abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116887403
Zwangerschap & geboorte

11 september: Frups (jongetje)
15 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap (jongetje)
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
13 november: Mineola (jongetje)
13 november: Freecell
23 november: -Lise- (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***(baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981
14 februari: Zillah666
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 (meisje)
22 februari: Fieder
27 februari: Klumsy
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (tweeling)
18 maart: Barbabientje01
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

06 april: *** Knetterkrankjorum & JJH
11 april: bellelena
16 april: L0t
17 april: _Wolk82_
17 april: Danic
18 april: Limone

05 mei: Suikertante
06 mei: -mandy-
07 mei: zandsculptuur
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 17-09-2012 17:55:27 ]
pi_116887434
als er nog wijzigingen zijn, zet het er even dikgedrukt in. Zit nu op mijn werk dus kan vanavond pas wat wijzigen.
  maandag 17 september 2012 @ 13:29:01 #3
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_116887537
Omdat het volgens mij niet nodig is, met
de echo zo regelmatig checken ze naar mijn idee vaak genoeg. bloeddruk werd bij mij even zo vaak gecheckt. Ik zie het voordeel niet zo van een standaard inwendige echo. Wat ik al schreef, ze zijn echt wel alert en bij evt klachten moet je natuurlijk zelf ook alert zijn.
pi_116887594
ff gebeld en zo weg voor een CTG.
Kom vanavond wel melden dat er niks aan de hand was ;)
pi_116887682
Better safe than sorry!
pi_116887871
Tja ik denk er anders over :)
Dat deed ik overigens ook al voor dat het mij was overkomen.
Tuurlijk moet je zelf ook alert zijn, maarja bij een eerste zwangerschap hoe doe je dat?
Ik heb vaak genoeg aan de bel getrokken en langs geweest voor extra echo's
Later bleek dat ik dus al een paar dagen met rugweeen liep, waarvan ik zelf dacht dat het rugklachten waren omdat mijn buik zo snel groeide en ik misschien een verkeerde houding had...
Op een buikecho kunnen ze gewoon niet veel zien.. ja of er genoeg vruchtwater is en of de kleintjes lekker bewegen, maar de lengte van je baarmoedermond kunnen ze daarop niet zien.
Je kindjes kunnen het nog zo goed doen, als het een te grote belastng is voor je lichaam dan houdt het een keer ergens op...
Maargoed, het is niet de bedoeling dat de meiden die nu zwanger zijn van een tweeling zich druk gaan maken over of het wel goed zal gaan, dus ik ga er over ophouden :)

Gewoon lekker genieten van de kleintjes, in de meeste gevallen gaat het gewoon helemaal goed O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116888004
Idd, better safe than sorry!

Weet even niet wie het vroeg maar heb vanmorgen nog wel even kunnen dutten. Maar het is nu half 2 geweest en ik ben kapot. Net wel actief met vent wat aan het huishouden gedaan, dus dat helpt ook mee aan die vermoeidheid. Ga lekker met een dekentje op de bank liggen :)

Ja Kwisted kan me goed voorstellen dat je er nu helemaal klaar mee bent en gewoon gestript wil worden. Hebben ze dat zelf al voorgesteld? Wanneer mag je weer voor controle? Hoop echt voor je dat het snel zal beginnen, zelfde geldt voor Frups!
pi_116888175
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Idd, better safe than sorry!

Weet even niet wie het vroeg maar heb vanmorgen nog wel even kunnen dutten. Maar het is nu half 2 geweest en ik ben kapot. Net wel actief met vent wat aan het huishouden gedaan, dus dat helpt ook mee aan die vermoeidheid. Ga lekker met een dekentje op de bank liggen :)

Ja Kwisted kan me goed voorstellen dat je er nu helemaal klaar mee bent en gewoon gestript wil worden. Hebben ze dat zelf al voorgesteld? Wanneer mag je weer voor controle? Hoop echt voor je dat het snel zal beginnen, zelfde geldt voor Frups!
Ik ga zo denk ik ook maar met een dekentje liggen, maar slapen gaat helaas niet meer lukken. Vanaf vanochtend 06:15 wakker door de hond van de onderbuurman die sindsdien aan 1 stuk door jankt met van die heerlijke uithalen... net als gister... en eergister... en de dag ervoor... Maar weer klacht ingediend bij de woningbouw, want ik vind dit echt niet kunnen. Ben er goed boos om :( en zoooo moooeeee ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_116888268
Oww da''s mooi klote Spirit :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116888277
quote:
17s.gif Op maandag 17 september 2012 12:50 schreef Kyara het volgende:
Klums :*
Ja, je hebt ook gelijk ook.

Ik heb alleen maar boekenwijsheid omdat ik nog geen fatsoenlijk gesprek met een gyn heb kunnen voeren. Dus zit inderdaad nog vol vragen en 'wat als' scenario's. Zal blij zijn als ik volgende week eindelijk mijn afspraak heb.

(sowieso zit daar echt veel tijd tussen hoor.... met 11 weken termijnecho en daarbij werd echt alleen naar de termijn gekeken en dan straks met 16 weken weer.... bij de vk was het altijd stipt om de 4 weken)
Ik ben tot nu toe iedere vier weken geweest en vanaf nu, 30 weken, ga ik om de twee weken. En iedere keer met echo. Bij mij trouwens nog nooit de bm mond gemeten, maar daar ga ik vanaf volgende keer gewoon om vragen, vind ik toch wel even fijn (niet om te laten doen, maar om te weten..) Ik heb van het zh een schema met de afspraken en wat ze doen, van begin tot week 40, zal eens kijken of ik je dat op een of andere manier kan mailen.
Met een meidenkwartet
pi_116889045
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 13:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww da''s mooi klote Spirit :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet wachten tot de baby er is... ik ben van plan mijn pantoffels om te ruilen voor mijn pumps bij de nachtelijke voedingen. WRAAAKK!!! >:)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 17 september 2012 @ 14:10:10 #12
381212 Gulara
From the future
pi_116889069
Hello ladies!

Ik wilde eigenlijk van alles schrijven en overal op reageren, maar ik ben de helft al weer vergeten.

Dus voor jullie allemaal! *O* *O* *O* en een :* voor degenen die het nodig hebben.

Ik heb verder niks nieuws te melden. Vind deze weken echt een beetje vreemd. Ok, ik voel me niet optimaal, maar je ziet en voelt verder nog amper iets. Zit me ook de hele tijd af te vragen of ik nog wel zwanger ben. Zal blij zijn als ik straks eindelijk hier in het medische systeem ben gesettled en wat meer duidelijkheid heb. Over een paar weken de 20-weken echo, en daar kijk ik zo naar uit.
Maar goed geen spannendheden hier verder.

Dus ik ga jullie alleen alvastwelterusten wensen en hopen dat er niet genachtbraakt wordt. Ik moet morgen trouwens ook hard werken, dus ik kan jullie niet gezelschap houden. Dus reden temeer om lekker te blijven slapen allemaal! :+
pi_116889545
Sorry, ik heb niet bijgelezen maar even een snelle update:
De echo was helemaal goed, ons kindje was druk aan het spartelen, konden echt goed de armpjes en beentjes zien O+.

Echt het meest bijzondere wat ik ooit gezien heb, ik ben helemaal verliefd O+

Ben wel wat terug gezet, zit nu op 9w6d, UD mag op 16 april!
pi_116889697
Goed zo L0t *O*
En nu lekker verder zwangeren :s)
  maandag 17 september 2012 @ 14:27:04 #15
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_116889842
Klumsy, ik begrijp je standpunt wel hoor, al heb ik een andere mening.... En tweeling zwangerschap is heftig, dat is zo, maar mama zijn van een tweeling is o zo bijzonder.....!!
  maandag 17 september 2012 @ 14:30:43 #16
381212 Gulara
From the future
pi_116890007
L0t *O*
pi_116890230
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 13:37 schreef klumsy het volgende:
Tja ik denk er anders over :)
Dat deed ik overigens ook al voor dat het mij was overkomen.
Tuurlijk moet je zelf ook alert zijn, maarja bij een eerste zwangerschap hoe doe je dat?
Ik heb vaak genoeg aan de bel getrokken en langs geweest voor extra echo's
Later bleek dat ik dus al een paar dagen met rugweeen liep, waarvan ik zelf dacht dat het rugklachten waren omdat mijn buik zo snel groeide en ik misschien een verkeerde houding had...
Op een buikecho kunnen ze gewoon niet veel zien.. ja of er genoeg vruchtwater is en of de kleintjes lekker bewegen, maar de lengte van je baarmoedermond kunnen ze daarop niet zien.
Je kindjes kunnen het nog zo goed doen, als het een te grote belastng is voor je lichaam dan houdt het een keer ergens op...
Maargoed, het is niet de bedoeling dat de meiden die nu zwanger zijn van een tweeling zich druk gaan maken over of het wel goed zal gaan, dus ik ga er over ophouden :)

Gewoon lekker genieten van de kleintjes, in de meeste gevallen gaat het gewoon helemaal goed O+
en mijn gyn van bij de jongens claimde toen elke afspraak via de uitwendige echo te kijken naar de baarmoedermond :?

sowieso vond ik dat een vervelende man die mij als wandelende buik zag en alleen maar met sangdrax ouwehoerde over hoe leuk promoveren wel niet is.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_116890462
L0t wat fijn *O*

en vind het ook niet erg hoor dat jij er anders over denkt, iedereen heeft recht op zijn of haar mening, gelukkig zijn die niet allemaal hetzelfde :)

En tweelingmama zijn is ook bijzonder ( mama zijn sowieso! ) vind het jammer dat ik er niet langer van heb mogen genieten... Zeker als ik dan m'n schoonzusjes zie O+ ( ze zijn 9 ) en de band die ze hebben O+
pi_116890508
Volgens mij is dat uitwendig niet te meten Simmu, daarom heb ik nu elke 2 weken een inwendige echo voor cervixlengte meting :)
pi_116891033
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:41 schreef klumsy het volgende:
Volgens mij is dat uitwendig niet te meten Simmu, daarom heb ik nu elke 2 weken een inwendige echo voor cervixlengte meting :)
ach, dat die vent een hansworst is, dat was me om te beginnen al duidelijk, en na het ijzerincidentje al helemaal :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_116891381
Ik kom na een paar drukke dagen ook maar weer eens om de hoek kijken. Ben alleen helemaal niet bijgelezen.

Freecell succes bij de ctg!

Lot fijn dat de echo goed was!

Wij hebben het weekend eindelijk verder kunnen werken in de kamer van de oudste en de baby. Bedje en ledikant staan, maar wat een hel was het om dat ledikant in elkaar te zetten, na 6 uur stond het eindelijk! Nu de laatste dingentjes en eens kijken wat ik ga doen met alle te kleine kleding van de oudste, want daar hebben we nu echt geen ruimte meer voor.

Ik heb morgen telefonische afspraak met de gyn, voor oa. die urine uitslagen die dus niet goed waren. Ben benieuwd wat hij er van zegt.
Verder alles hetzelfde hier eigenlijk, krampen, rustige baby en de dagelijkse ctg.

Ik ben trouwens toch voor de tummytub gegaan (Een shantala, schijnt iets groter te zijn) Nu ga ik vanavond een standaard ophalen, maar daar zit ook een ongebruikte grijze emmer bij, iemand die ik daar voor een paar euro blij mee kan maken?
  maandag 17 september 2012 @ 16:08:21 #22
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_116893912
Lot, wat fijn van je goede echo!

Gulara, het is ook een beetje niemandsland van ongeveer 12 tot 18/19 weken. Dan heb je aan de ene kant een vervelende periode erop zitten met misselijkheid ed en aan de andere kant voel je nog niets. Ik voel het kindje nu wel ploppen af en toe O+

FTA, is er verder nog wat te zien op de CTG of is het echt afwachten tot je kindje geboren wordt nu?
pi_116894124
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 13:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ga zo denk ik ook maar met een dekentje liggen, maar slapen gaat helaas niet meer lukken. Vanaf vanochtend 06:15 wakker door de hond van de onderbuurman die sindsdien aan 1 stuk door jankt met van die heerlijke uithalen... net als gister... en eergister... en de dag ervoor... Maar weer klacht ingediend bij de woningbouw, want ik vind dit echt niet kunnen. Ben er goed boos om :( en zoooo moooeeee ;(
Klinkt alsof je bij mij in de flat woont!
S. 2014
J. 2016
pi_116894506
L0t. *O* wat fijn dat alles goed is en dat je al zo mooi een spartelend kindje kon zien!
  maandag 17 september 2012 @ 16:32:56 #25
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116894870
30 weken vandaag! Ik ben gewoon al zo lang zwanger dat er een 3 aan 't begin staat! *O* :o

Liza, hoe gaat 't bij jou?

Vanavond lees ik even bij; beetje druk momenteel. :@
A grand adventure has begun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')