abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 10:05:37 #201
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_117764769
Eindelijk een stuk met goede informatie.
Na een gesprek hedenmorgen met een collega van me ben ik inmiddels ook enigzins om.....
pi_117764806
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 00:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Demmink heeft zelf ooit toegegeven homoseksueel te zijn en van jonge jongens te houden, dat is het enige rookje. Dat maakt iemand geen pedofiel, noch iemand die chantabel is en daardoor de Deventermoordzaak te hebben gemanipuleerd, een vinger in de pap te hebben gehad in de Vaatstra zaak, meegedaan te hebben met snuffmovies, Baybasin, moordenaar en drugsdealer, levenslang te hebben laten geven, de Chipshol zaak, de IRT-zaak inclusief de moord op Van Traa en waarvan hij nog meer beschuldigd wordt via vrienden als Micha Kat, Wim Dankbaar en hoe alle gekjes op internet ook mogen heten.
Als hij seks met jongens onder de 16 had is hij strafbaar. Het lijkt me helemaal niet handig iemand die aan betaalde seks doet op het randje van strafbaarheid op een topfunctie te benoemen. De rest die erbij verzonnen is, dat is een vervolg op deze misrekening van Justitie.
pi_117764958
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 08:33 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

De Vries is gewoon een journalist die zich in wat hardnekkige zaakjes vastbijt en af en toe eens de vinger op de zere plek legt wat betreft politie/justitie. Hij heeft goed werk verricht in de Puttense moordzaak en wat andere zaken, maar nooit echt de grote jongens aangepakt. De kleine jongens, oplichtertjes, Surinaamse moordenaars die hier vrij rondlopen, etc weet hij aan te pakken en dat doet hij goed. Maar De Vries speelt helemaal niet mee in zaken van het niveau Demmink, georganiseerde misdaad, liquidaties onderwereld etc.

Ik heb het idee dat Peter nooit echt zijn nek uitsteekt en hij houdt zich ook niet echt bezig met zaken die hem een serieuze doodsbedreiging opleveren. Dat hoeft hij ook niet, is zijn eigen keus. Maar dat betekent dat hij niet echt geloofwaardig is als deskundige op het gebied van criminaliteit in interviews.

Micha Kat denkt natuurlijk dat De Vries een handlanger van Justitie is omdat hij zich in de zaak Demmink nooit echt geroerd heeft. Voor Kat is Demminks schuld zoiets als water is nat, bomen zijn groen en als je niet ademt ga je dood. En als iemand anders daar iets genuanceerder over denkt, is hij volgens Kat een verrader of een overloper. Zo ook bij Stan de Jong, die ooit ook een van de motoren was achter de Demmink-theorie en die ik nu nooit meer hoor in dit verhaal.
In dat radio-interview met Kat van gisteren, verbaasde ik me er ook over wie Kat allemaal wel niet beschuldigd betrokken te zijn. Volgens Kat is op zijn minst een groot deel van de Justitiële / politieke top direct of indirect betrokken in een groot ranzig netwerk van pedofielen.

De Vries zegt zich in het verleden te hebben vastgebeten in de zaak, maar dat hij nooit iets heeft kunnen vinden dat als bewijs voor de vele beschuldigingen kan dienen. De getuigen waar men mee op de proppen komt zijn in zijn ogen onbetrouwbaar of inmiddels dood. Grappige is dat een van deze getuigen die in het AD artikel worden aangehaald, Nico van Empel, zelf door Peter R. de Vries is gebruikt in de zaak van meisjesmoordenaar Koos H.
pi_117765112
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:03 schreef RM-rf het volgende:

[..]

er bestaan verschillende zaken... de Rolodex zaak rondom de prostitutie in het Anne Frank plantsoen, waar veel rijkere en beter gesitueerde homo's gebruik maakten van soms erg jonge, onder de 18 jaar zijnde homoseksuele jongens die zich dus prostitueerden...
Overigens is dat _niet_ illegaal voor de 'afnemers', mits deze niet naar de leeftijd van de boy-prostituée's vragen.
enkel de pooiers én de minderjarige jongenshoeren zijn strafbaar, bij prostitutie door minderjarigen

dat is ook uiteindelijk hetgeen wat Demmink ook bevestigd zou hebben in een persoonlijk besloten gesprek met de Gay Krant en Panorama, welke hij niet wilde dat ze verder publiceerden, maar ook geen groot geheim is...
Publicaties hierover zijn natuurlijk wél persoonlijk beschadigend, ook als er geen strafbare feiten gepleegd zijn door die persoon.

De hetze door de heroinehandelaar en diens claims over 'pedofielie-netwerken' zijn minder overtuigend en worden niet gestaafd door enig overtuigend bewijs.. het is een serie van claims en beschuldigingen die vooral erg vaag blijven en waarbij de 'bron' (de Turkse heroinehandelaar en zijn advocaten) vooral een wraak-aktie lijkt te willen opzetten tegen de Justititie-persoon die hem achter tralies bracht.
Maar waarom zit zo'n man nog waar ie zit? Ik bedoel... een man die graag in de buitenlucht met jonge jongens neukt....in functie van Secretaris Generaal van Justitie? Dat is ronduit bizar. De diverse beschuldigingen zijn bovendien niet van de lucht. De man had zelf op moeten stappen.
pi_117765332
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar waarom zit zo'n man nog waar ie zit? Ik bedoel... een man die graag in de buitenlucht met jonge jongens neukt....in functie van Secretaris Generaal van Justitie? Dat is ronduit bizar. De diverse beschuldigingen zijn bovendien niet van de lucht. De man had zelf op moeten stappen.
Is dat niet verder zijn eigen persoonlijke keuze?
homoseksualiteit, homo-prostitutie is niet verboden en er zijn wel meer publieke figuren homoseksueel...

gebruik maken van jongensprositute's is enkel strafbaar (WbvStr 248a) als iemand vooraf weet wat de leeftijd van de prostitue was of dat overduidelijk is... de uitleg 'dat iemand er niet naar vraagt' maakt vervolging verder onmogelijk.

bv ook een goed voorbeeld was Pim Fortuyn, die hetzelfde deed (en bv ook in het rotterdamse homoboy-circuit rondhing als Demmink en hem vermoedelijk ook wel kende)..
Vind je ook dat Fortuyn geen publieke functie mocht hebben?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_117765420
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:24 schreef RM-rf het volgende:

[..]

homoseksualiteit, homo-prostitutie is niet verboden en er zijn wel meer publieke figuren homoseksueel...

gebruik maken van jongensprositute's is enkel strafbaar (WbvStr 248a) als iemand vooraf weet wat de leeftijd van de prostitue was of dat overduidelijk is... de uitleg 'dat iemand er niet naar vraagt' maakt vervolging verder onmogelijk.

bv ook een goed voorbeeld was Pim Fortuyn, die hetzelfde deed (en bv ook in het rotterdamse homoboy-circuit rondhing als Demmink en hem vermoedelijk ook wel kende)..
Ik vind dan idd dat Fortuyn ook geen functie waarin hij chantabel zou zijn had mogen hebben.
pi_117765423
nja, ik denk dat je dan beter kan vragen of hoerenloperij strafbaar gesteld moet worden of niet. daarnaast speelt de vraag of een politiek hooggeplaatst persoon van smetloos gedrag dient te zijn. dat zijn al 2 aparte vraagstellingen die meespelen, waarbij ik denk dat zeker de laatste wel degelijk een valide vraag is ivm chanteerbaarheid enzo
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 10:29:09 #208
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_117765459
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 08:48 schreef lexgauw007 het volgende:

Binnenkort neemt de machtigste ambtenaar 
op Justitie 
afscheid. Zijn 
tegenstanders proberen Joris Demmink voor de finish nog onderuit te halen. 
‘Zijn homoseksualiteit speelt kennelijk een rol.’

Wat een lulkoek.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_117765472
overigens volg ik dit verhaal al een tijdje en het aluhoedje gehalte is enerzijds vrij hoog, anderzijds komen er wel een paar dingetjes voorbij waar je dan weer echt eventjes een wtf :? momentje kan hebben

(met name het gedoe rondom die internationale pedokring waar dutroux zn maatjes dan weer aan gelieerd zouden zijn)
pi_117765539
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:27 schreef simmu het volgende:

daarnaast speelt de vraag of een politiek hooggeplaatst persoon van smetloos gedrag dient te zijn.
als Demmink ergens voor veroordeeld kan worden, waar ook 'normale' mensen voor veroordeeld worden, lijkt het me héél terecht dat hij ter verantwoording geroepen wordt...

énkel, klanten van jongensprostitutée's worden nu óók niet vervolgd (de Anne Frank-zaak kwam wél deels ook aan het rollen door Fons Sporen die dus daar ook sex had en uiteindelijk veroordeeld werd, maar niet wegen de leeftijd van zn hoeren, maar omdat die onbeschermd sex had terwijl die ook HIV had)..
waarom Demmink dan wél achtervolgen voor iets dat geen probleem zou zijn als hij niet toevallig een bepaalde functie heeft?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_117765604
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:24 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ik vind het niet gepast. Zeker niet in zo'n hoge functie bij justitie. Je zou dan in mijn optiek van onbesproken, ofwel onberispelijk gedrag moeten zijn.

En tja.. Fortuyn. Naar mijn weten is hij nooit beschuldigd van verkrachting. Tegen Demmink is zelfs aangifte gedaan.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 10:34:15 #212
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_117765619
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:27 schreef simmu het volgende:
nja, ik denk dat je dan beter kan vragen of hoerenloperij strafbaar gesteld moet worden of niet. daarnaast speelt de vraag of een politiek hooggeplaatst persoon van smetloos gedrag dient te zijn. dat zijn al 2 aparte vraagstellingen die meespelen, waarbij ik denk dat zeker de laatste wel degelijk een valide vraag is ivm chanteerbaarheid enzo
Je ziet hoe Strauss-Kahn een ongelofelijk kunstje is geflikt. De man is vast geen lieverdje, maar van dat hele verkrachtingsverhaal bleef natuurlijk helemaal niks over. Op politiek gebied is hij nu helemaal niks meer waard.

Anyway; een topambtenaar die jongenshoertjes neukt is uiterst chantabel. Toen uitkwam dat Rob Oudkerk heroinehoertjes frequenteerde, is hij de politiek uitgejaagd.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 10:35:05 #213
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_117765663
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:29 schreef simmu het volgende:
anderzijds komen er wel een paar dingetjes voorbij waar je dan weer echt eventjes een wtf :? momentje kan hebben
Dat zijn vaak de beste leugens. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_117765743
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]
En tja.. Fortuyn. Naar mijn weten is hij nooit beschuldigd van verkrachting. Tegen Demmink is zelfs aangifte gedaan.
het is ook bewezen dat iemand betaald is om tegen demmink valse aangifte te doen..
een van de twee valse aangiftes is daarvoor zelfs veroordeeld (tot twee maanden voorwaardelijk), in geval van de tweede is die zaak niet verder vervolgd.

oftewel... _wie_ is er bezig te manipuleren... evengoed is het prima mogelijk dat er krachten bezig zijn een justitite-functionaris het werk onmogelijk te maken, bv ook gsteund door criminelen en cimineel geld (zoals van die heroinehandlaar baybasin)
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 10:39:19 #215
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_117765829
Trouwens; wat is nu de argumentatie dat men Demmink erin wil luizen? Wie heeft daar (behalve Baybasin) nu profijt van? Wie zou dan de motor achter deze jarenlange 'heksenjacht' zijn en met welk motief?
pi_117765853
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:35 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat zijn vaak de beste leugens. ;)
ik zie zulke dingen doorgaans als grappig leesvoer :P

maar het is wel een prima argument ten bate van de stelling "wie een (al dan niet hoge) publieke/politieke functie ambieert kan maar beter van onbesmet gedrag zijn, want het keert zich tegen je. altijd"
pi_117765854
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:37 schreef RM-rf het volgende:

[..]

het is ook bewezen dat iemand betaald is om tegen demmink valse aangifte te doen..
een van de twee valse aangiftes is daarvoor zelfs veroordeeld (tot twee maanden voorwaardelijk), in geval van de tweede is die zaak niet verder vervolgd.

oftewel... _wie_ is er bezig te manipuleren... evengoed is het prima mogelijk dat er krachten bezig zijn een justitite-functionaris het werk onmogelijk te maken, bv ook gsteund door criminelen en cimineel geld (zoals van die heroinehandlaar baybasin)
Vergeet ook fam. Poot niet, die blijkbaar Micha Kat 2000 euro per maand betaalde.
I´m back.
pi_117765908
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:34 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Anyway; een topambtenaar die jongenshoertjes neukt is uiterst chantabel. Toen uitkwam dat Rob Oudkerk heroinehoertjes frequenteerde, is hij de politiek uitgejaagd.
niet zozeer dat hij dat deed, sterker nog dat was al intern gewoon bekend, anderhalf jaar vóórdat het publiekelijk bekendwerd deed Oudkerk zelf aanggifte van een poging hem te chanteren door enkele pooiers uit de Schilderswijk die wat van hem gedaan wilde krijgen, en dreigden anders zijn hoerenbezoek in de pers te brengen...
die chantagepoging werd gewoon vervolgd...

dat Oudkerk van de PvdA moest terugtreden was een politieke kwestie en geen bestuurlijke plicht... de PvdA in amsterdam had er hooguit 'moele' bezwaren tegen dat Oudkerk ook een tippelzone bezocht waar veel illegale prostitutie bedreven werd, en hij als bestuurder juist ook over die tippelzone ging en daarover beleid moest maken
pi_117765925
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:37 schreef RM-rf het volgende:

[..]

nou, ja, tsja, kijk. dat is dus allemaal een tikkie omstreden, aangzien de hoogste baas van het justitioneel gebeuren toch echt belang had bij die veroordeling. en dat is imho not done. ongeacht van wat er waar is van die aangiftes. zoals het nu gespeeld is, heb je nu eenmaal een flinke dot partijdigheid en controversie. en dat hoort niet op zo'n positie
pi_117766054
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Trouwens; wat is nu de argumentatie dat men Demmink erin wil luizen? Wie heeft daar (behalve Baybasin) nu profijt van? Wie zou dan de motor achter deze jarenlange 'heksenjacht' zijn en met welk motief?
iemand die een hoge post heeft, heeft ook genoeg 'vijanden'...
kun je daar niet tegen, ben je sowieso niet geschikt voor de politiek en helaas _zijn dat nu eenmaal vaak ook de mensen die op 'veilig' spelen...

bijna alle goede en gekwalificeerde politici en bestuuders leven zélf net zo graag ergens 'op het randje'... of dat nu op sexueel gebied (Bunga-bunga parties, of vreemdgaan, of iemand als congresman Wiener die zn penis naar twitter-bekende opstuurde) of whatever..

dat streven naar 'Puritanisme' geeft echter meestal juist de meest 'leugenachtige' politiek... denk ook bv aan amerikaanse televisiedominee's of die ultraconservatieven die veemdgaan bij het leven...
over het algemeen denk ik juist dat je eprsoonlijk leven van bestuurders/politici moet scheiden, zolang ze maar niet strafbaar zijn én geen functionele betrokkenheid hebben bij bv een private aangelegenheid.
pi_117766958
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:46 schreef RM-rf het volgende:

[..]

iemand die een hoge post heeft, heeft ook genoeg 'vijanden'...
kun je daar niet tegen, ben je sowieso niet geschikt voor de politiek en helaas _zijn dat nu eenmaal vaak ook de mensen die op 'veilig' spelen...

bijna alle goede en gekwalificeerde politici en bestuuders leven zélf net zo graag ergens 'op het randje'... of dat nu op sexueel gebied (Bunga-bunga parties, of vreemdgaan, of iemand als congresman Wiener die zn penis naar twitter-bekende opstuurde) of whatever..

dat streven naar 'Puritanisme' geeft echter meestal juist de meest 'leugenachtige' politiek... denk ook bv aan amerikaanse televisiedominee's of die ultraconservatieven die veemdgaan bij het leven...
over het algemeen denk ik juist dat je eprsoonlijk leven van bestuurders/politici moet scheiden, zolang ze maar niet strafbaar zijn én geen functionele betrokkenheid hebben bij bv een private aangelegenheid.
Dus eigenlijk vind jij dat mensen in dergelijke top functies niet het goede voorbeeld moeten geven en op hun plek mogen blijven zitten, ook al zijn ze uiterst chantabel? Jij hebt daar wel vrede mee?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2012 11:16:05 ]
pi_117767215
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus eigenlijk vind jij dat mensen in dergelijke top functies niet het goede voorbeeld moeten geven en op hun plek mogen blijven zitten, ook al zijn ze uiterst chantabel? Jij hebt daar wel vrede mee?
lees je mn posts niet?

ik vind gewoon dat die topmensen hetzelfde moeten en mogen doen als 'gewone' mensen...
ook prostitués bezoeken, als ze dat willen.

en ja, een homoseksueel die naar de hoeren gaat wordt normalerwijze daarvoor niet veroordeeld, zelfs niet als die boyhoer nog geen 18 is.. uitzonderingen zijne r hooguit als er extra zaken spelen, zoals bij fons sporen die anderen besmette met HIV door onveilige sexuele contacten in het anne frank-plantsoen.

soms komt het voor dat 'politieke' prsonen wel terugtreden als ze in een kwaad daglicht komen te staan,e cher demmink is géén politicus en staat niet ter verkiezing, hij is een bestuurder die een justitiele taak als ambtenaar uitvoert en ik heb nog geen bewijs gezien at hij die taak _niet_ goed uitvoert..
althans, ik ben nog niet overtuigd dat de veroordeelde Turkse heroinehandelar Baybasin een 'vrijheidsstrijder' is, die onterecht in de cel zit (opvallend ook dat zn advocaten niet het bewijsmateriaal tégen Baybasin aanvechtten, maar vooral claimen dat dat onrechtmatig verzameld is, en niet toegelaten mocht worden)
pi_117767394
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:23 schreef RM-rf het volgende:

[..]

lees je mn posts niet?

ik vind gewoon dat die topmensen hetzelfde moeten en mogen doen als 'gewone' mensen...
ook prostitués bezoeken, als ze dat willen.

en ja, een homoseksueel die naar de hoeren gaat wordt normalerwijze daarvoor niet veroordeeld, zelfs niet als die boyhoer nog geen 18 is.. uitzonderingen zijne r hooguit als er extra zaken spelen, zoals bij fons sporen die anderen besmette met HIV door onveilige sexuele contacten in het anne frank-plantsoen.
Maar het gaat er juist om dat deze topmensen uiterst chantabel zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2012 11:29:32 ]
pi_117767665
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar het gaat er juist om dat deze topmensen uiterst chantabel zijn.
Wat jij voorstelt maakt dat eerder érger:

als jij al roept dat enkel bv homo-prostitutie bezoek al genoeg is voor aftreden, zijn zulke mensen nóg kwetsbaarder...

nogmaals, wat Demmink wel of niet in het Anne Frank-plantsoen deed is, als je eventjes vergeet dat hij een hoge positie heeft weinig interssant en precies hetzelfde als wat tientallen of mogelijk honderden homomannen daar deden...
dat heeft op één bekende uitzondering na (Fons Sporen) nooit tot een aanklacht of (wérkelijke) aangifte geleid.

als jij vind dat hij enkel vanwege verder legale activiteiten moet terugtreden, pleit je er eigenlijk voor dat deze mensen 'witter-dan-wit' zouden moeten zijn en dat _is_ gwoon nooit zo en leidt meestal tot een opgerkopte 'verborgen' maatschappij waarbij bestuurders en politici zich aners voordoen dan ze eigenlijk zijn...

Imho is het juist een positief teken dat in een land als nederland homoseksuelen zeer open kunnen zijn, zonder direkt negatieve consequenties te moeten vezen.
pi_117768215
Nog meer interessant leesvoer:

http://boinnk.nl/blog/tag(...)demmink-een-sm-club/

quote:
De Demmink-affaire

Wie is de echte onderkoning van Nederland met meer macht dan de regering?

Enkele bekende en minder bekende klokkenluiders hebben een stichting Expertgroep Klokkenluiders opgericht. Daarin vallen onder meer doelstel-lingen van Nederland Transparant te herkennen. Het schandalige is echter dat dit nodig blijkt te zijn, waarbij steeds weer nieuwe dossiers worden toegevoegd aan de bestaande: gevolgen Bijlmer-ramp, misstanden onder curatoren, Enschede-dossiers, Chipshol-affaires, Demmink-affaire, bouwfraude, UWV-debacle, politiebazen, pedofiele rechters, Jeugdzorg-dossiers, foute burgemeesters (en andere bestuurders), subsidiefraudes, woekerpolisaffaire, etc. Opvallend vaak blijken Justitie en Financiën te zijn betrokken bij onfrisse zaken, waarover zich in de ministeriële kluizen nog vele dossiers bevinden, die geen daglicht verdragen.

Welke politieke partij kiest het herstel van de rechtsstaat als bestaansgrond of moeten enkele moedige klokkenluiders het alleen opknappen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')