Ik geef die avond mijn verjaardagsfeest, dus ik moet wel van alles voorbereiden enz ...quote:
Gefeliciteerd alvastquote:Op maandag 17 september 2012 12:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geef die avond mijn verjaardagsfeest, dus ik moet wel van alles voorbereiden enz ...
Wie gaan er tot nu toe wel?quote:Op maandag 17 september 2012 12:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze heeft het op een dag gedaan dat ik vrij ben.
Ja, ik ook. Ik had me er best wel erg op verheugd. Ik kan ook wel iets leuks gebruiken, zeg maar ...quote:Op maandag 17 september 2012 12:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wilde jullie wel eens ontmoeten
's avonds bij jou meefeesten dusquote:Op maandag 17 september 2012 12:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geef die avond mijn verjaardagsfeest, dus ik moet wel van alles voorbereiden enz ...
Dan komen we wel door naar jouw verjaardag.quote:Op maandag 17 september 2012 12:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook géén idee.quote:Op maandag 17 september 2012 12:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wie gaan er tot nu toe wel?
Ik weet t nog niet zeker.
Dat is pas 26 oktober, dat duurt nog zeker een maand.quote:Op maandag 17 september 2012 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvastJammer dat je niet kan komen
Maakt heul niet uitquote:Op maandag 17 september 2012 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is pas 26 oktober, dat duurt nog zeker een maand.
Ach, er komt vast eens een andere keer, hoop ikquote:Op maandag 17 september 2012 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik had me er best wel erg op verheugd. Ik kan ook wel iets leuks gebruiken, zeg maar ...
quote:Op maandag 17 september 2012 12:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
's avonds bij jou meefeesten dus
Ik zou het graag willen, maar dat gaat toch niet passen in het huis, denk ik. Er komen al veel vrienden en familie (feestje van mij en ex samen). Anders waren jullie hartstikke welkom geweest hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 12:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan komen we wel door naar jouw verjaardag.
quote:Op maandag 17 september 2012 12:31 schreef Fera het volgende:
Misschien als de tijd verzet wordt, kan ik er wel even bij zijn ... Moet ik vroeg naar huis, maar dan heb ik jullie toch even gezien.
Ik ga stofzuigenquote:Op maandag 17 september 2012 12:32 schreef Mistress_X het volgende:
dadelijk maar een tosti met kaas en Ardenner ham maken
Dat stond al in de planning. En het is ook mijn huis hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Al snap ik niet waarom je een verjaardagsfeestje gaat geven bij je ex thuis
zo gaan die dingen nou eenmaal, dat heeft tijd nodig je moet toch dingen regelen en als je gewoon als vrienden uit elkaar kan gaan waarom niet?quote:Op maandag 17 september 2012 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Al snap ik niet waarom je een verjaardagsfeestje gaat geven bij je ex thuis
Ja dat snap ik, maar ik vind het toch wel een beetje apartquote:Op maandag 17 september 2012 12:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat stond al in de planning. En het is ook mijn huis hoor.
Ja oke daar heb je gelijk inquote:Op maandag 17 september 2012 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo gaan die dingen nou eenmaal, dat heeft tijd nodig je moet toch dingen regelen en als je gewoon als vrienden uit elkaar kan gaan waarom niet?
* gewoonmezelf87 schuift bordje bijquote:Op maandag 17 september 2012 12:32 schreef Mistress_X het volgende:
dadelijk maar een tosti met kaas en Ardenner ham maken
Nee joh, maakt niet uit. Ik ben niet boos of zo.quote:Op maandag 17 september 2012 12:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke daar heb je gelijk inZe zijn wel als vrienden uit elkaar gegaan
Ikke niet, dus kon het me niet voorstellen
Sorry Fera
Gelukkigquote:Op maandag 17 september 2012 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee joh, maakt niet uit. Ik ben niet boos of zo.
Dit is ook de eerste keer dat ik zo goed met een ex overweg kan. Maar je hebt toch verantwoordelijkheden samen, daar wil ik ook niet van weg lopen.
quote:Op maandag 17 september 2012 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo gaan die dingen nou eenmaal, dat heeft tijd nodig je moet toch dingen regelen en als je gewoon als vrienden uit elkaar kan gaan waarom niet?
Ja, zo stellen wij ons de toekomst ook een beetje voor. We zijn altijd al beste vrienden geweest, ook voordat we een relatie (twee eigenlijk) kregen. Ik zou het zonde vinden hem nooit meer te zien, vooral als er geen haat en nijd is.quote:Op maandag 17 september 2012 12:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Mijn ex en ik hebben ook nog een redelijke tijd samen in 1 huis geleefd. We waren als goede vrienden uit elkaar gegaan, en ik ontmoet hem ook nog steeds en drinken en lachen om onze vergane relatie.
Mijn vriend denkt er wel het zijne van, maar hij weet dat ik niet vreemd ga met hem
quote:Op maandag 17 september 2012 12:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
* gewoonmezelf87 schuift bordje bij
* Fera koopt tosti-ijzerquote:
Er is niks beter dan als vrienden uit elkaar te gaan, en elkaar zo nu en dan nog te zien, en gezellig bijkletsen. Zo ervaar ik dat hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 12:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zo stellen wij ons de toekomst ook een beetje voor. We zijn altijd al beste vrienden geweest, ook voordat we een relatie (twee eigenlijk) kregen. Ik zou het zonde vinden hem nooit meer te zien, vooral als er geen haat en nijd is.
Ik zou je vriendje een schop geven. Of is die al aan het werk?quote:Op maandag 17 september 2012 12:41 schreef Tamashii het volgende:
Neee.. lig nog in bed.wakker worden..flauw dat ik geen ontbijt hier krijg.
Alstublieftquote:Op maandag 17 september 2012 12:41 schreef Tamashii het volgende:
Neee.. lig nog in bed.wakker worden..flauw dat ik geen ontbijt hier krijg.
Hhahaha neeee. DIe douched.quote:Op maandag 17 september 2012 12:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou je vriendje een schop geven. Of is die al aan het werk?
Whaaaah dacht dat er slakken op dat bord lagen.quote:
Ja, inderdaad. Met een ex lukte het alleen niet als vrienden verder te gaan, hij vertoonde op een gegeven moment stalker gedrag, met honderden smsjes, maitjes en veelvuldig bellen ... Was ook nog eens vaak kwaad en erg jaloers, alsof ik nog steeds zijn bezit was. Dat heb ik toen afgekapt, want daar werd ik niet gelukkig van ...quote:Op maandag 17 september 2012 12:41 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Er is niks beter dan als vrienden uit elkaar te gaan, en elkaar zo nu en dan nog te zien, en gezellig bijkletsen. Zo ervaar ik dat hoor.
En dan met een lach en een traan aan die "oude tijd" te denken.
Niks lijkt mij pijnlijker dan uit elkaar te gaan waarbij we elkaar zouden haten.
Je bent niet de enigequote:Op maandag 17 september 2012 12:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Whaaaah dacht dat er slakken op dat bord lagen.
I can't. Ik neem/krijg zo pap met fruithagel.quote:Op maandag 17 september 2012 12:44 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Trap hem dan tussen zijn ballen en zeg dat hij onmiddelijk ontbijt voor je gaat klaarmaken
Lekkere Engelse hap.quote:
Oooooooh nomnomnomquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 12:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooooooh nomnomnom
Ik durf de huiskamer niet in want daar is het zoo licht.
Gotta love weekend.quote:Op maandag 17 september 2012 12:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zoooo, eerste maandag van de week weer bijna voorbij
quote:Op maandag 17 september 2012 12:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bijna? Nog 1 uur minder dan de helft van de dag. Dusseh. Dat is nog heel even.quote:Op maandag 17 september 2012 12:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat eerste inderdaad gelijk afkappen.quote:Op maandag 17 september 2012 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Met een ex lukte het alleen niet als vrienden verder te gaan, hij vertoonde op een gegeven moment stalker gedrag, met honderden smsjes, maitjes en veelvuldig bellen ... Was ook nog eens vaak kwaad en erg jaloers, alsof ik nog steeds zijn bezit was. Dat heb ik toen afgekapt, want daar werd ik niet gelukkig van ...![]()
Verder vind ik het fijn om een vriendschappelijke band te blijven houden, zo iemand betekent toch heel erg veel voor je. Ik zal nooit niet om hem kunnen geven, zo diep zit het al.
Brintaquote:Op maandag 17 september 2012 12:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I can't. Ik neem/krijg zo pap met fruithagel.
Vandaag nog, dan vier daagjes werken en dan inderdaad weer weekend.quote:Op maandag 17 september 2012 12:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Na vandaag nog maar vier dagen!
Nog anderhalf uurquote:Op maandag 17 september 2012 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bijna? Nog 1 uur minder dan de helft van de dag. Dusseh. Dat is nog heel even.
Het hoeft niet perse lichamelijk te zijn, geestelijk kun je ook behoorlijk toegetakeld worden.quote:Op maandag 17 september 2012 12:48 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat eerste inderdaad gelijk afkappen.
Gelukkig is mij dat nooit overkomen, dat stalken dan.
Maar ik sta mijn mannetje hoor
Mijn vriend en ik zitten samen op kick-boxen, knappe vent die mij wat aan gaat doen mocht het uit de hand lopen
+1quote:Op maandag 17 september 2012 12:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Vandaag nog, dan vier daagjes werken en dan inderdaad weer weekend.
Ja ik hou ook van beginnen om half 7. Gaat super snel.quote:Op maandag 17 september 2012 12:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog anderhalf uurbeginnen om 6 uur
Behalve dan dat ik onnatuurlijk vroeg het bed uit moet.quote:Op maandag 17 september 2012 12:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik hou ook van beginnen om half 7. Gaat super snel.
Ik had die van mij ook wel aangekund ... Klein mannetje was het, maar met een grote bek ... Hij ging in een ruzie vaak neus aan neus staan, zodat ik dat zogenaamd bedreigend vond. Ik was nooit echt onder de indruk, daar werd hij altijd pissig van. Volgens mij zou het niet eens durven om mij een klap te geven.quote:Op maandag 17 september 2012 12:48 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat eerste inderdaad gelijk afkappen.
Gelukkig is mij dat nooit overkomen, dat stalken dan.
Maar ik sta mijn mannetje hoor
Mijn vriend en ik zitten samen op kick-boxen, knappe vent die mij wat aan gaat doen mocht het uit de hand lopen
Nee hihi, ik wil met jou trouwen, namelijk in Vera Wang en op Louboutins. Wat een geweldige smaak.quote:
Dat zijn toch vechttechnieken van de mossad?quote:Op maandag 17 september 2012 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had die van mij ook wel aangekund ... Klein mannetje was het, maar met een grote bek ... Hij ging in een ruzie vaak neus aan neus staan, zodat ik dat zogenaamd bedreigend vond. Ik was nooit echt onder de indruk, daar werd hij altijd pissig van. Volgens mij zou het niet eens durven om mij een klap te geven.
Kickboksen is wel cool. Mijn vriend heeft zelf een tijdlang Krav Maga gedaan, dat wil ik misschien ook nog eens doen.
Krav Magaquote:Op maandag 17 september 2012 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had die van mij ook wel aangekund ... Klein mannetje was het, maar met een grote bek ... Hij ging in een ruzie vaak neus aan neus staan, zodat ik dat zogenaamd bedreigend vond. Ik was nooit echt onder de indruk, daar werd hij altijd pissig van. Volgens mij zou het niet eens durven om mij een klap te geven.
Kickboksen is wel cool. Mijn vriend heeft zelf een tijdlang Krav Maga gedaan, dat wil ik misschien ook nog eens doen.
Onder andere ja. Is van oorsprong bedoeld om iemand te ontwapenen zonder dat je zelf een wapen op zak hebt.quote:Op maandag 17 september 2012 12:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zijn toch vechttechnieken van de mossad?
Als jij betaalt, primaquote:Op maandag 17 september 2012 12:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hihi, ik wil met jou trouwen, namelijk in Vera Wang en op Louboutins. Wat een geweldige smaak.Ellie Saab mag ook van mij.
Ik heb nog een humonguos afwas staan, beetje was en ff op de zaak langs.quote:Op maandag 17 september 2012 12:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Halfuurtje pauze en dan laatste taak doen
Van het Israëlische leger, ja. Geen idee of het ook per se van de Mossad is.quote:Op maandag 17 september 2012 12:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zijn toch vechttechnieken van de mossad?
terug blaffenquote:Op maandag 17 september 2012 12:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ooh man, er zit een hond in t gebouw die blaft al ruim n half uur!!
Ik had dat zo ergens een keer opgevangen.quote:Op maandag 17 september 2012 12:52 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Onder andere ja. Is van oorsprong bedoeld om iemand te ontwapenen zonder dat je zelf een wapen op zak hebt.
irritant ja, blaffende hondenquote:Op maandag 17 september 2012 12:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2012 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik had me er best wel erg op verheugd. Ik kan ook wel iets leuks gebruiken, zeg maar ...
Arm beestje ...quote:Op maandag 17 september 2012 12:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Is dat een soort hosselpoging?quote:
Goed gedacht dusquote:Op maandag 17 september 2012 12:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had dat zo ergens een keer opgevangen.
Ik heb twee katten, maar dat is eigenlijk meer omdat mijn leven niet regelmatig genoeg is voor een hond.quote:Op maandag 17 september 2012 12:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
irritant ja, blaffende honden![]()
Ik heb sowieso niks met honden, geen mij ons katertje maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |