quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Zullen wequote:Op maandag 17 september 2012 13:08 schreef Roypsv het volgende:
Tegen deze club zullen we morgen de punten moeten halen willen ze doorgaan in de EL.
Ik wens ze veel succes. kan een mooie match worden
ja ik ga de wedstrijd zeker kijken. In de CL speelt ajax voor mijn gevoel altijd beter en mooier voetbal dan in de eredivisie. En Dortmund heeft ook wat spelers ingeleverd.quote:Op maandag 17 september 2012 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zullen we
En dat van een psv'er
EL moet je moet in willen spelen. Tis overwinteren CL of volle bak gaan voor de titel.quote:Op maandag 17 september 2012 13:08 schreef Roypsv het volgende:
Tegen deze club zullen we morgen de punten moeten halen willen ze doorgaan in de EL.
Ik wens ze veel succes. kan een mooie match worden
Er staat niks op het spel, gewoon genieten.quote:Op maandag 17 september 2012 13:10 schreef Hathor het volgende:
Hier is mijn voorlopige prognose...3-0 voor Dortmund, en ik ben over het algemeen vrij positief ingesteld.
Dortmund heeft wat ingeleverd maar in de persoon van Reus er ook iemand bij gekregenquote:Op maandag 17 september 2012 13:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja ik ga de wedstrijd zeker kijken. In de CL speelt ajax voor mijn gevoel altijd beter en mooier voetbal dan in de eredivisie. En Dortmund heeft ook wat spelers ingeleverd.
wie weet heeft babel het morgen wel op zn heupen
Staat er niks op het spel? vertel dat maar eens aan de penningmeester van Ajax.quote:Op maandag 17 september 2012 13:10 schreef Olep het volgende:
[..]
Er staat niks op het spel, gewoon genieten.
Geweldig toch.
Denk jij dat ze nu rekening houden met overwinteren dan?quote:Op maandag 17 september 2012 13:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Staat er niks op het spel? vertel dat maar eens aan de penningmeester van Ajax.
Ach CL overwinteren is goed voor de financien maar die gaan ze toch niet winnen. En de EL maak je teminste nog een kans om het ver te schoppen.quote:Op maandag 17 september 2012 13:10 schreef tammepiet het volgende:
[..]
EL moet je moet in willen spelen. Tis overwinteren CL of volle bak gaan voor de titel.
Hahaha ja dat klopt, die vent is echt een baas in fifa13 ;dquote:Op maandag 17 september 2012 13:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dortmund heeft wat ingeleverd maar in de persoon van Reus er ook iemand bij gekregen
Met een begroting gebaseerd op overwinteren in de EL heb je met de startmiljoenen van de CL niets te verliezen, inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 13:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Staat er niks op het spel? vertel dat maar eens aan de penningmeester van Ajax.
Overwinteren in Europa misschien, maar overwinteren in de CL is niet heel erg realistisch.quote:Op maandag 17 september 2012 13:12 schreef Olep het volgende:
[..]
Denk jij dat ze nu rekening houden met overwinteren dan?
Je hebt sowieso al miljoenen. Overwinteren zou leuk zijn maar is niet de verwachting.quote:Op maandag 17 september 2012 13:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Overwinteren in Europa misschien, maar overwinteren in de CL is niet heel erg realistisch.
Of we krijgen onwijs op onze flikker morgen of het wordt een gelijk spelquote:Op maandag 17 september 2012 13:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ach CL overwinteren is goed voor de financien maar die gaan ze toch niet winnen. En de EL maak je teminste nog een kans om het ver te schoppen.
[..]
Hahaha ja dat klopt, die vent is echt een baas in fifa13 ;d
Maar zou wel goed zijn voor het groeiproces van de jonkies natuurlijk. Hoe meer internationale potten, hoe beter.quote:Op maandag 17 september 2012 13:14 schreef Olep het volgende:
[..]
Je hebt sowieso al miljoenen. Overwinteren zou leuk zijn maar is niet de verwachting.
Sowieso. Vorig jaar Manchester had ook niemand verwacht, wie weet kunnen ze stunten.quote:Op maandag 17 september 2012 13:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar zou wel goed zijn voor het groeiproces van de jonkies natuurlijk. Hoe meer internationale potten, hoe beter.
tot morgenquote:Op maandag 17 september 2012 13:15 schreef kurk_droog het volgende:
Maar mensen, ik ga richting Utrecht nu. Ik zie jullie wel in Dortmund![]()
![]()
![]()
Ik gun het ze in ieder geval van harte, het word weer eens tijd voor wat Nederlandse succesjes op het hoogste platform.quote:Op maandag 17 september 2012 13:16 schreef Olep het volgende:
[..]
Sowieso. Vorig jaar Manchester had ook niemand verwacht, wie weet kunnen ze stunten.
Bilbaoquote:Op maandag 17 september 2012 13:17 schreef Adames het volgende:
Dat was wel MU dat niks geeft om de EL en er daarna uit vloog door Basel
EL win je niet en tweede worden hebben we niet zoveel mee in Amsterdamquote:Op maandag 17 september 2012 13:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ach CL overwinteren is goed voor de financien maar die gaan ze toch niet winnen. En de EL maak je teminste nog een kans om het ver te schoppen.
quote:Het startgeld is 1,3 miljoen euro. Voor een zege wordt 200.000 euro uitbetaald. De winnaar kan bijna tien miljoen euro verdienen.
Ajax zal terecht vol voor de overwinning gaan in EL als ze daarin terecht komen.quote:Op maandag 17 september 2012 13:18 schreef tammepiet het volgende:
[..]
EL win je niet en tweede worden hebben we niet zoveel mee in Amsterdam
Schrok van deze magere feiten over de EL premie's:
[..]
oh klopt inderdaadquote:Op maandag 17 september 2012 13:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bilbao
Ze vlogen er uit in de CL tegen Basel
En het scheelde niet veel of United vloog er tegen ons uitquote:
Zeg datquote:Op maandag 17 september 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En het scheelde niet veel of United vloog er tegen ons uit
Wat een legendarische avond was dat daar
Die sfeer daar was echtquote:Op maandag 17 september 2012 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeg dat. Hopen dat het morgen op z'n minst in de buurt gaat komen
.
Die supporters van ManU allemaal stil.quote:Op maandag 17 september 2012 13:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die sfeer daar was echt![]()
Krijg er nog kippenvel van als ik er aan terug denk
Kreeg zelfs een smsje van mijn neef uit Ierland die voor United is dat ie had genoten van de supporters van Ajax
quote:Meer geld voor Ajax uit CL
De UEFA heeft het prijzengeld voor de Champions League verhoogd met 150 miljoen euro. Het totaalbedrag komt nu uit op 910 miljoen euro. De startpremie voor de deelnemers van de poulefase bedraagt 8,6 miljoen euro, een stijging van 1,4 miljoen. Die heeft Ajax al in de pocket.
Een overwinning van Ajax in Dortmund levert de Amsterdammers een miljoen euro op. Een gelijkspel staat gelijk aan een half miljoen euro.
Nu nog punten halenquote:
Ja dat was het mooiste van allemaalquote:Op maandag 17 september 2012 13:28 schreef Olep het volgende:
[..]
Die supporters van ManU allemaal stil.
Haha ja, die gasten rechts van ons gingen op den duur de rest van het stadion uitfluiten omdat ze weggezongen werden.quote:Op maandag 17 september 2012 13:28 schreef Olep het volgende:
[..]
Die supporters van ManU allemaal stil.
Hier hebben alle top ploegen behalve AZ last van. Hopelijk gooien ze voor de beker een b team in de wei want voor de beker loopt niemand warm.quote:Op maandag 17 september 2012 14:03 schreef Artillerieschaap het volgende:
Hoewel ik veel vertrouwen heb in de huidige selectie maak ik me wel enorme zorgen over de komende weken.
's Weekends na Champions League wedstrijden wachten de duels ADO-uit, Utrecht-thuis, Feyenoord-uit en Roda-uit. En dan hebben we ook nog een bekerduel in de Galgenwaard waarna we naar Enschede mogen. Ik zie de bui echt hangen hoor.
Twente en PSV hebben aanzienlijk minder lastige wedstrijden na een Europese week:quote:Op maandag 17 september 2012 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hier hebben alle top ploegen behalve AZ last van. Hopelijk gooien ze voor de beker een b team in de wei want voor de beker loopt niemand warm.
En Ajax speelt de uitwedstrijden op dinsdag dus twee dagen extra rust. Niet zo miepen over dat schema.quote:Op maandag 17 september 2012 14:11 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Twente en PSV hebben aanzienlijk minder lastige wedstrijden na een Europese week:
Twente: Heerenveen-thuis, AZ-thuis, RKC-uit, Vitesse-uit, Zwolle-thuis
PSV: Feyenoord-thuis, NAC-thuis, Zwolle-uit, Heerenveen-thuis, Vitesse-thuis
En dan spelen ze na het laatste groepsduel in de EL nog tegen elkaar.
Het is ook nooit goed. Feyenoord moet 8x uit in de eerste elf wedstrijden. Maakt niets uit toch? Ze kunnen niet met iedereen rekening houden.quote:Op maandag 17 september 2012 14:03 schreef Artillerieschaap het volgende:
Hoewel ik veel vertrouwen heb in de huidige selectie maak ik me wel enorme zorgen over de komende weken.
's Weekends na Champions League wedstrijden wachten de duels ADO-uit, Utrecht-thuis, Feyenoord-uit en Roda-uit. En dan hebben we ook nog een bekerduel in de Galgenwaard waarna we naar Enschede mogen. Ik zie de bui echt hangen hoor.
Ajax had dit vorig jaarquote:Op maandag 17 september 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Feyenoord moet 8x uit in de eerste elf wedstrijden. Maakt niets uit toch? Ze kunnen niet met iedereen rekening houden.
Ik vind op zaterdag juist chillquote:Op maandag 17 september 2012 14:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax had dit vorig jaar
En wij spelen dit jaar weer achterlijk veel op zaterdag en om 12.30
Vorig jaar ook al vies veel om 12.30
Ik vind zaterdag bloedirritant, verjaardagen, feestjes, concerten etc...quote:Op maandag 17 september 2012 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind op zaterdag juist chillvolgend jaar komt maandagavond er misschien ook bij en zondagavond
Maandagavond zou heel goed kunnen jaquote:Op maandag 17 september 2012 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind op zaterdag juist chillvolgend jaar komt maandagavond er misschien ook bij en zondagavond
na utrecht twente thuisquote:Op maandag 17 september 2012 14:03 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik klaag ook niet over het schema. Maar gezien de prestaties van Ajax in het verleden gedurende deze maanden met een soortgelijk programma maak ik me zorgen.quote:Op maandag 17 september 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Feyenoord moet 8x uit in de eerste elf wedstrijden. Maakt niets uit toch? Ze kunnen niet met iedereen rekening houden.
Vind ik niet per se makkelijker dan Ajax. Plus de volgens inspanningsfysiologen essentiële extra rustdag die Ajax heeft inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 14:11 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Twente en PSV hebben aanzienlijk minder lastige wedstrijden na een Europese week:
Twente: Heerenveen-thuis, AZ-thuis, RKC-uit, Vitesse-uit, Zwolle-thuis
PSV: Feyenoord-thuis, NAC-thuis, Zwolle-uit, Heerenveen-thuis, Vitesse-thuis
En dan spelen ze na het laatste groepsduel in de EL nog tegen elkaar.
Bij een slecht resultaat het verdriet wegdrinken en bij een goed resultaat drinken omdat je blij bentquote:Op maandag 17 september 2012 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind zaterdag bloedirritant, verjaardagen, feestjes, concerten etc...
van mij mag best de pleuris uitbrekenquote:Op maandag 17 september 2012 15:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gierig zeg, hopelijk komt er weinig gezeik morgen
quote:Op maandag 17 september 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Wederom een update vanuit Dortmund.....Er staat niet dat het gaat gebeuren maar de kans gaat uiteraard zeer aanwezig zal zijn....De mensen(club,politie) in Dortmund hebben nu al de laatste 2 weken bewezen dat ze ons Ajax continue willen naaien....kaarten, plaats uitvak etc etc....Nu ook de corteo....
Dit geldt dus voor de mensen die zich gingen aansluiten bij de corteo morgen, hou er dus rekening mee dat het MOGELIJK is dat de duitse politie al eind van de middag het Ajax plein wilt gaan aansluiten en deze corteo niet op hun grondgebied willen hebben...kans bestaat dat ze al vrij snel willen beginnen om groepjes gefasseerd via de metro naar het stadion willen hebben.....
Waar elke duitse ultras groep het gewoon kenbaar maakt en al jarenlang vogel vrij een corteo in duitsland loopt uiteraard met politie begeleiding....is het joden pesten nu weer gebeuren....
Hou oren en ogen open morgen....communiceer verder gewoon mond op mond en men ziet het morgen wel......
Geen reply's svp....alleen lezen.....dit bericht verdwijnt later....
Dit bericht staat op mijn facebook maar komt van Janus met ze kleine anus....
Ordaan vanuit Dortmund
Dit komt van Dani's Facebook.quote:Op maandag 17 september 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Wederom een update vanuit Dortmund.....Er staat niet dat het gaat gebeuren maar de kans gaat uiteraard zeer aanwezig zal zijn....De mensen(club,politie) in Dortmund hebben nu al de laatste 2 weken bewezen dat ze ons Ajax continue willen naaien....kaarten, plaats uitvak etc etc....Nu ook de corteo....
Dit geldt dus voor de mensen die zich gingen aansluiten bij de corteo morgen, hou er dus rekening mee dat het MOGELIJK is dat de duitse politie al eind van de middag het Ajax plein wilt gaan aansluiten en deze corteo niet op hun grondgebied willen hebben...kans bestaat dat ze al vrij snel willen beginnen om groepjes gefasseerd via de metro naar het stadion willen hebben.....
Waar elke duitse ultras groep het gewoon kenbaar maakt en al jarenlang vogel vrij een corteo in duitsland loopt uiteraard met politie begeleiding....is het joden pesten nu weer gebeuren....
Hou oren en ogen open morgen....communiceer verder gewoon mond op mond en men ziet het morgen wel......
Geen reply's svp....alleen lezen.....dit bericht verdwijnt later....
Dit bericht staat op mijn facebook maar komt van Janus met ze kleine anus....
Ordaan vanuit Dortmund
Kloptquote:
Ja dat idee had ik van te voren al maar het idee was best leuk ergensquote:Op maandag 17 september 2012 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Sowieso niet naar dat feest denk ik. Is alleen maar een truc om ons inderdaad gefaseerd in groepjes naar het stadion te krijgen. Weinig trek in.
Welk hotel zit je?quote:Op maandag 17 september 2012 16:18 schreef TJV het volgende:
Wij vertrekken nu, zie morgen wel wat we gaan doen. Hoorde ook al van wat andere jongens dat ze niet naar dat tijdelijke concentratiekamp gaan, dus we zien het wel.
Ik zit voor 30pp in een hotel bij de haupbahnhoff ofzoquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 16:45 schreef FireFox1 het volgende:
Heeft iemand een gifje dat de Jong nee schudt naar Blind bij het 2e doelpunt?
Aldus van Hanegem.quote:Met speciale belangstelling heb ik zaterdag zowel Borussia Dortmund als Ajax bekeken. Die twee clubs spelen morgen immers tegen elkaar. En van Frank de Boer las ik dat hij kansen ziet voor Ajax om te overwinteren in de Champions League. Van zulk optimisme word ik altijd vrolijk. Niets is onmogelijk moet je maar denken.
Maar heeft De Boer gelijk? Ik denk van wel. Hij zal dan echter wel meteen in Dortmund een goed resultaat neer moeten leggen. Volgens mij kan dat. Ik zag die jongens thuis met 3-0 van Leverkusen winnen, maar ik raakte er nou niet bepaald van onder de indruk.
In het hart van de defensie hebben ze twee lange gasten staan, een beetje moeilijk wendbare types, Subotoc en Hummels, niet bepaald grootse voetballers. Schmelzer is een gevaarlijke, aanvallend ingestelde back. En op het middenveld hebben ze een paar jongens lopen die je conditioneel helemaal kunnen slopen, vooral die Blaszczykowski blijft gaan op rechts. Je kunt stellen dat Dortmund fysiek veel sterker is dan Ajax.
Maar ja, je kunt ook zeggen dat Dortmund fysiek sterker is dan Barcelona. Wat zegt dat, die fysiek? Niet veel, mits je het niet op een fysieke confrontatie laat aankomen. Om daar dwingend in te zijn, moet je over veel voetballend vermogen beschikken. Daar liet Ajax niet veel van zien in het wedstrijdje tegen RKC, maar we weten dat Ajax erg goed kan voetballen, mits iedereen scherp is.
Zo'n wedstrijd als vorig jaar tegen Manchester United, dat zit er gewoon in bij Ajax. Ik hoop dat ze dat morgen uit zichzelf weten te halen. Wat mij betreft wordt daarbij van Babel gebruik gemaakt. Die zou ik op die linksback zetten, ben je van dat gevaar ook af en voor het overige weet Babel goed tegen welke jongens ze spelen, hij heeft de Bundesliga leren kennen.
Verder is het een voordeel als Ajax zonder echte spits speelt. Dan lok je die twee boomstammen weg uit de defensie en krijg je gegarandeerd kansen omdat je het dan op voetballend gebied wint van de Duitsers. Eerlijk gezegd, ben ik net zo optimistisch als Frank de Boer.
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 17-09-2012 om 18:04:16Opstelling Jong Ajax: Kramer; Ligeon, Nieuwpoort, Denswil, Koppers; Boccara, Rits, Bonevacia; Ebecilio, Hoesen, Van Kessel. reageer retweet
Fennic komt van Jong Ajax tochquote:Op maandag 17 september 2012 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ajax1nl twitterde op maandag 17-09-2012 om 18:04:16Opstelling Jong Ajax: Kramer; Ligeon, Nieuwpoort, Denswil, Koppers; Boccara, Rits, Bonevacia; Ebecilio, Hoesen, Van Kessel. reageer retweet
Geen Fischer, jammer.![]()
Fennich komt van Ajax ja, had geen toekomst meer bij Ajax.quote:Op maandag 17 september 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Fennic komt van Jong Ajax toch
En de Roon gewoon bij Jong Heerenveen
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 17-09-2012 om 18:26:16De Boer: "Borussia is een hecht team. Ze verrichten veel arbeid en steken veel energie in de wedstrijd." #boraja #ChampionsLeague reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 17-09-2012 om 18:26:54"Er zit heel veel variatie en beweging in het team. Het is een leuk team om naar te kijken", gaat de trainer verder. #boraja reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 17-09-2012 om 18:27:41De Boer: "Wij moeten ten koste van alles onze beste wedstrijd spelen. Dan ben ik er van overtuigt dat we tegen elke ploeg een kans hebben." reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 17-09-2012 om 18:30:54"Met ons spel moeten we proberen tussen de linies te komen", geeft De Boer aan. "Hoge balsnelheid en goede combinaties moeten verrassen." reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 17-09-2012 om 18:36:33Siem de Jong is ook aan het woord: "Het hangt van de wedstrijd af waar ik kan staan." De twijfel gaat tussen spits en middenvelder. #boraja reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 17-09-2012 om 18:37:02Als middenvelder kan hij meer meevoetballen zegt De Jong, maar in de spits kan hij mooi uitzakken. #boraja reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 17-09-2012 om 18:37:26Frank de Boer geeft op zijn beurt weer aan dat zijn volledige selectie negentig minuten kan spelen morgen. #boraja reageer retweet
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 17-09-2012 om 18:38:39"Hij zal morgen zeker spelen", aldus Frank de Boer over Ryan Babel. #boraja reageer retweet
Zonder blind had zoet de kopbal van lukoki makkelijk gepakt. Een geweldige schijnbeweging van daley natuurlijk, haha.quote:
Indrukwekkend.quote:Op maandag 17 september 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het uitzicht vanaf de bovenste rij stoelen in het Westfalenstadion. #doraja #ajax
Van ajaxlife
Hij lult dan ook met alle winden mee.quote:Op maandag 17 september 2012 18:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 maanden terug zeek je hem nog af net zoals de meeste hier
wtf daar zie je helemaal niks van het andere doelquote:Op maandag 17 september 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het uitzicht vanaf de bovenste rij stoelen in het Westfalenstadion. #doraja #ajax
Van ajaxlife
Uh? Je ziet dat doel toch?quote:Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
wtf daar zie je helemaal niks van het andere doel
Hennie de Regt ja.quote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef tammepiet het volgende:
Hoofd jeugd-scouting de Regt? op non actief gesteld.
Henry van der Aat ook op de schopstoel.
Viva Cruijff!
Ik ben 18 en vindt 410 een prachtig vak + aanhang of is dit anders?quote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef PeeJie_ het volgende:
Net even bij Heerenveen geweest naar Jong Ajax kijken, leuke wedstrijd... Alleen OMG er stonden 3 '410' tsjappies met een vlaggetje en stickers, zonnebrillen op en overal stickers plakken, leeftijd 15-16 jaar ofzouiteindelijk weggestuurd door de politie
wel een leuke wedstrijd, 1-1, hoesen, van kessel, ligeon goed, koppers had ze dag zeker niet.
Zin in morgenavond! Ik zet in op dominerend spel van Dortmund, maar onverdiende winst van Ajax! Is weer eens wat anders..
Hoe vond je Boccara en Denswil?quote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef PeeJie_ het volgende:
Net even bij Heerenveen geweest naar Jong Ajax kijken, leuke wedstrijd... Alleen OMG er stonden 3 '410' tsjappies met een vlaggetje en stickers, zonnebrillen op en overal stickers plakken, leeftijd 15-16 jaar ofzouiteindelijk weggestuurd door de politie
wel een leuke wedstrijd, 1-1, hoesen, van kessel, ligeon goed, koppers had ze dag zeker niet.
Zin in morgenavond! Ik zet in op dominerend spel van Dortmund, maar onverdiende winst van Ajax! Is weer eens wat anders..
Ik vind het ook prachtig, eerlijk waar. Maar dit waren gewoon sukkeltjesquote:Op maandag 17 september 2012 21:23 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ik ben 18 en vindt 410 een prachtig vak + aanhang of is dit anders?
Boccara was de vorige wedstrijd beter, was nu 'gewoon' goed vergeleken met de vorige wedstrijd. Denswil viel mij niet op, maar dat is misschien wel goed voor een verdedigerquote:Op maandag 17 september 2012 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe vond je Boccara en Denswil?
Heb het niet kunnen zien, was niet op Exclusive TV.
Dat is eigenlijk een beetje het probleem van Denswil de laatste weken, normaal gesproken opbouwend goed, goeie lange pass maar valt de laatste tijd niet echt op. Daarom is Veltman nu ook mee naar Dortmund, die speelt de laatste weken wel erg sterk. In potentie is Denswil veel beter / completer.quote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Boccara was de vorige wedstrijd beter, was nu 'gewoon' goed vergeleken met de vorige wedstrijd. Denswil viel mij niet op, maar dat is misschien wel goed voor een verdediger
Er komt er in de RvC juist weer 1 bij.quote:Op maandag 17 september 2012 21:44 schreef Smoofie het volgende:
Nu slop nog weg en de oude garde is wel een beetje opgerot. Alleen Henrichs is er dan nog die wordt gesteund door Os en Uri.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |