quote:Op woensdag 26 september 2012 16:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou nee, dat is slechts je eigen interpretatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Een erg voor de hand liggende interpretatie. Waarom is die fout?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou nee, dat is slechts je eigen interpretatie.
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:21 schreef Jumparound het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ik zijn vergelijking vreemd vond. Vervolgens gaf ik aan dat zijn vergelijking op mij overkwam alsof Columbia ff een bootje van hout in elkaar had getimmerd....quote:Op woensdag 26 september 2012 16:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een erg voor de hand liggende interpretatie. Waarom is die fout?
Denk dat dat dan vooral jouw interpretatie is. Ik had dat er iig helemaal niet in gelezen.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
omdat ik zijn vergelijking vreemd vond. Vervolgens gaf ik aan dat zijn vergelijking op mij overkwam alsof Columbia ff een bootje van hout in elkaar had getimmerd....
Dat ik nog op dit gemierenneuk in ga ook zeg.
dat is slechts je eigen interpretatie jokkebrok.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
omdat ik zijn vergelijking vreemd vond. Vervolgens gaf ik aan dat zijn vergelijking op mij overkwam alsof Columbia ff een bootje van hout in elkaar had getimmerd....
Dat ik nog op dit gemierenneuk in ga ook zeg.
See you on the dark side of the moon!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Denk dat dat dan vooral jouw interpretatie is. Ik had dat er iig helemaal niet in gelezen.
Maargoed, navigeren in de ruimte dus? Die computer aan boord van Apollo was eigenlijk meer een simpele state machine die goed is met vectoren. Je baan kan je omschrijven met een vector plus de veranderingen in die vector. Deze werd vanaf de grond ook gemeten, en zo nodig geupdate in de AGC. Baanwijzigingen zijn ook combinaties van vectoren etc.
Het is eigenlijk sowieso een argument wat lastig te verdedigen valt. Er zijn genoeg amateurs die toen d'r tijd observaties hebben gedaan van de objecten die naar de maan vlogen. Er zijn ook foto's gemaakt van de achterkant van de maan. Is dat dan ook allemaal nep of zo?
Wat zou je dan wel overtuigen?quote:
Ik weet niet precies, maar zeker meer dan die fotos.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat zou je dan wel overtuigen?
http://www.google.com/moon/quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, maar zeker meer dan die fotos.
Hebben ze niet zoiets als Google Moon ?
Dan is er meer gedetaiileerde beelden....
Het medium maakt dan toch niet uit? Google moon is op net zulke foto's gebaseerd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, maar zeker meer dan die fotos.
Hebben ze niet zoiets als Google Moon ?
Dan is er meer gedetaiileerde beelden....
Ik twijfel niet veel over het bestaan van die maan maar wel over als er mensen zijn daar geweest.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
http://www.google.com/moon/
Google. Probeer het eens.
Tja. Daar mag je over twijfelen natuurlijk. Staat je vrij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik twijfel niet veel over het bestaan van die maan maar wel over als er mensen zijn daar geweest.
WOW - that google thing is truly amazing!
Maar niet goed genoeg om 'n echte duidelijk beeld van die 'landing gear'.....óf 'scientific equipment'.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
http://www.google.com/moon/
Google. Probeer het eens.
Tja. Er rijden nu eenmaal geen Google Streetview autootjes rond daar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar niet goed genoeg om 'n echte duidelijk beeld van die 'landing gear'.....óf 'scientific equipment'.
Het is maar net wat je een 'echt duidelijk beeld' vind he? Je kan de voetsporen en de wielsporen zelfs zien johquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar niet goed genoeg om 'n echte duidelijk beeld van die 'landing gear'.....óf 'scientific equipment'.
omdat hubble een sterrenstelsel dat 100.000 * 300.000 * 60 * 60 * 24 * 30 *12 km in doorsnede is scherp op de foto kan zetten verwacht men dat een "simpele foto" van de maan ook geen probleem mag zijn...quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het is maar net wat je een 'echt duidelijk beeld' vind he? Je kan de voetsporen en de wielsporen zelfs zien joh
Mjahquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
omdat hubble een sterrenstelsel dat 100.000 * 300.000 * 60 * 60 * 24 * 30 *12 km in doorsnede is scherp op de foto kan zetten verwacht men dat een "simpele foto" van de maan ook geen probleem mag zijn...
Echt he. Dit soort kansloze en kennisloze redenaties zijn de kanker van het internet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
omdat hubble een sterrenstelsel dat 100.000 * 300.000 * 60 * 60 * 24 * 30 *12 km in doorsnede is scherp op de foto kan zetten verwacht men dat een "simpele foto" van de maan ook geen probleem mag zijn...
Zo makkelijk gaat dat nog niet. Omdat Hubble.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Hubble kan dat inderdaad niet nee. Z'n field of view is veeeel te groot daarvoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat nog niet. Omdat Hubble.
Maar is ook niet nodig. Ze kunnen dat prima vanaf de aarde.
of gasten zoals jij zijn de kanker van het internetquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Echt he. Dit soort kansloze en kennisloze redenaties zijn de kanker van het internet.
dat weet ik wel, alleen krijg je dan reacties zoals hier boven van mensen die de foto's die vanaf de aarde of vanuit een baan om de maan niet scherp genoeg vinden en het raar vinden dat er wel "scherpe" foto's van objecten gemaakt kunnen worden die heeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg staan of heeeeeeeeeeeeeeeeel groot zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat nog niet. Omdat Hubble.
Maar is ook niet nodig. Ze kunnen dat prima vanaf de aarde.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat weet ik wel, alleen krijg je dan reacties zoals hier boven van mensen die de foto's die vanaf de aarde of vanuit een baan om de maan niet scherp genoeg vinden en het raar vinden dat er wel "scherpe" foto's van objecten gemaakt kunnen worden die heeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg staan of heeeeeeeeeeeeeeeeel groot zijn.
Dat zou ook kunnen. Maar volgens mij begreep je mijn post niet helemaal. Ik bedoelde meer te zeggen dat mensen die dit soort redenaties (waar jij ook op afgeeft) voeren:quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
of gasten zoals jij zijn de kanker van het internet
Maar je zult het vast goed bedoelen
de kanker zijn van het internet. Mensen die maar allerlei dingen 'raar' vinden, omdat ze niet in staat zijn om te begrijpen hoe het zit. Heel BNW zit er vol mee en het ergste is dat ze zelf niet begrijpen waarom ze het niet begrijpen. En als het dan uitgelegd wordt, dan is degene die wel weet hoe het zit een sheeple of te dom om te poepen, want het is toch duidelijk dat er een complot is.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
mensen die de foto's die vanaf de aarde of vanuit een baan om de maan niet scherp genoeg vinden en het raar vinden dat er wel "scherpe" foto's van objecten gemaakt kunnen worden die heeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg staan of heeeeeeeeeeeeeeeeel groot zijn.
Vent, doe eens een beetje normaal man.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik bedoelde meer te zeggen dat mensen die dit soort redenaties (waar jij ook op afgeeft) voeren:
de kanker zijn van het internet.
En jij voelt je geroepen om die mensen met kanker te bedienen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Maar volgens mij begreep je mijn post niet helemaal. Ik bedoelde meer te zeggen dat mensen die dit soort redenaties (waar jij ook op afgeeft) voeren:
[..]
de kanker zijn van het internet. Mensen die maar allerlei dingen 'raar' vinden, omdat ze niet in staat zijn om te begrijpen hoe het zit. Heel BNW zit er vol mee en het ergste is dat ze zelf niet begrijpen waarom ze het niet begrijpen. En als het dan uitgelegd wordt, dan is degene die wel weet hoe het zit een sheeple of te dom om te poepen, want het is toch duidelijk dat er een complot is.
Ik wens niemand kanker toe volgens mij. Ik wil ook niemand veranderen. Ik maak alleen een vergelijking, en daar hoeft niemand het mee eens te zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En jij voelt je geroepen om die mensen met kanker te bedienen?
Je moet mensen niet willen veranderen, slechte eigenschap.
Verder, even normaal taalgebruik graag
Pot, ketel, verwijten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vent, doe eens een beetje normaal man.
Dat je nogal vol van jezelf zit tot daar aan toe. Maar dit gaat gewoon te ver.
Koop anders een spiegel en ga de hele dag van jezelf genieten en blijf ver weg van fok met deze onzin.
oke, ik las je post inderdaad verkeerdquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Maar volgens mij begreep je mijn post niet helemaal. Ik bedoelde meer te zeggen dat mensen die dit soort redenaties (waar jij ook op afgeeft) voeren:
[..]
de kanker zijn van het internet. Mensen die maar allerlei dingen 'raar' vinden, omdat ze niet in staat zijn om te begrijpen hoe het zit. Heel BNW zit er vol mee en het ergste is dat ze zelf niet begrijpen waarom ze het niet begrijpen. En als het dan uitgelegd wordt, dan is degene die wel weet hoe het zit een sheeple of te dom om te poepen, want het is toch duidelijk dat er een complot is.
Echte maanstenen zijn een fortuin waardquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:37 schreef Tingo het volgende:
Iemand heeft me 'n echte maansteen gegeven !
Wil je bewijs van hebben ?
Prima ! Vraagt t aan t Rijksmuseum.
Misschien - maar ze zijn niet terug gebracht door Arsetronots.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Echte maanstenen zijn een fortuin waard
Hoe dan wel?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien - maar ze zijn niet terug gebracht door Arsetronots.
Ik weet niet - hoe gaat t met die 'echte' maansteen in het Rijksmuseum?quote:
Er zijn toch aardig wat mensen die die 'pile of crap' naar orbit en naar de maan hebben zien vliegenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet niet - hoe gaat t met die 'echte' maansteen in het Rijksmuseum?
Its not peice of moonrock - its a piece of very old wood which the American government 'kindly' gave to you!
What a fckin joke!
Maybe I could use a peice of Playtex Bra Astronaut costume material and use it for a slingshot...it'd have about as much chance of getting to the moon as the pile of crap that NASA designed.
Dat je de energie hebt om op dat soort onzin te blijven reageren joh. Nooit naar de maan geweest, en in andere topics door de jaren heen hier werd net zo fel gesteld dat ze veel eerder op de maan zijn geweest dan aan 'ons' werd verteld en zelfs dat er bouwwerken op de maan zijn gevonden, net als wezens etc.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er zijn toch aardig wat mensen die die 'pile of crap' naar orbit en naar de maan hebben zien vliegenHoe verklaar je dat dan?
Tis mooi vermaakquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat je de energie hebt om op dat soort onzin te blijven reageren joh. Nooit naar de maan geweest, en in andere topics door de jaren heen hier werd net zo fel gesteld dat ze veel eerder op de maan zijn geweest dan aan 'ons' werd verteld en zelfs dat er bouwwerken op de maan zijn gevonden, net als wezens etc.
Sterker nog, er gaan zogenaamde 'echte' transcripties rond van de gesprekken tussen astronauten op de maan en de vluchtleiding waarin die gebouwen en wezens besproken worden. Maar tegelijkertijd is men nooit op de maan geweest, en tegelijkertijd is men al veel eerder op de maan geweest
Verschillende mensen, verschillende ideeën. Het is niet alsof het allemaal uit hetzelfde brein komt...quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat je de energie hebt om op dat soort onzin te blijven reageren joh. Nooit naar de maan geweest, en in andere topics door de jaren heen hier werd net zo fel gesteld dat ze veel eerder op de maan zijn geweest dan aan 'ons' werd verteld en zelfs dat er bouwwerken op de maan zijn gevonden, net als wezens etc.
Sterker nog, er gaan zogenaamde 'echte' transcripties rond van de gesprekken tussen astronauten op de maan en de vluchtleiding waarin die gebouwen en wezens besproken worden. Maar tegelijkertijd is men nooit op de maan geweest, en tegelijkertijd is men al veel eerder op de maan geweest
Nou nee hoor, door de loop van de jaren heen zijn er toch wel een aantal users geweest die alles geloofden, ook al sprak het elkaar volledig tegen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:46 schreef Gray het volgende:
[..]
Verschillende mensen, verschillende ideeën. Het is niet alsof het allemaal uit hetzelfde brein komt...
jup maar dan nog.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou nee hoor, door de loop van de jaren heen zijn er toch wel een aantal users geweest die alles geloofden, ook al sprak het elkaar volledig tegen.
Ze zijn niet buiten lower earth atmosphere geweest.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er zijn toch aardig wat mensen die die 'pile of crap' naar orbit en naar de maan hebben zien vliegenHoe verklaar je dat dan?
Ze kunnen t nog steeds niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup maar dan nog.
moonhoax draait maar om 1 ding
zijn we er wel of niet geweest.
en kan begrijpen voor de mensen die jonger zijn en het niet live op tv hadden gevolgd.
twijfelen of de techniek toen de tijd wel voldoende was om er naar toe te gaan.
moet zeggen denk dat het nu ook veel makkelijker is als toen.
maar onmogelijk... nee
ze kunnen nog steeds niet wat?quote:
IMO - Er zijn geen bemannde vessels naar t maan geweest.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
ze kunnen nog steeds niet wat?
landen op de maan iemand er laten rondlopen???
dan... is er ook dus nog geen karretje op mars aan het rondrijden?
Andre kuipers heeft niet in het iss gezeten.
en hebben wij niet meer dan de volgende zenders op tv NL 1 2 en 3
niet nee..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
IMO - Er zijn geen bemannde vessels naar t maan geweest.
Ik heb m'n twijfels over die Mars Rover ook,ja.
Misschien is die ISS echt - Ik heb nog niet 'n mening over.
Een aantal sure. Maar om dan te gaan generaliseren, net als dat handjevol doet met informatie uit de msm? Lijkt me niet heel wijs.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou nee hoor, door de loop van de jaren heen zijn er toch wel een aantal users geweest die alles geloofden, ook al sprak het elkaar volledig tegen.
NASA is 'n grote money making scam.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
dus.. simpel gezegd, is Nasa een grote filmstudio en Maken verschrikkelijk dure filmpjes zonder foutjes.. van zo'n beetje alles en dat vind ik best knap.. en dat zonder winst te maken.. er word in feite alleen geld in gepompt..
en Rusland en Japan Europa doen het ook.. dus..
Ik zou zeggen doe ff volgende vanavond.. ga ff in grasveld liggen en tuur naar boven.. als je heel goed kijkt zie je zo nu en dan een heeel klein stipje voor bij komen tussen de sterren door. dat zijn satelieten..
tenzij... je me gaat vertellen dat het andere dingen zijn.. wat goed onderbouwt is
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:29 schreef Gray het volgende:
[..]
Een aantal sure. Maar om dan te gaan generaliseren, net als dat handjevol doet met informatie uit de msm? Lijkt me niet heel wijs.
Ook van de moonhoax doen verschillende theorieen de ronde, van geen maanlanding tot eerst een studiolanding en vervolgens een echte, en zelfs dat we al eerder op de maan waren.
Als satellieten in een atmosferische baan zaten zouden ze afremmen en uiteindelijk op aarde neerstorten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:29 schreef Tingo het volgende:
Satellieten zijn toch in lower earth atmosphere - daarom kan je die dinges zien.
Jup maar in space toch??quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
NASA is 'n grote money making scam.
Die Apollo 'filmpjes' hadden wel foutjes in.Fake filmpjes maken is veel goedkoper dan wat in het echt te doen. Zou me niet verbazen als die geld van die Apollo scam was gebruikt om die Vietnam oorlog beter te financieren.
Satellieten zijn toch in lower earth atmosphere - daarom kan je die dinges zien.
Wagging the Moon Doggie van Dave McGowan is a fantastic serie van artikels.
Daar zijn best wat ooggetuigen het niet mee eens. Veel (ammateur) telescopen waren mee aan het kijken he. Zijn er genoeg die die sonde's richting de maan hebben kunnen volgen, en bijv waste dumps etc konden zien.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ze zijn niet buiten lower earth atmosphere geweest.
Die zaten ook in het complot he! En de Russen trouwens ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar zijn best wat ooggetuigen het niet mee eens. Veel (ammateur) telescopen waren mee aan het kijken he. Zijn er genoeg die die sonde's richting de maan hebben kunnen volgen, en bijv waste dumps etc konden zien.
Gewoon iedereen met een telescoop in het complotquote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:33 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Die zaten ook in het complot he! En de Russen trouwens ook.
Zo, daar gaat dat argument.
Nee, alleen diegene die zeggen het gezien te hebben. De personen die een telescoop hebben en zeggen niets gezien te hebben zijn juist de getuigen die je nodig hebt om aan te tonen dat het inderdaad nooit gebeurd is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gewoon iedereen met een telescoop in het complot
Het is echt zo krom hequote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:10 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Nee, alleen diegene die zeggen het gezien te hebben. De personen die een telescoop hebben en zeggen niets gezien te hebben zijn juist de getuigen die je nodig hebt om aan te tonen dat het inderdaad nooit gebeurd is.
Tering, ik word misselijk van mezelf door op deze manier te redeneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |