abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117768338
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:37 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Wat jij voorstelt maakt dat eerder érger:

als jij al roept dat enkel bv homo-prostitutie bezoek al genoeg is voor aftreden, zijn zulke mensen nóg kwetsbaarder...

nogmaals, wat Demmink wel of niet in het Anne Frank-plantsoen deed is, als je eventjes vergeet dat hij een hoge positie heeft weinig interssant en precies hetzelfde als wat tientallen of mogelijk honderden homomannen daar deden...
dat heeft op één bekende uitzondering na (Fons Sporen) nooit tot een aanklacht of (wérkelijke) aangifte geleid.

als jij vind dat hij enkel vanwege verder legale activiteiten moet terugtreden, pleit je er eigenlijk voor dat deze mensen 'witter-dan-wit' zouden moeten zijn en dat _is_ gwoon nooit zo en leidt meestal tot een opgerkopte 'verborgen' maatschappij waarbij bestuurders en politici zich aners voordoen dan ze eigenlijk zijn...

Imho is het juist een positief teken dat in een land als nederland homoseksuelen zeer open kunnen zijn, zonder direkt negatieve consequenties te moeten vezen.
Het feit dat de hoogste ambtenaar van justitie in dergelijke kringen rondhangt, betekent automatisch ook dat hij zich in criminele kringen begeeft. De prostitutiescene staat bol van de criminaliteit. Deze man zou in mijn optiek helemaal niet op die positie mogen zitten.

[ Bericht 73% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2012 11:56:53 ]
pi_117769820
dus volgens jou is het gebruik maken van prostitu direkt al crimineel...?

en aarom mogen 'normale' mesnen dat wél doen, maar iemand anders niet?
dat is volgens mij direkt al een dubbele moraal die je aanhoud..

Punt voor mij is gewoon dat je mensen moet veroordelen als ze daadwerkelijk iets strafbaars doen, los ervan 'welke positie ze hebben'...
als je Demmink kunt aanklagen wegens een strafbaar feit, moet hij daarvoor ook vervolgd worden.

Wat me tegenstaat is dat 'witter-dan-wit' idee waar je kennelijk iemand al wilt bestraffen, enkel omdat hij schijnbaar gebruik maakt van prostitutie (zoals tien- of misschien honderdduizenden andere mannen)... en je het bij zo iemand opeens 'verkeerd' vind.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 12:49:16 #228
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_117770042
Het punt in deze zaak is veelmeer dat Demmink zijn positie zou gebruiken om onderzoeken te verhinderen en dat kan natuurlijk niet.
Maar goed, nu is de zaak op een grote schaal aan het rollen geslagen, er zullen dus ook koppen gaan rollen, lleen is nog niet bekend welke.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_117770271
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:49 schreef sorcees het volgende:
Het punt in deze zaak is veelmeer dat Demmink zijn positie zou gebruiken om onderzoeken te verhinderen en dat kan natuurlijk niet.
Dat kun je van iedere topambtenaar op Justitite zeggen, die hebben u eenmaal ook de taak te besluiten over vervolging... dan kom je aan met een cirkelredenering, eerst claimen dat iemand strafbaar is, en als er geen bewijzen voorliggen of zelfs mensen die aangifte gedaan hebben moeten erkennen dat iemand anders hen darvoor betaalde, is het allemaal een groot 'complot'...

Ik vind het prima als je kunt aankomen met bewijzen voor ook maar iets strafbaars... énkel het ontbreken daarvan gelijk maar schuiven op een 'groot complot' is een zwaktebod..
vooral odmat je dat kunt roepen over iedere bstuurder op een hoge positie.

Voorlopig blijf ik vooral geintersseerd in het eerste 'bewijs' dat er aangebracht kan worden dat Demmink ook maar iets strafbaars gedaan heeft.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_117771987
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:42 schreef RM-rf het volgende:
dus volgens jou is het gebruik maken van prostitu direkt al crimineel...?
Lees jij wel wat ik schrijf?

Ik zeg dat hij zich hierdoor waarschijnlijk in criminele kringen begeeft, niet dat hij een crimineel is.

quote:
en aarom mogen 'normale' mesnen dat wél doen, maar iemand anders niet?
dat is volgens mij direkt al een dubbele moraal die je aanhoud..
Omdat deze man de hoogste functie binnen justitie bekleed en daarmee:

A. uiterst chantabel wordt
B. een ultieme voorbeeldfunctie bekleed

quote:
Punt voor mij is gewoon dat je mensen moet veroordelen als ze daadwerkelijk iets strafbaars doen, los ervan 'welke positie ze hebben'...
als je Demmink kunt aanklagen wegens een strafbaar feit, moet hij daarvoor ook vervolgd worden.
Ben ik met je eens. Echter, ik ben van mening dat een topambtenaar van justitie geen jonge jongens (of meisjes) in een park in de reet moet neuken.

quote:
Wat me tegenstaat is dat 'witter-dan-wit' idee waar je kennelijk iemand al wilt bestraffen, enkel omdat hij schijnbaar gebruik maakt van prostitutie (zoals tien- of misschien honderdduizenden andere mannen)... en je het bij zo iemand opeens 'verkeerd' vind.
Het gaat er om dat deze man hiermee dus uiterst chanteerbaar is. Dat wil je niet hebben op een dergelijk niveau.
pi_117772443
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lees jij wel wat ik schrijf?

Ik zeg dat hij zich hierdoor waarschijnlijk in criminele kringen begeeft, niet dat hij een crimineel is.

dus is er niks strafbaars aan en ben je helemaal niet 'chanteerbaar' .. ténzij er zou ingevoerd worden wat jij wilt, en dat is dat iemand ontslagen zou worden als dat zo is.

wat je verder vind erover of iemand sex mag hebben is helemaal niet jouw zaak, enige vraag is of het strafbaar is, en dat is het gewoon niet, mits bv demmink niet HIV-positief zou zijn, als Fons Sporen...
jouw mening over iemands sexueel gedrag is hooguit een vorm van morele bemoeizucht.

als je daardoor al 'chanteerbaar' bent, is iedereen het, en kan eigenlijk niemand die functie vervullen.
pi_117772991
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:53 schreef RM-rf het volgende:

[..]

dus is er niks strafbaars aan en ben je helemaal niet 'chanteerbaar' .. ténzij er zou ingevoerd worden wat jij wilt, en dat is dat iemand ontslagen zou worden als dat zo is.

wat je verder vind erover of iemand sex mag hebben is helemaal niet jouw zaak, enige vraag is of het strafbaar is, en dat is het gewoon niet, mits bv demmink niet HIV-positief zou zijn, als Fons Sporen...
jouw mening over iemands sexueel gedrag is hooguit een vorm van morele bemoeizucht.

als je daardoor al 'chanteerbaar' bent, is iedereen het, en kan eigenlijk niemand die functie vervullen.
Dus dat de hoogste ambtenaar van justitie zich in de wereld van de homo prostitutie begeeft vind jij geen punt? Betalen die mannelijke hoertjes netjes inkomstenbelasting, om maar wat te noemen? Vind je niet dat hij een voorbeeldfunctie bekleed?
pi_117774080
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus dat de hoogste ambtenaar van justitie zich in de wereld van de homo prostitutie begeeft vind jij geen punt? Betalen die mannelijke hoertjes netjes inkomstenbelasting, om maar wat te noemen? Vind je niet dat hij een voorbeeldfunctie bekleed?
kennelijk vind jij dat hij zich anders moet gedragen dan 'gwone' mensen.. ik niet...

Ik heb inderdaad geen zin prostiutiie verder te criminaliseren vanuit mijn eigen wens mn moraal op anderen op te drukken..
mochten prostitué's belasting ontduiken zijn zij er zélf verantwoordelijk voor...

net zoals, als de bakker bij welke ik mn broodjes koop blijkbaar een zwartwerkende pool te heeft, die zn broodjes bakt, _ik_ daarvoor niet strafbaar ben.

nogmaals, bestraf wat strafbaar is, maar die hetzerij om koppen te willen snellen enkel omdat je morele bezwaren tegen een bepaalde gederag hebt, zoals homoseksuelen die jongenshoeren betalen voor de seks... nee sorry, dan vind ik het onzin om één persoon die daar klant is opeens te grazen te willen nemen.

en aan 'voorbeeldfuncties' heb ik sowieso een broertje dood... zoveel onterecht vertrouwen heb ik helemaal niet in (bestuurs-)politiek en ook geen behoefte aan morele ijkpunten als de eerste de beste christenunie-stemmer (waarbij de kerk een heel mooi voorbeeld is wat je gebeurt als je de leiding in handen geeft aan van die 'morele heilige hoedjes' die zich boven anderen plaatsen en claimen niet aan sex te doen)
pi_117775395
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:34 schreef RM-rf het volgende:

[..]

kennelijk vind jij dat hij zich anders moet gedragen dan 'gwone' mensen.. ik niet...

Ik heb inderdaad geen zin prostiutiie verder te criminaliseren vanuit mijn eigen wens mn moraal op anderen op te drukken..
mochten prostitué's belasting ontduiken zijn zij er zélf verantwoordelijk voor...

net zoals, als de bakker bij welke ik mn broodjes koop blijkbaar een zwartwerkende pool te heeft, die zn broodjes bakt, _ik_ daarvoor niet strafbaar ben.

nogmaals, bestraf wat strafbaar is, maar die hetzerij om koppen te willen snellen enkel omdat je morele bezwaren tegen een bepaalde gederag hebt, zoals homoseksuelen die jongenshoeren betalen voor de seks... nee sorry, dan vind ik het onzin om één persoon die daar klant is opeens te grazen te willen nemen.

en aan 'voorbeeldfuncties' heb ik sowieso een broertje dood... zoveel onterecht vertrouwen heb ik helemaal niet in (bestuurs-)politiek en ook geen behoefte aan morele ijkpunten als de eerste de beste christenunie-stemmer (waarbij de kerk een heel mooi voorbeeld is wat je gebeurt als je de leiding in handen geeft aan van die 'morele heilige hoedjes' die zich boven anderen plaatsen en claimen niet aan sex te doen)
Dat Demmink gezegd zou hebben sex te hebben gehad met jonge jongens en niet altijd (lees: waarschijnlijk nooit) naar een ID te hebben gevraagd, maakt dat er een grote kans bestaat dat Demmink de wet heeft overtreden. De wet die voorschrijft dat het strafbaar is om sex te hebben met mensen jonger dan 16 jaar. Een Secretaris Generaal zou alleen hierom al uit zijn functie gezet moeten zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2012 15:06:50 ]
pi_117776402
zucht... ik heb enige posts terug al het wetsartikel gepost (WbvStfr 248a), Demmink heeft gezegd dat het best mogelijk is dat hij bv 17-jarige hoeren gehad heeft maar dat hij niet naar leeftijden vroeg...
dat is verder niet strafbaar via 248a en dus kàn je hem daarvoor niet veroordelen... punt-uit

raar dat jij kennelijk dat wél graag wil, enkel vanwege iemands positie.
pi_117777195
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Trouwens; wat is nu de argumentatie dat men Demmink erin wil luizen? Wie heeft daar (behalve Baybasin) nu profijt van? Wie zou dan de motor achter deze jarenlange 'heksenjacht' zijn en met welk motief?
Mink K.? Die komt ook een aantal keren voorbij, wat zijn precieze motief dan zou zijn weet ik niet.
pi_117778352
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:28 schreef RM-rf het volgende:
zucht... ik heb enige posts terug al het wetsartikel gepost (WbvStfr 248a), Demmink heeft gezegd dat het best mogelijk is dat hij bv 17-jarige hoeren gehad heeft maar dat hij niet naar leeftijden vroeg...
dat is verder niet strafbaar via 248a en dus kàn je hem daarvoor niet veroordelen... punt-uit

raar dat jij kennelijk dat wél graag wil, enkel vanwege iemands positie.
Ik heb het nu niet over veroordelen. Ik vind het vrij aannemelijk dat hij, getuige zijn eigen uitspraken, sex met minderjarigen heeft gehad.

Waar haal jij trouwens vandaan dat het 17-jarige hoeren zijn geweest en bijvoorbeeld niet jonger?

Sex met personen onder de 16 is strafbaar. De kans bestaat dat hij sex met dergelijke jonge personen heeft gehad, omdat hij niet (altijd) naar een ID heeft gevraagd. Komt nog bij dat hij betaalt voor dit soort activiteiten ook. Het is dus betaalde sex waarbij de hoeren in kwestie in het illegale circuit opereren en dit mogelijk ook nog eens onvrijwillig doen.

Hoeft natuurlijk allemaal niet zo te zijn, maar de kans bestaat en dus vind ik hem ongeschikt als S.G. van Justitie. Zelfs als er geen veroordeling is.

quote:
Artikel 248a
Hij die door giften of beloften van geld of goed, misbruik van uit feitelijke verhoudingen voortvloeiend overwicht of misleiding een persoon waarvan hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat deze de leeftijd van achttien jaren nog niet heeft bereikt, opzettelijk beweegt ontuchtige handelingen te plegen of zodanige handelingen van hem te dulden, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.
Maar goed.. het is nu niet meer te achterhalen wie hij allemaal geneukt heeft.... dus tja.. lastig bewijsbaar.

Fraai hoor... zo'n Secretaris Generaal van Justitie die piemeltje prik doet in het aarsje van iemand waavoor hij te beroerd is uit te zoeken hoe oud hij is.

Ik denk dat deze 64 jaar oude man niet helemaal fris in zijn bovenkamer is.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2012 16:56:44 ]
pi_117795492
Bekijk deze video vanaf 28 minuten

http://www.ustream.tv/recorded/25557290#./25905844

Kijk en huiver. Een slachtoffer doet zijn verhaal. Hij is zelf meerdere malen door de politie gevraagd om te getuigen in de rolodexzaak. Er is ook een moordaanslag gepleegd op hem. Hij klinkt zeer geloofwaardig.
pi_117796013
Hij jeeft zelf toegegeven dat hij seks met jonge jongens heeft gehad en dat hij niet altijd om de leeftijd vroeg (letterlijk uit nos journaal). Dit is geen reden tot verdenking?

Meerdere jongens hebben aangiftes tegen Demmink ingediend. Geen van allen zijn serieus genomen. WTF?

In Turkije zijn er meerdere agenten die aangeven Joris Demmink in de jaren 90 gezien te hebben. Een agent met een hogere rang had de opdracht gegeven aan andere agenten om Demmink te beschermen. Hij is bereid een verklaring af te leggen. TweeTurkse mannen (verkracht in hun jeugd) hebben aangifte gedaan tegen Demmink, Een van de slachtoffers had hem in een foto aangewezen en vervolgens zijn foto verscheurd. Demmink heeft altijd volgehouden in de jaren 90 nooit in Turkije te zijn geweest.

Wanneer wordt deze smeerlap op non-actief gezet? Wanneer wordt hij oneervol ontslagen? Ze hebben niet veel tijd meer bij justitie.
pi_117798772
Negeren we naast de voorliefde voor het nemen van jonge jongens ook de volgende feiten?

1. Franse vrouwelijke arts die heeft geconstateerd dat een kind daadwerkelijk verkracht is door Demmink en/of kornuiten , de arts is na haar constatering plotseling dood teruggevonden.

2. De chauffeur van Demmink heeft zelfmoord gepleegd omdat hij - naar eigen zeggen - ' niet kon leven met de dingen die zich afspeelden op de achterbank'

En zo kunnen we wel even doorgaan.

Waar ik mij vooral kwaad over kan maken is dat elke misstap van een politicus (lees: 2e kamerleden) breed uitgemeten wordt in de media maar dat men hier weinig mee wil doen. (logische verklaring want de NL-media is monddood gemaakt) .
Eigenlijk is de vraag/stelling: Topambtenaren zijn vogelvrij.
pi_117799178
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:23 schreef lavacaloca het volgende:
Negeren we naast de voorliefde voor het nemen van jonge jongens ook de volgende feiten?

1. Franse vrouwelijke arts die heeft geconstateerd dat een kind daadwerkelijk verkracht is door Demmink en/of kornuiten , de arts is na haar constatering plotseling dood teruggevonden.

2. De chauffeur van Demmink heeft zelfmoord gepleegd omdat hij - naar eigen zeggen - ' niet kon leven met de dingen die zich afspeelden op de achterbank'

En zo kunnen we wel even doorgaan.

Waar ik mij vooral kwaad over kan maken is dat elke misstap van een politicus (lees: 2e kamerleden) breed uitgemeten wordt in de media maar dat men hier weinig mee wil doen. (logische verklaring want de NL-media is monddood gemaakt) .
Eigenlijk is de vraag/stelling: Topambtenaren zijn vogelvrij.
Als ze vogelvrij waren, dan werden ze niet beschermd ;)
pi_117799246
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als ze vogelvrij waren, dan werden ze niet beschermd ;)
Vogelvrij in zin dat ze eigenlijk alles kunnen doen. Geen controle, geen vervolging e.d.
pi_117799432
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:35 schreef lavacaloca het volgende:

[..]

Vogelvrij in zin dat ze eigenlijk alles kunnen doen. Geen controle, geen vervolging e.d.
Ik snapte wat je bedoelde.

Heb jij trouwens een bron over die Franse arts? Ben dat nog niet eerder tegengekomen. :)
pi_117799495
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik snapte wat je bedoelde.

Heb jij trouwens een bron over die Franse arts? Ben dat nog niet eerder tegengekomen. :)
Volg de zaak al een aardige tijd , zal even zoeken naar de bron. :)
pi_117799903
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz28qC1kzu8

http://holderleed.jouwweb.nl/het-zwarte-leven-van-joris-demmink

Ik zal morgen nog wel even wat "betere" bronnen opsporen :)

Oh en hier de reden waarom de NL-media niks durft te berichten over Demmink:

http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)en-algemeen-dagblad/
pi_117800054
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:50 schreef lavacaloca het volgende:
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz28qC1kzu8

http://holderleed.jouwweb.nl/het-zwarte-leven-van-joris-demmink

Ik zal morgen nog wel even wat "betere" bronnen opsporen :)

Oh en hier de reden waarom de NL-media niks durft te berichten over Demmink:

http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)en-algemeen-dagblad/
Dank.

Heb zelf al wat gevonden. http://pasteurella.blogsp(...)-joyce-labruyre.html

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2012 23:57:30 ]
pi_117800161
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 23:35 schreef lavacaloca het volgende:

[..]

Vogelvrij is een term die betekent dat iedereen de vogelvrije mag doden. Dus hier juist niet van toepassing ;)
pi_117800191
Maar on topic: leuk al die hearsay, ik ben benieuwd of er ook echte bewijzen komen. Als die er zijn hoeft het blad niet te vrezen voor een aanklacht, natuurlijk.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 00:30:15 #249
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_117801236
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:19 schreef polderturk het volgende:
Bekijk deze video vanaf 28 minuten

http://www.ustream.tv/recorded/25557290#./25905844

Kijk en huiver. Een slachtoffer doet zijn verhaal. Hij is zelf meerdere malen door de politie gevraagd om te getuigen in de rolodexzaak. Er is ook een moordaanslag gepleegd op hem. Hij klinkt zeer geloofwaardig.
Je stream is dood, maar vermoedelijk is dit het transcript ervan:
http://www.csce.gov/index(...)713&CFTOKEN=29459677
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_117801845
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 00:30 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Je stream is dood, maar vermoedelijk is dit het transcript ervan:
http://www.csce.gov/index(...)713&CFTOKEN=29459677
Dit is volgens mij de betreffende videostream:

Hier zijn de videofragmenten van de verhoren van Osman en Mustafa te vinden:

http://www.bs-foundation.(...)n-seksueel-misbruik/