Ik ga zo denk ik ook maar met een dekentje liggen, maar slapen gaat helaas niet meer lukken. Vanaf vanochtend 06:15 wakker door de hond van de onderbuurman die sindsdien aan 1 stuk door jankt met van die heerlijke uithalen... net als gister... en eergister... en de dag ervoor... Maar weer klacht ingediend bij de woningbouw, want ik vind dit echt niet kunnen. Ben er goed boos omquote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Idd, better safe than sorry!
Weet even niet wie het vroeg maar heb vanmorgen nog wel even kunnen dutten. Maar het is nu half 2 geweest en ik ben kapot. Net wel actief met vent wat aan het huishouden gedaan, dus dat helpt ook mee aan die vermoeidheid. Ga lekker met een dekentje op de bank liggen![]()
Ja Kwisted kan me goed voorstellen dat je er nu helemaal klaar mee bent en gewoon gestript wil worden. Hebben ze dat zelf al voorgesteld? Wanneer mag je weer voor controle? Hoop echt voor je dat het snel zal beginnen, zelfde geldt voor Frups!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tot nu toe iedere vier weken geweest en vanaf nu, 30 weken, ga ik om de twee weken. En iedere keer met echo. Bij mij trouwens nog nooit de bm mond gemeten, maar daar ga ik vanaf volgende keer gewoon om vragen, vind ik toch wel even fijn (niet om te laten doen, maar om te weten..) Ik heb van het zh een schema met de afspraken en wat ze doen, van begin tot week 40, zal eens kijken of ik je dat op een of andere manier kan mailen.quote:Op maandag 17 september 2012 12:50 schreef Kyara het volgende:
Klums
Ja, je hebt ook gelijk ook.
Ik heb alleen maar boekenwijsheid omdat ik nog geen fatsoenlijk gesprek met een gyn heb kunnen voeren. Dus zit inderdaad nog vol vragen en 'wat als' scenario's. Zal blij zijn als ik volgende week eindelijk mijn afspraak heb.
(sowieso zit daar echt veel tijd tussen hoor.... met 11 weken termijnecho en daarbij werd echt alleen naar de termijn gekeken en dan straks met 16 weken weer.... bij de vk was het altijd stipt om de 4 weken)
quote:Op maandag 17 september 2012 13:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww da''s mooi klote Spirit
Ik kan niet wachten tot de baby er is... ik ben van plan mijn pantoffels om te ruilen voor mijn pumps bij de nachtelijke voedingen. WRAAAKK!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
en mijn gyn van bij de jongens claimde toen elke afspraak via de uitwendige echo te kijken naar de baarmoedermondquote:Op maandag 17 september 2012 13:37 schreef klumsy het volgende:
Tja ik denk er anders over
Dat deed ik overigens ook al voor dat het mij was overkomen.
Tuurlijk moet je zelf ook alert zijn, maarja bij een eerste zwangerschap hoe doe je dat?
Ik heb vaak genoeg aan de bel getrokken en langs geweest voor extra echo's
Later bleek dat ik dus al een paar dagen met rugweeen liep, waarvan ik zelf dacht dat het rugklachten waren omdat mijn buik zo snel groeide en ik misschien een verkeerde houding had...
Op een buikecho kunnen ze gewoon niet veel zien.. ja of er genoeg vruchtwater is en of de kleintjes lekker bewegen, maar de lengte van je baarmoedermond kunnen ze daarop niet zien.
Je kindjes kunnen het nog zo goed doen, als het een te grote belastng is voor je lichaam dan houdt het een keer ergens op...
Maargoed, het is niet de bedoeling dat de meiden die nu zwanger zijn van een tweeling zich druk gaan maken over of het wel goed zal gaan, dus ik ga er over ophouden
Gewoon lekker genieten van de kleintjes, in de meeste gevallen gaat het gewoon helemaal goed
ach, dat die vent een hansworst is, dat was me om te beginnen al duidelijk, en na het ijzerincidentje al helemaalquote:Op maandag 17 september 2012 14:41 schreef klumsy het volgende:
Volgens mij is dat uitwendig niet te meten Simmu, daarom heb ik nu elke 2 weken een inwendige echo voor cervixlengte meting
Klinkt alsof je bij mij in de flat woont!quote:Op maandag 17 september 2012 13:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik ook maar met een dekentje liggen, maar slapen gaat helaas niet meer lukken. Vanaf vanochtend 06:15 wakker door de hond van de onderbuurman die sindsdien aan 1 stuk door jankt met van die heerlijke uithalen... net als gister... en eergister... en de dag ervoor... Maar weer klacht ingediend bij de woningbouw, want ik vind dit echt niet kunnen. Ben er goed boos omen zoooo moooeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |