Ik had al een goedkope koptelefoon. Toen heb ik een dure gekocht. Alleen heb ik daar wat probleempjes mee (verder niets mis met het ding zelf) en daardoor heb ik die dure dus nooit op, wat een beetje zonde is.quote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik snap je niet meer denk ik..
Wij hebben ook een vijverquote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat mn pa allemaal heeft.. hij heeft er 3 staan, en een vijver..
NOM!!!quote:
Ik had vroeger een afbeelding van Leonardo DiCaprio in Romeo + Juliet erachter geplakt, dat ie door dat aquarium naar Juliet keekquote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn pa heeft een of andere tropische aquarium afbeelding erachter geplakt, waardoor je dus niet meer de dingen aan de andere kant ziet.. ook wel mooi
waarom ga je er dan niet mee terug?quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had al een goedkope koptelefoon. Toen heb ik een dure gekocht. Alleen heb ik daar wat probleempjes mee (verder niets mis met het ding zelf) en daardoor heb ik die dure dus nooit op, wat een beetje zonde is.
is cupcake alleen?quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben ook een vijver.
Dit is mijn enige aquarium, speciaal voor Cupcake. Later als ik op mezelf woon, wil ik graag een bak voor een T. mbu
.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vroeger een afbeelding van Leonardo DiCaprio in Romeo + Juliet erachter geplakt, dat ie door dat aquarium naar Juliet keek
quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vroeger een afbeelding van Leonardo DiCaprio in Romeo + Juliet erachter geplakt, dat ie door dat aquarium naar Juliet keek
quote:Op maandag 17 september 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een foto van de laatste ontmoeting tussen Rokje en mij trouwens:Gezellig, bij Sneezichu thuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kreeatief met fusilli?quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb geen boodschappen gehaald, dus ga ik maar even pasta maken
Samzzfobiaquote:
Wat is Cupcake precies?quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben ook een vijver.
Dit is mijn enige aquarium, speciaal voor Cupcake. Later als ik op mezelf woon, wil ik graag een bak voor een T. mbu
.
Cupcake is het enige kogeltje, jaquote:
Daar is hij wat te oud voor.quote:Op maandag 17 september 2012 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom ga je er dan niet mee terug?
Leukquote:
Een C. travancoricus, een dwerg kogelvisjequote:
Jawel man! Daar kan je prachtige garnalenbakken van makenquote:Op maandag 17 september 2012 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk
Ik heb er eentje van 25 liter staan maar daar kun je gewoon niks meeZal wel een keer op Marktplaats verschijnen.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een C. travancoricus, een dwerg kogelvisje.
ah, ik vond het al sneu, zo'n groot aquarium voor zo'n klein pupkequote:Op maandag 17 september 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cupcake is het enige kogeltje, ja. Maar er zitten nog 8 hemelse pareldanio's in en 5 otocinclus affinis
.
ik weet niet.. ik zal die dingen nooit tweedehands kopenquote:Op maandag 17 september 2012 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar is hij wat te oud voor.Ik heb hem ook tweedehands gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |