Oh nee Kees en Co. is Nederland aan het over nemen.quote:
Gezellig met een UV lamp in je luikquote:Op maandag 17 september 2012 20:07 schreef STING het volgende:
[..]
Rij ik eigenlijk langs als ik naar de tandarts ga
Zoals morgen...vullen
waarvan dan?quote:
Toevallig een Ipad?quote:
altijd vervelend wanneer ie te klein isquote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
15 cm penis. Hij past nergens in.
De dikte neem ik aan? Niet de lengtequote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
15 cm penis. Hij past nergens in.
dan zet je m toch af?quote:
mijn pa heeft een of andere tropische aquarium afbeelding erachter geplakt, waardoor je dus niet meer de dingen aan de andere kant ziet.. ook wel mooiquote:
Ik heb een andere, veel goedkopere op. Vind het zonde om zo'n ding te laten verstoffen hier.quote:
Nee, dat mag niet bij een Fluval Edgequote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn pa heeft een of andere tropische aquarium afbeelding erachter geplakt, waardoor je dus niet meer de dingen aan de andere kant ziet.. ook wel mooi
quote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb een andere, veel goedkopere op. Vind het zonde om zo'n ding te laten verstoffen hier.
Arme jij en je angst.quote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik niet bang was geweest voor Samzz, had ik geprobeerd haar te hosselen.
Angsten zijn er om te overwinnenquote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze kan je misschien van die 15 cm af helpenquote:Op maandag 17 september 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
ik heb geen idee wat mn pa allemaal heeft.. hij heeft er 3 staan, en een vijver..quote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet bij een Fluval Edge. Daar hoort geen achterwand in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |