een zinnetje toe wanneer je een post maakt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Gaan al mensen naar toe uit Nederland
Maar het zal weinig helpen, want het is hun oogst niet, het is van de Kim kliek
nou de voortdurende oorlogstaal die men daar bezigt, maakt dat het westen er wel mee te maken heeft, daarnaast is het erg zielig voor die 20 miljoen mensenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:17 schreef john2406 het volgende:
Waarom vraag ik me af?
Wat hebben ik ermee te maken vindt ik en dat maar iedereen voor zijn eigen deur veegt vindt ik.
Gaat ook wel gebeuren, is niet voor niks dat Zuid-Korea de raketten allemaal op Pyong Yang heeft gericht paar weken terugquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:22 schreef john2406 het volgende:
Als het over de schuting komt is het mijn eigen deur en dan kon uiteindelijk wel heel wat gebeuren vindt ik.
Ik denk zelf dat als Iran aangevallen zal worden , dat dan de shit de fan zal raken, er zijn teveel gebieden waar wel eens een afzwaaier op terecht kan komenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:28 schreef john2406 het volgende:
Dan hoop ik toch maar dat het niet gebeurd voor iedereen niet.
Maar kijk een naar de geschiedenis zou ik of iemand anders ervan geleerd hebben?
Er is nooit een vredesakkoord getekend, er is een staak-het-vuren akkoord getekend. De landen zijn, en zullen voorlopig in oorlog blijven....quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:26 schreef michaelmoore het volgende:
In het laatst vredesakkoord heeft men bepaald dat de Zuid-Koreaanse raketten niet verder dan 300 km konden komen, en Noord-Korea heeft sindsdien alles op Seoul gericht
ok, het zeslandenoverlegquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Er is nooit een vredesakkoord getekend, er is een staak-het-vuren akkoord getekend. De landen zijn, en zullen voorlopig in oorlog blijven....
Die gesprekken gingen over het gebruik van kernenergie en nucleaire wapens, niet over vrede, waarover we het toch hadden? Heb je je eigen bron wel gelezen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ok, het zeslandenoverleg
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeslandenoverleg
pietje precies
Bush Junior zij wel meerdere domme dingen waardoor Nederlandse troepen in een illegale oorlog gemend werden.quote:Ik was het nooit eens met GW Bush , behalve toe hij Noord-Korea tot de schurkenstaten rekende
http://nl.wikipedia.org/wiki/As_van_het_kwaad
Hij zij ??quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Die gesprekken gingen over het gebruik van kernenergie en nucleaire wapens, niet over vrede, waarover we het toch hadden? Heb je je eigen bron wel gelezen?
[..]
Bush Junior zij wel meerdere domme dingen waardoor Nederlandse troepen in een illegale oorlog gemend werden.
een typfout, boehoehoe. Jij hebt je bronnen nu eens nagelezen?quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:43 schreef michaelmoore het volgende:
Maar Noord-Korea is wel een schoolvoorbeeld van het failliete communisme Stalinisme
En hoe werkt Wallmarkt voor Amerika. Ow wacht, de lokale middenstanders verdwenen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:19 schreef michaelmoore het volgende:
Dat zie je ook in India waar alles via de staat ging en 50% van de voedseloogst ligt te verrotten in pakhuizen van de staat, en nu neemt Walmart daar de volledige voedselketen over, dus productie, transport en distributie in een hand
ja die gaan dan bij Walmart werken voor een goed loon, dat is beter dan dat de producten liggen te verrotten in de schuren doordat er geen coördinatie isquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
En hoe werkt Wallmarkt voor Amerika. Ow wacht, de lokale middenstanders verdwenen...
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja die gaan dan bij Walmart werken voor een goed loon
mensen in Noord Korea zouden graag voor een paar dollar willen werkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]Godsamme, daar ging mijn cola over mijn toetsenbord
![]()
uiteraard, daar zien ze liever dat hun eigen winkel wordt weggeconcurreerd door een Amerikaans bedrijf waar je voor een habbekrats mag werken. En jij snapt nog steeds niet waarom niet iedereen zo blij is met Amerikaquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mensen in Noord Korea zouden graag voor een paar dollar willen werken
In India vechten ze om zulke baantjes
Constant selectief bronnen als ongeloofwaardig afdoen en je eigen sprookje geloven is tot daar aan toe, maar met deze klassieker heb je jezelf wat mij betreft echt afgeschrevenquote:Op woensdag 26 september 2012 07:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie gewoon een gezond jongetje dat gehurkt zit tegen een hekje.
[..]
Klopt, al die groeihormonen waar die beesten hier in het westen mee vol woorden gespoten zal inderdaad een uitwerking op ons hebben.
De ene claim sluit de andere claim niet uit. In Pyongyang zelf zijn ze ook niet groot. Ik ben zelf 1,80 en kon bij de meeste op hun bolletjes kijken (maar dat is in een wereldstad als Beijing niet anders).quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:22 schreef EdAtTheBar het volgende:
. En ja, ze zijn zo klein, omdat daar generatie op generatie ondervoed is. Dat je nu probeert te claimen dat ze klein lijken, omdat wij groeihormonen eten is belachelijk.
Ja er zijn nu inderdaad verschillende lichaamskenmerken tussen Noord-Koreanen en Zuid-Koreanen, in lichaamslengte en weerstandquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:22 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Constant selectief bronnen als ongeloofwaardig afdoen en je eigen sprookje geloven is tot daar aan toe, maar met deze klassieker heb je jezelf wat mij betreft echt afgeschreven![]()
Noord-Koreanen buiten Pyongyang zijn zo straatarm dat ze tijdens de hongersnood in de jaren '90 zelfs elkaar hebben opgegeten (zie getuigenissen vluchtelingen). Noord-Korea is economisch VOLLEDIG afhankelijk van China. Als de Chinezen de export stopzetten is het afgelopen met die geweldige planeconomie van ze. En ja, ze zijn zo klein, omdat daar generatie op generatie ondervoed is. Dat je nu probeert te claimen dat ze klein lijken, omdat wij groeihormonen eten is belachelijk.
en Seven Eleven zo mateloos populair is in Azie, omdat men daar 20 uur kan werken voor de helft van de centen, maar Walmart zou ook in Noord Korea veel welvaart brengenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
uiteraard, daar zien ze liever dat hun eigen winkel wordt weggeconcurreerd door een Amerikaans bedrijf waar je voor een habbekrats mag werken. En jij snapt nog steeds niet waarom niet iedereen zo blij is met Amerika
Slik die propaganda maar van hier als zoete koek, veel plezier in je verdere leven.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:22 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Constant selectief bronnen als ongeloofwaardig afdoen en je eigen sprookje geloven is tot daar aan toe, maar met deze klassieker heb je jezelf wat mij betreft echt afgeschreven![]()
Noord-Koreanen buiten Pyongyang zijn zo straatarm dat ze tijdens de hongersnood in de jaren '90 zelfs elkaar hebben opgegeten (zie getuigenissen vluchtelingen). Noord-Korea is economisch VOLLEDIG afhankelijk van China. Als de Chinezen de export stopzetten is het afgelopen met die geweldige planeconomie van ze. En ja, ze zijn zo klein, omdat daar generatie op generatie ondervoed is. Dat je nu probeert te claimen dat ze klein lijken, omdat wij groeihormonen eten is belachelijk.
Volgens mij moet jij je echt even laten nakijken...quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Slik die propaganda maar van hier als zoete koek, veel plezier in je verdere leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |