Welke anderen?quote:
Nnnnnneeee, er is altijd een fors midden geweest die de 2 in balans houdt. Links noch rechts heeft ooit een meerderheid gehad. Bruin I kwam het dichtste in de buurt, maar de helft van het CDA had er eigenlijk geen trek in dus nog steeds niet, eigenlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 15:06 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
En in Nederland is sinds de 2e wereldoorlog altijd een kleine rechtse meerderheid geweest. Kansloos dus
Ik quote wie en zoveel als ik wil.quote:Op maandag 17 september 2012 18:37 schreef BaajGuardian het volgende:
je hoeft mij niet te quoten als je voorstander bent dan de geflipte mafia homos van de vvd noch van de pvda hoor.
ophouden mij te quoten stropdasrukker.quote:Op maandag 17 september 2012 18:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik quote wie en zoveel als ik wil.
Ja helemaal mee eensquote:Op maandag 17 september 2012 18:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik quote wie en zoveel als ik wil.
Nee hoor gewoon de rug recht houden bij de PVDA en de linkse kiezer gelijk geven en niet met rechts in zee gaan !!! Simpelquote:Op maandag 17 september 2012 19:36 schreef JoaC het volgende:
Ik zie geen werkbare coalitie met de SP zonder VVD omdat D66 en CDA niet zonder VVD gaan.
VVD-PvdA is dus met eventuele toevoeging haast onvermijdelijk
Lekker in de oppositie zeker.quote:Op maandag 17 september 2012 19:41 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon de rug recht houden bij de PVDA en de linkse kiezer gelijk geven en niet met rechts in zee gaa !!! Simpel![]()
Als iedereen zo denkt was Rutte-I de laatste coalitieregering in Nederland.quote:Op maandag 17 september 2012 19:41 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon de rug recht houden bij de PVDA en de linkse kiezer gelijk geven en niet met rechts in zee gaan !!! Simpel![]()
Noem dan coalities die niet uitgesloten zijn door de SP of de VVD.quote:Op maandag 17 september 2012 19:41 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon de rug recht houden bij de PVDA en de linkse kiezer gelijk geven en niet met rechts in zee gaan !!! Simpel![]()
Als er geen andere coalities meer zijn dan gaan we gewoon terug naar de kiezerquote:Op maandag 17 september 2012 19:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Noem dan coalities die niet uitgesloten zijn door de SP of de VVD.
Tip: PVV is door iedereen behalve VVD uitgesloten.
Jij hebt echt een enorme plaat voor je hoofd hequote:Op maandag 17 september 2012 19:54 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Als er geen andere coalities meer zijn dan gaan we gewoon terug naar de kiezer![]()
Is dat een wens of een voorspelling?quote:Op maandag 17 september 2012 19:54 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Als er geen andere coalities meer zijn dan gaan we gewoon terug naar de kiezer![]()
Een wens die al dit hele topic terugkomtquote:Op maandag 17 september 2012 19:56 schreef JoaC het volgende:
[..]
Is dat een wens of een voorspelling?
Geen van bijdequote:Op maandag 17 september 2012 19:56 schreef JoaC het volgende:
[..]
Is dat een wens of een voorspelling?
Wil je terug naar de stembus, of verwacht je het?quote:
Ik verwacht het niet want ik weet dat de PVDA over rechts gaat het zijn meelopers .quote:Op maandag 17 september 2012 19:58 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wil je terug naar de stembus, of verwacht je het?
Als het een strijd was geworden tussen Rutte en Roemer had je er anders helemaal geen moeite mee gehad.. En had je waarschijnlijk alles opgehemeld wat Roemer had besloten qua coalitie...quote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet want ik weet dat de PVDA over rechts gaat het zijn meelopers .
Ik zou het liefste terug naar de stembus gaan voor een eerlijke uitslag zonder de premier wedstrijd .
Ik had nooit meer SP gestemt als ze dan in zee waren gegaan met rechts das ook 1 van de redenen dat ik geen PVDA stem hequote:Op maandag 17 september 2012 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als het een strijd was geworden tussen Rutte en Roemer had je er anders helemaal geen moeite mee gehad.. En had je waarschijnlijk alles opgehemeld wat Roemer had besloten qua coalitie...
Ooit gehoord van "politieke" realiteit?quote:Op maandag 17 september 2012 20:13 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik had nooit meer SP gestemt als ze dan in zee waren gegaan met rechts das ook 1 van de redenen dat ik geen PVDA stem he
![]()
Nee vertel ?quote:Op maandag 17 september 2012 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van "politieke" realiteit?
Zie hier de reden waarom de SP voor eeuwig blijft blèren vanuit de oppositie.quote:Op maandag 17 september 2012 20:13 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik had nooit meer SP gestemt als ze dan in zee waren gegaan met rechts das ook 1 van de redenen dat ik geen PVDA stem he
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |