HA! 3 dubbele bubbel hierquote:
Misschien is het een onbewuste smoes dat ik nog niet toe ben aan een relatie.quote:
Hahahaquote:Op maandag 17 september 2012 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik trap niet in puppy ogen. En ik heb nog genoeg aanbiedingen liggen. Mn onder-onderbuurman wil me als schoonzusje dus die probeert me aan zn zwager te koppelen
*bijt in arm*quote:Op maandag 17 september 2012 19:43 schreef STING het volgende:
[..]
Een bubbel is een dubbel, zo lek dus
*stingt nog 2 keer*
American Football?quote:Op maandag 17 september 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha.
De man van m'n vriendin probeert mij aan een van de mannen in zijn team te koppelen.
Is het een leuke vent?quote:Op maandag 17 september 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha.
De man van m'n vriendin probeert mij aan een van de mannen in zijn team te koppelen.
Nee, gewoon voetbal, dat is wel een domperquote:
Ik heb geen flauw ideequote:
Sorry.quote:Op maandag 17 september 2012 19:44 schreef heloef het volgende:
Mensen die je proberen te koppelen, zo strontvervelend.
Ik kan er wel om lachen. Heeft toch geen zin, ik doe niet aan gekoppeld wordenquote:Op maandag 17 september 2012 19:44 schreef heloef het volgende:
*jeuk*quote:Op maandag 17 september 2012 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*bijt in arm*
Zo. Je had die bubbels beter kunnen laten zitten.
Aan wie heb jij mij proberen te koppelen dan?quote:
Ach, ik vind het wel schattigquote:Op maandag 17 september 2012 19:44 schreef heloef het volgende:
En niet eens een foto gezien?quote:Op maandag 17 september 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ik hoorde het gisteren
.
Ze bedoelen het goed hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen. Heeft toch geen zin, ik doe niet aan gekoppeld worden.
Ik heb al een lief. Hoop ik
.
Dat denk je. Straks wordt het een grote bult en morgen ben je dood.quote:
Ik haat niet.quote:Op maandag 17 september 2012 19:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat niet haten op deze wulpse deerne.
Ik vind het gewoon erg triest dat veel moslims kennelijk geen kritiek op hun religie dulden, om het even zachtjes uit te drukken.quote:Op maandag 17 september 2012 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen moslims, maar daar mogen ze gewoon even wat kogels inpompen
Neequote:Op maandag 17 september 2012 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En niet eens een foto gezien?
Ja, iddquote:Op maandag 17 september 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze bedoelen het goed hoor.
Maar het komt altijd over als "we vinden je zielig dus daarom helpen we een handje mee"
Fijn, maar ik ga nu eerst ff een stukje appeltaart pakkenquote:Op maandag 17 september 2012 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat denk je. Straks wordt het een grote bult en morgen ben je dood.
Christenen kunnen kritiek ook niet hebben. Geen enkele gelovige kan kritiek hebben.quote:Op maandag 17 september 2012 19:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon erg triest dat veel moslims kennelijk geen kritiek op hun religie dulden, om het even zachtjes uit te drukken.
Als ze ventje zeggen knap ik bij voorbaat al afquote:Op maandag 17 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Volgens m'n vriendin is het een knap ventje en ze heeft best een goede smaak.
[..]
Ja, idd.
Dat er een kroes in moge zittenquote:Op maandag 17 september 2012 19:48 schreef STING het volgende:
[..]
Fijn, maar ik ga nu eerst ff een stukje appeltaart pakken
Dat heb ik ervan gemaaktquote:Op maandag 17 september 2012 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ze ventje zeggen knap ik bij voorbaat al af
Ik kan echt wel kritiek op de paashaas hebben!quote:Op maandag 17 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Christenen kunnen kritiek ook niet hebben. Geen enkele gelovige kan kritiek hebben.
Jodenquote:Op maandag 17 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Christenen kunnen kritiek ook niet hebben. Geen enkele gelovige kan kritiek hebben.
Ja oke, en het innerlijk dan?quote:Op maandag 17 september 2012 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ervan gemaakt. Ze zei dat het een knappe man is met een goede baan en dito salaris.
Maar jij bent dan ook een geval apartquote:Op maandag 17 september 2012 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan echt wel kritiek op de paashaas hebben!
Ik weet dat ie bestaat en dat is genoeg voor mij.
Inderdaad jaquote:Op maandag 17 september 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze bedoelen het goed hoor.
Maar het komt altijd over als "we vinden je zielig dus daarom helpen we een handje mee"
Dat is waar. Er schijnt geen 2e mij rond te lopen. Gelukkig.quote:Op maandag 17 september 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een geval apart!
Er staat daar original, maar het klinkt als de speedycake remix.quote:
Weet ik veelquote:Op maandag 17 september 2012 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja oke, en het innerlijk dan?
Slechte informatievoorzieningquote:Op maandag 17 september 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik veel. Gisteren op de terugweg van de show kreeg ik te horen dat haar man mij probeert te koppelen, met de info dat hij knap is, een goede baan heeft en dito salaris. Meer niet
.
Is het ook.quote:Op maandag 17 september 2012 19:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er staat daar original, maar het klinkt als de speedycake remix.
Daar zijn we ook heel erg blij meequote:Op maandag 17 september 2012 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is waar. Er schijnt geen 2e mij rond te lopen. Gelukkig.
Maar die gaan vervolgens de straat niet op om allerlei vlaggen in brand te steken, gebouw in de fik te steken en mensen te vermoorden. Althans het overgrote deel van Christenen in Nederland dan.quote:Op maandag 17 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent al een saaie lul, schatquote:Op maandag 17 september 2012 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad ja
Of van die opmerkingen: Moet jij niet weer eens een keer een relatie hebben?
Zodat ik net zo'n saaie lul kan worden als die vent van je zeker
Niet meer nee. Vroeger verbrandden ze hele volksstammen. De Islamieten lopen gewoon een paar eeuwen achter.quote:Op maandag 17 september 2012 19:51 schreef STING het volgende:
[..]
Maar die gaan vervolgens de straat niet op om allerlei vlaggen in brand te steken, gebouw in de fik te steken en mensen te vermoorden. Althans het overgrote deel van Christenen in Nederland dan.
Nietquote:Op maandag 17 september 2012 19:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je bent al een saaie lul, schat
Snap ik, het is namelijk een eer om mij gezien te hebben, anders was je alleen op die ene manier ''speciaal'' geweestquote:Op maandag 17 september 2012 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar zijn we ook heel erg blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |