http://www.volkskrant.nl/(...)d-verkiezingen.dhtmlquote:De EO en de VARA slaan de handen ineen op de late avonden rond de verkiezingen van 12 september. De redacties van Knevel & Van den Brink en Pauw & Witteman maken drie weken lang één programma, elke avond om 23:00 uur. Dat hebben beide omroepen vanmorgen bekendgemaakt.
Jeroen Pauw en Paul Witteman (VARA) zouden eigenlijk pas op 17 september weer terugkeren van een lange vakantie. Traditiegetrouw nemen Andries Knevel en Tijs van den Brink (EO) de honneurs waar. Zij vielen met hun neus in de boter toen bleek dat de verkiezingsdatum op 12 september werd vastgesteld. Toch maken ze nu een knieval voor het VARA-duo, dat uiteraard baalde van de situatie. Het delen van de zendtijd 'is besloten na collegiaal overleg', verklaart de EO.
1 voor de verkiezingen
De talkshow krijgt drie weken lang een andere naam; '1 voor de verkiezingen' en komt vanaf één locatie. Het is te zien van maandag 3 tot en met vrijdag 21 september: het loopt ná de verkiezingen van 12 september dus nog door in de week van Prinsjesdag. Pauw en Witteman leveren dus ook één 'eigen week' in. Beide duo's presenteren om en om.
VARA-programmadirecteur Frans Klein en EO-directeur Arjan Lock laten in een persbericht de volgende gezamenlijke reactie optekenen: 'Het is uniek dat twee geprofileerde duo's afwisselend de verkiezingen gaan coveren in een verrassend, dagelijks programma. Ten tijde van groot landelijk nieuws hebben twee verschillende omroepen de handen ineen geslagen om hét nationale programma rond de politieke verkiezingen te maken.'
Arme Trix lullen over niks!quote:Op maandag 17 september 2012 23:56 schreef golfer het volgende:
Morgen dus gezwets over een troonrede die nergens over gaat.
Nee ook homo.quote:Op maandag 17 september 2012 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Als het een SP-er was geweest, dan vond je hem hip.
Tikkeltje slimmer, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:00 schreef hexje het volgende:
Wat is Samsom klein als hij naast Mark staat.
Hij is ook "maar" 1.78 m en bijna alle andere mannelijke lijsttrekkers zijn langer (buma uitgezonderd)quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:00 schreef hexje het volgende:
Wat is Samsom klein als hij naast Mark staat.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:01 schreef the_ring het volgende:
[..]
Tikkeltje slimmer, dat dan weer wel.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:01 schreef the_ring het volgende:
[..]
Goede column hierover in NRC.next:quote:Op maandag 17 september 2012 23:56 schreef golfer het volgende:
Morgen dus gezwets over een troonrede die nergens over gaat.
quote:De kijkers ergeren zich kapot bij het uitspreken van de grafrede van Rutte I. En U, Majesteit, ergert zich altijd al zichtbaar aan het Haagse hakhoutproza, en zult ditmaal al Uw krachten moeten inzetten om niet te kotsen in de Ridderzaal.
quote:Het voorschrift uit de Grondwet is zoiets als de spijswetten in heilige geschriften. Destijds ongetwijfeld nuttig uit hygiënische en praktische overwegingen, maar even een update’tje installeren kan geen kwaad.
Overigens volledig eens met de analyse van Frits gisteren over het feit dat christelijke partijen gewoon gedoemd (hahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:01 schreef the_ring het volgende:
[..]
Nog een paar dagen en dan voorlopig weer van K&vdB afquote:
Meer tieten in de politiek!quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
het gaat om kwaliteit, Pechtold...
Hij zit ook in een lastige positie. Hij ging voor een paars kabinet en dat gaat wsl ook lukken. Alleen jammer dat hij getalsmatig niet nodig is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Pechtold zal nog zo veel mogelijk gaan dwarsliggen
Hij zit wel erg diep in zijn spindoctor denkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:11 schreef marcodej het volgende:
Ik snap Jack niet. Met zn 'beelden uit het verleden.'
Vertaling: "ik maak de PvdA zwart want er zit nog wat rancune tussen mij en de PvdA"quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:11 schreef marcodej het volgende:
Ik snap Jack niet. Met zn 'beelden uit het verleden.'
Vandaag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sinds wanneer komt eigenlij kwouter bos (weer) ter sprake?
Je hebt iets gemist vandaag geloof ikquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sinds wanneer komt eigenlij kwouter bos (weer) ter sprake?
Ik heb prinsjesdag wel gevolgd maar wouter bos heb ik niet meegekregen, hij wil dus weer minister worden?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist vandaag geloof ik
http://nos.nl/artikel/420177-kamp-en-bos-informateurs.htmlquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb prinsjesdag wel gevolgd maar wouter bos heb ik niet meegekregen, hij wil dus weer minister worden?
Nee, hij wordt (waarschijnlijk) informateur (samen met Kamp)quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb prinsjesdag wel gevolgd maar wouter bos heb ik niet meegekregen, hij wil dus weer minister worden?
En wel meer VVD-ministersquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:15 schreef Specularium het volgende:
Goeie vraag, Fredje moet echt een eindje opflikkeren.
Fredje en Henkie lekker de binkies uithangen op defensie graagquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:15 schreef Specularium het volgende:
Goeie vraag, Fredje moet echt een eindje opflikkeren.
Ik hoop wel dat er wat jongere VVD ministers zullen komen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wel meer VVD-ministers![]()
PS Pechtold is een sore loser
Yups, en Pechtold doet ook zijn best de PvdA zwart te makenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:17 schreef marcodej het volgende:
Sjerrun probeert de PvandeA ernstig in het rechtse hoekje te drukken.
Wat voor baat heeft hij daarbij?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yups, en Pechtold doet ook zijn best de PvdA zwart te maken
Vanuit zijn positie kun je het hem ook niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yups, en Pechtold doet ook zijn best de PvdA zwart te maken
Hij wil het Kunduz-akkoord graag 100% handhaven/gehandhaafd zienquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat voor baat heeft hij daarbij?
quote:
quote:
Sja nu weer mark kuttequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar RutteI was minstens zo erg, zo niet erger
Oja, dan was er nog een discussie of 'fuck' wel konquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:23 schreef Baszh het volgende:
Wel typerend dat ze er zo klaar mee moeten zijn en dat ze zo graag naar bed moeten willen voordat ze resultaten krijgen
[..]
[ afbeelding ]
En dan zelf met een biertje staanquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:23 schreef Baszh het volgende:
Wel typerend dat ze er zo klaar mee moeten zijn en dat ze zo graag naar bed moeten willen voordat ze resultaten krijgen
[..]
[ afbeelding ]
Ja idd, net of ze de bovenkant heeft laten fixen, maar de onderkant nog niet...quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zonde van dat ondergebit van die vrouw.
"Wie was die man daar rechts, is dat beveiliging"?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:27 schreef marcodej het volgende:
Wat vroeg de woordkunstenaar? Miste het lachmoment van deze wervelende uitzending.
hij is de aandacht niet waard. wat een mongol is dat zeg..quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:27 schreef marcodej het volgende:
Wat vroeg de woordkunstenaar? Miste het lachmoment van deze wervelende uitzending.
'harry van bommel robin hood' doet wonderen.quote:
Heb je het antwoord op je vraag gezien trouwens?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
'harry van bommel robin hood' doet wonderen.
Ja het is vrij matig tot nu toequote:Op dinsdag 18 september 2012 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
ik ga zappen.. wat voor ongelofijke trieste zooi is dit..
Ooit, later als je groot bent, begrijp je ironie wel eens.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
ik ga zappen.. wat voor ongelofijke trieste zooi is dit..
Ja hoor. Ik moest nagniffelen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je het antwoord op je vraag gezien trouwens?
Dit heeft niets met ironie te maken. Gewoon vergezochte humor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ooit, later als je groot bent, begrijp je ironie wel eens.
Kwantum kortingquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:33 schreef golfer het volgende:
Waarom had Bea een camouflagepak aan dat helemaal opging in de troon?
Vond ze leukquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:33 schreef golfer het volgende:
Waarom had Bea een camouflagepak aan dat helemaal opging in de troon?
alleen ouwe lullen als jij vinden dat soort dingen blijkbaar grappig.. gelukkig houd ik van andere humor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ooit, later als je groot bent, begrijp je ironie wel eens.
Vooralsnog nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:38 schreef Specularium het volgende:
CDA gaat gewoon weer meedoen, dikke middelvinger naar de kiezer.
Dan zeg ik mijn lidmaatschap op. Dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:38 schreef Specularium het volgende:
Dat zie ik niet gebeurenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:38 schreef Specularium het volgende:
Zijn nog altijd groter dan D66quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:38 schreef Specularium het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan zeg ik mijn lidmaatschap op. Dat zal ze leren.
Deze post is net zo onduidelijk als het tweede scherm.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:40 schreef alors het volgende:
2e scherm voorkeur ligt bij regeren met d66 erbij 66% tegen 33% met CDA erbij
Dat hele "links lullen, rechts zakken vullen" slaat nergens op..quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:46 schreef Baszh het volgende:
En als je arm bent en je om de armen bekommert? Dat is makkelijker? Kun je alleen nobel zijn als je rijk bent
Want?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Zwagerman zou idd een goede keuze zijn.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:51 schreef marcodej het volgende:
Iemand die niet over zich heen laat lopen.
[ afbeelding ]
Wat??quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:55 schreef alors het volgende:
Lol, ik hoopte even, maar het was een grap
Was dus geen diepgaande literatuur?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:56 schreef golfer het volgende:
Buwalda ontpopte zich toch tot een soort intellectueel, wat ik na het lezen van zijn boek (aanrader overigens, sowieso boeken lezen..) niet had verwacht.
Alles beter dan K&vdB, maar deze uitzending vond ik nou ook niet echt geweldigquote:
Nee, maar wel een leuk boek. Zeker als je iets van judo weet.quote:
Vandaar dat ik het niet wistquote:Op woensdag 19 september 2012 00:00 schreef borisz het volgende:
[..]
De Man die Barca en Bayern kampioen maakte.
[ afbeelding ]
Armen die liberaal stemmen zijn ook nobel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:46 schreef Baszh het volgende:
En als je arm bent en je om de armen bekommert? Dat is makkelijker? Kun je alleen nobel zijn als je rijk bent
quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij wil het Kunduz-akkoord graag 100% handhaven/gehandhaafd zien
http://www.joop.nl/politi(...)f_van_lente_akkoord/quote:Pechtold: handen af van lente-akkoord
Als er teveel wordt versleuteld, vervalt steun D66
Nou, Albert zit ik ook niet op te wachten...quote:Op woensdag 19 september 2012 20:45 schreef Specularium het volgende:
Prima tafel. Behalve Dominique, daar had Wauke moeten zitten.
hehe.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:03 schreef alors het volgende:
Albert lachen joh, hij moet jouw soort ook niet hoor
Ik zat ff niet op te letten, wat zei hij?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:03 schreef alors het volgende:
Albert lachen joh, hij moet jouw soort ook niet hoor
Wie?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:04 schreef Specularium het volgende:
Had ie nou zijn medaille van de Avondvierdaagse op?
Poging 2quote:Op woensdag 19 september 2012 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zat ff niet op te letten, wat zei hij?
Wat maakt dat nu weer uit??quote:
Zie je mij een mening geven?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat maakt dat nu weer uit??
Ja ik was aan het replyen maar mijn kat moest even aandacht hebben. Er werd gevraagd naar hoe hij het vond dat er door de lijstverbinding met de CU een vrouw in de kamer kwam. Dat vond hij natuurlijk niks, alleen hij zei netjes dat dat een gevolg was van de lijstverbinding. En toen moest Albert lachen.quote:
Dankquote:Op woensdag 19 september 2012 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik was aan het replyen maar mijn kat moest even aandacht hebben. Er werd gevraagd naar hoe hij het vond dat er door de lijstverbinding met de CU een vrouw in de kamer kwam. Dat vond hij natuurlijk niks, alleen hij zei netjes dat dat een gevolg was van de lijstverbinding. En toen moest Albert lachen.
als je meer dan 3.000 dagen in de kamer hebt gezetenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie?
De afscheidnemende Kamerleden kregen een lintje
Dank voor de aanvullingquote:Op woensdag 19 september 2012 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je meer dan 3.000 dagen in de kamer hebt gezeten
Ja, bij Balkenende 1 was hij informateur en beloonde zichzelf met een ministerspost.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:18 schreef rubbereend het volgende:
Donner was toch ook eens minister en formateur?
Oke, maar toen was hij nog geen minister, hij kwam van buiten de directe politiekquote:Op woensdag 19 september 2012 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, bij Balkenende 1 was hij informateur en beloonde zichzelf met een ministerspost.
Ja, hij komt uit een juristenfamilie.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Oke, maar toen was hij nog geen minister, hij kwam van buiten de directe politiek
Overigens nog gefeliciteerd, ik hoorde dat je recent (ik weet niet hoe recent) vader bent geworden.quote:
Echt? En altijd zo heerlijk baggeren als een kleuter hierquote:Op woensdag 19 september 2012 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Overigens nog gefeliciteerd, ik hoorde dat je recent (ik weet niet hoe recent) vader bent geworden.
Ik heb het vernomen, maar weet niet of het waar isquote:Op woensdag 19 september 2012 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Echt? En altijd zo heerlijk baggeren als een kleuter hier![]()
Owh sorry, dat ik ff tussendoor in deze enorm drukke discussie iets persoonlijks zeg..quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh sorry, dat ik ff tussendoor in deze enorm drukke discussie iets persoonlijks zeg..
Zuurpruim
Na de uitzending ligt ie op de VVD.quote:
Is dat raar?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Echt? En altijd zo heerlijk baggeren als een kleuter hier![]()
Dat probeer ik ook altijd bij tentamens.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:26 schreef marcodej het volgende:
Knevel was zijn vraag kwijt, keek even naar God, en had hem weer.
dan moet hij nog een eind rijdenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Na de uitzending ligt ie op de VVD.
Dat zeg ik, zuurpruim..quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook altijd bij tentamens.
Van dat andere erelid, Gordonquote:Op woensdag 19 september 2012 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van wie denk je dat het idee van LA the Voices komt?
Ik zie Gordon daar eigenlijk wel voor aan.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zichzelf heeft uitgenodigd.
Dan probeer je iets te visualiseren uit je geheugen. (over 't algemeen)quote:Op woensdag 19 september 2012 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook altijd bij tentamens.
Martin1234.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bas is vaste poster in KPD.
Eens, maar geldt tevens voor Peter R. de Viesquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:33 schreef Specularium het volgende:
Nu even over Onno en zijn wietpas.
ja dat maakt het helemaal hilarischquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:33 schreef KingRoland het volgende:
Huilie , alsof Rutte als enige werd aangepakt. En terecht ook
U herkent het cynisme niet?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:33 schreef alors het volgende:
[..]Hahaah ben je nu serieus, weet je wel waar hij zijn geld mee verdient?
En de keuzes die hij maakt..quote:Op woensdag 19 september 2012 23:34 schreef thettes het volgende:
Wat een kwal die albert, niet normaal.
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:34 schreef marcodej het volgende:
Appie heeft weer gelijk, nu over Maarten.
Dat wel, hoewel ik wel maartenfan ben en er bij moet aantekenen dat maarten geen actief politicus is itt geert.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:34 schreef marcodej het volgende:
Appie heeft weer gelijk, nu over Maarten.
Even onbeschoft naar andere meningen en personen met andere meningen, daar heeft Albertquote:
Zou het belpanel meegaan?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:35 schreef lol_wut het volgende:
Antoinette Hertsenberg in de politiek
Dat mag je vinden, ik vind van nietquote:Op woensdag 19 september 2012 23:35 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Even onbeschoft naar andere meningen en personen met andere meningen, daar heeft Albertgewoon gelijk in.
Wat een lefquote:Op woensdag 19 september 2012 23:36 schreef Martinello het volgende:
Gooit die nonvaleur van een Kwalbert onze held Van Rossem eruit
Kijk afgelopen vrijdag(?) eens terug. Omdat een gast een andere mening had vond mr Van Rossem het nodig om er als een kleuter doorheen te lullen, constant.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik vind van niet
Nu moest ik op een vrouw stemmen.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:37 schreef Specularium het volgende:
Boris, fucking droplul, waarom ben je weg?
Iemand als Kortenhoeven hoor je niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:37 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Kijk afgelopen vrijdag(?) eens terug. Omdat een gast een andere mening had vond mr Van Rossem het nodig om er als een kleuter doorheen te lullen, constant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |