quote:In ‘Wie Trouwt Mijn Zoon’ zijn vijf moeders op zoek naar een partner voor hun zoon, die nog steeds thuis woont. Een zoektocht naar ware liefde onder het toeziend oog van moeder. Die bemoeien zich echt overal mee! Zullen de moeders er in slagen om hun zoons het huis uit te werken? Welke vrouw zal hem het veilige nest zal doen verlaten? De zoektocht start in een bijzonder landhuis... Stampvol leuke meiden!
Vijf moeders nemen het heft in handen, ze zijn het zat dat hun zoon nog steeds thuis woont. Voor hun zonen zoeken ze de juiste vrouw én man.
Wie Trouwt Mijn Zoon is een 8-delige serie over vijf mannen, hun moeders en de ware liefde. De mannen staan er niet alleen voor in hun zoektocht naar de ware liefde. Hun moeders vervullen een belangrijke rol bij het selecteren van de juiste vrouw. De mannen worden aan tien potentiële schoondochters en -zonen voorgesteld, maar hij weet niet dat zijn moeder meekijkt en zo haar eigen voorkeuren heeft.
De moeders zijn op zoek naar een vrouw die voor hun zoon kan zorgen, de zonen zoeken een vrouw die de plek van hun moeder kan innemen. Maar zijn deze dames en heren wel goed genoeg? Legt de moeder zich neer bij de keuze van haar zoon of gaan ze er voor liggen?
Wie Trouwt Mijn Zoon gaat over de bijzondere band die moeder en zoon met elkaar hebben. Over hoe moeilijk het voor moeders kan zijn de navelstreng door te knippen. Maar ook voor de zoon is de onvoorwaardelijke liefde en de veilige thuishaven niet gemakkelijk op te geven.
http://zappen.blog.nl/sbs(...)wie-trouwt-mijn-zoonquote:SBS 6 aan de haal met RTL’s Wie Trouwt Mijn Zoon?
Het AD kan vandaag wederom een tv-transfer melden. Dit keer is het geen presentator maar een format dat van RTL 4 naar SBS 6 gaat. Wie Trouwt Mijn Zoon is in het nieuwe seizoen bij SBS 6 te zien, zoals deze blog dat gerucht vorige week al meldde. “RTL maakte geen gebruik van hun eerste recht op een nieuwe reeks. Gelukkig had SBS 6 interesse”, laat Eyeworks in de krant weten.
In Wie Trouwt Mijn Zoon? gaan vrijgezelle thuiswonende jongens op zoek naar een partner, terwijl moeder zich flink aanbemoeit tegen het dating-avontuur. De reeks, toen gepresenteerd door Robert ten Brink, trok vorig jaar wekelijks een slordige miljoen kijkers op de woensdagavond van RTL 4.
De transfer is toch opmerkelijk te noemen. SBS-topvrouw Georgette Schlick heeft niet eens zo heel lang geleden gezegd vooral een eigen gezicht aan SBS 6 te willen geven en niet te veel de concurrentie na te willen doen. Maar de aankoop van Wie Trouwt Mijn Zoon? spreekt dat tegen. Net zoals de makeover aan SBS Shownieuws (dat gaat een heel eind richting RTL Boulevard) of de comeback van Prijzenslag niet origineel lijken.
Wie Wie Trouwt Mijn Zoon? voor SBS gaat presenteren, is nog niet bekend. Tooske Ragas wellicht?
burenquote:Op maandag 17 september 2012 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bij wie checkt hij nou?
quote:
De negerin!quote:Op maandag 17 september 2012 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bij wie checkt hij nou?
Of ze weten van elkaar niet dat ze het niet weten, en daarom houden ze hun mond.. Kan ook..quote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die moeder weet het ook niet
Echt hé!quote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Komt er nu achter terwijl ze samen met de fam familie kijktquote:
Als je mijn moeder gaat vragen over mij hoor je toch ook wel heel andere verhalen als wanneer je in mijn vriendengroep gaat rondvragen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
QFT. Hoe bedoel je hypocriet...!!!quote:Op maandag 17 september 2012 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dan zeiken op jean michel
Ze wil dat hij Leonie kiest maar dat wil hij nietquote:Op maandag 17 september 2012 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zit ze nou te janken, wat is er
Mijn zoon heeft een eigen meningquote:Op maandag 17 september 2012 20:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze wil dat hij Leonie kiest maar dat wil hij niet
RTL --> SBS6quote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef Paul het volgende:
Wat een mafkezen in dit seizoen zeg![]()
Dan zat er in vorig seizoen wel normalere mensen
QFT.quote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef Paul het volgende:
Wat een mafkezen in dit seizoen zeg![]()
Dan zat er in vorig seizoen wel normalere mensen
Ja het is wel lagge met de homootjes en die Sebastiaan en gekke moedersquote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef Mascleta het volgende:
[..]
QFT.
Het maakt het wel weer lekkere wegkijk TV dit jaar.
Ze heeft van alles meegemaakt snap dat dan!quote:Op maandag 17 september 2012 20:48 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een manipulatief kutwijf, als hij niet voor Leonie kies (wat nog een dom wicht is ook) doet ze niet meer mee![]()
Het lijkt wel een kind van 4.
Jaha en ze wil niet dat het fout loopt met haar zoon. Vallen en opstaan hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze heeft van alles meegemaakt snap dat dan!
En die New Kids jostie die dat vrouwtje tot op het bot toe vernederd heeft danquote:Op maandag 17 september 2012 20:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja het is wel lagge met de homootjes en die Sebastiaan en gekke moeders
Ik had dat in een voorstukje gezien laatst, dacht even dat dat zijn moeder wasquote:Op maandag 17 september 2012 20:52 schreef Maraca het volgende:
Was die ene die 'sexy' aan het stofzuigen was, dezelfde als de lapdanseres?
Ja het was me een vertoningquote:Op maandag 17 september 2012 20:52 schreef Maraca het volgende:
Was die ene die 'sexy' aan het stofzuigen was, dezelfde als de lapdanseres?
Omg.. die moeder zal wel een hartverzakking hebben gehad netquote:
Goede tipquote:Op maandag 17 september 2012 20:54 schreef ChatGirl het volgende:
Damn, op de website staan ook nog deleted scenes. Die straks maar eens gaan kijken
Je zou toch verwachten dat voor SBS niks te gortig is om uit te zenden via tv.quote:Op maandag 17 september 2012 20:54 schreef ChatGirl het volgende:
Damn, op de website staan ook nog deleted scenes. Die straks maar eens gaan kijken
En Jeffrey die andere blonde ventquote:
Daar heeft hij toch geen programma voor nodig?quote:Op maandag 17 september 2012 20:57 schreef Maraca het volgende:
Waarom doet die vent mee met dit programma?
Oh ja, seks..
quote:
QFT!quote:Op maandag 17 september 2012 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Als ik al ooit aan zo'n dating programma zou mee doen en hij zou met een ander gaan straan te fierljeppen dan hield ik de eer toch echt mooi aan mezelf
Dat dusquote:Op maandag 17 september 2012 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Als ik al ooit aan zo'n dating programma zou mee doen en hij zou met een ander gaan straan te fierljeppen dan hield ik de eer toch echt mooi aan mezelf
loslaten kan ze niet...quote:Op maandag 17 september 2012 21:00 schreef Maraca het volgende:
Zielig dit.. maar ik zie het verband niet
Ze is bang dat ze nog een zoon kwijtraaktquote:Op maandag 17 september 2012 21:00 schreef Maraca het volgende:
Zielig dit.. maar ik zie het verband niet
Serieus? Ik vind het nog steeds nergens op slaanquote:Op maandag 17 september 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
Och dit is wel triest en verklaart wel een hoop.
Ik kan het op een of andere manier wel begrijpen, maar het is niet goed natuurlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 21:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het nog steeds nergens op slaan
Natuurlijk het is zielig en dat gun je niemand. Maar ze denkt dat Stephanie er geen begrip voor heeft samen met haar familie. Zou zeggen --> leer ze eerst kennenquote:Op maandag 17 september 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het op een of andere manier wel begrijpen, maar het is niet goed natuurlijk.
Ik zou d'r ook wel kunnen rakenquote:Op maandag 17 september 2012 21:02 schreef Mascleta het volgende:
Met Sabrina zou ik nog wel over straat durven.
LOLquote:Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Die moeder verdenk ik er nog steeds van dat ze vroeger zijn vader was
Ja precies, en als ze gaat tegenwerken dan loopt ze juist het risico hem kwijt te raken.quote:Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Natuurlijk het is zielig en dat gun je niemand. Maar ze denkt dat Stephanie er geen begrip voor heeft samen met haar familie. Zou zeggen --> leer ze eerst kennen
Ja boeiend, hij is volwassenquote:Op maandag 17 september 2012 21:04 schreef ChatGirl het volgende:
Die moeder kan het ook echt niks schelen.
wat een kansloze datequote:
Precies.. en denk dat ze die kant allang kendequote:Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja boeiend, hij is volwassen
QFTquote:Op maandag 17 september 2012 21:07 schreef Maraca het volgende:
Ben benieuwd hoe hij reageert op de neukscene
Alleen achter de schermenquote:
Best raar om zulke dingen te doen op het strand met draaiende camera's erop.quote:Op maandag 17 september 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
Best raar om dat zo van je zoon te zien.
I fell and landed on his dickquote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef Adelante het volgende:
ik weet niet hoe ik bij hem in bed ben beland
Ook dat jaquote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Best raar om zulke dingen te doen op het strand met draaiende camera's erop.
dingesquote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Met wie heeft die Angelo lopen neuken?
Dirk.quote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Met wie heeft die Angelo lopen neuken?
Verstand op 0 en gaan met die banaan..quote:
halal pijpen ging misquote:
Dat kan vanavond al weer anders zijnquote:
quote:
Ik vind het zo'n leuk stelquote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef Injetta het volgende:
Die Stephanie is te leuk en lief voor Sebastiaan. Die wordt gek met zo'n kind en schoonmoeder.
Het is idd een lief meisje. Die gun je zo een schoonmoeder niet...quote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef Injetta het volgende:
Die Stephanie is te leuk en lief voor Sebastiaan. Die wordt gek met zo'n kind en schoonmoeder.
Kutje, het is al 45 min bezigquote:Op maandag 17 september 2012 21:11 schreef bjanaan het volgende:
Zo lekker neergeploft op de bank na het werk nog een 15min en dan beginnen we weer!
Of Jesper.. misschien heeft ze wel een beurt nodigquote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Die aso zoon moet een keer bij Monique op visite gaan, dat kan leuke beelden opleveren.
QFTquote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Jezus mens... gun je zoon eens een leuke meid... die mag in zijn handen knijpen met zo'n Stephanie...
Die Stephanie is toch veel te leuk voor dat lulletje rozewater. Wat dat betreft heeft ze wel gelijk dat die grijze muis beter bij 'm past.quote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Jezus mens... gun je zoon eens een leuke meid... die mag in zijn handen knijpen met zo'n Stephanie...
Zijn eigen schuld ook wel dat hij nog geen eigen huisje heeft.quote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef Injetta het volgende:
Ik vind dit regelrecht misdadig die moeder. Het is dat die jongen inmiddels 29 jaar is, maar anders zou je er de kinderbescherming op af sturen.
Kwam ik net ook achter echt stom die programma wissel morgen maar even terugkijken of is deze aflevering 't niet waard?quote:
psycholoog op de bek slaanquote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Die aso zoon moet een keer bij Monique op visite gaan, dat kan leuke beelden opleveren.
verkeerde topic paul!quote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Programma wissel?quote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Kwam ik net ook achter echt stom die programma wissel morgen maar even terugkijken of is deze aflevering 't niet waard?
Ja, zeker terugkijkenquote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Kwam ik net ook achter echt stom die programma wissel morgen maar even terugkijken of is deze aflevering 't niet waard?
Nou ik vond die blonde balletkenau van vorig seizoen ook heel ergquote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef Silenus het volgende:
Neemt niet weg dat het met afstand het meest verschrikkelijke wijf is wat ik ooit op televisie heb gezien, haha. tering zeg.
die meisjes hebben niet veel meer inhoud dan die deur vermoed ik...quote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef Injetta het volgende:
Als ik die meisjes was zou ik heel snel weg zijn bij die Jeffrey. Die is ronduit gevaarlijk agressief. Nu een gat in de deur, straks een blauw oog of nog erger...
WTMZ is vanaf vorige week omgedraaid met Villa Morero.quote:
Ik vind hem eng inderdaad, zuipen, schelden, slaan, wat een nare rotgozer.quote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef Injetta het volgende:
Als ik die meisjes was zou ik heel snel weg zijn bij die Jeffrey. Die is ronduit gevaarlijk agressief. Nu een gat in de deur, straks een blauw oog of nog erger...
Oh ik kijk het vandaag voor het eerst via tv. Keek altijd online hiihhihilollerzzzzzquote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
WTMZ is vanaf vorige week omgedraaid met Villa Morero.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Elk topic is paul onweselijk
Ja, als hij al zo flipt als iemand 'in zijn verleden duikt' dan vrees ik het ergstequote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef Injetta het volgende:
Die was engquote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vond die blonde balletkenau van vorig seizoen ook heel erg
Nou.. eigen schuld? Met zo'n moeder kun je niet meer spreken van eigen schuld. Die jongen is 29 jaar lang zo gemanipuleerd en geestelijk 'mishandeld'. Dat verklaart wat mij betreft zijn onvolwassen gedrag.quote:Op maandag 17 september 2012 21:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zijn eigen schuld ook wel dat hij nog geen eigen huisje heeft.
Paul kan best lief zijnquote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Elk topic is paul onweselijk
Denk dat iemand als Stephanie hem zo ontzettend goed zou doen. Die Leonie is mamma 2 en dan vrees ik het ergstequote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou.. eigen schuld? Met zo'n moeder kun je niet meer spreken van eigen schuld. Die jongen is 29 jaar lang zo gemanipuleerd en geestelijk 'mishandeld'. Dat verklaart wat mij betreft zijn onvolwassen gedrag.
Hij heeft echt iemand nodig die hem daar weg haalt.
Hij genoot van zo'n aparte maaltijd. Al 29 jaar lang moet hij aan de keukentafel aardappelen met groente eten, zonder poespas met dat sacherijnige gezicht tegenover hem.
helemaal waar. Goed geanalyseerd!quote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou.. eigen schuld? Met zo'n moeder kun je niet meer spreken van eigen schuld. Die jongen is 29 jaar lang zo gemanipuleerd en geestelijk 'mishandeld'. Dat verklaart wat mij betreft zijn onvolwassen gedrag.
Hij genoot van zo'n aparte maaltijd. Al 29 jaar lang moet hij aan de keukentafel aardappelen met groente eten, zonder poespas met dat sacherijnige gezicht tegenover hem.
quote:Op maandag 17 september 2012 21:17 schreef Injetta het volgende:
[..]
foto ter herinnering?quote:
Hij had toch ook maar 1 vriend?quote:Op maandag 17 september 2012 21:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Hij woont hier 5km vandaan... en ik ken niemand die hem kent .. dus dat zegt eigenlijk ook wel weer genoeg ja. Je hebt ook wel gelijk.
Sneu voor hem
Dan heb je ook wel wat te verbergen denk ikquote:Op maandag 17 september 2012 21:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, als hij al zo flipt als iemand 'in zijn verleden duikt' dan vrees ik het ergste
Ik weet niet meer hoe ze heetquote:
Die jongen was zo overduidelijk homoquote:
Ook dat ja.....quote:
Nu ik de foto weer zie vind ik hem wel een beetje op Jesper lijken.quote:Op maandag 17 september 2012 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die jongen was zo overduidelijk homo
Vind ik die uit seizoen 1 leukerquote:Op maandag 17 september 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu ik de foto weer zie vind ik hem wel een beetje op Jesper lijken.
Yup..quote:
LOLquote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kennie schele wat ze vamme zegge!!!
Denk het ookquote:Op maandag 17 september 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Zij heeft haar zoon ook verpest, maar op een andere manier. Hij mocht vroeger zeker alles doen waar hij maar zin in had.
Ze vindt alles geweldig wat die jongen doet.. Tja, geen enkele grens dus en hij denkt dat hij god is...quote:Op maandag 17 september 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Zij heeft haar zoon ook verpest, maar op een andere manier. Hij mocht vroeger zeker alles doen waar hij maar zin in had.
En hij heeft echt geen flauw idee wat er besproken is.quote:Op maandag 17 september 2012 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ook weer gelijk beginnen te schelden
die moeder is wel een misbakselquote:Op maandag 17 september 2012 21:24 schreef Injetta het volgende:
Die Joey vind ik geloof ik nog een beetje de normaalste.... Of heb ik iets gemist?
Dat maakt toch niet uit jonguh? Die teringleijer moet gewoon zijn bek houwe.. hier op 16 doen wij niet aan siesologeunquote:Op maandag 17 september 2012 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
En hij heeft echt geen flauw idee wat er besproken is.
Daar heb je denk ik wel gelijk in. Hij lijkt mij ook vrij normaal. De moeder is ook wel iets bezittelijk.quote:Op maandag 17 september 2012 21:24 schreef Injetta het volgende:
Die Joey vind ik geloof ik nog een beetje de normaalste.... Of heb ik iets gemist?
Klopt, deze lijkt redelijk normaal, alleen ook zo'n martha hamster als moederquote:Op maandag 17 september 2012 21:24 schreef Injetta het volgende:
Volgens sommige in dit topic de kast waar die nog uit moet komen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:24 schreef Injetta het volgende:
siegologuh willen mij en me ma uit elkaar halequote:Op maandag 17 september 2012 21:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit jonguh? Die teringleijer moet gewoon zijn bek houwe.. hier op 16 doen wij niet aan siesologeun
Jup. Rofl.quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Angelo is het normaalst
Ja mooi...quote:Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef ChatGirl het volgende:
'Ik weet niet welke idioot dit bedacht heeft'.
En bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |