Nog steeds je BB?quote:Op maandag 17 september 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen iPhone, kijk mij eens hip zijn.
Filmpjes van die Russische junks die antivries inspuiten ofzo?quote:Op maandag 17 september 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als in vlees weggerot tot op het bot ranzig.
Of bij een sushi restaurantquote:Op maandag 17 september 2012 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Er in de Starbucks mee gaan zitten.
Zo ken ik je weerquote:Op maandag 17 september 2012 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Filmpjes van die Russische junks die antivries inspuiten ofzo?
Mooie shit.
Ga dan even googlen op Krokodil drugs.quote:
Een mengsel van benzine, zwavel, anti-vries, pijnstillers en dat soort meuk, jaquote:Op maandag 17 september 2012 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Filmpjes van die Russische junks die antivries inspuiten ofzo?
Mooie shit.
Samsung, inmiddels.quote:
Wie?quote:
Japans eten is zo lekkerquote:Op maandag 17 september 2012 20:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Of bij een sushi restaurant
Of de chinees die zich uitgeeft als japanner.quote:Op maandag 17 september 2012 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Japans eten is zo lekker
Ik moet binnenkort echt weer naar de japanner
Eensch.quote:Op maandag 17 september 2012 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Japans eten is zo lekker
Ik moet binnenkort echt weer naar de japanner
Russische/Oekraïnse dame die meestal softcore doet, soms hardcore.quote:
Met die naam had ik dat kunnen weten, jaquote:Op maandag 17 september 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Russische/Oekraïnse dame die meestal softcore doet, soms hardcore.
Nee dit is een echte Japanner. Ik weet het verschil wel na een paar jaar werken met Chinezenquote:Op maandag 17 september 2012 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of de chinees die zich uitgeeft als japanner.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met die naam had ik dat kunnen weten, ja.
Ja, wat zijn de verschillen dan?quote:Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dit is een echte Japanner. Ik weet het verschil wel na een paar jaar werken met Chinezen
ik denk dat ik t bij mn jointjes houquote:Op maandag 17 september 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga dan even googlen op Krokodil drugs.
[..]
Een mengsel van benzine, zwavel, anti-vries, pijnstillers en dat soort meuk, ja.
[..]
Samsung, inmiddels.
[..]
Wie?
Chinezen komen uit China, Japanners uit Japan.quote:Op maandag 17 september 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wat zijn de verschillen dan?
Ontelbare verschillen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wat zijn de verschillen dan?
Wijsquote:Op maandag 17 september 2012 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat ik t bij mn jointjes hou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |