Donequote:Op dinsdag 18 september 2012 08:34 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Bambino open jij het nieuwe topic maar
Wat is een vriendin?quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:38 schreef Karina het volgende:
Leuk kadootje voor je vriendin mannen, een luchtje en oorbellen.
Iets heel duurs, nooit kopen, tenzij er 1 bij de hunt langskomt.quote:
Terwijl ik het typte bedacht ik al: och die mannen hier hebben natuurlijk geen vriendinnenquote:
Aan de adviesprijs te zien ga je daar dik mee scoren ook nog 'ns.quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:38 schreef Karina het volgende:
Leuk kadootje voor je vriendin mannen, een luchtje en oorbellen.
Dat is een opblaaspop, maar dan van vlees en levend.quote:
Is dat zoiets als die iBood doos voor 100 euro? Dan snap ik wel waarom iedereen deze doos zo graag wilt hebbenquote:Op dinsdag 18 september 2012 08:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Iets heel duurs, nooit kopen, tenzij er 1 bij de hunt langskomt.
Zo iets, alleen in het geval van een vriendin is de doos meestal iets mooier.quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:41 schreef WillieW het volgende:
[..]
Is dat zoiets als die iBood doos voor 100 euro? Dan snap ik wel waarom iedereen deze doos zo graag wilt hebben
quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:35 schreef delano.888 het volgende:
Dat de ibood hunt zo kut is:
[ afbeelding ]
Hoe ziet zo'n delanobank er uit dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:46 schreef bambino het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals je kunt zien zijn mijn paint skills niet zo goed
Ik wou een rabobank foto pakken en die editten maar vond dit al genoeg paint effortquote:Op dinsdag 18 september 2012 08:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe ziet zo'n delanobank er uit dan?
Haha die kende ik al, ik heb ook een stad overigens:quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:51 schreef bambino het volgende:
Ok nou goed, heb ff snel een website voor je gemaakt.
Net echt
https://www.statebankofdelano.com/
Ben je de hele nacht al wakker voor de hunt? Zo bijzonder zijn die aanbiedingen nou ook weer niet toch....quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje, er heeft de hele nacht ook niets tussen gezeten waarvan ik denk 'had ik toch wel graag willen hebben'... hopelijk wordt het nu beter
Er zijn een paar plaatsen in USA met de naam delanoquote:Op dinsdag 18 september 2012 08:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haha die kende ik al, ik heb ook een stad overigens:
[ afbeelding ]
http://www.cityofdelano.org/
En terwijl ik dat op zocht, kwam ik ook dit tegen, fail
[ afbeelding ]
Zo ver ik weet ben ik de enige die actief aan het hunten was sinds het begin (althans op het forum)quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:01 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ben je de hele nacht al wakker voor de hunt? Zo bijzonder zijn die aanbiedingen nou ook weer niet toch....
Nee, maar je kan de historie bekijken via eendagskoopjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:01 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ben je de hele nacht al wakker voor de hunt? Zo bijzonder zijn die aanbiedingen nou ook weer niet toch....
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:01 schreef Jimbo het volgende:
iemand even een linkje naar die huntsite met belletjes elke x als er iets nieuws is ?
dank u good guy growmeisterquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:02 schreef GrowMeister het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Er zit iig wat meer variatie in dan bij eerdere huntsquote:Op dinsdag 18 september 2012 08:49 schreef bambino het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all
KOEKIEquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
goedemorgen. Zo te zien geen boxen gemist. Wel beetje slaapgebrek, maar je moet er wat voor over hebben.
Smakelijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
. Shit happens ja. Maar nu ff ontbijten
Sterker nog, je kunt tot in paypal/ideal gaan, laten staat tot uitverkocht is. En dan op annuleren drukken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:30 schreef Jimbo het volgende:
hoe zit het eigenlijk met annuleringen? kan je dingen bestellen (om de teller sneller te laten gaan) en ze dan nog kosteloos annuleren ?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:32 schreef bambino het volgende:
[..]
Sterker nog, je kunt tot in paypal/ideal gaan, laten staat tot uitverkocht is. En dan op annuleren drukken.
Je betaald niet en hij gaat wel van de teller.
hahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:33 schreef delano.888 het volgende:
Jup, ik weet nog heel goed dat wij dat bij elk product deden, 4 bestellen, zodat hij uitverkocht is, en vervolgens annuleren.
Maar toen werd er gezeikt door de mods hier dat dat niet meer mocht
ja, want fok zit tenslotte vuistdiep met iboodquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:33 schreef delano.888 het volgende:
Jup, ik weet nog heel goed dat wij dat bij elk product deden, 4 bestellen, zodat hij uitverkocht is, en vervolgens annuleren.
Maar toen werd er gezeikt door de mods hier dat dat niet meer mocht
Toen nog nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, want fok zit tenslotte vuistdiep met ibood
Kijk, dit bedoel ik maar, je hoeft het woord ibood maar te typen en er is al weer een linkquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, want fok zit tenslotte vuistdiep met ibood
Dat heb je met bol.com ookquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik maar, je hoeft het woord ibood maar te typen en er is al weer een link
Mwah, er is al jaren achter de schermen met hun onderhandeldquote:
Ja ok dat weet ik niet. Maar toen was nog niet auto url ibood en de link boven in.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mwah, er is al jaren achter de schermen met hun onderhandeld(weet ik nog uit mn mod/pr periode)
Klopt, das ong 1/1.5jaar erna gekomen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:36 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ok dat weet ik niet. Maar toen was nog niet auto url ibood en de link boven in.
echt welquote:
Ze doen het tegenwoordig met elke link (viel me afgelopen week op bij Lightake.com, die referred via Shareasalequote:
cheaterquote:
hahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:39 schreef delano.888 het volgende:
Ik sponsor ibood niet, omdat ik een pesthekel heb aan zevoorheen schreef ik iboot, maar dit werkt ook.
Ik heb toen uit Engeland de 1/2/3 collectie gehaald op Blu-ray. De oudere Pixars had ik sowieso al op dvd, maar zo'n collectie is natuurlijk alleen tof als alles op Blu-ray is èn als 'ie compleet is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:43 schreef CherryLips het volgende:
En bij die Pixarcollectie zat geen Toy Story 3 geloof ik.
Nop alleen 1+2quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:43 schreef CherryLips het volgende:
En bij die Pixarcollectie zat geen Toy Story 3 geloof ik.
mogguhquote:
Mogguhquote:
Als je hout wil zagen in je meterkast kun je die lamp gewoon aan zetten, je energiemeterding tolt als een malle!quote:
lol die moet ik onthoudenquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je hout wil zagen in je meterkast kun je die lamp gewoon aan zetten, je energiemeterding tolt als een malle!
quote:
Dit.quote:
Heb je triple SLI ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:58 schreef delano.888 het volgende:
Zullen we het maar niet hebben over mijn 1250w pc dan..
als t goed is gebruikt ie niet zn max constantquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:58 schreef delano.888 het volgende:
Zullen we het maar niet hebben over mijn 1250w pc dan..
Ney wel een dual GPU card. (dus eigenlijk SLI)quote:
Klopt, maar opscheppen is leuk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als t goed is gebruikt ie niet zn max constant
Welke kaart heb je dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ney wel een dual GPU card. (dus eigenlijk SLI)
[..]
Klopt, maar opscheppen is leuk.
quote:
Das niks, ik heb toen 1x 1100 gehadquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:04 schreef bambino het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)s=100&sub_forum=115&
1e update
Hehe I knowquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das niks, ik heb toen 1x 1100 gehad
Ow 965, ook leuk, maar jij 1200quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe I know
http://www.thuisserver.ne(...)8-2011&c_max_res=100
En 1 hunt later:
http://www.thuisserver.ne(...)mbino&sub_forum=115&
Eckte hunt baas jwzquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ow 965, ook leuk, maar jij 1200
Zeker.quote:
Adres heb ik nog en ibood pagina met specs staat er nog voorquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zeker.
Ik moet weer richting werkniet vergeten dekbedovertrek te bestellen als hij langs komt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |