En waarom dat?quote:Op maandag 17 september 2012 16:05 schreef Hathor het volgende:
Dit begint een dhimmi topic the worden zie ik.
alahu akbaaquote:Op maandag 17 september 2012 16:06 schreef Barbusse het volgende:
Houden we het wel lief hier? In plaats van elkanders zolderkamertje te bestormen en pc´s in de fik te steken?
Ik heb al 30 jaar geen zonderkamertje meer.quote:Op maandag 17 september 2012 16:06 schreef Barbusse het volgende:
Houden we het wel lief hier? In plaats van elkanders zolderkamertje te bestormen en pc´s in de fik te steken?
Huh wat? Dus die 99,9994 % is medeverantwoordelijk voor wat een extremist ergens uitvoert?quote:
Wij vinden het knullig, het is onze profeet dan ook niet.quote:Plus dat dit al weer de zoveelste keer is dat dit gebeurd om iets volledig knulligs.
Jep. En het dan maar hebben over de Verlichting en de rede die in gevaar wordt gebracht door gelovigen. Veel gelovigen kunnen wat irrationeel geblaat betreft hier nog een puntje aan zuigen.quote:Op maandag 17 september 2012 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vrees dat dergelijk nuancering verspilde moeite is....
Och, en dan komt er wel weer een nieuw 'incident' hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 15:54 schreef Robijn48 het volgende:
Het zijn altijd dezelfden die reageren hier als het om moslims gaat.
Als er maar iets gebeurt, is dat voor hen weer reden er de hele week over te lullen. Ook al is de wereld allang weer verder gegaan.
Godnondenju..... heb ik net weer wat adressen achterhaald...... gaat het niet doorquote:Op maandag 17 september 2012 16:06 schreef Barbusse het volgende:
Nou moet ik zeggen dat Patty Brard een zeer begrijpelijke reden is om de straat op te gaan voor een gezonde rel hoorquote:Op maandag 17 september 2012 16:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Och, en dan komt er wel weer een nieuw 'incident' hoor.
We kunnen er een soort Jeopardy van maken:
[ afbeelding ]
Deze moslims rellen om:
1. Een slecht gemaakte cartoon.
2. Een slecht gemaakt filmpje op youtube.
3. Een Franse traditie (zwijntje nadoen).
4. Patty Brard
Juist niet, daar zou ik mijn hond niet eens tegenaan laten pissen, laat staan dat ik me daar druk over kan maken.quote:Op maandag 17 september 2012 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat Patty Brard een zeer begrijpelijke reden is om de straat op te gaan voor een gezonde rel hoor
Oh god, gaan we dit weer krijgen.quote:Op maandag 17 september 2012 16:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Prima. Ik heb in ieder geval een stuk meer levenservaring, en ik brul normaal niet zo hard. Totdat het me genoeg is, zoals nu.
quote:
Gos! Boom maar lekker door dan! Geeft je weer een reden om af te geven op een ander!quote:Op maandag 17 september 2012 16:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh god, gaan we dit weer krijgen.
Van een derde flank dan maar:
ER ZIJN NOG STEEDS RELLEN VANWEGE DAT KUTFILMPJE. Dan is het heul normaal om daar nog ff over door te bomen.
Met je levenservaring
Ho ho... beetje respect tegen 50+ ersquote:Op maandag 17 september 2012 16:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh god, gaan we dit weer krijgen.
Van een derde flank dan maar:
ER ZIJN NOG STEEDS RELLEN VANWEGE DAT KUTFILMPJE. Dan is het heul normaal om daar nog ff over door te bomen.
Met je levenservaring
Exact,...Thor zou niet met zich laten sollen hoor....quote:Op maandag 17 september 2012 16:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Sowieso merkwaardig dat de eer van een zogenaamde heilige profeet beschermt moet worden door de volgelingen zelf. Waarom straft Allah die mensen niet gewoon? Zo zien de christenen het meestal ook; iedereen die spot met Jezus krijgt z'n straf wel na de dood bij het laatste oordeel. Prima oplossing waar gelovigen en ongelovigen zich beide in kunnen schikken lijkt mij.
je voegt zelf echt 0,0 toe aan dit topic hoor, met je verongelijkte gejank. Dus post mee over het onderwerp of ga je rollator poetsen ofzoquote:Op maandag 17 september 2012 16:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Gos! Boom maar lekker door dan! Geeft je weer een reden om af te geven op een ander!
Alsof JIJ, met je domme geblaat en gehaat iets toevoegd. Nee.quote:Op maandag 17 september 2012 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je voegt zelf echt 0,0 toe aan dit topic hoor, met je verongelijkte gejank. Dus post mee over het onderwerp of ga je rollator poetsen ofzo.
Ik zit hier niet om af te geven op een ander, maar om de discussie te volgen over een actuele gebeurtenis. Gister, vandaag, morgen... :-)quote:Op maandag 17 september 2012 16:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Gos! Boom maar lekker door dan! Geeft je weer een reden om af te geven op een ander!
Het is veel merkwaardiger dat er Amerikaanse, Britse en Duitse ambassades aangevallen worden voor iets dat door een Egyptenaar geproduceerd is.quote:Op maandag 17 september 2012 16:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Sowieso merkwaardig dat de eer van een zogenaamde heilige profeet beschermt moet worden door de volgelingen zelf. Waarom straft Allah die mensen niet gewoon? Zo zien de christenen het meestal ook; iedereen die spot met Jezus krijgt z'n straf wel na de dood bij het laatste oordeel. Prima oplossing waar gelovigen en ongelovigen zich beide in kunnen schikken lijkt mij.
Tot jij kwam wel, en ik haat nergensquote:Op maandag 17 september 2012 16:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Alsof JIJ, met je domme geblaat en gehaat iets toevoegd. Nee.
Moslims mogen haten, vraag het onze levensdeskundige Robijn48 maar. Daar mag jij als miserabel hatend racistje uit het Westen helemaal niet over klagen, jongeman!quote:Op maandag 17 september 2012 16:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is veel merkwaardiger dat er Amerikaanse, Britse en Duitse ambassades aangevallen worden voor iets dat door een Egyptenaar geproduceerd is.
Jij haat nergens...? Whoehahaha.quote:Op maandag 17 september 2012 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tot jij kwam wel, en ik haat nergens.
JIj verpest de discussie met je misplaatste "ik spreek wel even voor de moslims" rol. Zie je, weer een post verspild door jouw geneuzel.
Ik kijk wel uit, die vertoont tekenen van dementie, wie weet wat ze met die breinaald allemaal kapot kan maken.quote:Op maandag 17 september 2012 16:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Moslims mogen haten, vraag het onze levensdeskundige Robijn48 maar. Daar mag jij als miserabel hatend racistje uit het Westen helemaal niet over klagen, jongeman!
Laat zien dat jij de verstandigste oudste bent dan......... laat ons lekker in ons sop gaarkoken.quote:Op maandag 17 september 2012 16:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Alsof JIJ, met je domme geblaat en gehaat iets toevoegd. Nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |