En toen deed jij zeker nog een keertje extra langslopen?quote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
allemaal meneren in pak beneden
uhu want lekkere meneren in pakquote:Op maandag 17 september 2012 17:29 schreef JJH het volgende:
[..]
En toen deed jij zeker nog een keertje extra langslopen?
niet met mijn vrachtwagenquote:Op maandag 17 september 2012 17:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zuigt.
[..]
Een helling van 24% op de snelweg?
Daar mag ie normaal gesproken al blij zijn als ie de 30 haalt.
Dan ben je of leeg, of je hebt een v8 in je atego'tje liggen.quote:Op maandag 17 september 2012 17:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet met mijn vrachtwagen![]()
als de turbo het tenminste doet
Zou ik ook doen, met je hakken en billen.quote:Op maandag 17 september 2012 17:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhu want lekkere meneren in paken gewoon echt bam veel alsof ze ergens een blik met mannen tussen de 24 en 38 hebben losgetrokken, in pak hebben gedaan en beneden hebben neergezet.. dat ik denk.. oh hoi..
nou ik heb mn laarzen en mn jurkje aan dusquote:Op maandag 17 september 2012 17:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, met je hakken en billen.
Ik zou kijken.quote:Op maandag 17 september 2012 17:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou ik heb mn laarzen en mn jurkje aan dusdus was meer om hun te zien dan om bekeken te worden
jij zou dat ook moeten anders zou ik je slaanquote:
*kijkt niet*quote:Op maandag 17 september 2012 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij zou dat ook moeten anders zou ik je slaan
quote:Op maandag 17 september 2012 17:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ben je of leeg, of je hebt een v8 in je atego'tje liggen.
Dat is wel ruim ja. Meestal hebben ze maximaal eem keer 200pk ofzo.quote:Op maandag 17 september 2012 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ik heb 280 pk voor 10 ton te trekken![]()
en meestal zit ik maar aan een ton of 5 a 6
de meeste Atego's welquote:Op maandag 17 september 2012 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel ruim ja. Meestal hebben ze maximaal eem keer 200pk ofzo.
graag gedaanquote:
Wat had je er ook al weer in. Iets met een zoetje toch?quote:Op maandag 17 september 2012 18:04 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie is een goed plan. Straks naar de fysio
quote:Op maandag 17 september 2012 18:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat had je er ook al weer in. Iets met een zoetje toch?
It's amaaaaazingquote:Op maandag 17 september 2012 18:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik onthoud zo af en toe nog wel eens wat.
Hmmzquote:Op maandag 17 september 2012 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee koffie plz ik heb een huge inkakmomentje.. ik gloei helemaal van het avond eten
* LovelyLady is een minuutje stilquote:Op maandag 17 september 2012 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, nou, precies dat ja.
Ik koester dat soort momentjes altijd. Sta er even bij stil.
Het is dat het niet kan, anders zou ik een thermosje zetten en naar je toe komen.quote:Op maandag 17 september 2012 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady is een minuutje stil
Fuuuuuuu onderdelen zitten in de vaatwasser... No coffeee for me
Jaloers.quote:Op maandag 17 september 2012 18:13 schreef Tamashii het volgende:
Wijntje, soepje en hop hop naar de sauna.
Liefquote:Op maandag 17 september 2012 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is dat het niet kan, anders zou ik een thermosje zetten en naar je toe komen.
Ach het is weer de eerste keer in een aantal maanden, dus het zou vaker moeten.quote:
Zalm, gebakken aardappelgolfjes en worteltjes.quote:Op maandag 17 september 2012 18:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
Soepje, bolletjes met bokworsten , ennn italiaans toetje.
*wilt mee, maar kan niet mee *quote:Op maandag 17 september 2012 18:13 schreef Tamashii het volgende:
Wijntje, soepje en hop hop naar de sauna.
En.die mercedes auto kreeg je niet he?quote:Op maandag 17 september 2012 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Knetter is met de auto naar haar werk.
Voor mij is het sowieso heulheul lang geleden...quote:Op maandag 17 september 2012 18:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach het is weer de eerste keer in een aantal maanden, dus het zou vaker moeten.
JALOERS! ZALM.quote:Op maandag 17 september 2012 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Zalm, gebakken aardappelgolfjes en worteltjes.
Denk ook niet dat mijn vriend dat zo'n goed plan vind.quote:
Zalmwraps met crème fraîchequote:Op maandag 17 september 2012 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Zalm, gebakken aardappelgolfjes en worteltjes.
quote:Op maandag 17 september 2012 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En.die mercedes auto kreeg je niet he?
En ik moet zo fysio
Er moet er sowieso eentje bij, en als dat gaat gebeuren dan gaat dat wel mijn vaste auto worden, maar er zijn eerst nog wat andere dingetjes die moeten.quote:Op maandag 17 september 2012 18:13 schreef JJH het volgende:
Trouwens toen ik vanmiddag op de zaak was heb ik het wel ff laten vallen, die mercedes bus.
quote:Op maandag 17 september 2012 18:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denk ook niet dat mijn vriend dat zo'n goed plan vind.
Ohhh het is zo lekker joh. En stiekem vind ik het ook wel een beetje fijn op een andere manier.quote:Op maandag 17 september 2012 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor mij is het sowieso heulheul lang geleden...
Zou tof zijn toch?quote:Op maandag 17 september 2012 18:16 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Er moet er sowieso eentje bij, en als dat gaat gebeuren dan gaat dat wel mijn vaste auto worden, maar er zijn eerst nog wat andere dingetjes die moeten.
Ja, dat weet ik. En dat heb ik ook wel een beetje.quote:Op maandag 17 september 2012 18:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohhh het is zo lekker joh. En stiekem vind ik het ook wel een beetje fijn op een andere manier.
Ja, die is binnen.quote:Op maandag 17 september 2012 18:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou tof zijn toch?
Is je pas nu weer verlengd? Dat moest toch laatst, met keuring enzulks
Omg. Ik kom hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 18:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij mag mijn zalmpje wel hoor.
Kom maar langs.
Ik kan nog wel even wachten op een vaste busquote:Op maandag 17 september 2012 18:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, die is binnen.
En hij weet wat ik wil op dat gebied.
Ik ben er inmiddels al bijna drie jaar.quote:Op maandag 17 september 2012 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan nog wel even wachten op een vaste bus
Voyeurisme et exhibitionisme ftw.quote:Op maandag 17 september 2012 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. En dat heb ik ook wel een beetje.
quote:Op maandag 17 september 2012 18:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voyeurisme et exhibitionisme ftw.
Nicequote:Op maandag 17 september 2012 18:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels al bijna drie jaar.
Als het goed is straks in oktober vaste aanstelling, ik zit bijna zo goed als gebakken.
Die werkt bij dezelfde toko?quote:Op maandag 17 september 2012 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nice
Ik zit net aan de 2 jaar, maar als het een beetje gaat zoals verwacht dan krijgt mijn pa binnenkort een nieuw bus, en ik zijn vorige
Voor mij een reden (samen met nog 50 andere) nooit naar een sauna te gaanquote:Op maandag 17 september 2012 18:25 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel eens uitgebreid bekeken in de sauna. Dat is gewoon vervelend.
Jammer is dat. Zo vaak komt dat helemaal niet voor, namelijkquote:Op maandag 17 september 2012 18:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mij een reden (samen met nog 50 andere) nooit naar een sauna te gaan
Privesauna nemen/kopen ?quote:Op maandag 17 september 2012 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer is dat. Zo vaak komt dat helemaal niet voor, namelijk.
Ik heb ook wel eens een fapper gehad. Fucking nasty, zit je in Turks stoombad, FAPFAPFAPFAP. Ik was jong en naief en durfde niks te zeggen. Baal er nu hard van. Maar goed, ik weet dat als het de volgende keer voorkomt, ik het zeg. Of niet.quote:Op maandag 17 september 2012 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me toch al bekeken in mijn nakie dus nee ik pas, plus te benauwd, kleine hokkies brrrquote:Op maandag 17 september 2012 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omgquote:Op maandag 17 september 2012 18:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een fapper gehad. Fucking nasty, zit je in Turks stoombad, FAPFAPFAPFAP. Ik was jong en naief en durfde niks te zeggen. Baal er nu hard van. Maar goed, ik weet dat als het de volgende keer voorkomt, ik het zeg. Of niet.![]()
Hoe was zijn piemel?quote:Op maandag 17 september 2012 18:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een fapper gehad. Fucking nasty, zit je in Turks stoombad, FAPFAPFAPFAP. Ik was jong en naief en durfde niks te zeggen. Baal er nu hard van. Maar goed, ik weet dat als het de volgende keer voorkomt, ik het zeg. Of niet.![]()
Kleine hokkies? Lol, ik vind de sauna's bij de meeste te groot. Massale ruimtes waar er 20 in kunnen oid, doe mij maar klein en knus.quote:Op maandag 17 september 2012 18:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik voel me toch al bekeken in mijn nakie dus nee ik pas, plus te benauwd, kleine hokkies brrr
Terwijl ik wel een enorme fan ben van de warmte
Ik doe het nooit, maar op zulke momenten... echtquote:
Ik ken dus alleen maar kleine hokkies... Zal dat t wel zijnquote:Op maandag 17 september 2012 18:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kleine hokkies? Lol, ik vind de sauna's bij de meeste te groot. Massale ruimtes waar er 20 in kunnen oid, doe mij maar klein en knus.
Waarom?quote:
Ja, dat is echt ranzigquote:Op maandag 17 september 2012 18:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat snap ik welquote:Op maandag 17 september 2012 18:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik voel me toch al bekeken in mijn nakie dus nee ik pas, plus te benauwd, kleine hokkies brrr
Terwijl ik wel een enorme fan ben van de warmte
Dat ziet er netjes uit.quote:Op maandag 17 september 2012 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit is die van m'n pa:
[ afbeelding ]
Iveco/Irisbus/MarcoPolo combi
Omdat je dan niet bekeken kan worden.quote:Op maandag 17 september 2012 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Ja, dat is echt ranzig. Dat heb ik gelukkig nooit meegemaakt, wel die gluurder die dus ook met een stijfje zat. Maar goed, dat heb ik ook maar langs me heen laten gaan.
[..]
Dat snap ik wel. Dat had ik in het begin ook, tot ik voor het eerst de sauna in ging, echt, heerlijk
. Rondlopen in je nakie tussen alle anderen die er niet van op kijken (over het algemeen dan), relaxen, naakt zwemmen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |