Gewoon in het Nederlands (of Fries!) aanschrijven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
Mijn vriendin heeft dit ook gehad. De eerste brief met wat hulp van de eigenaar van de auto ingevuld, kregen we daarna weer een brief maar dan op ons adres ipv kentekenhouder.
Aangezien mijn Duits niet zó goed is, ook maar eens een brief sturen.
Maar dit kan ook per mail lees ik ? Naar welk mail adres moet dit dan?
Is alweer een paar weken geleden en nog niets retour gestuurd
Ik hoop dat je niet met je eigen e-mailadres gereageerd hebt. Laat dit altijd aan de eigenaar van de auto over. Eerst vragen om een Nederlandse vertaling, en vervolgens zegt de bestuurder dat die niet de gefotografeerde is. Je hoeft niet mee te werken aan je eigen veroordeling. Op die manier heb ik mijn boete ontlopen, want na de 2e brief niks meer gehoordquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:57 schreef Meike26 het volgende:
Mail adres stond op get formulier onder de adres gegevens van het bussgeldkantoor of iets dergelijks.
Wie zegt nogmaals dat ik die boete wil ontlopen ?? Ik heb te hard gereden, punt ! Stelletje laffe harken hierquote:Op donderdag 27 september 2012 00:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet met je eigen e-mailadres gereageerd hebt. Laat dit altijd aan de eigenaar van de auto over. Eerst vragen om een Nederlandse vertaling, en vervolgens zegt de bestuurder dat die niet de gefotografeerde is. Je hoeft niet mee te werken aan je eigen veroordeling. Op die manier heb ik mijn boete ontlopen, want na de 2e brief niks meer gehoord
Ik wil dat je je boete ontloopt en mij het bedrag overmaaktquote:Op donderdag 27 september 2012 13:04 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wie zegt nogmaals dat ik die boete wil ontlopen ?? Ik heb te hard gereden, punt ! Stelletje laffe harken hier![]()
dit dus. nu twee keer meegemaakt en niks meer gehoord.quote:Op maandag 17 september 2012 19:36 schreef practics het volgende:
Uit ervaring weet ik dat gewoon niet reageren op deze onzin het voordeligste is. Enigste nadeel dat je in de toekomst niet moet worden aangehouden in Duitsland met de zelfde auto.
Ik wil je best wel op een andere manier straffenquote:Op donderdag 27 september 2012 13:34 schreef Meike26 het volgende:
Ik wil dat je je laat opnemen in een klooster en je de komende 2 jaar bij elke non gaat verontschuldigen voor je hebzuchtigheid. Faalkonijn.
Post dat maar in KPD, en nu ksst!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik wil je best wel op een andere manier straffen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |