quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Zullen wequote:Op maandag 17 september 2012 13:08 schreef Roypsv het volgende:
Tegen deze club zullen we morgen de punten moeten halen willen ze doorgaan in de EL.
Ik wens ze veel succes. kan een mooie match worden
ja ik ga de wedstrijd zeker kijken. In de CL speelt ajax voor mijn gevoel altijd beter en mooier voetbal dan in de eredivisie. En Dortmund heeft ook wat spelers ingeleverd.quote:Op maandag 17 september 2012 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zullen we
En dat van een psv'er
EL moet je moet in willen spelen. Tis overwinteren CL of volle bak gaan voor de titel.quote:Op maandag 17 september 2012 13:08 schreef Roypsv het volgende:
Tegen deze club zullen we morgen de punten moeten halen willen ze doorgaan in de EL.
Ik wens ze veel succes. kan een mooie match worden
Er staat niks op het spel, gewoon genieten.quote:Op maandag 17 september 2012 13:10 schreef Hathor het volgende:
Hier is mijn voorlopige prognose...3-0 voor Dortmund, en ik ben over het algemeen vrij positief ingesteld.
Dortmund heeft wat ingeleverd maar in de persoon van Reus er ook iemand bij gekregenquote:Op maandag 17 september 2012 13:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja ik ga de wedstrijd zeker kijken. In de CL speelt ajax voor mijn gevoel altijd beter en mooier voetbal dan in de eredivisie. En Dortmund heeft ook wat spelers ingeleverd.
wie weet heeft babel het morgen wel op zn heupen
Staat er niks op het spel? vertel dat maar eens aan de penningmeester van Ajax.quote:Op maandag 17 september 2012 13:10 schreef Olep het volgende:
[..]
Er staat niks op het spel, gewoon genieten.
Geweldig toch.
Denk jij dat ze nu rekening houden met overwinteren dan?quote:Op maandag 17 september 2012 13:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Staat er niks op het spel? vertel dat maar eens aan de penningmeester van Ajax.
Ach CL overwinteren is goed voor de financien maar die gaan ze toch niet winnen. En de EL maak je teminste nog een kans om het ver te schoppen.quote:Op maandag 17 september 2012 13:10 schreef tammepiet het volgende:
[..]
EL moet je moet in willen spelen. Tis overwinteren CL of volle bak gaan voor de titel.
Hahaha ja dat klopt, die vent is echt een baas in fifa13 ;dquote:Op maandag 17 september 2012 13:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dortmund heeft wat ingeleverd maar in de persoon van Reus er ook iemand bij gekregen
Met een begroting gebaseerd op overwinteren in de EL heb je met de startmiljoenen van de CL niets te verliezen, inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 13:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Staat er niks op het spel? vertel dat maar eens aan de penningmeester van Ajax.
Overwinteren in Europa misschien, maar overwinteren in de CL is niet heel erg realistisch.quote:Op maandag 17 september 2012 13:12 schreef Olep het volgende:
[..]
Denk jij dat ze nu rekening houden met overwinteren dan?
Je hebt sowieso al miljoenen. Overwinteren zou leuk zijn maar is niet de verwachting.quote:Op maandag 17 september 2012 13:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Overwinteren in Europa misschien, maar overwinteren in de CL is niet heel erg realistisch.
Of we krijgen onwijs op onze flikker morgen of het wordt een gelijk spelquote:Op maandag 17 september 2012 13:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ach CL overwinteren is goed voor de financien maar die gaan ze toch niet winnen. En de EL maak je teminste nog een kans om het ver te schoppen.
[..]
Hahaha ja dat klopt, die vent is echt een baas in fifa13 ;d
Maar zou wel goed zijn voor het groeiproces van de jonkies natuurlijk. Hoe meer internationale potten, hoe beter.quote:Op maandag 17 september 2012 13:14 schreef Olep het volgende:
[..]
Je hebt sowieso al miljoenen. Overwinteren zou leuk zijn maar is niet de verwachting.
Sowieso. Vorig jaar Manchester had ook niemand verwacht, wie weet kunnen ze stunten.quote:Op maandag 17 september 2012 13:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar zou wel goed zijn voor het groeiproces van de jonkies natuurlijk. Hoe meer internationale potten, hoe beter.
tot morgenquote:Op maandag 17 september 2012 13:15 schreef kurk_droog het volgende:
Maar mensen, ik ga richting Utrecht nu. Ik zie jullie wel in Dortmund![]()
![]()
![]()
Ik gun het ze in ieder geval van harte, het word weer eens tijd voor wat Nederlandse succesjes op het hoogste platform.quote:Op maandag 17 september 2012 13:16 schreef Olep het volgende:
[..]
Sowieso. Vorig jaar Manchester had ook niemand verwacht, wie weet kunnen ze stunten.
Bilbaoquote:Op maandag 17 september 2012 13:17 schreef Adames het volgende:
Dat was wel MU dat niks geeft om de EL en er daarna uit vloog door Basel
EL win je niet en tweede worden hebben we niet zoveel mee in Amsterdamquote:Op maandag 17 september 2012 13:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ach CL overwinteren is goed voor de financien maar die gaan ze toch niet winnen. En de EL maak je teminste nog een kans om het ver te schoppen.
quote:Het startgeld is 1,3 miljoen euro. Voor een zege wordt 200.000 euro uitbetaald. De winnaar kan bijna tien miljoen euro verdienen.
Ajax zal terecht vol voor de overwinning gaan in EL als ze daarin terecht komen.quote:Op maandag 17 september 2012 13:18 schreef tammepiet het volgende:
[..]
EL win je niet en tweede worden hebben we niet zoveel mee in Amsterdam
Schrok van deze magere feiten over de EL premie's:
[..]
oh klopt inderdaadquote:Op maandag 17 september 2012 13:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bilbao
Ze vlogen er uit in de CL tegen Basel
En het scheelde niet veel of United vloog er tegen ons uitquote:
Zeg datquote:Op maandag 17 september 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En het scheelde niet veel of United vloog er tegen ons uit
Wat een legendarische avond was dat daar
Die sfeer daar was echtquote:Op maandag 17 september 2012 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeg dat. Hopen dat het morgen op z'n minst in de buurt gaat komen
.
Die supporters van ManU allemaal stil.quote:Op maandag 17 september 2012 13:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die sfeer daar was echt![]()
Krijg er nog kippenvel van als ik er aan terug denk
Kreeg zelfs een smsje van mijn neef uit Ierland die voor United is dat ie had genoten van de supporters van Ajax
quote:Meer geld voor Ajax uit CL
De UEFA heeft het prijzengeld voor de Champions League verhoogd met 150 miljoen euro. Het totaalbedrag komt nu uit op 910 miljoen euro. De startpremie voor de deelnemers van de poulefase bedraagt 8,6 miljoen euro, een stijging van 1,4 miljoen. Die heeft Ajax al in de pocket.
Een overwinning van Ajax in Dortmund levert de Amsterdammers een miljoen euro op. Een gelijkspel staat gelijk aan een half miljoen euro.
Nu nog punten halenquote:
Ja dat was het mooiste van allemaalquote:Op maandag 17 september 2012 13:28 schreef Olep het volgende:
[..]
Die supporters van ManU allemaal stil.
Haha ja, die gasten rechts van ons gingen op den duur de rest van het stadion uitfluiten omdat ze weggezongen werden.quote:Op maandag 17 september 2012 13:28 schreef Olep het volgende:
[..]
Die supporters van ManU allemaal stil.
Hier hebben alle top ploegen behalve AZ last van. Hopelijk gooien ze voor de beker een b team in de wei want voor de beker loopt niemand warm.quote:Op maandag 17 september 2012 14:03 schreef Artillerieschaap het volgende:
Hoewel ik veel vertrouwen heb in de huidige selectie maak ik me wel enorme zorgen over de komende weken.
's Weekends na Champions League wedstrijden wachten de duels ADO-uit, Utrecht-thuis, Feyenoord-uit en Roda-uit. En dan hebben we ook nog een bekerduel in de Galgenwaard waarna we naar Enschede mogen. Ik zie de bui echt hangen hoor.
Twente en PSV hebben aanzienlijk minder lastige wedstrijden na een Europese week:quote:Op maandag 17 september 2012 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hier hebben alle top ploegen behalve AZ last van. Hopelijk gooien ze voor de beker een b team in de wei want voor de beker loopt niemand warm.
En Ajax speelt de uitwedstrijden op dinsdag dus twee dagen extra rust. Niet zo miepen over dat schema.quote:Op maandag 17 september 2012 14:11 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Twente en PSV hebben aanzienlijk minder lastige wedstrijden na een Europese week:
Twente: Heerenveen-thuis, AZ-thuis, RKC-uit, Vitesse-uit, Zwolle-thuis
PSV: Feyenoord-thuis, NAC-thuis, Zwolle-uit, Heerenveen-thuis, Vitesse-thuis
En dan spelen ze na het laatste groepsduel in de EL nog tegen elkaar.
Het is ook nooit goed. Feyenoord moet 8x uit in de eerste elf wedstrijden. Maakt niets uit toch? Ze kunnen niet met iedereen rekening houden.quote:Op maandag 17 september 2012 14:03 schreef Artillerieschaap het volgende:
Hoewel ik veel vertrouwen heb in de huidige selectie maak ik me wel enorme zorgen over de komende weken.
's Weekends na Champions League wedstrijden wachten de duels ADO-uit, Utrecht-thuis, Feyenoord-uit en Roda-uit. En dan hebben we ook nog een bekerduel in de Galgenwaard waarna we naar Enschede mogen. Ik zie de bui echt hangen hoor.
Ajax had dit vorig jaarquote:Op maandag 17 september 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Feyenoord moet 8x uit in de eerste elf wedstrijden. Maakt niets uit toch? Ze kunnen niet met iedereen rekening houden.
Ik vind op zaterdag juist chillquote:Op maandag 17 september 2012 14:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax had dit vorig jaar
En wij spelen dit jaar weer achterlijk veel op zaterdag en om 12.30
Vorig jaar ook al vies veel om 12.30
Ik vind zaterdag bloedirritant, verjaardagen, feestjes, concerten etc...quote:Op maandag 17 september 2012 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind op zaterdag juist chillvolgend jaar komt maandagavond er misschien ook bij en zondagavond
Maandagavond zou heel goed kunnen jaquote:Op maandag 17 september 2012 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind op zaterdag juist chillvolgend jaar komt maandagavond er misschien ook bij en zondagavond
na utrecht twente thuisquote:Op maandag 17 september 2012 14:03 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik klaag ook niet over het schema. Maar gezien de prestaties van Ajax in het verleden gedurende deze maanden met een soortgelijk programma maak ik me zorgen.quote:Op maandag 17 september 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Feyenoord moet 8x uit in de eerste elf wedstrijden. Maakt niets uit toch? Ze kunnen niet met iedereen rekening houden.
Vind ik niet per se makkelijker dan Ajax. Plus de volgens inspanningsfysiologen essentiële extra rustdag die Ajax heeft inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 14:11 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Twente en PSV hebben aanzienlijk minder lastige wedstrijden na een Europese week:
Twente: Heerenveen-thuis, AZ-thuis, RKC-uit, Vitesse-uit, Zwolle-thuis
PSV: Feyenoord-thuis, NAC-thuis, Zwolle-uit, Heerenveen-thuis, Vitesse-thuis
En dan spelen ze na het laatste groepsduel in de EL nog tegen elkaar.
Bij een slecht resultaat het verdriet wegdrinken en bij een goed resultaat drinken omdat je blij bentquote:Op maandag 17 september 2012 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind zaterdag bloedirritant, verjaardagen, feestjes, concerten etc...
van mij mag best de pleuris uitbrekenquote:Op maandag 17 september 2012 15:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gierig zeg, hopelijk komt er weinig gezeik morgen
quote:Op maandag 17 september 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Wederom een update vanuit Dortmund.....Er staat niet dat het gaat gebeuren maar de kans gaat uiteraard zeer aanwezig zal zijn....De mensen(club,politie) in Dortmund hebben nu al de laatste 2 weken bewezen dat ze ons Ajax continue willen naaien....kaarten, plaats uitvak etc etc....Nu ook de corteo....
Dit geldt dus voor de mensen die zich gingen aansluiten bij de corteo morgen, hou er dus rekening mee dat het MOGELIJK is dat de duitse politie al eind van de middag het Ajax plein wilt gaan aansluiten en deze corteo niet op hun grondgebied willen hebben...kans bestaat dat ze al vrij snel willen beginnen om groepjes gefasseerd via de metro naar het stadion willen hebben.....
Waar elke duitse ultras groep het gewoon kenbaar maakt en al jarenlang vogel vrij een corteo in duitsland loopt uiteraard met politie begeleiding....is het joden pesten nu weer gebeuren....
Hou oren en ogen open morgen....communiceer verder gewoon mond op mond en men ziet het morgen wel......
Geen reply's svp....alleen lezen.....dit bericht verdwijnt later....
Dit bericht staat op mijn facebook maar komt van Janus met ze kleine anus....
Ordaan vanuit Dortmund
Dit komt van Dani's Facebook.quote:Op maandag 17 september 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Wederom een update vanuit Dortmund.....Er staat niet dat het gaat gebeuren maar de kans gaat uiteraard zeer aanwezig zal zijn....De mensen(club,politie) in Dortmund hebben nu al de laatste 2 weken bewezen dat ze ons Ajax continue willen naaien....kaarten, plaats uitvak etc etc....Nu ook de corteo....
Dit geldt dus voor de mensen die zich gingen aansluiten bij de corteo morgen, hou er dus rekening mee dat het MOGELIJK is dat de duitse politie al eind van de middag het Ajax plein wilt gaan aansluiten en deze corteo niet op hun grondgebied willen hebben...kans bestaat dat ze al vrij snel willen beginnen om groepjes gefasseerd via de metro naar het stadion willen hebben.....
Waar elke duitse ultras groep het gewoon kenbaar maakt en al jarenlang vogel vrij een corteo in duitsland loopt uiteraard met politie begeleiding....is het joden pesten nu weer gebeuren....
Hou oren en ogen open morgen....communiceer verder gewoon mond op mond en men ziet het morgen wel......
Geen reply's svp....alleen lezen.....dit bericht verdwijnt later....
Dit bericht staat op mijn facebook maar komt van Janus met ze kleine anus....
Ordaan vanuit Dortmund
Kloptquote:
Ja dat idee had ik van te voren al maar het idee was best leuk ergensquote:Op maandag 17 september 2012 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Sowieso niet naar dat feest denk ik. Is alleen maar een truc om ons inderdaad gefaseerd in groepjes naar het stadion te krijgen. Weinig trek in.
Welk hotel zit je?quote:Op maandag 17 september 2012 16:18 schreef TJV het volgende:
Wij vertrekken nu, zie morgen wel wat we gaan doen. Hoorde ook al van wat andere jongens dat ze niet naar dat tijdelijke concentratiekamp gaan, dus we zien het wel.
Ik zit voor 30pp in een hotel bij de haupbahnhoff ofzoquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 16:45 schreef FireFox1 het volgende:
Heeft iemand een gifje dat de Jong nee schudt naar Blind bij het 2e doelpunt?
Aldus van Hanegem.quote:Met speciale belangstelling heb ik zaterdag zowel Borussia Dortmund als Ajax bekeken. Die twee clubs spelen morgen immers tegen elkaar. En van Frank de Boer las ik dat hij kansen ziet voor Ajax om te overwinteren in de Champions League. Van zulk optimisme word ik altijd vrolijk. Niets is onmogelijk moet je maar denken.
Maar heeft De Boer gelijk? Ik denk van wel. Hij zal dan echter wel meteen in Dortmund een goed resultaat neer moeten leggen. Volgens mij kan dat. Ik zag die jongens thuis met 3-0 van Leverkusen winnen, maar ik raakte er nou niet bepaald van onder de indruk.
In het hart van de defensie hebben ze twee lange gasten staan, een beetje moeilijk wendbare types, Subotoc en Hummels, niet bepaald grootse voetballers. Schmelzer is een gevaarlijke, aanvallend ingestelde back. En op het middenveld hebben ze een paar jongens lopen die je conditioneel helemaal kunnen slopen, vooral die Blaszczykowski blijft gaan op rechts. Je kunt stellen dat Dortmund fysiek veel sterker is dan Ajax.
Maar ja, je kunt ook zeggen dat Dortmund fysiek sterker is dan Barcelona. Wat zegt dat, die fysiek? Niet veel, mits je het niet op een fysieke confrontatie laat aankomen. Om daar dwingend in te zijn, moet je over veel voetballend vermogen beschikken. Daar liet Ajax niet veel van zien in het wedstrijdje tegen RKC, maar we weten dat Ajax erg goed kan voetballen, mits iedereen scherp is.
Zo'n wedstrijd als vorig jaar tegen Manchester United, dat zit er gewoon in bij Ajax. Ik hoop dat ze dat morgen uit zichzelf weten te halen. Wat mij betreft wordt daarbij van Babel gebruik gemaakt. Die zou ik op die linksback zetten, ben je van dat gevaar ook af en voor het overige weet Babel goed tegen welke jongens ze spelen, hij heeft de Bundesliga leren kennen.
Verder is het een voordeel als Ajax zonder echte spits speelt. Dan lok je die twee boomstammen weg uit de defensie en krijg je gegarandeerd kansen omdat je het dan op voetballend gebied wint van de Duitsers. Eerlijk gezegd, ben ik net zo optimistisch als Frank de Boer.
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 17-09-2012 om 18:04:16Opstelling Jong Ajax: Kramer; Ligeon, Nieuwpoort, Denswil, Koppers; Boccara, Rits, Bonevacia; Ebecilio, Hoesen, Van Kessel. reageer retweet
Fennic komt van Jong Ajax tochquote:Op maandag 17 september 2012 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ajax1nl twitterde op maandag 17-09-2012 om 18:04:16Opstelling Jong Ajax: Kramer; Ligeon, Nieuwpoort, Denswil, Koppers; Boccara, Rits, Bonevacia; Ebecilio, Hoesen, Van Kessel. reageer retweet
Geen Fischer, jammer.![]()
Fennich komt van Ajax ja, had geen toekomst meer bij Ajax.quote:Op maandag 17 september 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Fennic komt van Jong Ajax toch
En de Roon gewoon bij Jong Heerenveen
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 17-09-2012 om 18:26:16De Boer: "Borussia is een hecht team. Ze verrichten veel arbeid en steken veel energie in de wedstrijd." #boraja #ChampionsLeague reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 17-09-2012 om 18:26:54"Er zit heel veel variatie en beweging in het team. Het is een leuk team om naar te kijken", gaat de trainer verder. #boraja reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 17-09-2012 om 18:27:41De Boer: "Wij moeten ten koste van alles onze beste wedstrijd spelen. Dan ben ik er van overtuigt dat we tegen elke ploeg een kans hebben." reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 17-09-2012 om 18:30:54"Met ons spel moeten we proberen tussen de linies te komen", geeft De Boer aan. "Hoge balsnelheid en goede combinaties moeten verrassen." reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 17-09-2012 om 18:36:33Siem de Jong is ook aan het woord: "Het hangt van de wedstrijd af waar ik kan staan." De twijfel gaat tussen spits en middenvelder. #boraja reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 17-09-2012 om 18:37:02Als middenvelder kan hij meer meevoetballen zegt De Jong, maar in de spits kan hij mooi uitzakken. #boraja reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 17-09-2012 om 18:37:26Frank de Boer geeft op zijn beurt weer aan dat zijn volledige selectie negentig minuten kan spelen morgen. #boraja reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 17-09-2012 om 18:38:39"Hij zal morgen zeker spelen", aldus Frank de Boer over Ryan Babel. #boraja reageer retweet
Zonder blind had zoet de kopbal van lukoki makkelijk gepakt. Een geweldige schijnbeweging van daley natuurlijk, haha.quote:
Indrukwekkend.quote:Op maandag 17 september 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het uitzicht vanaf de bovenste rij stoelen in het Westfalenstadion. #doraja #ajax
Van ajaxlife
Hij lult dan ook met alle winden mee.quote:Op maandag 17 september 2012 18:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 maanden terug zeek je hem nog af net zoals de meeste hier
wtf daar zie je helemaal niks van het andere doelquote:Op maandag 17 september 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het uitzicht vanaf de bovenste rij stoelen in het Westfalenstadion. #doraja #ajax
Van ajaxlife
Uh? Je ziet dat doel toch?quote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
wtf daar zie je helemaal niks van het andere doel
Hennie de Regt ja.quote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef tammepiet het volgende:
Hoofd jeugd-scouting de Regt? op non actief gesteld.
Henry van der Aat ook op de schopstoel.
Viva Cruijff!
Ik ben 18 en vindt 410 een prachtig vak + aanhang of is dit anders?quote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef PeeJie_ het volgende:
Net even bij Heerenveen geweest naar Jong Ajax kijken, leuke wedstrijd... Alleen OMG er stonden 3 '410' tsjappies met een vlaggetje en stickers, zonnebrillen op en overal stickers plakken, leeftijd 15-16 jaar ofzouiteindelijk weggestuurd door de politie
wel een leuke wedstrijd, 1-1, hoesen, van kessel, ligeon goed, koppers had ze dag zeker niet.
Zin in morgenavond! Ik zet in op dominerend spel van Dortmund, maar onverdiende winst van Ajax! Is weer eens wat anders..
Hoe vond je Boccara en Denswil?quote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef PeeJie_ het volgende:
Net even bij Heerenveen geweest naar Jong Ajax kijken, leuke wedstrijd... Alleen OMG er stonden 3 '410' tsjappies met een vlaggetje en stickers, zonnebrillen op en overal stickers plakken, leeftijd 15-16 jaar ofzouiteindelijk weggestuurd door de politie
wel een leuke wedstrijd, 1-1, hoesen, van kessel, ligeon goed, koppers had ze dag zeker niet.
Zin in morgenavond! Ik zet in op dominerend spel van Dortmund, maar onverdiende winst van Ajax! Is weer eens wat anders..
Ik vind het ook prachtig, eerlijk waar. Maar dit waren gewoon sukkeltjesquote:Op maandag 17 september 2012 21:23 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ik ben 18 en vindt 410 een prachtig vak + aanhang of is dit anders?
Boccara was de vorige wedstrijd beter, was nu 'gewoon' goed vergeleken met de vorige wedstrijd. Denswil viel mij niet op, maar dat is misschien wel goed voor een verdedigerquote:Op maandag 17 september 2012 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe vond je Boccara en Denswil?
Heb het niet kunnen zien, was niet op Exclusive TV.
Dat is eigenlijk een beetje het probleem van Denswil de laatste weken, normaal gesproken opbouwend goed, goeie lange pass maar valt de laatste tijd niet echt op. Daarom is Veltman nu ook mee naar Dortmund, die speelt de laatste weken wel erg sterk. In potentie is Denswil veel beter / completer.quote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Boccara was de vorige wedstrijd beter, was nu 'gewoon' goed vergeleken met de vorige wedstrijd. Denswil viel mij niet op, maar dat is misschien wel goed voor een verdediger
Er komt er in de RvC juist weer 1 bij.quote:Op maandag 17 september 2012 21:44 schreef Smoofie het volgende:
Nu slop nog weg en de oude garde is wel een beetje opgerot. Alleen Henrichs is er dan nog die wordt gesteund door Os en Uri.
Wie dan?quote:Op maandag 17 september 2012 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er komt er in de RvC juist weer 1 bij.
Ernst Ligthart, is voorgedragen door de OR. Zat in de benoemingscommissie die Coronel voorzitter heeft gemaakt en zat ook in de interim bestuursraad die Henrichs heeft benoemd.quote:
Dit dus ja.quote:Op maandag 17 september 2012 22:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Collee = ABN AMRO = Oude kliek
http://ajax1.nl/archief/l(...)-van-commissarissen/
Anita terug naar Ajax ja?quote:Op maandag 17 september 2012 22:09 schreef tammepiet het volgende:
Sjezus wat staat Anita te schutteren bij Newcastle. Staat welliswaar rechtsback tegen Pienaar maar ik verwacht hem komend jaar weer terug onder Franks hoede
Sjonnie weer op de bank btw.
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op maandag 17 september 2012 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anita terug naar Ajax ja?
Zie het niet gebeuren
quote:Op maandag 17 september 2012 22:14 schreef Olep het volgende:
Boccara gaat het volgend jaar gewoon doen.
Best veel geld nogquote:Op maandag 17 september 2012 22:16 schreef tammepiet het volgende:
Bij VI vertelde Johan trouwens dat de afkoopsom voor Babel minimaal 3.000.000 euro bedroeg. Heeft ie netjes gedaan
Net als Fischer?quote:Op maandag 17 september 2012 22:14 schreef Olep het volgende:
Boccara gaat het volgend jaar gewoon doen.
Je verwacht wel veel van een 17jarigequote:
Zijn zaakwaarnemer heeft het betaald.quote:
Oja dan is het minder geldquote:Op maandag 17 september 2012 22:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn zaakwaarnemer heeft het betaald.
Nee dat niet, maar voor hem is het wat minder erg dan voor Babel.quote:
Hij zal dit seizoen niet veel de kans krijgenquote:Op maandag 17 september 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je verwacht wel veel van een 17jarige
Niks mis mee aangezien ie eigenlijk in Jong Ajax zou gaan spelenquote:Op maandag 17 september 2012 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij zal dit seizoen niet veel de kans krijgen
Tuurlijk, maar het is alsnog een best bedragquote:Op maandag 17 september 2012 22:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar voor hem is het wat minder erg dan voor Babel.
Ze gaan hem langzaam brengen, is de bedoeling.quote:Op maandag 17 september 2012 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij zal dit seizoen niet veel de kans krijgen
Ze maken nu best een gok. Ze verwachten dat het goed gaat en straks met tekengeld terug verdienen.quote:Op maandag 17 september 2012 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is alsnog een best bedrag
Samen hebben ze het betaald volgens mij, dat stond iig in de Telegraaf toen.quote:Op maandag 17 september 2012 22:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar voor hem is het wat minder erg dan voor Babel.
Club Air?quote:Op maandag 17 september 2012 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat ie weer over Fischer.![]()
Je komt Fischer nog wel tegen jongen.
Wanneer je elke keer een 1jarig contract tekent dan kom je er al snelquote:Op maandag 17 september 2012 22:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze maken nu best een gok. Ze verwachten dat het goed gaat en straks met tekengeld terug verdienen.
Dat is goed ook, lekker rustig brengenquote:Op maandag 17 september 2012 22:20 schreef Olep het volgende:
[..]
Ze gaan hem langzaam brengen, is de bedoeling.
Weer?quote:Op maandag 17 september 2012 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat ie weer over Fischer.![]()
Je komt Fischer nog wel tegen jongen.
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)ischer&noreplyfrom=0quote:
Valt mee.quote:Op maandag 17 september 2012 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)ischer&noreplyfrom=0
Het begint wel een beetje een obsessie te worden...
Wauw uit 14 augustus een fifa post..quote:Op maandag 17 september 2012 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)ischer&noreplyfrom=0
Het begint wel een beetje een obsessie te worden...
Je voelt je te snel aangevallenquote:Op maandag 17 september 2012 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik vergat dat hij ook niet kan spellen.
Uhm.. oke.quote:Op maandag 17 september 2012 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je voelt je te snel aangevallen
Ik doe niet moeilijk hoor?quote:Op maandag 17 september 2012 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Jezus, ik zei alleen dat hij volgend seizoen meer aan spelen toe komt en gelijk zo moeilijk doen
Wtf
Ik zeg volgende keer wel dat hij er direct moet staan, mijn god zeg pfff
Heeft de hele voorbereiding meegedaan, in de A opstelling zijn wedstrijden gespeeld en ook tegen PSV gespeeld. Wat Doublepain niet weet is dat Ajax daar gewoon met een B team speelde.quote:Op maandag 17 september 2012 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilijk hoor?Noem alleen wat feiten op.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 17 september 2012 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft de hele voorbereiding meegedaan, in de A opstelling zijn wedstrijden gespeeld en ook tegen PSV gespeeld. Wat Doublepain niet weet is dat Ajax daar gewoon met een B team speelde.
Waar zeg ik dan dat hij een A selectie speler is?
Kan Theo genoeg tegengewicht biedenquote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ernst Ligthart, is voorgedragen door de OR. Zat in de benoemingscommissie die Coronel voorzitter heeft gemaakt en zat ook in de interim bestuursraad die Henrichs heeft benoemd.
[..]
Dit dus ja.
twitter:PieterZwartNL twitterde op maandag 17-09-2012 om 22:21:18Henny de Regt weg bij #Ajax. Weigerde te communiceren met hoofd scouting, verwerkte rapporten nauwelijks, had gestopte spelers in.. 1/2 reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op maandag 17-09-2012 om 22:25:13database staan en kwaliteit instroom was onvoldoende afgelopen jaren. 2/2 reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op maandag 17-09-2012 om 22:27:11Voor de volledigheid: één scout is solidair met De Regt, waarvan akte. #Ajax reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op maandag 17-09-2012 om 22:35:17@RonaldWB Gewoon een onbekende vrijwillige jeugdscout. reageer retweet
Prima.quote:Op maandag 17 september 2012 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:PieterZwartNL twitterde op maandag 17-09-2012 om 22:21:18Henny de Regt weg bij #Ajax. Weigerde te communiceren met hoofd scouting, verwerkte rapporten nauwelijks, had gestopte spelers in.. 1/2 reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op maandag 17-09-2012 om 22:25:13database staan en kwaliteit instroom was onvoldoende afgelopen jaren. 2/2 reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op maandag 17-09-2012 om 22:27:11Voor de volledigheid: één scout is solidair met De Regt, waarvan akte. #Ajax reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op maandag 17-09-2012 om 22:35:17@RonaldWB Gewoon een onbekende vrijwillige jeugdscout. reageer retweet
Poeh geen idee, de 'revolutie' zal de komende jaren wel gewoon doorgaan lijkt me, daar kunnen die mensen niet zoveel aan doen.quote:Op maandag 17 september 2012 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan Theo genoeg tegengewicht bieden?
T.I.P.S.quote:Op maandag 17 september 2012 23:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Interessante informatie allemaal;
Report on youth academies in Europe
Hoe kan de Toekomst 6miljoen kosten en de jeugdopleiding van Arsenal maar 3quote:Op maandag 17 september 2012 23:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Interessante informatie allemaal;
Report on youth academies in Europe
Aantal fotos:quote:Andersen traint mee met Ajax A1
Lucas Andersen heeft zijn eerste training voor Ajax achter de rug. De Deense aanvaller trainde maandagmiddag met Ajax A1 mee, zo weet Ajax Showtime.
Fred Grim bereidde zijn ploeg voor op de eerste wedstrijd van de Next Gen Series deze week. Daarom trainden ook Lesley de Sa, Fabian Sporkslede en Viktor Fischer mee. Ajax A1 neemt het woensdag om 19.00 uur in Noorwegen op tegen Molde. De Amsterdammers zitten ook bij Chelsea en CSKA in de poule.
Daarom dus geen Fischer bij jong Ajaxquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aantal fotos:
Andersen traint mee met Ajax A1
Hij is gearriveerd.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:07 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Daarom dus geen Fischer bij jong Ajax
Next Gen series
quote:Ajax A1 bijna klaar voor NextGen Series
De A1 van Ajax is volop bezig om zich goed voor te bereiden op het nieuwe seizoen van de NextGen Series. Vorig jaar eindigde de ploeg van trainer Fred Grim als tweede in het toernooi, door in de finale via strafschoppen te verliezen van Internazionale. Woensdag gaat het nieuwe seizoen van het toernooi van start.
Kersverse aanwinst Lucas Andersen heeft inmiddels zijn eerste training bij de A1 er op zitten. Ook Mickey van der Hart trainde maandag mee en zal het doel verdedigen in de eerste NextGen wedstrijd. De anders dispensatiespelers zullen Fabian Sporkslede en Lesly de Sa zijn.
Ricardo Kishna trainde maandag met de A2 mee. Boban Lazic stond na lange tijd weer op het veld, samen met Elton Acolatse is hij nog aan het revalideren. Verder is de verwachting dat Jordi Bitter over 5 weken zijn comeback zal maken. Hij herstelt van een schouderblessure.
De A1 neemt het woensdag om 19.00 uur in Noorwegen op tegen Molde. De Amsterdammers zitten ook bij Chelsea en CSKA in de poule.
Omdat de jeugdopleiding van Arsenal geen reet voorstelt? Noem me 1 speler uit de eigen kweek die het echt gered heeft.quote:Op maandag 17 september 2012 23:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hoe kan de Toekomst 6miljoen kosten en de jeugdopleiding van Arsenal maar 3
Hoe kan dat nou zo'n groot verschil zijn?
Omdat Arsenal claimt zelf spelers specifiek beter te maken...quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Omdat de jeugdopleiding van Arsenal geen reet voorstelt? Noem me 1 speler uit de eigen kweek die het echt gered heeft.
Inderdaad een wereld van verschil met Ajax die al jeugd rond heeft lopen van 7 jaar oud. In Engeland werkt dat jeugdsysteem sowieso anders geloof ik, die spelen tot op relatief late leeftijd nog bij amateurs/schoolteams.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:18 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Omdat Arsenal claimt zelf spelers specifiek beter te maken...
Staan er toch om bekend spelers te halen op hun 17/19e en ze op te trainen naar een fantastische niveau.
Wellicht valt het daarom wel niet onder jeugdopleiding omdat die 17 jarige natuurlijk meestal gewoon professionele contracten.
quote:SEIZOEN 2002/2003
KEEPERS:
21 Joe Didulica (Aus) 14 okt 1977 2004
1 Bogdan Lobont (Roe) 18 jan 1978 2006
31 Maarten Stekelenburg 22 sep 1982 2003
32 Henk Timmer 3 dec 1971 2003
VERDEDIGERS:
3 André Bergdølmo (Noo) 13 okt 1971 2005
5 Cristian Chivu (Roe) 26 okt 1980 2006
15 Tim de Cler 8 nov 1978 2004 *
24 Jelle van Damme (Bel) 10 okt 1983 2004
12 John Heitinga 15 nov 1983 2005
26 Nigel de Jong 30 nov 1984 2006 **
16 Petri Pasanen (Fin) 24 sep 1980 2005
2 Hatem Trabelsi (Tun) 25 feb 1977 2004
? Ferdi Vierklau 1 apr 1973 2004 *
MIDDENVELDERS:
26 Daniel Cruz (Col) 9 mei 1981 2004 *
4 TomᨠGalásek (Tsj) 15 jan 1973 2005
20 Cedric van der Gun 5 mei 1979 2005 *
14 Jan van Halst 20 apr 1969 2003 *
20 Jari Litmanen (Fin) 20 feb 1972 2003 **
13 Maxwell (Bra) 27 aug 1981 2004
25 David Mendes 4 aug 1982 2003 **
18 John O'Brien (VSt) 29 aug 1977 2004
10 Steven Pienaar (ZAf) 17 mrt 1982 2005
15 Wesley Sneijder 9 jun 1984 ? **
23 Rafael van der Vaart 11 feb 1983 2006
6 Aron Winter 1 mrt 1967 2003 *
8 Richard Witschge 20 sep 1969 2003
22 Yakubu Abubakari (Gha) 18 dec 1981 2005
AANVALLERS:
29 Jamal Akachar 14 okt 1982 ? **
Kiran Bechan 22 sep 1982 2005 *
28 Nourdin Boukhari 13 jan 1980 2006
9 Zlatan Ibrahimovic (Zwe) 3 okt 1981 2006
19 Nikos Machlas (Gri) 16 jun 1973 2004 *
7 Andy van der Meyde 30 sep 1979 2005
11 Mido (Egy) 23 feb 1983 2006 *
27 Victor Sikora 11 apr 1978 2006
17 Wamberto (Bra) 13 dec 1974 2004
als we geluk hebben.quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:58 schreef tammepiet het volgende:
Dortundje verloor slechts 3 van de 24 thuisduels ik de CL, ik hou het op een gelijkspel.
Doe selectie is echt bizar. Vooral in de breedte, ook echt vier keepers die je op doel wilt hebben... Daar hadden jullie meer mee moeten doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 06:52 schreef Devv het volgende:
Wat een selectie had Ajax toen. En dan te bedenken dat ze dat seizoen gewoon de Champions League hadden kunnen winnen
.
[..]
Jamal Akachar?quote:Op dinsdag 18 september 2012 06:52 schreef Devv het volgende:
Wat een selectie had Ajax toen. En dan te bedenken dat ze dat seizoen gewoon de Champions League hadden kunnen winnen
.
[..]
Waarvan 1 van Ajaxquote:Op dinsdag 18 september 2012 07:58 schreef tammepiet het volgende:
Dortundje verloor slechts 3 van de 24 thuisduels ik de CL, ik hou het op een gelijkspel.
Jij bent positief met je gelijkspel!quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:58 schreef tammepiet het volgende:
Ah, daar is Ajax hater biaconeri, moet je je niet met Juventus bezig houden joh?quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:40 schreef bianconeri het volgende:
Zuchhhtttt
Die Amsterdamse arrogantie overal
Wat moeten de buitenlanders wel niet van Nederlanders denken als ze dat allemaal zien
Amsterdamse arrogantijes die zelfs denken dat Ajax wel ff in Dortmund gaan winnen
Al dat gepraat over ochh overwinteren is goed te doe!!
Walgelijk zeg.... Ajax is kwalitatief 100x zwakker dan Dortmund laat staan Real en Man City.
Ervaring wint Ajax ook niets mee. Het saaie trage voetbal ga je zulke ploegen echt niet meer verrassen.
Ajax pakt hooguit 2 punten in de 6 wedstrijden. En zelfs dat zou al een mega wonder zijn.
Realisme! Geen Amsterdamse arrogantie(maar ja daar staan die gekken om bekend vanwaar elk hun ook haat)
Ik heb nog niemand gezien die heeft gezegd dat we makkelijk gaan winnen. Maar vooruit, alles wat met Ajax te maken heeft wordt al snel arrogant genoemd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:40 schreef bianconeri het volgende:
Zuchhhtttt
Wat moeten de buitenlanders wel niet van Nederlanders denken als ze dat allemaal zien
Amsterdamse arrogantijes die zelfs denken dat Ajax wel ff in Dortmund gaan winnen
Walgelijk zeg.... Ajax is kwalitatief 100x zwakker dan Dortmund laat staan Real en Man City.
Ervaring wint Ajax ook niets mee. Het saaie trage voetbal ga je zulke ploegen echt niet meer verrassen.
Ajax pakt hooguit 2 punten in de 6 wedstrijden. En zelfs dat zou al een mega wonder zijn.
Realisme! Geen Amsterdamse arrogantie(maar ja daar staan die gekken om bekend vanwaar elk hun ook haat)
hoezo arrogantie? vanavond wordt het 0-5 voor ajax als het dortmund een beetje mee zit en real madrid heeft vorig jaar geluk gehad met die 2 onterecht afgekeurde goals, die vrezen nu ook voor een nederlaag en wat heeft manchester city nou bewezen? konden niet eens overleven in de europa league, makkie man.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:40 schreef bianconeri het volgende:
Zuchhhtttt
Inderdaad. Voorbeeldje, mijn facebook update's gaan 9/10x over voetbal, waarvan de helft over Ajax. Het hele jaar doorquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:06 schreef tammepiet het volgende:
In mijn ogen niet geheel toevallig dat Real, Bayern, Milan ook als arrogant worden bestempelt.
Arrogantie maakt succes en vice versa.
Vrij logische opstelling, lijkt me.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Vermeer; Blind, Moisander, Alderweireld, van Rhijn; Eriksen, Poulsen, de Jong; Boerrigter, Babel, Sana.
Aldus de Telegraaf.
Dortmund speelt met vleugelspelers. Dan lijkt het mij niet logisch om Daley op te stellen. Maar kennelijk telt een achternaam meer dan de kwaliteiten die een speler bezit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vrij logische opstelling, lijkt me.
Ik zie nou niet echt hele denderende alternatieven. Dijks is een talent, maar een talent zijn en op Champion's league niveau presteren zijn twee verschillende zaken natuurlijk. We zullen wel weer zien of Blind zich enigszins staande weet te houden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:35 schreef J2T het volgende:
[..]
Dortmund speelt met vleugelspelers. Dan lijkt het mij niet logisch om Daley op te stellen. Maar kennelijk telt een achternaam meer dan de kwaliteiten die een speler bezit.
Ik hoop echt dat die jongen zich staande houdt. Maar het is al zo vaak misgegaan tegen veel mindere tegenstanders. Ik ben bang dat Dortmund vanaf de rechterkant over ons heen dendert.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie nou niet echt hele denderende alternatieven. Dijks is een talent, maar een talent zijn en op Champion's league niveau presteren zijn twee verschillende zaken natuurlijk. We zullen wel weer zien of Blind zich enigszins staande weet te houden.
Nou ja, je kunt er als ploeg ook wat meer op anticiperen natuurlijk. Zorg in ieder geval dat zo'n jongen rugdekking heeft.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:43 schreef J2T het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die jongen zich staande houdt. Maar het is al zo vaak misgegaan tegen veel mindere tegenstanders. Ik ben bang dat Dortmund vanaf de rechterkant over ons heen dendert.
Ik hoop dat ik er naast zit. Dan mogen jullie me morgen allemaal uitlachen.
Dit. Hoop dat 'jullie' een punt kunnen pakken, maar dat gaat uiteraard redelijk lastig worden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
Hoop vooral op een leuke wedstrijd, een slachtpartij van Ajax is niet leuk om naar te kijken, zelfs niet als het een tegenstander van formaat betreft.
Een puntje zou geweldig zijn.
Jack Wilshere, geblesseerd, maar echt een ongelofelijke baas. Gibbs die linksback had pech dat Clichy voor hem stond maar heeft nu ook de kans.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Omdat de jeugdopleiding van Arsenal geen reet voorstelt? Noem me 1 speler uit de eigen kweek die het echt gered heeft.
prima opstellingquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Vermeer; Blind, Moisander, Alderweireld, van Rhijn; Eriksen, Poulsen, de Jong; Boerrigter, Babel, Sana.
Aldus de Telegraaf.
http://www.elfvoetbal.nl/(...)-de-bank-in-engelandquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:26 schreef tammepiet het volgende:
Hoort wellicht niet hier maar hoe vergaat het Assaidi in Liverpool?
2 spelers, wauwquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jack Wilshere, geblesseerd, maar echt een ongelofelijke baas. Gibbs die linksback had pech dat Clichy voor hem stond maar heeft nu ook de kans.
En nu meer dan een jaar geblesseerd. Het is afwachten of hij zijn oude niveau haalt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:33 schreef gniffie het volgende:
Jack Wilshere was basisklant bij het nationale team.
Het probleem is dat Ajax 0,0 succes haalt!! In Europa meest stomme manieren uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:06 schreef tammepiet het volgende:
In mijn ogen niet geheel toevallig dat Real, Bayern, Milan ook als arrogant worden bestempelt.
Arrogantie maakt succes en vice versa.
Omdat het bij Ajax ook als arrogantie gebracht wordt!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:50 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik heb nog niemand gezien die heeft gezegd dat we makkelijk gaan winnen. Maar vooruit, alles wat met Ajax te maken heeft wordt al snel arrogant genoemd.
Ik ben geen Ajax hater hoor. Zekers niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, daar is Ajax hater biaconeri, moet je je niet met Juventus bezig houden joh?
Jack Wilshere heeft het zeker gered. Speelde met Arsenal tegen Barca gewoon goede wedstrijden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
2 spelers, wauw
En van het echt gered hebben kun je nog niet spreken bij die twee.
Nope. Met de de selectie die we hebben is dit een prima opstelling, enige twijfelpuntje is misschien Blind op LB ipv Dijks.quote:
Haha een vernedering voor Ajax is wel prachtig om te zien!quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
Hoop vooral op een leuke wedstrijd, een slachtpartij van Ajax is niet leuk om naar te kijken, zelfs niet als het een tegenstander van formaat betreft.
Een puntje zou geweldig zijn.
Kijk deze man jaloers zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha een vernedering voor Ajax is wel prachtig om te zien!
Lekker die goede voetballers van Dortmund bezig zien enzo.
Veel beter dan een saai potje, als je Ajax laat voetballen krijgt je een saai wedstrijdje.
Dortmund moet gewoon knallen dan wordt het interessant. Het voetbal van Ajax gaat je niet wakker houden.
+dat de arrogante bekken van de mensjes bij Ajax dan dicht gaan.
Waar moet ik jaloers op zijn?quote:
Wat mij betreft mag ook elke Nederlandse ploeg zo ver mogelijk komen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:41 schreef Stiggie het volgende:
Heb je al die losers die weer willen dat Ajax perse Europees dik gaat verliezen. Dan kunnen ze zeggen hoe slecht Ajax wel niet is ofzo? terwijl hun eigen club niet eens in de CL mag spelen.Als het aan mij ligt komen zoveel NL ploegen zo ver mogelijk.
+1quote:
Ik heb hier niemand horen zeggen dat Ajax de CL gaat winnen of dat het makkelijk gaat worden om de groep door te komen? Je ziet wat je wil zien om te kunnen trollenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ook elke Nederlandse ploeg zo ver mogelijk komen!
Goed voor ons landje.
Echter het probleem is die idiote Ajacieden altijd....
Altijd maar net doen alsof ze nog bij de wereldtop horen, zo fantastisch zijn.
Maar kijk hun elftalletjeDas toch 1000000000x niets.
ja, er is dan ook geen Ajacied geweest die het een kutloting vond waarbij we bij voorbaat kansloos waren, niet 1!!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Goed voor ons landje.
Als je mij daar mee wilt raken dan zit je er goed naast.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lekker tegen Dnjepper spelen op donderdag
Waar zegt iemand dat we de CL gaan winnen? Je blaat dit wel maar het is nergens op gebaseerdquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Goed voor ons landje.
Ach, voor dat geld, we overleven het wel een keerquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als je mij daar mee wilt raken dan zit je er goed naast.
Ben absoluut geen PSV-er verre van(en gok elke NL topclub maar ben ik sowieso totaal niet voor).
Maar beter ver komen in de EL, dan zoals Ajax met 0 punten naar huis toe en een doelsaldo van -25 in 6 wedstrijden ofzo
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ben absoluut geen PSV-er verre van(en gok elke NL topclub maar ben ik sowieso totaal niet voor).
Maar beter ver komen in de EL, dan zoals Ajax met 0 punten naar huis toe en een doelsaldo van -25 in 6 wedstrijden ofzo
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga toch buiten spelen man, wat is hier nou de lol van?
Natuurijk moet je echt zelfvertrouwen hebben.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:44 schreef PeeJie_ het volgende:
Trouwens, beetje respect. Zomaar een club met toevallig wat historie, hoe verzin je het, het is toevallig die historie die ervoor gaat zorgen dat Ajax weer wat gaat betekenen in Europa. Owja, zomaar een club, daarom wordt er in de jeugd vaak gekozen voor Ajax als opleidingsplaats + heb je een dikke streep voor als je Ajax op je CV hebt staan. Maar verder is het zomaar een club idd.
Boerrigter die nog niks goeds heeft gedaan dit seizoen? De Jong die nog nooit in Frank's Ajax een goede wedstrijd op het middenveld heeft gespeeld? Poulsen die opbouwend tegen RKC niks voorstelde? En waar is Serero die de uitblinker was de afgelopen wedstrijden?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nope. Met de de selectie die we hebben is dit een prima opstelling, enige twijfelpuntje is misschien Blind op LB ipv Dijks.
Hoezo zou ik jou daar mee willen raken? Deze poule is zoals de CL bedoeld is namelijk KAMPIOENEN in een poule. Als je hier niet door komt is het jammer en verder kijken maar je speelt wel fantastische wedstrijdenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou,ik vind weer Real geen fantastische wedstrijd, weer die klote-nicht in de ArenAquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoezo zou ik jou daar mee willen raken? Deze poule is zoals de CL bedoeld is namelijk KAMPIOENEN in een poule. Als je hier niet door komt is het jammer en verder kijken maar je speelt wel fantastische wedstrijden
Heel erg mooi dat het allemaal kampioenen zijn. Zorgt bij 3 van de 4 ploegen voor mooi voetbal.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoezo zou ik jou daar mee willen raken? Deze poule is zoals de CL bedoeld is namelijk KAMPIOENEN in een poule. Als je hier niet door komt is het jammer en verder kijken maar je speelt wel fantastische wedstrijden
Volgens mij zijn die successen gebaseerd op oa. Frank de Boer, Cruijff, Bergkamp etc. Kijk eens wie er nu rondlopen danquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Natuurijk moet je echt zelfvertrouwen hebben.
Maar bij Ajacieden is het echt veels te! En alles met TE is niet goed.
Zo maar een historie, ja inderdaad!
Al 15 jaar geleden ofzo dat Ajax iets was. Ajax zakt elk jaar verder en verder af.
Kwalitatief komen echt geen goede spelers meer. En historie gaat zorgen voor nieuwe succesjes in Europa? HAHAHAHA wat koop je daar nou voor....
Alsof het iemand kan schelen dat Ajax 15 jaar geleden CL won.
Droom lekker verder man.... Ajax is helemaal niets meer tegenwoordig.
En heel het Nederlandse clubvoetbal niet. Al zeer lang niet meer.
Ten minste weer iemand die wel voetballende kwaliteiten heeft in de Arena.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou,ik vind weer Real geen fantastische wedstrijd, weer die klote-nicht in de ArenA.
Serero de uitblinker in bal verlies lijkt me een goed plan om hem op te stellenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
Boerrigter die nog niks goeds heeft gedaan dit seizoen? De Jong die nog nooit in Frank's Ajax een goede wedstrijd op het middenveld heeft gespeeld? Poulsen die opbouwend tegen RKC niks voorstelde? En waar is Serero die de uitblinker was de afgelopen wedstrijden?
En Dijks is verdedigend niet beter dan Blind, en opbouwend dramatisch.
Ja, dat vond het steenrijke ManU ook, scheelde 5 cm met de lat, anders lagen die er mooi uitquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heel erg mooi dat het allemaal kampioenen zijn. Zorgt bij 3 van de 4 ploegen voor mooi voetbal.
Alleen beetje spijtig dat Ajax erbij zit, kampioen van een totaal niets zeggende club voetbal landje.
Kwalitatief 100x zo laag als de andere kampioenen.
Jij was geen fan van Eriksen he ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Poulsen, Schone, de jong op het middenveld, babel in de spits. Dat lijkt me een mooi begin.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:53 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Jij was geen fan van Eriksen he ?
Nou, in dat geval, stel hem op, hopen dat hij een paar geniale europese wedstrijden speelt en hij is weg in de winterquote:
Moet hem toch steeds meer gelijk geven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:53 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Jij was geen fan van Eriksen he ?
Zo maar een historie? Dat is niet alleen een CL. Even wat onderwijs: AFC Ajax is één van de succesvolste clubs ooit in Europees verband. Er wonnen bijvoorbeeld maar drie clubs de Europacup I / Champions League (4x door Ajax gewonnen) vaker: alleen Real Madrid, AC Milan en Liverpool FC lukte dat. Verder won Ajax 1x de Europacup II, 1x de UEFA Cup, 3x de UEFA Super Cup, 2x de Wereldbeker en 1x de International Football Cup. Verder speelde de club nog drie finales die verloren werden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Natuurijk moet je echt zelfvertrouwen hebben.
Maar bij Ajacieden is het echt veels te! En alles met TE is niet goed.
Zo maar een historie, ja inderdaad!
Al 15 jaar geleden ofzo dat Ajax iets was. Ajax zakt elk jaar verder en verder af.
Kwalitatief komen echt geen goede spelers meer. En historie gaat zorgen voor nieuwe succesjes in Europa? HAHAHAHA wat koop je daar nou voor....
Alsof het iemand kan schelen dat Ajax 15 jaar geleden CL won.
Droom lekker verder man.... Ajax is helemaal niets meer tegenwoordig.
En heel het Nederlandse clubvoetbal niet. Al zeer lang niet meer.
Komt weer zo'n clown die dat met Man Utd aanhaalt....quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat vond het steenrijke ManU ook, scheelde 5 cm met de lat, anders lagen die er mooi uit.
Och ja die namen zijn er, hartstikke leuk hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:52 schreef PeeJie_ het volgende:
Volgens mij zijn die successen gebaseerd op oa. Frank de Boer, Cruijff, Bergkamp etc. Kijk eens wie er nu rondlopen danEn overal zegt de Boer, de kans is aanwezig, dat als wij gewoon ons eigen spel spelen, we kunnen winnen. Niks mis mee, niks arrogants aan ook. Maar het zal wel weer lucky Ajax worden als Ajax wint vanavond..
Je hebt gelijk, wil je nu een plaatje in je schrift? Of gewoon een lolly?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Komt weer zo'n clown die dat met Man Utd aanhaalt....
Als Man Utd ook maar op 1% voetbalt verslaan ze Ajax met gemak.
Maar dat deden ze toen dus niet.
[..]
Och ja die namen zijn er, hartstikke leuk hoor.
Koop je alsnog niets voor want die zijn niet in hun goede voetbaljaren dat ze veld opstappen en tegenstander aanpakken. De goede namen staan aan de zijkant ipv op het veld.
De kans is aanwezig als we onze eigen spel spelen.
Ach wat een onzin man.... Wat voor eigen spel moet Ajax wel niet hebben?
Traag Nederlands voetbal zeker? Aanvallend niets kunnen zeker?
We hebben niks te verliezen. In Spanje verloren we met 4-0, maar hadden we het meeste balbezit en de meeste schoten op doel. Zij waren alleen veeeeeeeeel effectiever. In de Arena had het eigenlijk 2-2 moeten eindigen met twee goals onterecht afgekeurd. Zelfs Mourinho zei dat Ajax toen meer had verdiendquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:54 schreef bianconeri het volgende:
De kans is aanwezig als we onze eigen spel spelen.
Ach wat een onzin man.... Wat voor eigen spel moet Ajax wel niet hebben?
Traag Nederlands voetbal zeker? Aanvallend niets kunnen zeker?
Waren 2 keer compleet kansloos manquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:58 schreef Stiggie het volgende:
[..]
We hebben niks te verliezen. In Spanje verloren we met 4-0, maar hadden we het meeste balbezit en de meeste schoten op doel. Zij waren alleen veeeeeeeeel effectiever. In de Arena had het eigenlijk 2-2 moeten eindigen met twee goals onterecht afgekeurd. Zelfs Mourinho zei dat Ajax toen meer had verdiend
Tuurlijk heeft Ajax een mooie historie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:54 schreef Stiggie het volgende:
Zo maar een historie? Dat is niet alleen een CL. Even wat onderwijs: AFC Ajax is één van de succesvolste clubs ooit in Europees verband. Er wonnen bijvoorbeeld maar drie clubs de Europacup I / Champions League (4x door Ajax gewonnen) vaker: alleen Real Madrid, AC Milan en Liverpool FC lukte dat. Verder won Ajax 1x de Europacup II, 1x de UEFA Cup, 3x de UEFA Super Cup, 2x de Wereldbeker en 1x de International Football Cup. Verder speelde de club nog drie finales die verloren werden.
Er komen inderdaad leuke Nederlandse spelers. Echter elke spelers die ook maar enige potentie heeft is in no-time weg bij Ajax. Niet voor niets speelt een prutser als Eriksen nog bij Ajax.quote:Verder heeft het grote geld natuurlijk een rol met hoe Ajax er voor staat. Uit NL komen genoeg goede spelers gezien de doorstroom in het NL elftal, het probleem is dat ze te snel naar het buitenland gaan. Als er in de toekomst meer regels komen door o.a. de Europese crisis en nieuwe regels van de Fifa kan Ajax best wel eens er goed voor te komen staan op den duur. Je ziet nu ook met Milan nu het zich aan de regels gaat houden er bijna niemand overblijft terwijl het tot kort terug een team was wat ver kon komen in de CL. Waar Ajax overigens in 2010 nog van heeft gewonnen.
Het gaat er ook om hoe je ten onder gaat. Real samen met Barca het beste team ter wereld. Niet alsof dat een schande is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waren 2 keer compleet kansloos man
Juventus heeft ten minste altijd kwaliteit blijven houden!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Juventus het aids van het Italiaanse voetbal
Ik denk Norwich en Leeds Utd wel betere voorbeelden. En Glasgow/Celtic ook nog.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrij zeldzaam is dat ooit grote club zo mega snel afgezakt is naar wat het nu is.
Ajax speelt Europees zoals gezegd echt helemaal niets voor. Zelfs niet in de verste verte.
Norwich? Dan eerder Nottingham Forrestquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk Norwich en Leeds Utd wel betere voorbeelden. En Glasgow/Celtic ook nog.
Ah ja, die bedoel ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Norwich? Dan eerder Nottingham Forrest. En er zijn zat voorbeelden verder.
Eriksen prut? Heeft vorig seizoen gewoon veel assists geleverd en een paar keer gescoord? Nu is hij 1 van de dragende spelers van Ajax en dat als 20 jarige. Zelfs een Affelay die denkt dat hij Barcelona waardig is was destijds niet zo ver.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:00 schreef bianconeri het volgende:
Er komen inderdaad leuke Nederlandse spelers. Echter elke spelers die ook maar enige potentie heeft is in no-time weg bij Ajax. Niet voor niets speelt een prutser als Eriksen nog bij Ajax.
Wordt zoveel van verwacht maar speelt niet voor niets nog(steeds flut) bij Ajax.
Ze rijpen in het buitenland, niet in de eredivisie.
En ja het geld zit inderdaad ergens anders. Dat is nou eenmaal zo!
Betekent wel dat Ajax nu gewoon compleet niets meer is, ongeacht waardoor dat komt.
Lekker laten gaan die gozer johquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen prut? Heeft vorig seizoen gewoon veel assists geleverd en een paar keer gescoord? Nu is hij 1 van de dragende spelers van Ajax en dat als 20 jarige. Zelfs een Affelay die denkt dat hij Barcelona waardig is was destijds niet zo ver.
En dat ze rijpen in het buitenland is onzin met als voorbeeld Suarez, die is bij Ajax groot geworden en liet dat meteen zien bij Liverpool.
Ik dacht dat ik lang moest wachten voordat je met onzin aankwam maar dit slaat nergens op. Manchester United speelde met een B elftal maar Ajax ook + het elftal van Ajax was veel jonger. Manchester United wou echt wel winnen want volgens mij brachten ze ook nog Rooney in. Ik heb geen idee voor welke club jij bent, maar je bent stik jaloers op de mooiste club van Nederland.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:54 schreef bianconeri het volgende:
Komt weer zo'n clown die dat met Man Utd aanhaalt....
Als Man Utd ook maar op 1% voetbalt verslaan ze Ajax met gemak.
Maar dat deden ze toen dus niet.
Wou je daar wat zout en tequila bij?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juventus heeft ten minste altijd kwaliteit blijven houden!
Heeft net als Ajax een fantastische historie, alleen Juve zet dat ten minste door kwalitatief gezien dan. Die betekenen zelfs na degradatie nog altijd veel. Terwijl Ajax momenteel totaal geen uitzicht heeft.
Juventus heeft dezelfde begroting als Ajax ja?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juventus heeft ten minste altijd kwaliteit blijven houden!
Heeft net als Ajax een fantastische historie, alleen Juve zet dat ten minste door kwalitatief gezien dan. Die betekenen zelfs na degradatie nog altijd veel. Terwijl Ajax momenteel totaal geen uitzicht heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!
Uitblinker in goals en doelgevaar. Altijd handig als je een wedstrijd wilt winnen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero de uitblinker in bal verlies lijkt me een goed plan om hem op te stellen
Heb je wat aan als hij constant de bal verspeeld. Matige speler die Serero.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
Uitblinker in goals en doelgevaar. Altijd handig als je een wedstrijd wilt winnen.
Dat valt echt reuze mee, minder dan Eriksen iig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je wat aan als hij constant de bal verspeeld. Matige speler die Serero.
jammerquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:40 schreef DonRaja het volgende:
Gaat volgens Steven goed los in Dortmund, worden veel mensen opgepakt op het moment.
Zolang je niet weet wat er precies is gebeurd zou ik hier niet te snel over oordelen. Als Ajax fans hebben lopen rellen zonder aanleiding ben ik het totaal met je eens.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Vind ik altijd zo sneu.
Gewoon allemaal neerknuppelen, enkeltje siberie.
Rellen beginnen meestal zonder aanleidingquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zolang je niet weet wat er precies is gebeurd zou ik hier niet te snel over oordelen. Als Ajax fans hebben lopen rellen zonder aanleiding ben ik het totaal met je eens.
vertel dat maar tegen de loodgieterquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rellen beginnen meestal zonder aanleiding
Godsammequote:Op dinsdag 18 september 2012 15:40 schreef DonRaja het volgende:
Gaat volgens Steven goed los in Dortmund, worden veel mensen opgepakt op het moment.
Steven is verstandig gebleven?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:24 schreef DonRaja het volgende:
Er schijnen op afca.nl al contactgegevens te staan van een advocaat. Als je wordt opgepakt, wordt je blijkbaar minimaal 24 uur vastgezet
Hij appt nog, dus ik denk het wel. Zou zonde om door rellen de wedstrijd te missen lijkt me.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steven is verstandig gebleven?
Steven weet dat ook wel. en hij kan al weinig ajaxwedstrijden bezoeken dit seizoenquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij appt nog, dus ik denk het wel. Zou zonde om door rellen de wedstrijd te missen lijkt me.
Inderdaad, het telefoonnummer van de huisadvocaat. Altijd handig.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:24 schreef DonRaja het volgende:
Er schijnen op afca.nl al contactgegevens te staan van een advocaat. Als je wordt opgepakt, wordt je blijkbaar minimaal 24 uur vastgezet
Blahblahblah.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Vind ik altijd zo sneu.
Gewoon allemaal neerknuppelen, enkeltje siberie.
Ik mot niks.quote:
Hij heeft wel gelijk hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:37 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik mot niks.
Maar ik vond je post waanzinnig zwak.
Zwak nog wel.... had ik met de doodstraf, vergassing oid moeten komen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:37 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik mot niks.
Maar ik vond je post waanzinnig zwak.
Vind ik niet.quote:
Oh maar dat boeit mij ook geen hol, wat jij van hooligans vindt. Ging me meer om het feit dat je niet weet hoe of wat en dan zo'n standaardreactie neerpent.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zwak nog wel.... had ik met de doodstraf, vergassing oid moeten komen?
Het is gewoon wat ik van hooligans vindt, boeiend wat jij ervan vindt.
Dat je sowieso gaat ''vechten'' met die dortmundkneuzen is al stom genoeg.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:39 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Oh maar dat boeit mij ook geen hol, wat jij van hooligans vindt. Ging me meer om het feit dat je niet weet hoe of wat en dan zo'n standaardreactie neerpent.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:41 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Hoe is dit een reactie op wat ik zeg?
En dat bepaal jij? Rellen is rellen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:39 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Oh maar dat boeit mij ook geen hol, wat jij van hooligans vindt. Ging me meer om het feit dat je niet weet hoe of wat en dan zo'n standaardreactie neerpent.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Mochten er een paar Ajacieden vredig in de weide een glaasje ranja hebben zitten drinken en daarna totaal uit het niets te zijn aangevallen neem ik het wel terug..
Ik zeg juist dat hij niet weet hoe of wat en dan zo'n standaardreactie neerpent.quote:
quote:Politie Dortmund arresteert 17 Ajaxhooligans
De politie in het Duitse Dortmund heeft dinsdagmiddag 17 Nederlandse voetbalfans preventief aangehouden. Hiermee wil de politie voorkomen dat ze herrie schoppen tijdens de wedstrijd Ajax-Borussia Dortmund vanavond in het stadion van Dortmund, het Signal Iduna Park. Dan spelen beide clubs tegen elkaar in de Champions League.
De politie Dortmund waarschuwde Ajax-fans vorige week al in een 'fanbrief' zichniet te misdragen. De politie kondigde aan 'resoluut en consequent' op te treden tegen geweld en gewelddadige personen.
Niet weten wat er gebeurd is, is niet weten wat er gebeurd is. Dan moet je zulke huisvaderreacties bewaren voor telegraaf.nl.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Rellen is rellen.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:40 schreef DonRaja het volgende:
Ik moet gelukkig helemaal niets.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:44 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Niet weten wat er gebeurd is, is niet weten wat er gebeurd is. Dan moet je zulke huisvaderreacties bewaren voor telegraaf.nl.
That's all.
Zo denk ik er ook over. Als je terugvecht wordt je juist opgepaktquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet gelukkig helemaal niets.
Rellen zijn maar heel sporadisch van 1 kant, je kan namelijk ook gewoon WEGLOPEN!
Maar nee, dan ben je een mietje, geen eckte eckte... dus ja.. 1+1=
Je mist het punt totaal omdat je zo graag bijdehand wil zijn. Prima. Blijf lekker lullen als een kip zonder kop.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet gelukkig helemaal niets.
Rellen zijn maar heel sporadisch van 1 kant, je kan namelijk ook gewoon WEGLOPEN!
Maar nee, dan ben je een mietje, geen eckte eckte... dus ja.. 1+1=
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:46 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Je mist het punt totaal omdat je zo graag bijdehand wil zijn. Prima. Blijf lekker lullen als een kip zonder kop.
vaak genoeg er bij geweest, en dan gewoon (ja, soms hard, bite me) weggelopen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Als je terugvecht wordt je juist opgepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |