abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 september 2012 @ 18:10:38 #1
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_116898628

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 17 september 2012 @ 18:12:13 #2
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_116898687
Slacker, heb je uit de D2D lijst gesloopt. Gaat hem volgens mij niet worden?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_116899378
Laat het strand voortaan maar weer zitten :') Drieduizend keer misstappen/wegzakken. Sowieso teveel zand :P

http://www.endomondo.com/workouts/k_EZsvwa7DQ
  maandag 17 september 2012 @ 18:31:48 #4
50430 Yuki
Student Midwife
pi_116899448
Schijt ( :') ) aan m'n buikpijn, loopgroep it is!! *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_116899461
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2012 18:31 schreef Yuki het volgende:
Veel plezier :)
pi_116899480
quote:
lekker in het bos poepen :9 afvegen met blaadjes :+ Veel plezier!
pi_116899502
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:32 schreef Rammelaartje het volgende:

[..]

lekker in het bos poepen :9 afvegen met blaadjes :+ Veel plezier!
Does a bear... :D
pi_116899529
quote:
p
Slim :') ik dacht je meer lol er in wilde blijven houden. Is het dan wel verstandig?
  maandag 17 september 2012 @ 18:44:57 #9
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_116899937
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 18:33 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

p
Slim :') ik dacht je meer lol er in wilde blijven houden. Is het dan wel verstandig?
Niet dat enthousiasme temperen :P
  maandag 17 september 2012 @ 18:46:40 #10
50430 Yuki
Student Midwife
pi_116900000
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 18:33 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

p
Als het misgaat, dan stop ik. Voorheen zou ik ook dan doorgelopen zijn, dus dit is al een stapje vooruit.
Ik zit door m'n werk en m'n oma in t ziekenhuis nogal moeilijk met tijd vinden voor het lopen. Dus als het kan, dan wil ik wel gaan. En ik ben ergens ook bang dat ik, als ik hierdoor (steeds) thuisblijf, ALTIJD wel een reden vind om niet te gaan lopen. En dat ik dan op een gegeven moment helemaal niet meer loop.

Ik heb over een kleine 2 weken de singelloop en met m'n huidige niveau wordt dat heel zwaar of zelfs niet haalbaar. Wil dus wel trainen, als dat enigszins mogelijk is.
Na de singelloop ga ik stabiliseren, 2x in de week lopen en voorlopig geen grenzen meer over.

Maare, poepen in het bos is een no go :N :+ ik bespreek het dus zometeen ook even met de trainster :Y
  Moderator maandag 17 september 2012 @ 18:48:36 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_116900077
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 18:46 schreef Yuki het volgende:

[..]

Als het misgaat, dan stop ik. Voorheen zou ik ook dan doorgelopen zijn, dus dit is al een stapje vooruit.
Ik zit door m'n werk en m'n oma in t ziekenhuis nogal moeilijk met tijd vinden voor het lopen. Dus als het kan, dan wil ik wel gaan. En ik ben ergens ook bang dat ik, als ik hierdoor (steeds) thuisblijf, ALTIJD wel een reden vind om niet te gaan lopen. En dat ik dan op een gegeven moment helemaal niet meer loop.

Ik heb over een kleine 2 weken de singelloop en met m'n huidige niveau wordt dat heel zwaar of zelfs niet haalbaar. Wil dus wel trainen, als dat enigszins mogelijk is.
Na de singelloop ga ik stabiliseren, 2x in de week lopen en voorlopig geen grenzen meer over.

Maare, poepen in het bos is een no go :N :+ ik bespreek het dus zometeen ook even met de trainster :Y
Dat is voor jou zeker niet onhaalbaar. Des noods loop je een stukje. Als je nu een tijd zet, kan je die volgend jaar verbeteren. Net als ik, met de BtB :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 17 september 2012 @ 18:49:03 #12
50430 Yuki
Student Midwife
pi_116900091
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:44 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Niet dat enthousiasme temperen :P
[ afbeelding ]
LoLa kent mij heel goed, weet van m'n loopdips de afgelopen tijd en heeft daarom eigenlijk wel gelijk met haar opmerking :Y

Maar goed, zie uitleg hierboven.
  maandag 17 september 2012 @ 18:49:17 #13
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_116900102
ik ga vanavond hoe dan ook, ook weer. (heb met mijn nichtje om 8uur afgesproken, maar zij krijgt t nog wel voor elkaar om af te zeggen)

maar hoe doen jullie dat qua verlichting enzo? kheb dus geen lampjes kunnen scoren bij de lidl, iemand een goedkope oplossing? denk dat ik gewoon een hesje aan doe en zaklampje mee ofzo...
en qua kleding, zijn lange mouwen al vereist?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 17 september 2012 @ 18:50:18 #14
50430 Yuki
Student Midwife
pi_116900144
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:48 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat is voor jou zeker niet onhaalbaar. Des noods loop je een stukje. Als je nu een tijd zet, kan je die volgend jaar verbeteren. Net als ik, met de BtB :)
Zo voelt het nu wel :X

Maar genoeg gezeur hoor, ik ga gewoon voor een goede, probleemloze training vanavond.
pi_116900177
Yuki :*

Je weet dat ik het goed bedoel en.ik snap dat je wil lopen. Veel plezier ;)
  maandag 17 september 2012 @ 18:52:30 #16
50430 Yuki
Student Midwife
pi_116900239
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
Yuki :*

Je weet dat ik het goed bedoel en.ik snap dat je wil lopen. Veel plezier ;)
Ik weet :Y je bent lief :* O+

SPOILER
pi_116900278
Zag van het weekend vrijwel dezelfde armband met lichtjes bij de intersport. Was alleen fors duurder, ¤6,99 voor 1 armband.
pi_116900434
Ben bezweet terug :P

les 12 van Evy,

Poging tot een snelle 1 km de laatste 5km van de training... volgende keer beter
Ik kon dus wel de frequentie volhouden echter liep ik kleinere stappen mijn spieren wilde niet meer doen voor me.

Maar wel 3 4 bekers gewonnen *O* *O* *O* *O*

Dus niet voor niets getraind (Al train je eigenlijk nooit voor niets je train voor jezelf om vooruitgang te boeken of verslechtering tegen te gaan)
http://www.endomondo.com/workouts/reeI6J6G1yo

Ik voel mijn benen wel een beetje nu maar dat lag in de lijn der verwachting.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_116900461
Bijvoorbeeld Conrad heeft ook verlichting.
  maandag 17 september 2012 @ 18:58:56 #20
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_116900486
ja dat bedoel ik. ik had ook al lampjes en armbanden gezien voor ¤14 ofzo...en dat vind ik nogal wat voor een lampje....:(
pi_116900543
In de folder van de Aldi zag ik voor komende zaterdag loopspullen, maar dacht niet dat er iets van lichtjes/reflectoren in stonden. Is er een decathlon in de buurt? Die is ook niet te prijzig.

Pff, vertelde dit weekend aan mijn schoonmoeder dat ik aan het lopen was met start to run. Ze was heel enthousiast, zij was ook op haar 43ste begonnen met lopen en twee jaar later had ze al diverse clubrecords gebroken die op de dag van vandaag nog steeds op haar naam staan. Heb er grote bewondering voor, kijk nou:

300m 49"13
800m 2'28"79
1000m 3'17"81
mijl 5'33"31
5000m 18'38"45
10.000m 37'50"81

Ik was al trots dat ik les 10 kon uitlopen. Maar nu ik zie hoe goed iemand kan lopen, zelfs als je start op oudere leeftijd, dan moet ik met mijn 23 lentes toch ook wel kunnen volhouden om te lopen.
pi_116900566
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

les 12 van Evy,

Poging tot een snelle 1 km de laatste 5km van de training... volgende keer beter
Ik kon dus wel de frequentie volhouden echter liep ik kleinere stappen mijn spieren wilde niet meer doen voor me.

Maar wel 3 bekers gewonnen *O* *O* *O*

Dus niet voor niets getraind (Al train je eigenlijk nooit voor niets je train voor jezelf om vooruitgang te boeken of verslechtering tegen te gaan)
http://www.endomondo.com/workouts/reeI6J6G1yo

Ik voel mijn benen wel een beetje nu maar dat lag in de lijn der verwachting.
Hehe, lekker is dat he? Had zondag PR op de 1 en 5 kilometer en 1 mijl :)
Stelt nog niet veel voor natuurlijk, maar who cares. Gewoon fier zijn op uzelf :D
pi_116900643
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 19:00 schreef Lessien01 het volgende:
In de folder van de Aldi zag ik voor komende zaterdag loopspullen, maar dacht niet dat er iets van lichtjes/reflectoren in stonden. Is er een decathlon in de buurt? Die is ook niet te prijzig.

Pff, vertelde dit weekend aan mijn schoonmoeder dat ik aan het lopen was met start to run. Ze was heel enthousiast, zij was ook op haar 43ste begonnen met lopen en twee jaar later had ze al diverse clubrecords gebroken die op de dag van vandaag nog steeds op haar naam staan. Heb er grote bewondering voor, kijk nou:

300m 49"13
800m 2'28"79
1000m 3'17"81
mijl 5'33"31
5000m 18'38"45
10.000m 37'50"81

Ik was al trots dat ik les 10 kon uitlopen. Maar nu ik zie hoe goed iemand kan lopen, zelfs als je start op oudere leeftijd, dan moet ik met mijn 23 lentes toch ook wel kunnen volhouden om te lopen.
Kijk maar in het vorige topic naar de HM van GlenHighland. Hij is ook met 44 begonnen schreef hij. Niet verkeerd :Y
pi_116900648
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 18:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

les 12 van Evy,

Hmm jij doet zeker de 2006 versie? Want in de 2011 versie die ik loop gaan we pas bij les 13 naar de 5km
Oh en verder ^O^ ^O^ goed zo!!

Oh en ik mag je track niet zien ;(
  maandag 17 september 2012 @ 19:06:53 #25
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_116900909
nou decathlon is niet echt in de buurt. Kerkrade zou kunnen maar voor een paar lampjes een uur rijden is een beetje van de zotte. ik ga ook maar eens in de lokale sportwinkel kijken, misschien dat ze daar iets hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')