Ja en voor Franse tradities, Boedha-beelden, Imams die zelf koran-pagina's in de fik steken en geestelijk gestoorde meisjes daar de schuld van geven, om slechte cartoons, om geflipte dominees die alleen ZEGGEN een koran in de fik te steken (en dan zelf allemaal bijbels in de hens stekenquote:Op maandag 17 september 2012 15:53 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ze gaan ook de straat op voor een topmuzikante (lady GAGA)
Het gaat om nog geen 1 procent. En ik zie niemand hier die dit goedpraat. Op BSB na dan. Maar goed, die slachtofferrol bevalt je kennelijk erg goed.quote:Op maandag 17 september 2012 15:51 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Duizenden 'mannen' in jurken de straat op, mensen uitmoorden en gebouwen in de fik steken. En waarom...... ? Om een slecht filmpje. Nee heel normaal ... net als die goedpraters hier.
ga je weer, hangende langspeelplaat, ga je nog commentaar geven op mijn voorbeelden dat het de wereld helemaal niet is verder gegaan?quote:Op maandag 17 september 2012 15:54 schreef Robijn48 het volgende:
Het zijn altijd dezelfden die reageren hier als het om moslims gaat.
Als er maar iets gebeurt, is dat voor hen weer reden er de hele week over te lullen. Ook al is de wereld allang weer verder gegaan.
Ach ik lees hier wel meer onzinquote:Op maandag 17 september 2012 15:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja eh, ik lees hier dat als je slechts denkt om mensen wat aan te doen, je net zo slecht bent als mensen die echt gaan rellen en moorden! Want dan ben je 'innerlijk' onbeschaafd!
Ik verdenk ze er van stiekem ook moslim te zijn. Ze hebben immers dezelfde doelen voor ogen als de Taliban.quote:Op maandag 17 september 2012 15:54 schreef Robijn48 het volgende:
Het zijn altijd dezelfden die reageren hier als het om moslims gaat.
Als er maar iets gebeurt, is dat voor hen weer reden er de hele week over te lullen. Ook al is de wereld allang weer verder gegaan.
De wereld is wel verder gegaan. Alleen jij en je vriendjes niet. Want het is voor jullie weer een excuus om te walgen van een ander.quote:Op maandag 17 september 2012 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga je weer, hangende langspeelplaat, ga je nog commentaar geven op mijn voorbeelden dat het de wereld helemaal niet is verder gegaan?
Wat doe jij dan in deze topics?quote:Op maandag 17 september 2012 15:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
De wereld is wel verder gegaan. Alleen jij en je vriendjes niet. Want het is voor jullie weer een excuus om te walgen van een ander.
Zoals er net al werd weergegeven, en niet op gereageerd: het beslaat maar een heel klein percentage van de moslims.
Get a life.
Reageer er eens op, Heatwave?quote:Op maandag 17 september 2012 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat doe jij dan in deze topics?. De moraalridder uithangen?
Ik reageer er opquote:
Je reageert er niet op.quote:Op maandag 17 september 2012 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik reageer er op. Wat wil je, dat je me even een antwoord PM"t en dat ik dat dan neerzet
.
Wat doe je hier?? Ga verder met je leven....quote:Op maandag 17 september 2012 15:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
De wereld is wel verder gegaan. Alleen jij en je vriendjes niet. Want het is voor jullie weer een excuus om te walgen van een ander.
Zoals er net al werd weergegeven, en niet op gereageerd: het beslaat maar een heel klein percentage van de moslims.
Get a life.
Deed jij dat maar!quote:Op maandag 17 september 2012 16:00 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Wat doe je hier?? Ga verder met je leven....
Oh, (als je eens duidelijk zou tikken) ik snap je al, je wil dat ik speciaal voor jou, na 9 topics nog een keer ga herhalen wat ik allemaal al gezegd heb?quote:Op maandag 17 september 2012 16:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je reageert er niet op.
En ik ben liever een moraalridder dan een simpel figuur dat constant maar op zoek is naar een zondebok.
Ik hoef niet terug te lezen. Je posthistorie zegt me al genoeg, en dat heb ik al vaker gezegd.quote:Op maandag 17 september 2012 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, (als je eens duidelijk zou tikken) ik snap je al, je wil dat ik speciaal voor jou, na 9 topics nog een keer ga herhalen wat ik allemaal al gezegd heb?
Ja, hell no dusJe leest maar terug als je zo overtuigd bent van mijn haat en simpelheid. je bent toch zo slim en goed?
Ja, maar het is allemaal de schuld van de grote boze moslims!quote:Op maandag 17 september 2012 15:59 schreef simpelintje het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)reert-00006-procent/
Weer de media die alles opblaast. Ik heb nog meer stukjes gelezen dat de media liegt over Libie. Al dat gedoe over moslims niet moslims over iran het lijkt wel alsof er hoe dan ook nog een grote oorlog komt en beginnen ze alvast met mensen bang te maken en haat naar elkaar op te wekken
Ik vrees dat dergelijk nuancering verspilde moeite is....quote:Op maandag 17 september 2012 15:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gaat om nog geen 1 procent. En ik zie niemand hier die dit goedpraat. Op BSB na dan. Maar goed, die slachtofferrol bevalt je kennelijk erg goed.
En jij als een geitenwollensok-hippie met oogkleppen.quote:Op maandag 17 september 2012 16:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik hoef niet terug te lezen. Je posthistorie zegt me al genoeg, en dat heb ik al vaker gezegd.
Je komt over als een tokkie.
Prima. Ik heb in ieder geval een stuk meer levenservaring, en ik brul normaal niet zo hard. Totdat het me genoeg is, zoals nu.quote:Op maandag 17 september 2012 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij als een geitenwollensok-hippie met oogkleppen.
Klaar met je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |