Ik geef die avond mijn verjaardagsfeest, dus ik moet wel van alles voorbereiden enz ...quote:
Gefeliciteerd alvastquote:Op maandag 17 september 2012 12:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geef die avond mijn verjaardagsfeest, dus ik moet wel van alles voorbereiden enz ...
Wie gaan er tot nu toe wel?quote:Op maandag 17 september 2012 12:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze heeft het op een dag gedaan dat ik vrij ben.
Ja, ik ook. Ik had me er best wel erg op verheugd. Ik kan ook wel iets leuks gebruiken, zeg maar ...quote:Op maandag 17 september 2012 12:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wilde jullie wel eens ontmoeten
's avonds bij jou meefeesten dusquote:Op maandag 17 september 2012 12:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geef die avond mijn verjaardagsfeest, dus ik moet wel van alles voorbereiden enz ...
Dan komen we wel door naar jouw verjaardag.quote:Op maandag 17 september 2012 12:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook géén idee.quote:Op maandag 17 september 2012 12:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wie gaan er tot nu toe wel?
Ik weet t nog niet zeker.
Dat is pas 26 oktober, dat duurt nog zeker een maand.quote:Op maandag 17 september 2012 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvastJammer dat je niet kan komen
Maakt heul niet uitquote:Op maandag 17 september 2012 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is pas 26 oktober, dat duurt nog zeker een maand.
Ach, er komt vast eens een andere keer, hoop ikquote:Op maandag 17 september 2012 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik had me er best wel erg op verheugd. Ik kan ook wel iets leuks gebruiken, zeg maar ...
quote:Op maandag 17 september 2012 12:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
's avonds bij jou meefeesten dus
Ik zou het graag willen, maar dat gaat toch niet passen in het huis, denk ik. Er komen al veel vrienden en familie (feestje van mij en ex samen). Anders waren jullie hartstikke welkom geweest hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 12:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan komen we wel door naar jouw verjaardag.
quote:Op maandag 17 september 2012 12:31 schreef Fera het volgende:
Misschien als de tijd verzet wordt, kan ik er wel even bij zijn ... Moet ik vroeg naar huis, maar dan heb ik jullie toch even gezien.
Ik ga stofzuigenquote:Op maandag 17 september 2012 12:32 schreef Mistress_X het volgende:
dadelijk maar een tosti met kaas en Ardenner ham maken
Dat stond al in de planning. En het is ook mijn huis hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Al snap ik niet waarom je een verjaardagsfeestje gaat geven bij je ex thuis
zo gaan die dingen nou eenmaal, dat heeft tijd nodig je moet toch dingen regelen en als je gewoon als vrienden uit elkaar kan gaan waarom niet?quote:Op maandag 17 september 2012 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Al snap ik niet waarom je een verjaardagsfeestje gaat geven bij je ex thuis
Ja dat snap ik, maar ik vind het toch wel een beetje apartquote:Op maandag 17 september 2012 12:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat stond al in de planning. En het is ook mijn huis hoor.
Ja oke daar heb je gelijk inquote:Op maandag 17 september 2012 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo gaan die dingen nou eenmaal, dat heeft tijd nodig je moet toch dingen regelen en als je gewoon als vrienden uit elkaar kan gaan waarom niet?
* gewoonmezelf87 schuift bordje bijquote:Op maandag 17 september 2012 12:32 schreef Mistress_X het volgende:
dadelijk maar een tosti met kaas en Ardenner ham maken
Nee joh, maakt niet uit. Ik ben niet boos of zo.quote:Op maandag 17 september 2012 12:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke daar heb je gelijk inZe zijn wel als vrienden uit elkaar gegaan
Ikke niet, dus kon het me niet voorstellen
Sorry Fera
Gelukkigquote:Op maandag 17 september 2012 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee joh, maakt niet uit. Ik ben niet boos of zo.
Dit is ook de eerste keer dat ik zo goed met een ex overweg kan. Maar je hebt toch verantwoordelijkheden samen, daar wil ik ook niet van weg lopen.
quote:Op maandag 17 september 2012 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo gaan die dingen nou eenmaal, dat heeft tijd nodig je moet toch dingen regelen en als je gewoon als vrienden uit elkaar kan gaan waarom niet?
Ja, zo stellen wij ons de toekomst ook een beetje voor. We zijn altijd al beste vrienden geweest, ook voordat we een relatie (twee eigenlijk) kregen. Ik zou het zonde vinden hem nooit meer te zien, vooral als er geen haat en nijd is.quote:Op maandag 17 september 2012 12:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Mijn ex en ik hebben ook nog een redelijke tijd samen in 1 huis geleefd. We waren als goede vrienden uit elkaar gegaan, en ik ontmoet hem ook nog steeds en drinken en lachen om onze vergane relatie.
Mijn vriend denkt er wel het zijne van, maar hij weet dat ik niet vreemd ga met hem
quote:Op maandag 17 september 2012 12:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
* gewoonmezelf87 schuift bordje bij
* Fera koopt tosti-ijzerquote:
Er is niks beter dan als vrienden uit elkaar te gaan, en elkaar zo nu en dan nog te zien, en gezellig bijkletsen. Zo ervaar ik dat hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 12:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zo stellen wij ons de toekomst ook een beetje voor. We zijn altijd al beste vrienden geweest, ook voordat we een relatie (twee eigenlijk) kregen. Ik zou het zonde vinden hem nooit meer te zien, vooral als er geen haat en nijd is.
Ik zou je vriendje een schop geven. Of is die al aan het werk?quote:Op maandag 17 september 2012 12:41 schreef Tamashii het volgende:
Neee.. lig nog in bed.wakker worden..flauw dat ik geen ontbijt hier krijg.
Alstublieftquote:Op maandag 17 september 2012 12:41 schreef Tamashii het volgende:
Neee.. lig nog in bed.wakker worden..flauw dat ik geen ontbijt hier krijg.
Hhahaha neeee. DIe douched.quote:Op maandag 17 september 2012 12:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou je vriendje een schop geven. Of is die al aan het werk?
Whaaaah dacht dat er slakken op dat bord lagen.quote:
Ja, inderdaad. Met een ex lukte het alleen niet als vrienden verder te gaan, hij vertoonde op een gegeven moment stalker gedrag, met honderden smsjes, maitjes en veelvuldig bellen ... Was ook nog eens vaak kwaad en erg jaloers, alsof ik nog steeds zijn bezit was. Dat heb ik toen afgekapt, want daar werd ik niet gelukkig van ...quote:Op maandag 17 september 2012 12:41 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Er is niks beter dan als vrienden uit elkaar te gaan, en elkaar zo nu en dan nog te zien, en gezellig bijkletsen. Zo ervaar ik dat hoor.
En dan met een lach en een traan aan die "oude tijd" te denken.
Niks lijkt mij pijnlijker dan uit elkaar te gaan waarbij we elkaar zouden haten.
Je bent niet de enigequote:Op maandag 17 september 2012 12:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Whaaaah dacht dat er slakken op dat bord lagen.
I can't. Ik neem/krijg zo pap met fruithagel.quote:Op maandag 17 september 2012 12:44 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Trap hem dan tussen zijn ballen en zeg dat hij onmiddelijk ontbijt voor je gaat klaarmaken
Lekkere Engelse hap.quote:
Oooooooh nomnomnomquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 12:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooooooh nomnomnom
Ik durf de huiskamer niet in want daar is het zoo licht.
Gotta love weekend.quote:Op maandag 17 september 2012 12:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zoooo, eerste maandag van de week weer bijna voorbij
quote:Op maandag 17 september 2012 12:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bijna? Nog 1 uur minder dan de helft van de dag. Dusseh. Dat is nog heel even.quote:Op maandag 17 september 2012 12:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat eerste inderdaad gelijk afkappen.quote:Op maandag 17 september 2012 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Met een ex lukte het alleen niet als vrienden verder te gaan, hij vertoonde op een gegeven moment stalker gedrag, met honderden smsjes, maitjes en veelvuldig bellen ... Was ook nog eens vaak kwaad en erg jaloers, alsof ik nog steeds zijn bezit was. Dat heb ik toen afgekapt, want daar werd ik niet gelukkig van ...![]()
Verder vind ik het fijn om een vriendschappelijke band te blijven houden, zo iemand betekent toch heel erg veel voor je. Ik zal nooit niet om hem kunnen geven, zo diep zit het al.
Brintaquote:Op maandag 17 september 2012 12:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I can't. Ik neem/krijg zo pap met fruithagel.
Vandaag nog, dan vier daagjes werken en dan inderdaad weer weekend.quote:Op maandag 17 september 2012 12:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Na vandaag nog maar vier dagen!
Nog anderhalf uurquote:Op maandag 17 september 2012 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bijna? Nog 1 uur minder dan de helft van de dag. Dusseh. Dat is nog heel even.
Het hoeft niet perse lichamelijk te zijn, geestelijk kun je ook behoorlijk toegetakeld worden.quote:Op maandag 17 september 2012 12:48 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat eerste inderdaad gelijk afkappen.
Gelukkig is mij dat nooit overkomen, dat stalken dan.
Maar ik sta mijn mannetje hoor
Mijn vriend en ik zitten samen op kick-boxen, knappe vent die mij wat aan gaat doen mocht het uit de hand lopen
+1quote:Op maandag 17 september 2012 12:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Vandaag nog, dan vier daagjes werken en dan inderdaad weer weekend.
Ja ik hou ook van beginnen om half 7. Gaat super snel.quote:Op maandag 17 september 2012 12:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog anderhalf uurbeginnen om 6 uur
Behalve dan dat ik onnatuurlijk vroeg het bed uit moet.quote:Op maandag 17 september 2012 12:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik hou ook van beginnen om half 7. Gaat super snel.
Ik had die van mij ook wel aangekund ... Klein mannetje was het, maar met een grote bek ... Hij ging in een ruzie vaak neus aan neus staan, zodat ik dat zogenaamd bedreigend vond. Ik was nooit echt onder de indruk, daar werd hij altijd pissig van. Volgens mij zou het niet eens durven om mij een klap te geven.quote:Op maandag 17 september 2012 12:48 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat eerste inderdaad gelijk afkappen.
Gelukkig is mij dat nooit overkomen, dat stalken dan.
Maar ik sta mijn mannetje hoor
Mijn vriend en ik zitten samen op kick-boxen, knappe vent die mij wat aan gaat doen mocht het uit de hand lopen
Nee hihi, ik wil met jou trouwen, namelijk in Vera Wang en op Louboutins. Wat een geweldige smaak.quote:
Dat zijn toch vechttechnieken van de mossad?quote:Op maandag 17 september 2012 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had die van mij ook wel aangekund ... Klein mannetje was het, maar met een grote bek ... Hij ging in een ruzie vaak neus aan neus staan, zodat ik dat zogenaamd bedreigend vond. Ik was nooit echt onder de indruk, daar werd hij altijd pissig van. Volgens mij zou het niet eens durven om mij een klap te geven.
Kickboksen is wel cool. Mijn vriend heeft zelf een tijdlang Krav Maga gedaan, dat wil ik misschien ook nog eens doen.
Krav Magaquote:Op maandag 17 september 2012 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had die van mij ook wel aangekund ... Klein mannetje was het, maar met een grote bek ... Hij ging in een ruzie vaak neus aan neus staan, zodat ik dat zogenaamd bedreigend vond. Ik was nooit echt onder de indruk, daar werd hij altijd pissig van. Volgens mij zou het niet eens durven om mij een klap te geven.
Kickboksen is wel cool. Mijn vriend heeft zelf een tijdlang Krav Maga gedaan, dat wil ik misschien ook nog eens doen.
Onder andere ja. Is van oorsprong bedoeld om iemand te ontwapenen zonder dat je zelf een wapen op zak hebt.quote:Op maandag 17 september 2012 12:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zijn toch vechttechnieken van de mossad?
Als jij betaalt, primaquote:Op maandag 17 september 2012 12:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hihi, ik wil met jou trouwen, namelijk in Vera Wang en op Louboutins. Wat een geweldige smaak.Ellie Saab mag ook van mij.
Ik heb nog een humonguos afwas staan, beetje was en ff op de zaak langs.quote:Op maandag 17 september 2012 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Halfuurtje pauze en dan laatste taak doen
Van het Israëlische leger, ja. Geen idee of het ook per se van de Mossad is.quote:Op maandag 17 september 2012 12:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zijn toch vechttechnieken van de mossad?
terug blaffenquote:Op maandag 17 september 2012 12:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ooh man, er zit een hond in t gebouw die blaft al ruim n half uur!!
Ik had dat zo ergens een keer opgevangen.quote:Op maandag 17 september 2012 12:52 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Onder andere ja. Is van oorsprong bedoeld om iemand te ontwapenen zonder dat je zelf een wapen op zak hebt.
irritant ja, blaffende hondenquote:Op maandag 17 september 2012 12:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2012 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik had me er best wel erg op verheugd. Ik kan ook wel iets leuks gebruiken, zeg maar ...
Arm beestje ...quote:Op maandag 17 september 2012 12:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Is dat een soort hosselpoging?quote:
Goed gedacht dusquote:Op maandag 17 september 2012 12:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had dat zo ergens een keer opgevangen.
Ik heb twee katten, maar dat is eigenlijk meer omdat mijn leven niet regelmatig genoeg is voor een hond.quote:Op maandag 17 september 2012 12:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
irritant ja, blaffende honden![]()
Ik heb sowieso niks met honden, geen mij ons katertje maar
Jij bent taxi-chauffeur?quote:Op maandag 17 september 2012 12:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb twee katten, maar dat is eigenlijk meer omdat mijn leven niet regelmatig genoeg is voor een hond.
quote:Op maandag 17 september 2012 12:54 schreef piere het volgende:
[..]
Neh ik ben duidelijk als ik hossel
Moet je tegenwoordig op een keuring als je een hond wilt aanschaffen??quote:Op maandag 17 september 2012 12:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een hondje.
En mijn toekomstige hond gisteren op de keuring ontmoet.
Nee. Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 17 september 2012 12:56 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig op een keuring als je een hond wilt aanschaffen??
dan werk jij dus ook onregelmatig en dan snap ik helemaal dat jij geen hond kan houden. Ja, of jouw partner moet de hond dan uit gaan laten, maar als die ook werkt, dan houd het inderdaad op.quote:
Hoe ken je nou zoiets vragen zonder een getal te zien?quote:Op maandag 17 september 2012 12:57 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik hoef geen getal te zien, maar wat verdient een taxi chauffeur nou eigenlijk ongeveer?
goed gemiddeld redelijk?quote:Op maandag 17 september 2012 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe ken je nou zoiets vragen zonder een getal te zien?
Ja. Daar zag ik een stel Leonbergers en toen besloot ik dat ik die later wil hebben.quote:Op maandag 17 september 2012 12:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jij had het over een keuring.
Niet bijster veel.quote:Op maandag 17 september 2012 12:57 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik hoef geen getal te zien, maar wat verdient een taxi chauffeur nou eigenlijk ongeveer?
Voor vrouwen héle goede sportquote:Op maandag 17 september 2012 12:56 schreef Fera het volgende:
Juist vanwege die focus vind ik Krav Maga wel tof, het is gericht op zelfverdediging en ontsnappen uit gevaarlijke, fysieke situaties, zoals bedreiging met een wapen of mes, of verkrachting.
[..]Dat kan ik waarderen.
Die werkt ook gewoon 40u. Misschien ooit in de toekomst wel, maar nu is het voor mij geen optie.quote:Op maandag 17 september 2012 12:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
dan werk jij dus ook onregelmatig en dan snap ik helemaal dat jij geen hond kan houden. Ja, of jouw partner moet de hond dan uit gaan laten, maar als die ook werkt, dan houd het inderdaad op.
Heath! De ex-leraar van mijn vriend.quote:Op maandag 17 september 2012 12:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Voor vrouwen héle goede sport
Afwassen dan! Ik moet vanavond ws ook nog een was en resterende afwas wegwerken omdat broertje t gewoon niet doet, heeft gisteren alleen de wasmachine open gezet maar de was erin laten zitten ipv op te hangen..quote:Op maandag 17 september 2012 12:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog een humonguos afwas staan, beetje was en ff op de zaak langs.
ja volgens mij is ie alleen thuis, het hele gebouw is van slag door 1 loopse teef! Maar t wordt wel beetje irritant als de hond 2 verdiepingen boven je woont en de buurman recht boven gaat staan stampen en schreeuwen! Dan heb je dubbel herrie!quote:
Zaten zijn eigen kleren erin? Want dan lekker laten liggen en hopen dat 't weer erin komtquote:Op maandag 17 september 2012 13:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Afwassen dan! Ik moet vanavond ws ook nog een was en resterende afwas wegwerken omdat broertje t gewoon niet doet, heeft gisteren alleen de wasmachine open gezet maar de was erin laten zitten ipv op te hangen..
Komt straks wel, loopt niet weg.quote:Op maandag 17 september 2012 13:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Afwassen dan! Ik moet vanavond ws ook nog een was en resterende afwas wegwerken omdat broertje t gewoon niet doet, heeft gisteren alleen de wasmachine open gezet maar de was erin laten zitten ipv op te hangen..
quote:Op maandag 17 september 2012 13:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zit kleding van hem bij, maar voornamelijk mijn witte shirts en mn werk overhemden..quote:Op maandag 17 september 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zaten zijn eigen kleren erin? Want dan lekker laten liggen en hopen dat 't weer erin komt.
Nope, zal het zo eens vragen.quote:Op maandag 17 september 2012 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enig idee wat het ongeveer gaat kosten?
Toevalquote:Op maandag 17 september 2012 13:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Heath! De ex-leraar van mijn vriend.
Die eruit halen en de rest erin laten zitten en er nog wat extra water op tyfenquote:Op maandag 17 september 2012 13:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zit kleding van hem bij, maar voornamelijk mijn witte shirts en mn werk overhemden..
Als ik vanmiddag thuis kom sowieso mijn shit eruit vissen en dat van hem pleur ik in de mand, want moet nodig donkere was draaien..quote:
hahaha, mijn vriend gooit gewoon echt alles door elkaar, donkere was met witte was, in de wasmachine. gek genoeg gaat het altijd goed. Dan zegt hij weer heel pedant "zie je wel meis?"quote:Op maandag 17 september 2012 13:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik vanmiddag thuis kom sowieso mijn shit eruit vissen en dat van hem pleur ik in de mand, want moet nodig donkere was draaien..
Ik gooi ook altijd alles door elkaar in de machine. Gaat altijd goed.quote:Op maandag 17 september 2012 13:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
hahaha, mijn vriend gooit gewoon echt alles door elkaar, donkere was met witte was, in de wasmachine. gek genoeg gaat het altijd goed. Dan zegt hij weer heel pedant "zie je wel meis?"
Alleen wit-wit houd ik apart, verder alles bij elkaar hier.quote:Op maandag 17 september 2012 13:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
hahaha, mijn vriend gooit gewoon echt alles door elkaar, donkere was met witte was, in de wasmachine. gek genoeg gaat het altijd goed. Dan zegt hij weer heel pedant "zie je wel meis?"
Mijn kleding mag hij niet aankomen, ik doe het zelf wel. Ben veels té bang dat hij mijn spul gaat vervuilen door zijn militaire kleding samen met mijn kleding de machine in te doen. Neen. Ik was wel op mijn manier.quote:Op maandag 17 september 2012 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gooi ook altijd alles door elkaar in de machine. Gaat altijd goed.
Je moet je broer een keer een flink pak slaag geven als oudere broer zijndequote:Op maandag 17 september 2012 13:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik vanmiddag thuis kom sowieso mijn shit eruit vissen en dat van hem pleur ik in de mand, want moet nodig donkere was draaien..
quote:Op maandag 17 september 2012 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet je broer een keer een flink pak slaag geven als oudere broer zijnde
Je kunt ook beide doen.quote:Op maandag 17 september 2012 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Of je zoekt gewoon een plek voor jezelf
Wit bij wit ja, althans geen gekleurde kleding.quote:Op maandag 17 september 2012 13:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Alleen wit-wit houd ik apart, verder alles bij elkaar hier.
Komt, komtquote:Op maandag 17 september 2012 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Of je zoekt gewoon een plek voor jezelf
Pap?quote:Op maandag 17 september 2012 13:17 schreef Tamashii het volgende:
Zooooo, sigaret en pap gaan er wel in.
En zoveel wit hebben wij ook niet.quote:Op maandag 17 september 2012 13:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wit bij wit ja, althans geen gekleurde kleding.
Alles wat wat donkerder is mag wat mij betreft ook wel in een keer gewassen worden.
Maar mijn vriend, dat weet hij, heb ik al verboden om mijn vuile was te doen.
Hij heeft al enkele BH's van mij zomaar de machine in gedaan, die waren stuk. Duur grapje
Wat een combinatiequote:Op maandag 17 september 2012 13:17 schreef Tamashii het volgende:
Jij bent taxi-chauffeur toch? Dan draag je toch vaak witte overhemden? Of zit jij niet in pak in de taxi?quote:
Jij eet sigaretten?quote:Op maandag 17 september 2012 13:17 schreef Tamashii het volgende:
Ja, brinta is goed voor je! Groot en sterk, lulverhaal weet je wel.quote:
Er zijn gekkere dingen.quote:
+1quote:Op maandag 17 september 2012 13:22 schreef MeneerLogica het volgende:
Heb nooit de aantrekkingskracht van brinta gezien. Vind het zo smaakloos ook al wil ik het wel eten ivm voedingswaarden
beetje suiker er in klontje boter en smullen maaaaaarquote:Op maandag 17 september 2012 13:22 schreef MeneerLogica het volgende:
Heb nooit de aantrekkingskracht van brinta gezien. Vind het zo smaakloos ook al wil ik het wel eten ivm voedingswaarden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel.quote:Op maandag 17 september 2012 13:22 schreef MeneerLogica het volgende:
Ja, tien tegelijk.quote:
Lang niet altijd, ik draag niet vaak wit. Mij te besmettelijk.quote:Op maandag 17 september 2012 13:18 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jij bent taxi-chauffeur toch? Dan draag je toch vaak witte overhemden? Of zit jij niet in pak in de taxi?
Dat valt over het algemeen best wel mee.quote:Op maandag 17 september 2012 13:19 schreef Mistress_X het volgende:
Ohh ja, JJH, krijg jij nu eigenlijk veel te maken met agressie in de taxi?
Daar ben ik toch wel benieuwd naar.
Mijn dirty mind deed andere dingen denken.quote:Op maandag 17 september 2012 13:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, brinta is goed voor je! Groot en sterk, lulverhaal weet je wel.![]()
En daarnaast, ben ik daarna gewoon een beetje wakker en functioneer ik.
[..]
Er zijn gekkere dingen.
Over wat?quote:Op maandag 17 september 2012 13:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn dirty mind deed andere dingen denken.
Vroeger kregen we het nog wel eens.quote:Op maandag 17 september 2012 13:22 schreef MeneerLogica het volgende:
komt wel weerquote:Op maandag 17 september 2012 13:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroeger kregen we het nog wel eens.
Ik heb het nooit meer in huis.
Dat valt inderdaad best wel mee. Werk jij in een grote stad? of een kleine plaats?quote:Op maandag 17 september 2012 13:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Lang niet altijd, ik draag niet vaak wit. Mij te besmettelijk.
[..]
Dat valt over het algemeen best wel mee.
Ik doe het al ruim vijf jaar, en denk dat er drie keer wat is gebeurt wat een beetje naam mag hebben. Dat vind ik best meevallen.
Gewoon, bij mij in de stad.quote:Op maandag 17 september 2012 13:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad best wel mee. Werk jij in een grote stad? of een kleine plaats?
Nee heur! Dat begrijp ik wel.quote:Op maandag 17 september 2012 13:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Pap....
Moet ik het nou gaan uitleggen.
hmmmm lekker potjes OLVARIT mmmmmmmmmmmmmquote:
met brokjes...quote:Op maandag 17 september 2012 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmmmm lekker potjes OLVARIT mmmmmmmmmmmmm
Ook lekker.quote:Op maandag 17 september 2012 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Okee, geen Amsterdam dus. Daar heb ik echt slechte ervaringen met taxi-chauffeurs. Oplichten, intimidatie etc etc.quote:Op maandag 17 september 2012 13:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon, bij mij in de stad.
Eerste in in en om Meppel/Steenwijk, want toen woonde ik daar nog.
Ik houd van kauwen.quote:Op maandag 17 september 2012 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat hoor je hier zelden tot nooit.quote:Op maandag 17 september 2012 13:29 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Okee, geen Amsterdam dus. Daar heb ik echt slechte ervaringen met taxi-chauffeurs. Oplichten, intimidatie etc etc.
Ik eet altijd een fruithapje als toetje. Lekkerquote:Op maandag 17 september 2012 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee, echt heul niet hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 13:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij slikt echt alles wat een beetje vloeibaar is.
Daarom denk ik ook dat dat de uitwassen zijn van de grote steden, qua taxi-chauffeurs dan. In Eindhoven zijn ze op zich best goed. Maar als ik van het station kom en een taxi wil nemen in Amsterdam voor een kort ritje, dan bedanken ze en zeggen dat ik best zelf kan lopen. Hoezo service gericht bezig zijn.quote:
Ja maar ik vind Olvarit ook gewoon echt lekker.quote:
Serieusquote:Op maandag 17 september 2012 13:32 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat dat de uitwassen zijn van de grote steden, qua taxi-chauffeurs dan. In Eindhoven zijn ze op zich best goed. Maar als ik van het station kom en een taxi wil nemen in Amsterdam voor een kort ritje, dan bedanken ze en zeggen dat ik best zelf kan lopen. Hoezo service gericht bezig zijn.
Niet, wij rijden in principe alles, Zelfs al is het maar 800m (Oké, de hotels letterlijk om de hoek stellen we wel voor dat de klant wel kan lopen, en meestal zijn ze het daar ook wel mee eens.)quote:Op maandag 17 september 2012 13:32 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat dat de uitwassen zijn van de grote steden, qua taxi-chauffeurs dan. In Eindhoven zijn ze op zich best goed. Maar als ik van het station kom en een taxi wil nemen in Amsterdam voor een kort ritje, dan bedanken ze en zeggen dat ik best zelf kan lopen. Hoezo service gericht bezig zijn.
Associaal in Amsterdam zijn ze. En dan klagen ze dat hun reputatie kapot gaat omdat de media daar over rept. Als vrouw voel ik me daar dan echt niet veilig.quote:Op maandag 17 september 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus![]()
?
Ik heb een keer de 'fout' gemaakt zelf een taxi uit te zoeken in plaats van de voorste te nemen in de rij.
Appelmoes, dat is lang geleden.quote:Op maandag 17 september 2012 13:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar ik vind Olvarit ook gewoon echt lekker.Net als fruitcompote in zakjes dingen van de AH ofzo. En appelmoes.
Gewoon goed.
Dat mag jij volgens de letter van de wet ook.quote:Op maandag 17 september 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus![]()
?
Ik heb een keer de 'fout' gemaakt zelf een taxi uit te zoeken in plaats van de voorste te nemen in de rij.
Is goed voor je. Ok nou lijk ik echt een gezondheidsfreak, maar dat ben ik dus niet want ik rook, ik drink, blablabla.quote:
Ik neem geen taxi meerquote:Op maandag 17 september 2012 13:35 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Associaal in Amsterdam zijn ze. En dan klagen ze dat hun reputatie kapot gaat omdat de media daar over rept. Als vrouw voel ik me daar dan echt niet veilig.
Het was hier in Enschede. Ik heb de beste man die voorop stond gezegd dat zijn auto me niet beviel. Als ik een taxi neem, dan wil ik een luxe Mercedes, geen afgetrapte VW.quote:Op maandag 17 september 2012 13:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat mag jij volgens de letter van de wet ook.
Alleen de wet is een apart iets waar Amsterdamse taxichauffeurs niet echt acht op geven.
Ik ga het meenemen bij de boodschappen. En dan kip bakken, en patat.quote:Op maandag 17 september 2012 13:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is goed voor je. Ok nou lijk ik echt een gezondheidsfreak, maar dat ben ik dus niet want ik rook, ik drink, blablabla.
jij ook al?quote:
Dat laatste dus, service gericht zijn, en dan krijgen ze van mij ook nog een goede fooi, (geen "laat die 10 cent maar zitten).quote:Op maandag 17 september 2012 13:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet, wij rijden in principe alles, Zelfs al is het maar 800m (Oké, de hotels letterlijk om de hoek stellen we wel voor dat de klant wel kan lopen, en meestal zijn ze het daar ook wel mee eens.)
Maar denk eens zo. Als je ze netjes dat korte ritje van het NS naar huis brengt, even helpt met de koffer enzo. Dan bellen ze jou misschien ook wel als de ze de stad in gaan, of naar Schiphol bij wijze van. Dan verdient dat zichzelf ook wel weer terug.
Nou, klaar dan toch? Hier in Zwolle wel.quote:Op maandag 17 september 2012 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was hier in Enschede. Ik heb de beste man die voorop stond gezegd dat zijn auto me niet beviel. Als ik een taxi neem, dan wil ik een luxe Mercedes, geen afgetrapte VW.
Ik ga nergens heenquote:Op maandag 17 september 2012 13:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
jij ook al?
Eind oktober heb ik een week vakantie, dan ga ik gesprekje aan met financieel adviseur en alles om te kijken wat mogelijk is enzo
Zelf makenquote:Op maandag 17 september 2012 13:38 schreef MeneerLogica het volgende:
Zo gezond is appelmoes niet, zit vol met suikers.
Wel natuurlijke suikersquote:Op maandag 17 september 2012 13:38 schreef MeneerLogica het volgende:
Zo gezond is appelmoes niet, zit vol met suikers.
Jij rijdt een afgetrapte VW?quote:Op maandag 17 september 2012 13:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, klaar dan toch? Hier in Zwolle wel.
Dan stap jij ook niet bij mij in.
Die keuze moet je als klant inderdaad gewoon hebben, niet die ene auto die voor op staat.quote:Op maandag 17 september 2012 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was hier in Enschede. Ik heb de beste man die voorop stond gezegd dat zijn auto me niet beviel. Als ik een taxi neem, dan wil ik een luxe Mercedes, geen afgetrapte VW.
Iewl! Patat.quote:Op maandag 17 september 2012 13:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga het meenemen bij de boodschappen. En dan kip bakken, en patat.
Damn. Daar heb ik zin in.
Dan ben je alleen maar met de omzet van die dag bezig. Als je een beetje opbouwt heb je daar veel langer plezier van, en je zegt het zelf al. Fooien zijn dan ook beter.quote:Op maandag 17 september 2012 13:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat laatste dus, service gericht zijn, en dan krijgen ze van mij ook nog een goede fooi, (geen "laat die 10 cent maar zitten).
Goede service in de grote steden onder taxi chauffeurs is ver te zoeken. Goed, de goeden daarnaast dan.
Maar zoals ze in Amsterdam omgaan met klanten is echt een farce.Ze zijn brutaal, bijna drammerig, en ze schelden je uit als je ze geen fooi geeft. Dan heb ik echt zoiets van "zak ik de stront zak hooi".
Nee, ze koken de appel waardoor die suikers er al uitgaan. Daarna voegen ze zelf suiker toe. Zit gewoon geen voedingswaarde aan, niet veel in ieder geval.quote:
Kip en friet, je hebt me op een idee gebracht voor vanavondquote:Op maandag 17 september 2012 13:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga het meenemen bij de boodschappen. En dan kip bakken, en patat.
Damn. Daar heb ik zin in.
Ik wilde in arnhem een keertje met de taxi... stonden er twee... een Chrysler 300Cquote:Op maandag 17 september 2012 13:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, klaar dan toch? Hier in Zwolle wel.
Dan stap jij ook niet bij mij in.
Ja dan heb je zelf in de hand hoeveel suiker je er doorheen gooi. Alsnog gaan er veel vitamine verloren en kan je hem beter eten de appel.quote:
Ben ik het mee eens, maar ik geloof wel dat JJG een goede en nette chauffeur is.quote:Op maandag 17 september 2012 13:39 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Die keuze moet je als klant inderdaad gewoon hebben, niet die ene auto die voor op staat.
Luister, ik wil het werk van JJH niet afraken, maar er zit gewoon té veel tuig achter het stuur van een taxi die totaal niet klantgericht zijn. dat doet afbreuk aan de wel goede taxi chauffeurs.
Boeie tis lekkerquote:Op maandag 17 september 2012 13:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee, ze koken de appel waardoor die suikers er al uitgaan. Daarna voegen ze zelf suiker toe. Zit gewoon geen voedingswaarde aan, niet veel in ieder geval.
Nee, een opel met ruim 3,5ton op de klok, maar wel altijd schoon en netjes.quote:Op maandag 17 september 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij rijdt een afgetrapte VW?
Nee, serieus. Als je ziet wat je betaalt voor een ritje dan verwacht ik ook luxe en een nette chauffeur.
Klopt. Maar het is wel de reden, en de achterlijke prijzen, dat ik geen taxi meer neemquote:Op maandag 17 september 2012 13:39 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Die keuze moet je als klant inderdaad gewoon hebben, niet die ene auto die voor op staat.
Luister, ik wil het werk van JJH niet afraken, maar er zit gewoon té veel tuig achter het stuur van een taxi die totaal niet klantgericht zijn. dat doet afbreuk aan de wel goede taxi chauffeurs.
Ik heb in Arnhem ook een keer in een 300c gezeten.quote:Op maandag 17 september 2012 13:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik wilde in arnhem een keertje met de taxi... stonden er twee... een Chrysler 300Cen een Opel Vectra uit +/- 1990.
Dus ik liep al vrolijk naar die chrysler toe, maar m'n collega trok me toen mee naar die Opel.
Niks tegen Opel zoals je weet... maar met die keus...
Zeker net toen wij wegreden met die Vectraquote:Op maandag 17 september 2012 13:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb in Arnhem ook een keer in een 300c gezeten.
Kennis van me heeft de 300c cabrio.quote:Op maandag 17 september 2012 13:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb in Arnhem ook een keer in een 300c gezeten.
Ik gooi er liever geen suiker doorheen danquote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja dan heb je zelf in de hand hoeveel suiker je er doorheen gooi. Alsnog gaan er veel vitamine verloren en kan je hem beter eten de appel.
Vergeet niet dat wij die prijzen niet zelf verzinnen, maar dat er minimum en maximumtarieven door de overheid worden aangegeven.quote:Op maandag 17 september 2012 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is wel de reden, en de achterlijke prijzen, dat ik geen taxi meer neem.
Vijf jaar terug ben ik echt keurig behandeld door een chauffeur in Eindhoven. Ik was samen met vriendinnen op stap en we misten de laatste trein, toen bood hij ons aan ons naar Weert te brengen waar de moeder van m'n vriendin ons op zou halen, voor de helft van het geld.
Dat was de enige keer in m'n leven dat ik een fooi heb gegeven.
Ik heb nooit gezegd dat het niet lekker was haha. Is alleen niet gezondquote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boeie tis lekkerDaar gaat het de meeste mensen om
En als je aan het bulken bent maakt t ook weinig uit.
O, dat weet ik niet.quote:Op maandag 17 september 2012 13:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeker net toen wij wegreden met die Vectra
owquote:Op maandag 17 september 2012 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga nergens heenligt niet in de planning
Als ik kan kiezen tussen de Opel en een Mercedes, dan is de keuze niet moeilijk, sorryquote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, een opel met ruim 3,5ton op de klok, maar wel altijd schoon en netjes.En dat ben ik ook.
Tenzij de klant het te bont maakt, maar daar ga ik bij jou niet van uit.
En sorry dat ik het zeg, het is vaak een bepaalde bevolkingsgroep die dat slechte gedrag hebben.quote:Op maandag 17 september 2012 13:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ben je alleen maar met de omzet van die dag bezig. Als je een beetje opbouwt heb je daar veel langer plezier van, en je zegt het zelf al. Fooien zijn dan ook beter.
Mijn baas is nu drie jaar voor zichzelf bezig, en we hebben het vrijdag en zaterdag gewoon druk met belwerk. En dat komt in ieder geval niet door kortaf en asociaal te zijn.
Dat lijkt me heel knap.quote:Op maandag 17 september 2012 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kennis van me heeft de 300c cabrio.
Echt een ontzettende dikke bak.
Dat maakt een taxi niet goedkoper. Ik vind het te duur. Hetzelfde ritje met de bus kost me 2,20, terwijl ik er met een taxi bijna 30 euro voor kwijt benquote:Op maandag 17 september 2012 13:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Vergeet niet dat wij die prijzen niet zelf verzinnen, maar dat er minimum en maximumtarieven door de overheid worden aangegeven.
Google maar.quote:Op maandag 17 september 2012 13:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel knap.
Voor zover ik weet is er namelijk al maar een sedan en een station op de markt.
Dat mag.quote:Op maandag 17 september 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik kan kiezen tussen de Opel en een Mercedes, dan is de keuze niet moeilijk, sorry.
Maar het ligt ook aan de chauffeur, hoor. Als de chauffeur van de Mercedes een hufter is en die van de Opel een schatje, dan is de keuze zo gemaakt.
Maar niet dat je denkt dat het alleen maar de taxichauffeurs zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat maakt een taxi niet goedkoper. Ik vind het te duur. Hetzelfde ritje met de bus kost me 2,20, terwijl ik er met een taxi bijna 30 euro voor kwijt ben.
quote:Op maandag 17 september 2012 13:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel knap.
Voor zover ik weet is er namelijk al maar een sedan en een station op de markt.
Hier in Boven-leeuwen dus.quote:Op maandag 17 september 2012 13:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is er wel... ergens
Ik hoor dat ook wel eens in de auto inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2012 13:43 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
En sorry dat ik het zeg, het is vaak een bepaalde bevolkingsgroep die dat slechte gedrag hebben.
Ik zie nog maar weinig echte nederlandse taxi-chauffeurs.
Blij dat jij wel service gericht denkt, en ook aan de reputatie denkt![]()
Zouden anderen een voorbeeld aan moeten nemen.
daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op maandag 17 september 2012 13:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Vergeet niet dat wij die prijzen niet zelf verzinnen, maar dat er minimum en maximumtarieven door de overheid worden aangegeven.
Nog nóóit gezien.quote:Op maandag 17 september 2012 13:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is er wel... ergens
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 17 september 2012 13:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar niet dat je denkt dat het alleen maar de taxichauffeurs zijn.
Als je eens in Zwolle bent weet je wie je moet bellen.quote:Op maandag 17 september 2012 13:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in ja.
Maar ik betaal liever meer voor goede service dan minder voor slechte service. net zoals een hotel dus.
Als de chauffeur ook nog eens Nederlands spreekt ipv met zijn mobieltje tijdens het rijden in een raar taaltje zit te brabbelen dan weet ik al genoeg, en krjgt hij geen fooi.
De goede chauffeur, dus die het portier voor je open doet, mijn koffer in de achterbak doet, netjes gekleed is, en gewoon sociaal is kan van mij altijd rekenen op minstens ¤3 fooi, afhankelijk van de rit dan.
Waren er maar meer zoals jij
Je wordt sowieso van het verbruik niet lastig, en niet van de prijzen als je er iets aan hebtquote:Op maandag 17 september 2012 13:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog nóóit gezien.
Geil.![]()
TRouwens, in Meppel rijd ook zo'n ding rond, maar bijna alle chauffeurs die ik er over gehoord heb rijden liever een E-klasse. Gewoon een beter auto.
Sporten is goed voor je.quote:Op maandag 17 september 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga even wat minder lullen. Even sporten
Krachttrainingquote:Op maandag 17 september 2012 13:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Sporten is goed voor je.Wat ga je doen?
Verbruik is bij een vijf danwel zescilinder mercedes ook hoog.quote:Op maandag 17 september 2012 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wordt sowieso van het verbruik niet lastig, en niet van de prijzen als je er iets aan hebt
Naast die ene keer ik ook niet. En ik had er niet om gevraagdquote:Op maandag 17 september 2012 13:49 schreef Tamashii het volgende:
Pfoee, ik heb nog nooit in een taxi gezeten.
Daarom ga ik altijd om 9 uur savondsquote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
KrachttrainingNu is het tenminste rustig
Tof, doe/deed ik ook altijd. Heerlijk als je alle gewichten een beetje voor jezelf hebt.quote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
KrachttrainingNu is het tenminste rustig
Dacht ik al.quote:De eerste generatie is talloze keren tot cabrio omgetoverd door hobbyisten, want Chrysler is er zelf nooit aan begonnen.
Ik kom daar wel eens met mijn vriend omdat we daar dan altijd slapen in een hotel en voorafgaande een reunie hebbenquote:Op maandag 17 september 2012 13:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je eens in Zwolle bent weet je wie je moet bellen.
Ik moet het wel een keer meemaken.quote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naast die ene keer ik ook niet. En ik had er niet om gevraagd
Ik heb liever de avond nog zo vrij mogelijk. En om 9 uur is het bij ons nog steeds druk.quote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Daarom ga ik altijd om 9 uur savondslekker 5 keer per week knallen
Uhu. En bij ons is het niet zo groot dus dan zit t al vrij snel vol.quote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Tof, doe/deed ik ook altijd. Heerlijk als je alle gewichten een beetje voor jezelf hebt.
Samen?quote:Op maandag 17 september 2012 13:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet het wel een keer meemaken.
Ja maar ik heb niet zoveel tijd, en 9 uur komt mooi uit. De krachtafdeling is best groot en er zijn dan 1-2 mensen en geen polen. Heerlijk 2 oortjes in, shake begint te werken en knallenquote:Op maandag 17 september 2012 13:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb liever de avond nog zo vrij mogelijk. En om 9 uur is het bij ons nog steeds druk.
[..]
Uhu. En bij ons is het niet zo groot dus dan zit t al vrij snel vol.
Apart, volgens mij is het toch echt een 300c die hij heeft. Zal het eens navragen vanavond.quote:Op maandag 17 september 2012 13:51 schreef JJH het volgende:
Royco...
http://www.autoblog.nl/chrysler-300-nu-ook-als-cabrio
[..]
Dacht ik al.
Miscchien is het wel een eigenbouwprojectje.quote:Op maandag 17 september 2012 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Apart, volgens mij is het toch echt een 300c die hij heeft. Zal het eens navragen vanavond.
Hoop ik toch niet voor hem, hij heeft hem voor aardig veel geld gekocht.quote:Op maandag 17 september 2012 13:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Miscchien is het wel een eigenbouwprojectje.
Het is toevallig dat ik vrij ben en nu ga. Anders ga ik rond een uur of 7.quote:Op maandag 17 september 2012 13:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niet zoveel tijd, en 9 uur komt mooi uit. De krachtafdeling is best groot en er zijn dan 1-2 mensen en geen polen. Heerlijk 2 oortjes in, shake begint te werken en knallennu alweer zin in.
Ik houd gewoon mijn kleren aan hoorquote:
Tot latersquote:Op maandag 17 september 2012 13:58 schreef Fera het volgende:
Ik ga er weer vandoor, naar school toe. Ben pas om 7 uur vanavond weer terug.
quote:Op maandag 17 september 2012 13:58 schreef Fera het volgende:
Succesquote:Op maandag 17 september 2012 13:58 schreef Fera het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2012 13:58 schreef Fera het volgende:
Succesquote:Op maandag 17 september 2012 13:58 schreef Fera het volgende:
Dat was bij ons nooit zo'n probleem.quote:Op maandag 17 september 2012 14:05 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik moet tot vrijdag wachtentime of the month.
Klopt.quote:Op maandag 17 september 2012 14:04 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jij hebt toch een vriendje? of zit ik verkeerd?
Jij bent een "swinger" ?quote:Op maandag 17 september 2012 14:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was bij ons nooit zo'n probleem.
Maar dat verschilt ook weer van vrouw tot vrouw natuurlijk.
Gadverdammequote:Op maandag 17 september 2012 14:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was bij ons nooit zo'n probleem.
Maar dat verschilt ook weer van vrouw tot vrouw natuurlijk.
Hij werkt nu.quote:Op maandag 17 september 2012 14:08 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Geef hem een order dat hij jouw aan jouw lusten laat voldoen
quote:Op maandag 17 september 2012 14:08 schreef JJH het volgende:
[..]
In dit geval dat het gewoon mocht, tijdens de menstruatie.
Vind het niet zo nodig, me vriendin heeft soms last van kramp en ik vind het wachten juist wel wat hebben. De keer erna vreet je elkaar bijna op van de lustquote:
Kan je een hoop miniknettertjes/JJ'tjes in kwijtquote:Op maandag 17 september 2012 14:08 schreef JJH het volgende:
http://suchen.mobile.de/a(...)numSeats=MORE_THAN_6
Dees wil ik.
Mooie kleur.
Ach, als jullie het beiden prima vinden, geen puntquote:Op maandag 17 september 2012 14:09 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat andere ontken ik niet, maar dat is een ander verhaal.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 17 september 2012 14:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Vind het niet zo nodig, me vriendin heeft soms last van kramp en ik vind het wachten juist wel wat hebben. De keer erna vreet je elkaar bijna op van de lust
Dat ook, maar meer voor mijn werk.quote:Op maandag 17 september 2012 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je een hoop miniknettertjes/JJ'tjes in kwijt
Daarom.quote:Op maandag 17 september 2012 14:10 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ach, als jullie het beiden prima vinden, geen punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |