En toen deed jij zeker nog een keertje extra langslopen?quote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
allemaal meneren in pak beneden
uhu want lekkere meneren in pakquote:Op maandag 17 september 2012 17:29 schreef JJH het volgende:
[..]
En toen deed jij zeker nog een keertje extra langslopen?
niet met mijn vrachtwagenquote:Op maandag 17 september 2012 17:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zuigt.
[..]
Een helling van 24% op de snelweg?
Daar mag ie normaal gesproken al blij zijn als ie de 30 haalt.
Dan ben je of leeg, of je hebt een v8 in je atego'tje liggen.quote:Op maandag 17 september 2012 17:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet met mijn vrachtwagen![]()
als de turbo het tenminste doet
Zou ik ook doen, met je hakken en billen.quote:Op maandag 17 september 2012 17:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhu want lekkere meneren in paken gewoon echt bam veel alsof ze ergens een blik met mannen tussen de 24 en 38 hebben losgetrokken, in pak hebben gedaan en beneden hebben neergezet.. dat ik denk.. oh hoi..
nou ik heb mn laarzen en mn jurkje aan dusquote:Op maandag 17 september 2012 17:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, met je hakken en billen.
Ik zou kijken.quote:Op maandag 17 september 2012 17:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou ik heb mn laarzen en mn jurkje aan dusdus was meer om hun te zien dan om bekeken te worden
jij zou dat ook moeten anders zou ik je slaanquote:
*kijkt niet*quote:Op maandag 17 september 2012 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij zou dat ook moeten anders zou ik je slaan
quote:Op maandag 17 september 2012 17:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ben je of leeg, of je hebt een v8 in je atego'tje liggen.
Dat is wel ruim ja. Meestal hebben ze maximaal eem keer 200pk ofzo.quote:Op maandag 17 september 2012 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ik heb 280 pk voor 10 ton te trekken![]()
en meestal zit ik maar aan een ton of 5 a 6
de meeste Atego's welquote:Op maandag 17 september 2012 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel ruim ja. Meestal hebben ze maximaal eem keer 200pk ofzo.
graag gedaanquote:
Wat had je er ook al weer in. Iets met een zoetje toch?quote:Op maandag 17 september 2012 18:04 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie is een goed plan. Straks naar de fysio
quote:Op maandag 17 september 2012 18:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat had je er ook al weer in. Iets met een zoetje toch?
It's amaaaaazingquote:Op maandag 17 september 2012 18:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik onthoud zo af en toe nog wel eens wat.
Hmmzquote:Op maandag 17 september 2012 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee koffie plz ik heb een huge inkakmomentje.. ik gloei helemaal van het avond eten
* LovelyLady is een minuutje stilquote:Op maandag 17 september 2012 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, nou, precies dat ja.
Ik koester dat soort momentjes altijd. Sta er even bij stil.
Het is dat het niet kan, anders zou ik een thermosje zetten en naar je toe komen.quote:Op maandag 17 september 2012 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady is een minuutje stil
Fuuuuuuu onderdelen zitten in de vaatwasser... No coffeee for me
Jaloers.quote:Op maandag 17 september 2012 18:13 schreef Tamashii het volgende:
Wijntje, soepje en hop hop naar de sauna.
Liefquote:Op maandag 17 september 2012 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is dat het niet kan, anders zou ik een thermosje zetten en naar je toe komen.
Ach het is weer de eerste keer in een aantal maanden, dus het zou vaker moeten.quote:
Zalm, gebakken aardappelgolfjes en worteltjes.quote:Op maandag 17 september 2012 18:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
Soepje, bolletjes met bokworsten , ennn italiaans toetje.
*wilt mee, maar kan niet mee *quote:Op maandag 17 september 2012 18:13 schreef Tamashii het volgende:
Wijntje, soepje en hop hop naar de sauna.
En.die mercedes auto kreeg je niet he?quote:Op maandag 17 september 2012 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Knetter is met de auto naar haar werk.
Voor mij is het sowieso heulheul lang geleden...quote:Op maandag 17 september 2012 18:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach het is weer de eerste keer in een aantal maanden, dus het zou vaker moeten.
JALOERS! ZALM.quote:Op maandag 17 september 2012 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Zalm, gebakken aardappelgolfjes en worteltjes.
Denk ook niet dat mijn vriend dat zo'n goed plan vind.quote:
Zalmwraps met crème fraîchequote:Op maandag 17 september 2012 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Zalm, gebakken aardappelgolfjes en worteltjes.
quote:Op maandag 17 september 2012 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En.die mercedes auto kreeg je niet he?
En ik moet zo fysio
Er moet er sowieso eentje bij, en als dat gaat gebeuren dan gaat dat wel mijn vaste auto worden, maar er zijn eerst nog wat andere dingetjes die moeten.quote:Op maandag 17 september 2012 18:13 schreef JJH het volgende:
Trouwens toen ik vanmiddag op de zaak was heb ik het wel ff laten vallen, die mercedes bus.
quote:Op maandag 17 september 2012 18:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denk ook niet dat mijn vriend dat zo'n goed plan vind.
Ohhh het is zo lekker joh. En stiekem vind ik het ook wel een beetje fijn op een andere manier.quote:Op maandag 17 september 2012 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor mij is het sowieso heulheul lang geleden...
Zou tof zijn toch?quote:Op maandag 17 september 2012 18:16 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Er moet er sowieso eentje bij, en als dat gaat gebeuren dan gaat dat wel mijn vaste auto worden, maar er zijn eerst nog wat andere dingetjes die moeten.
Ja, dat weet ik. En dat heb ik ook wel een beetje.quote:Op maandag 17 september 2012 18:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohhh het is zo lekker joh. En stiekem vind ik het ook wel een beetje fijn op een andere manier.
Ja, die is binnen.quote:Op maandag 17 september 2012 18:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou tof zijn toch?
Is je pas nu weer verlengd? Dat moest toch laatst, met keuring enzulks
Omg. Ik kom hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 18:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij mag mijn zalmpje wel hoor.
Kom maar langs.
Ik kan nog wel even wachten op een vaste busquote:Op maandag 17 september 2012 18:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, die is binnen.
En hij weet wat ik wil op dat gebied.
Ik ben er inmiddels al bijna drie jaar.quote:Op maandag 17 september 2012 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan nog wel even wachten op een vaste bus
Voyeurisme et exhibitionisme ftw.quote:Op maandag 17 september 2012 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. En dat heb ik ook wel een beetje.
quote:Op maandag 17 september 2012 18:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voyeurisme et exhibitionisme ftw.
Nicequote:Op maandag 17 september 2012 18:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels al bijna drie jaar.
Als het goed is straks in oktober vaste aanstelling, ik zit bijna zo goed als gebakken.
Die werkt bij dezelfde toko?quote:Op maandag 17 september 2012 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nice
Ik zit net aan de 2 jaar, maar als het een beetje gaat zoals verwacht dan krijgt mijn pa binnenkort een nieuw bus, en ik zijn vorige
Voor mij een reden (samen met nog 50 andere) nooit naar een sauna te gaanquote:Op maandag 17 september 2012 18:25 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel eens uitgebreid bekeken in de sauna. Dat is gewoon vervelend.
Jammer is dat. Zo vaak komt dat helemaal niet voor, namelijkquote:Op maandag 17 september 2012 18:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mij een reden (samen met nog 50 andere) nooit naar een sauna te gaan
Privesauna nemen/kopen ?quote:Op maandag 17 september 2012 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer is dat. Zo vaak komt dat helemaal niet voor, namelijk.
Ik heb ook wel eens een fapper gehad. Fucking nasty, zit je in Turks stoombad, FAPFAPFAPFAP. Ik was jong en naief en durfde niks te zeggen. Baal er nu hard van. Maar goed, ik weet dat als het de volgende keer voorkomt, ik het zeg. Of niet.quote:Op maandag 17 september 2012 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me toch al bekeken in mijn nakie dus nee ik pas, plus te benauwd, kleine hokkies brrrquote:Op maandag 17 september 2012 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omgquote:Op maandag 17 september 2012 18:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een fapper gehad. Fucking nasty, zit je in Turks stoombad, FAPFAPFAPFAP. Ik was jong en naief en durfde niks te zeggen. Baal er nu hard van. Maar goed, ik weet dat als het de volgende keer voorkomt, ik het zeg. Of niet.![]()
Hoe was zijn piemel?quote:Op maandag 17 september 2012 18:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een fapper gehad. Fucking nasty, zit je in Turks stoombad, FAPFAPFAPFAP. Ik was jong en naief en durfde niks te zeggen. Baal er nu hard van. Maar goed, ik weet dat als het de volgende keer voorkomt, ik het zeg. Of niet.![]()
Kleine hokkies? Lol, ik vind de sauna's bij de meeste te groot. Massale ruimtes waar er 20 in kunnen oid, doe mij maar klein en knus.quote:Op maandag 17 september 2012 18:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik voel me toch al bekeken in mijn nakie dus nee ik pas, plus te benauwd, kleine hokkies brrr
Terwijl ik wel een enorme fan ben van de warmte
Ik doe het nooit, maar op zulke momenten... echtquote:
Ik ken dus alleen maar kleine hokkies... Zal dat t wel zijnquote:Op maandag 17 september 2012 18:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kleine hokkies? Lol, ik vind de sauna's bij de meeste te groot. Massale ruimtes waar er 20 in kunnen oid, doe mij maar klein en knus.
Waarom?quote:
Ja, dat is echt ranzigquote:Op maandag 17 september 2012 18:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat snap ik welquote:Op maandag 17 september 2012 18:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik voel me toch al bekeken in mijn nakie dus nee ik pas, plus te benauwd, kleine hokkies brrr
Terwijl ik wel een enorme fan ben van de warmte
Dat ziet er netjes uit.quote:Op maandag 17 september 2012 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit is die van m'n pa:
[ afbeelding ]
Iveco/Irisbus/MarcoPolo combi
Omdat je dan niet bekeken kan worden.quote:Op maandag 17 september 2012 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Ja, dat is echt ranzig. Dat heb ik gelukkig nooit meegemaakt, wel die gluurder die dus ook met een stijfje zat. Maar goed, dat heb ik ook maar langs me heen laten gaan.
[..]
Dat snap ik wel. Dat had ik in het begin ook, tot ik voor het eerst de sauna in ging, echt, heerlijk
. Rondlopen in je nakie tussen alle anderen die er niet van op kijken (over het algemeen dan), relaxen, naakt zwemmen
.
Kom je dan ook wel eens op een naaktstrand?quote:Op maandag 17 september 2012 18:39 schreef Tamashii het volgende:
Ik hou van naakt zwemmen, liggen, douchen enzenz.
Meeeeh. Stom.quote:Op maandag 17 september 2012 18:40 schreef Fera het volgende:
Ik moest abnormaal lang wachten op t OV. T was stervensdruk, bussen reden door omdat ze vol zaten. Trein gemist. En veel huiswerk.
Nee, nog nooit geweest. Maar lijkt me wel eens tof hoor. Gewoon een keertje om het gedaan te hebben, want ik denk niet dat ik er vaker zou komen.quote:Op maandag 17 september 2012 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom je dan ook wel eens op een naaktstrand?
Maar, dat boeit mij vrij weinig omdat het, zoals ik zei, niet vaak voorkomtquote:Op maandag 17 september 2012 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat je dan niet bekeken kan worden.
Naaktstrandquote:Op maandag 17 september 2012 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom je dan ook wel eens op een naaktstrand?
Oh, dat heb ik dan even verkeerd begrepenquote:Op maandag 17 september 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, dat boeit mij vrij weinig omdat het, zoals ik zei, niet vaak voorkomt.
Ahwquote:Op maandag 17 september 2012 18:40 schreef Fera het volgende:
Ik moest abnormaal lang wachten op t OV. T was stervensdruk, bussen reden door omdat ze vol zaten. Trein gemist. En veel huiswerk.
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 17 september 2012 18:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, nog nooit geweest. Maar lijkt me wel eens tof hoor. Gewoon een keertje om het gedaan te hebben, want ik denk niet dat ik er vaker zou komen.
Daar kijk ik ook niet meer van op.quote:Op maandag 17 september 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naaktstrand. Heerlijk.
Sowieso lig ik op ieder strand topless, naaktstrand of niet.
Daar is ook alles mee gezegdquote:
Oooooh. Oke. Nja ik heb nog nooit topless enzenz gezon(d/t/d/t?).quote:Op maandag 17 september 2012 18:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Ben er ook nog nooit geweest, trekt me wel.
[..]
Daar kijk ik ook niet meer van op.
Is die bak van Iveco zelf?quote:Op maandag 17 september 2012 18:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar is ook alles mee gezegd![]()
Iveco is zo bagger, en de bouwer, MarcoPolo, is niet veel beter.. Gelukkig zijn uit deze bus de meeste ziektes nu verholpen, op de ellendige gerobotiseerde versnellingsbak na..
Ik wel.quote:Op maandag 17 september 2012 18:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooooh. Oke. Nja ik heb nog nooit topless enzenz gezon(d/t/d/t?).
Klinkt als dezelfde versnellingsbak methode als Iveco gebruikt jaquote:Op maandag 17 september 2012 18:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Is die bak van Iveco zelf?
Kamaraad van mij rijd internationaal op een Actros. Ook automaat. Ook alleen maar gezeur en gezeik.
Laat je hem uitrollen, lichtjes heuvelop, bijna 40ton. Denk de automaat, van. "Top, doen we lekker in 6hoog ofzo, en daar laten we hem ook in staan.
Vervolgens word het groen ofzo, maar dan staat die bak nog in 6hoog, en kan het spul dus nooit niet op gang trekken. Dat duurt dan een seconde voordat ie het door heeft, pakt dan met een enorme klap 2laag ofzo om vervolgens met 3500rpm weg te rijden.
Resultaat: Koffie tot op het bovenbed.
Komt van ZF als ik me niet vergis.quote:Op maandag 17 september 2012 18:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt als dezelfde versnellingsbak methode als Iveco gebruikt ja
DAF gebruikt dat systeem ook, echt om te huilen.. Geef mij maar de Volvo I-Shift en het systeem dat MAN gebruikt![]()
Is van ZF jaquote:Op maandag 17 september 2012 18:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt van ZF als ik me niet vergis.
I Shift hoor ik goede verhalen over, en Mercedes schijnt de boel ook wel sterk verbeterd te hebben.
En DAF is toch ook gewoon goed?
Ja?quote:
quote:
Oeh, druk hier! Maar wel gezellig!quote:
Rare collega's heb jijquote:Op maandag 17 september 2012 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
collega's snappen mijn humor niet
collega zegt ' van' als een lidwoord.. dus ik kon me niet inhouden en zeg:
haha hij zei lid *giechel*
andere collega : ja dushij bedoeld zijn piemol niet hoor
Ik![]()
Woohooquote:Op maandag 17 september 2012 19:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Oeh, druk hier! Maar wel gezellig!
En er is altijd plek. Desnoods schuif ik mn bed uit, mn bank ernaast en dan heb ik mn fatboy ook nog die vast nog wel ergens kan
Bwehehequote:Op maandag 17 september 2012 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik![]()
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op maandag 17 september 2012 19:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Oeh, druk hier! Maar wel gezellig!
En er is altijd plek. Desnoods schuif ik mn bed uit, mn bank ernaast en dan heb ik mn fatboy ook nog die vast nog wel ergens kan
quote:Op maandag 17 september 2012 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik![]()
Stomme collega'squote:Op maandag 17 september 2012 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik![]()
Precies!quote:Op maandag 17 september 2012 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd
ja nou pcies ! heel mijn giechelbui meteen overquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou pcies ! heel mijn giechelbui meteen over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ik moest ook hardop lachen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nou pcies ! heel mijn giechelbui meteen over
quote:Op maandag 17 september 2012 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]Zijn dat van die collega's die alles serieus nemen?
hihi indeed..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee hij heeft zijn tampon scheef zitten ofzo en is een zeikwijf met een piemol.. soms heeft hij dat..-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Niet altijd..quote:Op maandag 17 september 2012 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd
Slaan. Hard.quote:Op maandag 17 september 2012 19:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi indeed..
nee hij heeft zijn tampon scheef zitten ofzo en is een zeikwijf met een piemol.. soms heeft hij dat..
Ah, hij is ongesteld. That explainsquote:Op maandag 17 september 2012 19:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi indeed..
nee hij heeft zijn tampon scheef zitten ofzo en is een zeikwijf met een piemol.. soms heeft hij dat..
Knetter mag datquote:Op maandag 17 september 2012 19:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik het zo lees is het een vrouw, en vrouwen sla niet niet, en al helemaal niet hard.
Man het is mijn manwijf van een werkman/vrouwquote:Op maandag 17 september 2012 19:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik het zo lees is het een vrouw, en vrouwen sla niet niet, en al helemaal niet hard.
Jij hebt een werkrelatie met ene transgender?quote:Op maandag 17 september 2012 19:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Man het is mijn manwijf van een werkman/vrouw
die mag ik heul wel slaan
ik vind van welquote:Op maandag 17 september 2012 19:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt een werkrelatie met ene transgender?
Modern hoor.
Haha! Go Knetter!!quote:Op maandag 17 september 2012 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind van wel
en nu weet ik hoe ik hem kan treiterenoveral iets seksueels van maken.
dus hij heeft..inkomende
gesprekken..
Zijnafhandeltijd
is mega snel
etc etc
quote:Op maandag 17 september 2012 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind van wel
dus hij heeft..inkomende
gesprekken..
Zijnafhandeltijd
is mega snel
etc etc
Yoshiquote:
Hoe sensueel zijn vingers het toetsenbord beroeren.quote:Op maandag 17 september 2012 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind van wel
dus hij heeft..inkomende
gesprekken..
Zijnafhandeltijd
is mega snel
etc etc
Ik ken Knetter niet.quote:Op maandag 17 september 2012 19:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zou met Knetter in de buurt m'n werk nieteens af krijgen met haar humor, snap niet dat mensen dat kunnen
nou soms moet ik ook gewoon werken hoor dus ik ben 80 procent van de tijd gewoon serieus met klanten aan het ouwehoerenquote:Op maandag 17 september 2012 19:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zou met Knetter in de buurt m'n werk nieteens af krijgen met haar humor, snap niet dat mensen dat kunnen
Dat lijkt me dan weer eng, een serieuze Knetter..quote:Op maandag 17 september 2012 19:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou soms moet ik ook gewoon werken hoor dus ik ben 80 procent van de tijd gewoon serieus met klanten aan het ouwehoerenipv met collega's
Dat valt heus wel mee, en is ook wel erg prettig.quote:Op maandag 17 september 2012 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer eng, een serieuze Knetter..
altijd druk en gestoord is ook niet leukquote:Op maandag 17 september 2012 19:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat valt heus wel mee, en is ook wel erg prettig.
Oh..quote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
altijd druk en gestoord is ook niet leuk![]()
Is wel leuk denk k hoorquote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh..![]()
* TheGirlNextDoor gaat weer
Och arme, kom maar hierquote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh..![]()
Dat is waarquote:Op maandag 17 september 2012 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het niet zo was hoor
Nee grapje, ik blijf wel.quote:
Kom maar hierquote:Op maandag 17 september 2012 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh..![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 19:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee grapje, ik blijf wel.
Ik ben ook niet altijd druk en gestoord. Als ik slaap niet bijvoorbeeld
quote:Op maandag 17 september 2012 19:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee grapje, ik blijf wel.
Ik ben ook niet altijd druk en gestoord. Als ik slaap niet bijvoorbeeld
Ik ga maar weer aan de Noodles om 't makkelijk te houdenquote:Op maandag 17 september 2012 19:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga ondertussen even koken,..
Ik ga eerst 'even' een humonguous afwas wegwerken en daarna koken.quote:Op maandag 17 september 2012 19:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat wordt hetquote:Op maandag 17 september 2012 19:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ik BBQenquote:Op maandag 17 september 2012 19:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ahwquote:Op maandag 17 september 2012 19:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik kan me niet concentreren op school.
Zo herkenbaar. Alleen dan op werkquote:Op maandag 17 september 2012 19:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoofdpijn. Daarnaast zijn Fok, Facebook en steam interessanter. Oh en youtube.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga eerst 'even' een humonguous afwas wegwerken en daarna koken.
Het spijt me..quote:Op maandag 17 september 2012 19:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik kan me niet concentreren op school.
Verzin eens een element waar ik een poster van kan maken? Moet organische en anorganische verbindingen aan kunnen gaan.quote:Op maandag 17 september 2012 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Alleen dan op werk
Een beetjequote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je het warm van mij, ja?
Wie niet.quote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je het warm van mij, ja?
Lastig.quote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verzin eens een element waar ik een poster van kan maken? Moet organische en anorganische verbindingen aan kunnen gaan.
Je hebt je lyrics klaar?quote:Op maandag 17 september 2012 19:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wanneer gaan we repeteren met de Sex SC band?
Je loopt achter, waarom ben je niet op komen dagen?quote:Op maandag 17 september 2012 19:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wanneer gaan we repeteren met de Sex SC band?
Te hoog gegrepen voor mijquote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verzin eens een element waar ik een poster van kan maken? Moet organische en anorganische verbindingen aan kunnen gaan.
Rokje.quote:
Chili.quote:Op maandag 17 september 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een beetje![]()
Maar meer van TGND en DW en Knetter enzo![]()
En het allermeest van m'n noodles en teveel chili
Fosfor?quote:Op maandag 17 september 2012 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar teveel kan mijn arme tong (nog) niet aanquote:
Fluor it isquote:Op maandag 17 september 2012 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lastig.
[..]
Je hebt je lyrics klaar?
Één liedje zo goed alsquote:Op maandag 17 september 2012 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lastig.
[..]
Je hebt je lyrics klaar?
Laat gaan ouwe reus.quote:
Leraar exacte vakken tweedegraads, hoofdrichting biologie. Maar ik heb van elk vak dus een basisvak, en dat is deze periode biologie en scheikunde. Easypeasy.quote:Op maandag 17 september 2012 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te hoog gegrepen voor mij![]()
Wat is het voor huiswerk? Wat doe je voor opleiding eigenlijk?
Nicequote:
Goed bezigquote:Op maandag 17 september 2012 20:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Één liedje zo goed alswil alleen goedkeuring van Fera
Ehm, ja, ik doe het je niet naquote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Leraar exacte vakken tweedegraads, hoofdrichting biologie. Maar ik heb van elk vak dus een basisvak, en dat is deze periode biologie en scheikunde. Easypeasy.
Doe ik ook.quote:
Waar zijn jullie nu met biologie? Of sta je nog niet voor de klas?quote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Leraar exacte vakken tweedegraads, hoofdrichting biologie. Maar ik heb van elk vak dus een basisvak, en dat is deze periode biologie en scheikunde. Easypeasy.
Ik wou gewoon even een Gijp quote er in gooien.quote:Op maandag 17 september 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik ook.Ik overdrijf lichtelijk voor vermaak hier. Dat weet je
Beter had je er dan een gedaan over dat je mijn zus gedaan had.quote:Op maandag 17 september 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou gewoon even een Gijp quote er in gooien.
We moeten het wel een beetje realistisch houden.quote:Op maandag 17 september 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter had je er dan een gedaan over dat je mijn zus gedaan had.
Das heul niet gezond voor de ogen! Dan kun je morgen meteen naar de oogarts..quote:Op maandag 17 september 2012 20:07 schreef sararaats het volgende:
Kom net van de fysio. Ik kan terug wat springen maar hardlopen zit er nog niet in.
Nu blijf ik plakken tot m'n ogen dichtschroeien
Ik heb een half jaar een laboratoriumopleiding gedaan, dit is echt 1e klas scheikunde voor mij nuquote:Op maandag 17 september 2012 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, ja, ik doe het je niet na
Ben net begonnenquote:Op maandag 17 september 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik ook.Ik overdrijf lichtelijk voor vermaak hier. Dat weet je
[..]
Waar zijn jullie nu met biologie? Of sta je nog niet voor de klas?
Wat ga je eten?quote:
Knap hoorquote:Op maandag 17 september 2012 20:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar een laboratoriumopleiding gedaan, dit is echt 1e klas scheikunde voor mij nu
Dat is wel waar. Goed dat jij de realiteit in de gaten houdt.quote:Op maandag 17 september 2012 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
We moeten het wel een beetje realistisch houden.
HBO dan? Ik hoorde van een HBO student dat het 4 jaar duurt en dat ze het eerste jaar slechts mogen toekijken.quote:
Valt mee hoor.quote:
quote:
Kip, champignons, prei in champignonsaus over rijstquote:Op maandag 17 september 2012 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat eten we?
Wat is er als toetje?
HBO ja. Klopt, maar ik moet wel een voorlichting geven op de basisschool binnenkort, over gezondheid.quote:Op maandag 17 september 2012 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Goed dat jij de realiteit in de gaten houdt.
Ik ga me maar eens scheren ofzo. Mijn baard jeukt
[..]
HBO dan? Ik hoorde van een HBO student dat het 4 jaar duurt en dat ze het eerste jaar slechts mogen toekijken.
Oke dan mag je mij eten als toetje.quote:Op maandag 17 september 2012 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Kip, champignons, prei in champignonsaus over rijst![]()
Toetje eet ik nooit
Dit is technisc h:Pquote:Op maandag 17 september 2012 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor mij niet
Ik heb meer technisch inzicht sowieso
Zou ik ook moeten doen, het ziet er niet uit nu.quote:Op maandag 17 september 2012 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Goed dat jij de realiteit in de gaten houdt.
Ik ga me maar eens scheren ofzo. Mijn baard jeukt
Kipquote:Op maandag 17 september 2012 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Kip, champignons, prei in champignonsaus over rijst![]()
Toetje eet ik nooit
Technisch is voor mij een motor uit elkaar halen en weer juist in elkaar zetten..quote:
Daarvoor moet je bij mn vriend zijnquote:Op maandag 17 september 2012 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Technisch is voor mij een motor uit elkaar halen en weer juist in elkaar zetten..
Dat hoeft niet, lukt me zelf ookquote:Op maandag 17 september 2012 20:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij mn vriend zijn
Oehlalaquote:Op maandag 17 september 2012 20:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke dan mag je mij eten als toetje.
Slimme technische vrouwen, nog beterquote:
Ik zeg, doen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou ik ook moeten doen, het ziet er niet uit nu.
GND ja, niet jij.quote:
quote:[..]
Slimme technische vrouwen, nog beter
quote:
Bwehehe, geniaalquote:[..]
Mijn voormalige schoonvader was heel erg verbaasd dat ik in mijn eentje een bed in elkaar kan zetten, dus het zal wel
Cola in je ogen is vast geen pretje hoor!quote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef sararaats het volgende:
Ik heb nog tandenstokertjes voor tussen m'n oogleden. Cola helpt ook
Doe maar weer éénkennig hoorquote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
GND ja, niet jij.
[..]
Mijn voormalige schoonvader was heel erg verbaasd dat ik in mijn eentje een bed in elkaar kan zetten, dus het zal wel
Niet voor m'n ogen, om wakker te blijvenquote:Op maandag 17 september 2012 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cola in je ogen is vast geen pretje hoor!
Daarvoor zit in Cola niet genoeg cafeïne volgensmijquote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
Niet voor m'n ogen, om wakker te blijven
Loopt door hier.quote:Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lachen joh...
Tijd voor koffie
En datquote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
Cola, Monster, Red Bull of andere energyshit werkt allemaal niet bij mij
Ik zou bijna denken dat het een motor was, tis maar goed dat je t erbij zet en ik t eerder van je te horen kreegquote:Op maandag 17 september 2012 20:25 schreef sararaats het volgende:
In ieder geval doe ik weer een nachtje door
Althans, dat ga ik proberen
Het is frisjes buiten en het was koud op m'n Harley Trapson (de velo hé of de fiets)
Oh, geen last van gelukkigquote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dat
Alleen die suikers.. aaii Niet grappig als je diabetes hebt
Waar juigen we om?quote:
Om mijn kookkunstenquote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, geen last van gelukkig
[..]
Waar juigen we om?![]()
Ja hoor, kom maar hier heenquote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je jouw kookkunsten aan mij leren?
*boekenbon geeft*quote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je jouw kookkunsten aan mij leren?
Mijn kookkunsten komen niet uit boeken. Mijn hoofd en experimentjesquote:
anders gezegd, je doet maar wat?quote:Op maandag 17 september 2012 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn kookkunsten komen niet uit boeken. Mijn hoofd en experimentjes
Maar het smaakt altijd overheerlijkquote:Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
anders gezegd, je doet maar wat?
Wanneer mag ik langskomen?quote:Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja hoor, kom maar hier heen
Daar wil ik wel bewijs vanquote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het smaakt altijd overheerlijk
Kom maar langs, kun je het proevenquote:
Waar, wanneer?quote:Op maandag 17 september 2012 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar langs, kun je het proeven
En waar? Dat scheelt nogal in of het nu nog haalbaar is..quote:
A'foortquote:Op maandag 17 september 2012 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En waar? Dat scheelt nogal in of het nu nog haalbaar is..
quote:Op maandag 17 september 2012 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Indien Enschede: ik kan er om 10 uur zijn (station)
Indien Amersfoot: 21:25
Ik ook zoiets.. maar dan wel aan de deur, fuck t stationquote:Op maandag 17 september 2012 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Indien Enschede: ik kan er om 10 uur zijn (station)
Indien Amersfoot: 21:25
Ik heb m'n motor nu nietquote:Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook zoiets.. maar dan wel aan de deur, fuck t station![]()
Waar woon jij dan?quote:Op maandag 17 september 2012 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook zoiets.. maar dan wel aan de deur, fuck t station![]()
De wie ?quote:Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Loop maar naar de spaceboxen
Spaceboxen, tussen de Eem en de HUquote:
Ken ik niet, maar tijd genoeg om uit te zoekenquote:Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Spaceboxen, tussen de Eem en de HU
Uurtje met de auto, 50 minuten met mijn rijstijlquote:
Voor gratisch?quote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef MeneerLogica het volgende:
Iemand interesse in een mooie laptop?
Tis ook een 17'' bakbeest.quote:Op maandag 17 september 2012 20:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geen 6 meier op de plank liggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |