SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Ter voorbereiding had een kunstenaar (als grap nb!) verzonnen dat die weg blauw geverfd moest worden dan leek het alvast op een sloot... En wat deed de gemeente? Juist ja, die trapte erin...quote:Op maandag 17 september 2012 23:23 schreef m.k het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar dat kut dorp van mij komen. De gemeente is hier hard aan het werk om de natuurlijk selectie op te krikken laat ik het daar maar bij houden
quote:Op maandag 17 september 2012 23:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ter voorbereiding had een kunstenaar (als grap nb!) verzonnen dat die weg blauw geverfd moest worden dan leek het alvast op een sloot... En wat deed de gemeente? Juist ja, die trapte erin...![]()
Daar werd ff voor 75.000 euro verf op gesmeerd...
De volgende dag een grote foto in de krant, allerlei lui met een hengel langs de straat!quote:Op maandag 17 september 2012 23:32 schreef m.k het volgende:
[..]ok allicht dat ze daar toch achtelijker zijn
quote:Op maandag 17 september 2012 23:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ter voorbereiding had een kunstenaar (als grap nb!) verzonnen dat die weg blauw geverfd moest worden dan leek het alvast op een sloot... En wat deed de gemeente? Juist ja, die trapte erin...![]()
Daar werd ff voor 75.000 euro verf op gesmeerd...
[ afbeelding ]
Ik verdenk Esses ervan dat je inmiddels een minimale post bodem moet hebben om nog in de OP terecht te komen.quote:
Sjagerijnquote:
Maar qua geldverspilling... een 2 baans weg veranderen in 2x een eenbaansweg met een groene berm met bomen en de hele rimram om er vervolgens achter te komen dat het de aanrij routen van de brandweer ambu's en politie is. Dat heeft ook wat centen mogen kosten. En levens...quote:Op maandag 17 september 2012 23:32 schreef m.k het volgende:
[..]ok allicht dat ze daar toch achtelijker zijn
Wat was het idee daarachter dan?quote:Op maandag 17 september 2012 23:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar qua geldverspilling... een 2 baans weg veranderen in 2x een eenbaansweg met een groene berm met bomen en de hele rimram om er vervolgens achter te komen dat het de aanrij routen van de brandweer ambu's en politie is. Dat heeft ook wat centen mogen kosten. En levens...
Meer groen enzulksquote:Op maandag 17 september 2012 23:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat was het idee daarachter dan?
quote:
Ow daar zijn ze hier ook zo goed in. Hebben in Amsterdam Noord allerlei rotondes in de wegen gegooid om de 'snelheid' uit de rijders te halen. Zowel Brandweer als Ambulance moeten stevig in de rem willen ze zo'n rotonde nog kunnen ronden. En dat gaat ten koste van de aanrijtijdquote:Op maandag 17 september 2012 23:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar qua geldverspilling... een 2 baans weg veranderen in 2x een eenbaansweg met een groene berm met bomen en de hele rimram om er vervolgens achter te komen dat het de aanrij routen van de brandweer ambu's en politie is. Dat heeft ook wat centen mogen kosten. En levens...
Ik ben Amsterdamse dus zeg Sjagerijnquote:
chagrijnquote:Op maandag 17 september 2012 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben Amsterdamse dus zeg Sjagerijn
sjagerijnquote:
*Amsterdamsche.quote:Op maandag 17 september 2012 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben Amsterdamse dus zeg Sjagerijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |