Of gewoon een laagje schoon wc papier op de bril doen!quote:Op maandag 17 september 2012 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga jij op een vieze bril zitten dan?
Of je moet "hooveren" natuurlijk.
Ja. Maar met mijn lompheid, ga ik vaak in prikkelstruiken of brandnetels zittenquote:Op maandag 17 september 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Broekje naar beneden, door de hurken en pissen maar.
Dat interesseert mij echt geen flikker, als ik moet en er is geen wc, dan ga ik in de bosjes.
Of in een steegje, of achter een auto.quote:Op maandag 17 september 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Broekje naar beneden, door de hurken en pissen maar.
Dat interesseert mij echt geen flikker, als ik moet en er is geen wc, dan ga ik in de bosjes.
Daarom woon jij ook onder de rivieren, in de richting van Reserve-Belgiëquote:Op maandag 17 september 2012 19:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind appelkruimelvlaai lekkerder
Teveel werk. Gewoon erboven hangen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of gewoon een laagje schoon wc papier op de bril doen!
Wijn zelden, eerder port. Maar dan op een terrasje of thuis.. Als ik ga stappen is het vaak Apfelkorn (als ik nog een lange reis naar huis heb) of bierquote:Op maandag 17 september 2012 19:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik eerst wel, maar al een tijdje eigenlijk alleen bier en wijn.
Al drink ik niet zoveel
Da's gewoon jouw inner SM-mindquote:Op maandag 17 september 2012 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Maar met mijn lompheid, ga ik vaak in prikkelstruiken of brandnetels zitten
En wat is daar mis mee?quote:Op maandag 17 september 2012 19:34 schreef STING het volgende:
[..]
Daarom woon jij ook onder de rivieren, in de richting van Reserve-België
Myra doet het overal!quote:Op maandag 17 september 2012 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of in een steegje, of achter een auto.
Of dat.quote:Op maandag 17 september 2012 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of in een steegje, of achter een auto.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:34 schreef STING het volgende:
[..]
Daarom woon jij ook onder de rivieren, in de richting van Reserve-België
Ja, ik vind het zo heerlijk wanneer mn vagina jeukt of bloedquote:
Hormonenbommenfoksters? Ik kon het niet in de Van Dale vinden.quote:Op maandag 17 september 2012 19:35 schreef xFriendx het volgende:
Al die hormonenbommenfoksters wonen zover weg
Kaneel kreeg hier een stijfje.quote:Op maandag 17 september 2012 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zo heerlijk wanneer mn vagina jeukt of bloed
quote:
Whatever rocks your canoe..boat.quote:Op maandag 17 september 2012 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zo heerlijk wanneer mn vagina jeukt of bloed
quote:
Sarcasm. Know it.quote:
Leek me nou echt iets voor jou, met je messenset.quote:
Hoe weet jij dat allemaal?quote:Op maandag 17 september 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bed, tafel, bank, bos. Maakt niet uit.
Ik heb een vermoeden.quote:
Kaneel en ik zijn niet voor elkaar gemaakt.. ik vind konijnen saaiquote:Op maandag 17 september 2012 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Leek me nou echt iets voor jou, met je messenset.
quote:
Die bosjes voor je huis he... Daar is wat meequote:
Ja dat is een duidelijk signaal dat jullie niet bij elkaar passen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kaneel en ik zijn niet voor elkaar gemaakt.. ik vind konijnen saai
quote:Op maandag 17 september 2012 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Leek me nou echt iets voor jou, met je messenset.
Voyeurisme.quote:
Ze worden te vaak bewatert?quote:Op maandag 17 september 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die bosjes voor je huis he... Daar is wat mee.
Die lijken me niet fijn hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die bosjes voor je huis he... Daar is wat mee.
Wat is dat vermoeden?quote:
True story.quote:Op maandag 17 september 2012 19:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In een relatie moet je soms een compromis sluiten.quote:Op maandag 17 september 2012 19:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
precies. Dus we hebben ook geen verdere kennismaking meer gedaan.quote:Op maandag 17 september 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is een duidelijk signaal dat jullie niet bij elkaar passen.
Nee, ik doe niet aan compromissen. Alles moet op mijn manier.quote:Op maandag 17 september 2012 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In een relatie moet je soms een compromis sluiten.
Jij tolereert dat konijn en als wederdienst woont Kaneel je elke avond uit.
Efficiënt gebruik van de tijd. Ik ben trotsquote:Op maandag 17 september 2012 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
precies. Dus we hebben ook geen verdere kennismaking meer gedaan.
Saai.quote:Op maandag 17 september 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
Konijnen zijn zo leuk. Samen rondrennen, elkaar wassen, spelen, slapen, zo schattig
.
Speeddaten kan dus goed werken.quote:Op maandag 17 september 2012 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
precies. Dus we hebben ook geen verdere kennismaking meer gedaan.
Mwah, ik weet het niet Roy. Ik weet niet of ik een erectie kan krijgen van iemand die mijn konijn niet lief vindt.quote:Op maandag 17 september 2012 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In een relatie moet je soms een compromis sluiten.
Jij tolereert dat konijn en als wederdienst woont Kaneel je elke avond uit.
Deze vrouw.quote:Op maandag 17 september 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
Konijnen zijn zo leuk. Samen rondrennen, elkaar wassen, spelen, slapen, zo schattig
.
*prikt bubbel lek*quote:Op maandag 17 september 2012 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan compromissen. Alles moet op mijn manier.
Wacht maar tot je in de puppy ogen van Kaneel gekeken hebt.quote:Op maandag 17 september 2012 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Soms kan ik hetquote:Op maandag 17 september 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Efficiënt gebruik van de tijd. Ik ben trots.
Succesquote:Op maandag 17 september 2012 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch... Ben je bang voor mequote:Op maandag 17 september 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Speeddaten kan dus goed werken.
[..]
Mwah, ik weet het niet Roy. Ik weet niet of ik een erectie kan krijgen van iemand die mijn konijn niet lief vindt.
[..]
Deze vrouw.
Vast welquote:Op maandag 17 september 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Speeddaten kan dus goed werken.
[..]
Mwah, ik weet het niet Roy. Ik weet niet of ik een erectie kan krijgen van iemand die mijn konijn niet lief vindt.
[..]
Deze vrouw.
Ik trap niet in puppy ogen. En ik heb nog genoeg aanbiedingen liggen. Mn onder-onderbuurman wil me als schoonzusje dus die probeert me aan zn zwager te koppelenquote:Op maandag 17 september 2012 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in de puppy ogen van Kaneel gekeken hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |