Zeg zeikerd, dan doe je maar 3 minuten je vingers in je oren (of een banaan) en zing heel hard "lalalalalalala"quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 12:20 schreef wolfrolf het volgende:
Lunchbox 3, want broodje bal met mosterd
Radio Veronica staat hier op, dus ik steek m'n vingers wel in jouw hol!quote:Op maandag 17 september 2012 12:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg zeikerd, dan doe je maar 3 minuten je vingers in je oren (of een banaan) en zing heel hard "lalalalalalala"
quote:Op maandag 17 september 2012 12:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg zeikerd, dan doe je maar 3 minuten je vingers in je oren (of een banaan) en zing heel hard "lalalalalalala"
FYI, een oor is en ander hol hequote:
Er zit een knop op je radioquote:Op maandag 17 september 2012 12:42 schreef CindieY het volgende:
Krijgen we nu al zoveel 90's te verwerken? Ik snap dat ze wat reclame willen maken voor hun 90's week, maar om nu al zoveel 90's te draaien...
Ik sla over, dank voor je aanbod!quote:Op maandag 17 september 2012 12:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Radio Veronica staat hier op, dus ik steek m'n vingers wel in jouw hol!
Het is maar een pop, he?quote:Op maandag 17 september 2012 12:39 schreef Sersjee het volgende:
Bedenk me nu pas dat Ernie blijkbaar hardhorend (zo niet doof) is in z'n rechteroor, want anders had ie Bert wel verstaan. Da's best zielig voor Ernie.
Da's een vuige insinuatie jouwerzijds.quote:
Ey lul, doe normaal man!quote:Op maandag 17 september 2012 13:13 schreef wolfrolf het volgende:
Deze Turkse film moet ik zien
[ afbeelding ]
Ik kan em nu wel weer hebben trouwensquote:Op maandag 17 september 2012 13:26 schreef minthy het volgende:
Leuk deuntje dit, kon nog wel eens groot worden!
Ja, al zou ik het wel tof vinden als een aantal mensen op gitaar het zouden coverenquote:Op maandag 17 september 2012 13:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan em nu wel weer hebben trouwens
Gotye? Die heb ik altijd wel kunnen hebben. Blijft een topplaat.quote:Op maandag 17 september 2012 13:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan em nu wel weer hebben trouwens
Ja is het ook, maar op een gegeven moment werd ie echt zo verschrikkelijk vaak gedraaid en dat echt maandenlang, dan haalt vrijwel iedere plaat mijn irritatiegrens.quote:Op maandag 17 september 2012 13:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gotye? Die heb ik altijd wel kunnen hebben. Blijft een topplaat.
Dat zat ik me net af te vragen. Komen ze niet online ofzo?quote:Op maandag 17 september 2012 13:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Deze vraag bij Dokter Pop is al eens geweest.
Ik ben nog niet eens begonnen en ik voel me al gaar. Mondayblues!quote:Op maandag 17 september 2012 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een gare dag op werk vandaag zeg
Jep, typisch maandagquote:Op maandag 17 september 2012 14:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens begonnen en ik voel me al gaar. Mondayblues!
FFFUUU soldeerbout op m'n hand laten vallen. Kutmaandagquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 14:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
FFFUUU soldeerbout op m'n hand laten vallen. Kutmaandag
twitter:coen3fm twitterde op maandag 17-09-2012 om 15:13:15Skyradio RT @irisbilly: @coenensander wat is de zender van #CSSHOW? reageer retweet
twitter:coen3fm twitterde op maandag 17-09-2012 om 15:15:12Graag gedaan. Leuk dat je luistert! RT @irisbilly: @coen3fm @coenensander thanks!! reageer retweet
Shiny is helemaal niet goed, dan is het net alsof je weer 15 bentquote:Op maandag 17 september 2012 15:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij wordt er niet shiny en happy van?
Jaren gedacht dat ze Chinese happy people zongenquote:
Moet er niet aan denken!quote:Op maandag 17 september 2012 15:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Shiny is helemaal niet goed, dan is het net alsof je weer 15 bent
Ik had dat eind vorig jaar, veel stress en dergelijke. Ik had dan altijd 'shiny happy people' in m'n hoofdquote:
quote:Op maandag 17 september 2012 15:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jaren gedacht dat ze Chinese happy people zongen
Ik las hier dat ie ziek/overspannen zou zijn. Geen idee waar dat op gebaseerd is, wellicht dat ze dat ook bespreken in het belletje.quote:Op maandag 17 september 2012 16:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar waarom is Sander er zolang niet?
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 17 september 2012 15:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had dat eind vorig jaar, veel stress en dergelijke. Ik had dan altijd 'shiny happy people' in m'n hoofdBlij dat ik van beiden af ben!
na de zomer voorbij is ie ziek geworden geloof ik. wat ie precies heeft weet ik niet, maar wellicht overwerkdheid? heeft ten slotte ook klusjesmannen gedaan en de hele dag met Ramon opgescheept zitten lijkt me uitermate vermoeiendquote:Op maandag 17 september 2012 16:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik las hier dat ie ziek/overspannen zou zijn. Geen idee waar dat op gebaseerd is, wellicht dat ze dat ook bespreken in het belletje.
Hmm. Zit nu in de bus naar huus dus bijna thuisquote:Op maandag 17 september 2012 16:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik las hier dat ie ziek/overspannen zou zijn. Geen idee waar dat op gebaseerd is, wellicht dat ze dat ook bespreken in het belletje.
Ik lees in m'n pauze wel even terug. Het is toch wat neergezet op een manier dat je wel nieuwsgierig moet worden. Althans, ik wel, ik ben altijd zo nieuwsgierig dat ik het liefst alles zou willen wetenquote:Op maandag 17 september 2012 16:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm. Zit nu in de bus naar huus dus bijna thuis
Hij deed idd ook nog Klusjesmannen, Zomer Voorbij en had lang aan een stuk zonder vakantie doorgewerkt, daarvoor nog het EK... zal gewoon wel even aan rust toe zijn geweest. Maar volgens mij is de boodschap straks wel positief.quote:Op maandag 17 september 2012 16:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
na de zomer voorbij is ie ziek geworden geloof ik. wat ie precies heeft weet ik niet, maar wellicht overwerkdheid? heeft ten slotte ook klusjesmannen gedaan en de hele dag met Ramon opgescheept zitten lijkt me uitermate vermoeiend
Ze gaan hem dus vanmiddag bellenquote:Op maandag 17 september 2012 16:14 schreef Marcoss het volgende:
Zou Sander ook te ziek zijn om een telefoontje te beantwoorden? Ze hebben hem al die tijd ook niet aan de telefoon gehad, volgens mij
ik hoef nooit een excuus te zoeken om binnen te zitten. als ik binnen wil zitten doe ik dat. ken mij het verrotte wat de rest daar van vindtquote:Op maandag 17 september 2012 16:14 schreef CindieY het volgende:
Genieten van slecht weer! Geen excuus meer hoeven verzinnen om binnen te zitten met films, series en boeken
Het zal mij ook worst wezen wat een ander ervan vindt, het gaat me er om wat ik er zelf van vindquote:Op maandag 17 september 2012 16:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoef nooit een excuus te zoeken om binnen te zitten. als ik binnen wil zitten doe ik dat. ken mij het verrotte wat de rest daar van vindt
haha, ik vind het prima als ik binnen zit met mooi weerquote:Op maandag 17 september 2012 16:17 schreef CindieY het volgende:
Jelmer als MC zou ik nog wel trekken, denk ikNormaal gesproken vind ik MC's bij plaatjesdraaiers/dj's verschrikkelijk irritant. Wordt er lekker gedraaid, heb je opeens zo'n klapjosti die voor de zoveelste keer die dag roept: "put your hands up in the air!" Dan liever: "Die klinkers moeten er uit!"
[..]
Het zal mij ook worst wezen wat een ander ervan vindt, het gaat me er om wat ik er zelf van vind
WAAR IS DAT FEESJE....HIER IS DA FEESJEquote:Op maandag 17 september 2012 16:17 schreef CindieY het volgende:
Jelmer als MC zou ik nog wel trekken, denk ikNormaal gesproken vind ik MC's bij plaatjesdraaiers/dj's verschrikkelijk irritant. Wordt er lekker gedraaid, heb je opeens zo'n klapjosti die voor de zoveelste keer die dag roept: "put your hands up in the air!" Dan liever: "Die klinkers moeten er uit!"
[..]
Het zal mij ook worst wezen wat een ander ervan vindt, het gaat me er om wat ik er zelf van vind
Over twee weken of iets later.quote:Op maandag 17 september 2012 16:32 schreef dezomervoorbij het volgende:
Wanneer is Sander Lantefantinga terug?
Als de zomer voorbij isquote:Op maandag 17 september 2012 16:32 schreef dezomervoorbij het volgende:
Wanneer is Sander Lantefantinga terug?
Ja dat vertelt ie net.quote:Op maandag 17 september 2012 16:33 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Hij heeft toch iets van een burnout ofzo?
Ik luister echt ALTIJD! Maar kan net vanmiddag niet luisteren.quote:
Gesprek zal nog wel online komen te staan, hij had in Frankrijk last van paniekaanvallen. Teveel gewerkt de afgelopen tijd.quote:Op maandag 17 september 2012 16:35 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ik luister echt ALTIJD! Maar kan net vanmiddag niet luisteren.
Paniekaanvallen? Dan moet je toch al huilen als de postbode een brief door je brievenbus gooit? Tenminste, zo iets las ik in het boek van Rene van der Gijp. Jammer, hoe kun je nu paniekaanvallen krijgen tijdens 'De Zomer Voorbij'.quote:Op maandag 17 september 2012 16:36 schreef alors het volgende:
[..]
Gesprek zal nog wel online komen te staan, hij had in Frankrijk last van paniekaanvallen. Teveel gewerkt de afgelopen tijd.
Kan dat wel begrijpenquote:Op maandag 17 september 2012 16:38 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Paniekaanvallen? Dan moet je toch al huilen als de postbode een brief door je brievenbus gooit? Tenminste, zo iets las ik in het boek van Rene van der Gijp. Jammer, hoe kun je nu paniekaanvallen krijgen tijdens 'De Zomer Voorbij'.
Bedankt voor je info!
door overwerktheid of andere omstandigheden kun je op allerlei manieren overspannen raken en blijkbaar uit zich dit bij Sander in paniekaanvallen. Zoals Gijpie het had hoeft Sander het natuurlijk niet te hebben. Kan zich bij iedereen anders uitenquote:Op maandag 17 september 2012 16:38 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Paniekaanvallen? Dan moet je toch al huilen als de postbode een brief door je brievenbus gooit? Tenminste, zo iets las ik in het boek van Rene van der Gijp. Jammer, hoe kun je nu paniekaanvallen krijgen tijdens 'De Zomer Voorbij'.
Bedankt voor je info!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! JAN SMIT! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:
Tante minthy, heb jij nog wijze raad? ik denk dat mijn vriend vreemdgaatquote:
Zoals je inmiddels vast wel weet, faal ik me de tering in relaties... Ik hou me maar inquote:Op maandag 17 september 2012 17:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tante minthy, heb jij nog wijze raad? ik denk dat mijn vriend vreemdgaat
quote:Op maandag 17 september 2012 17:52 schreef Pino112 het volgende:
Heeft weer ergens een meid vandaan getoverd
Lantinga is overwerkt. kreeg last van paniekaanvallen tijdens de zomer voorbij geloof ik.quote:Op maandag 17 september 2012 17:54 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Paniekaanvallen? wat is er aan de hand dan? ik heb het even gemist
ze zal wel lekker aan z'n toverstaf lebberenquote:Op maandag 17 september 2012 17:52 schreef Pino112 het volgende:
Heeft weer ergens een meid vandaan getoverd
Zolang hij maar geen witte konijnen uit haar jeweetwel trekt...quote:Op maandag 17 september 2012 17:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ze zal wel lekker aan z'n toverstaf lebberen
En bedankt voor de visual.quote:Op maandag 17 september 2012 17:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Zolang hij maar geen witte konijnen uit haar jeweetwel trekt...
roel is haar bodyguard....quote:Op maandag 17 september 2012 18:46 schreef borisz het volgende:
Roel je het Pech. Heidi neukt d'r bodyguard.
zal wel lekker stinken met die lijkluchtquote:Op maandag 17 september 2012 18:55 schreef minthy het volgende:
En nu zit Whitney Houston in m'n hoofd
twitter:ericdikeb twitterde op maandag 17-09-2012 om 19:02:16Welke zanger of zangeres heeft interesse in een "Django Wagner" achtig liedje inclusief videoclip nu maar EU1.450,-Eric Dikeb 06 51 271 231 reageer retweet
Ach... Al die coke die er nog in zit maakt een hoop goedquote:Op maandag 17 september 2012 18:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zal wel lekker stinken met die lijklucht![]()
Zou niet weten wat ik ermee zou moetenquote:Op maandag 17 september 2012 19:03 schreef 3rdRock het volgende:
iets voor jou Minthy?twitter:ericdikeb twitterde op maandag 17-09-2012 om 19:02:16Welke zanger of zangeres heeft interesse in een "Django Wagner" achtig liedje inclusief videoclip nu maar EU1.450,-Eric Dikeb 06 51 271 231 reageer retweet
+1 voor de nieuwe webcam stream trouwens Hij laad nu in een keer als ik naar 3fm.nl/live gaquote:Op maandag 17 september 2012 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Dus ik kom vanochtend aan op m'n werk, begint even later Michiel met z'n programma.
Kom ik net om 18u thuis, begint een uurtje later Michiel wéér met een programma.
Workaholic.
opnemen! jij als topzangeres....quote:Op maandag 17 september 2012 19:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik ermee zou moeten
Euh... Nee, niet echtquote:Op maandag 17 september 2012 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
opnemen! jij als topzangeres....
Ah, mooi zo!quote:Op maandag 17 september 2012 19:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
+1 voor de nieuwe webcam stream trouwens Hij laad nu in een keer als ik naar 3fm.nl/live ga
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuu!quote:Op maandag 17 september 2012 19:26 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)mit_overleden__.html
mijn jeugdsentiment![]()
Tjibsma zit samen met Domien op Ibiza.quote:Op maandag 17 september 2012 19:32 schreef Evertjan het volgende:
Wat heeft Tjibbe trouwens veel haar op de webcam!
Ah jammer Plage gemistquote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef minthy het volgende:
Ik danste de vloer kapot, Plage werd gedraaid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Lummelquote:Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah jammer Plage gemist
PS.Plage
Boeken en artikelen lezen over casemanagement in de hulpverlening ook nietquote:Op maandag 17 september 2012 21:48 schreef borisz het volgende:
Telstar - Emmen kijken doe je ook niet voor je plezier
Kun je beter Telstar - Emmen kijkenquote:Op maandag 17 september 2012 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeken en artikelen lezen over casemanagement in de hulpverlening ook niet
Nou, dat weet ik zo net nog niet...quote:Op maandag 17 september 2012 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kun je beter Telstar - Emmen kijken![]()
Daar heb ik morgen op school dan weer niet zoveel aanquote:Op maandag 17 september 2012 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niveau was werkelijk bedroevendquote:Op maandag 17 september 2012 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
quote:
Heren, vloekjes!!quote:Op maandag 17 september 2012 22:18 schreef themauster het volgende:
Godverdomme een kutpiraat drukt Radio1 weer weg
Zeg eh we zijn hier de SGP niet.quote:
Dus ik sta voor niets achter het aanrecht??quote:Op maandag 17 september 2012 22:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Zeg eh we zijn hier de SGP niet.
Nee, want da's een van de weinige dingen die ze wél goed begrepen hebben daar.quote:Op maandag 17 september 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus ik sta voor niets achter het aanrecht??
Jawel, je staat er omdat het je enige recht is, jij dommen vrouwquote:Op maandag 17 september 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus ik sta voor niets achter het aanrecht??
Nou begin danquote:Op maandag 17 september 2012 22:25 schreef henkde_j het volgende:
Gaan de vrouwtjes weer verontwaardigd doen
Oh nee hoor, ik daag graag uitquote:Op maandag 17 september 2012 22:25 schreef henkde_j het volgende:
Gaan de vrouwtjes weer verontwaardigd doen
Ik ook nietquote:
Hihiquote:
Je mag afentoe wel bij papa op schoot, hoor. Naakt.quote:Op maandag 17 september 2012 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook nietAlhoewel, als er een kerel is die mij graag achter het aanrecht ziet, me fatsoenlijk kan onderhouden én m'n studieschuld betaalt, wil ik best zien hoe lang ik het uithoud als huisvrouw. Dus kom maar op, wie biedt zich aan?
Ik voorspel een teringbende in mijn huis, want dat vertik ikquote:Op maandag 17 september 2012 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook nietAlhoewel, als er een kerel is die mij graag achter het aanrecht ziet, me fatsoenlijk kan onderhouden én m'n studieschuld betaalt, wil ik best zien hoe lang ik het uithoud als huisvrouw. Dus kom maar op, wie biedt zich aan?
Dat noem ik geen 'fatsoenlijk onderhoud'quote:Op maandag 17 september 2012 22:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je mag afentoe wel bij papa op schoot, hoor. Naakt.
Ik pas.quote:Op maandag 17 september 2012 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon allebei werken en een huishoudsterquote:Op maandag 17 september 2012 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Betalen voor iets wat ik zelf sneller en goedkoper en beter kan? Dacht het niet. En ik was ook helemaal niet van plan om huisvrouw te worden, heeft ook geen zin, want niemand gaat op m'n aanbod inquote:Op maandag 17 september 2012 22:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gewoon allebei werken en een huishoudster.
Wat is je tarief? Ik zoek nog een schoonmaaksterquote:Op maandag 17 september 2012 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Betalen voor iets wat ik zelf sneller en goedkoper en beter kan? Dacht het niet. En ik was ook helemaal niet van plan om huisvrouw te worden, heeft ook geen zin, want niemand gaat op m'n aanbod in
En er is niets zo romantisch als samen kibbelen over de afwas!quote:Op maandag 17 september 2012 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Betalen voor iets wat ik zelf sneller en goedkoper en beter kan? Dacht het niet. En ik was ook helemaal niet van plan om huisvrouw te worden, heeft ook geen zin, want niemand gaat op m'n aanbod in
Ik verdien niet genoeg om erop in te gaanquote:Op maandag 17 september 2012 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vaatwasmachine.quote:Op maandag 17 september 2012 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
En er is niets zo romantisch als samen kibbelen over de afwas!
Helemaal ergens in een uithoek in Grunn? 30 euro per uurquote:Op maandag 17 september 2012 22:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat is je tarief? Ik zoek nog een schoonmaakster
Ik ookquote:Op maandag 17 september 2012 22:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat is je tarief? Ik zoek nog een schoonmaakster
Zuid-West Groningen op momentquote:Op maandag 17 september 2012 22:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Helemaal ergens in een uithoek in Grunn? 30 euro per uurDa's inclusief reiskosten.
Hebikniequote:
Niks zo fijn als kibbelen over de afwas, om die uiteindelijk in harmonie samen te doen, ondertussen wat te spetteren met sop en een vriendelijk tikje uit te delen met de vaatdoek op de billen om vervolgens...quote:
Ga doorquote:Op maandag 17 september 2012 22:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niks zo fijn als kibbelen over de afwas, om die uiteindelijk in harmonie samen te doen, ondertussen wat te spetteren met sop en een vriendelijk tikje uit te delen met de vaatdoek om vervolgens...
Met je kont in de wasbak, jij begrijpt mequote:Op maandag 17 september 2012 22:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niks zo fijn als kibbelen over de afwas, om die uiteindelijk in harmonie samen te doen, ondertussen wat te spetteren met sop en een vriendelijk tikje uit te delen met de vaatdoek om vervolgens...
Is een warme douche niet veel fijner?quote:Op maandag 17 september 2012 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Met je kont in de wasbak, jij begrijpt me
Daarna wel jaquote:Op maandag 17 september 2012 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is een warme douche niet veel fijner?
Ja, natuurlijk! Maar daar gaat het afwassen niet zo gemakkelijkquote:Op maandag 17 september 2012 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is een warme douche niet veel fijner?
Loopt altijd uit de handquote:Op maandag 17 september 2012 22:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niks zo fijn als kibbelen over de afwas, om die uiteindelijk in harmonie samen te doen, ondertussen wat te spetteren met sop en een vriendelijk tikje uit te delen met de vaatdoek op de billen om vervolgens...
Mwoa, vriendin met striemen van de theedoekquote:
Ik zei een vriendelijk tikje, niet elkaar afranselenquote:Op maandag 17 september 2012 22:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa, vriendin met striemen van de theedoek
En dat in een topic over de radioquote:Op maandag 17 september 2012 22:34 schreef minthy het volgende:
Wel typisch... Gaat het weer eens over seks, wordt het ineens een stuk drukker hier
Niets mis met af en toe een tik op de billen gevenquote:Op maandag 17 september 2012 22:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zei een vriendelijk tikje, niet elkaar afranselenTenzij je daarvan houdt natuurlijk
Je wilt niet weten wat er zich in die kringen afspeeltquote:Op maandag 17 september 2012 22:35 schreef themauster het volgende:
Wat een overgang van SGP naar seks
Whehe. Soms geef je zo'n tikje met de perfecte techniek. Dan komt zo'n theedoek hard aanquote:Op maandag 17 september 2012 22:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zei een vriendelijk tikje, niet elkaar afranselenTenzij je daarvan houdt natuurlijk
Vooral als die nat is van het afdrogen... Ouchquote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe. Soms geef je zo'n tikje met de perfecte techniek. Dan komt zo'n theedoek hard aan
Sure.quote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef wolfrolf het volgende:
Maar Cindy, doe je dan wel dat korte rokje aan bij de afwas?
Dit inderdaadquote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er zich in die kringen afspeelt![]()
Zo groot is de overgang niet
Ach, een beetje pijn moet je maar kunnen hebben hoorquote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe. Soms geef je zo'n tikje met de perfecte techniek. Dan komt zo'n theedoek hard aan
Nee ik wil het niet weten, ik weet al genoeg met gezinnen met 9-11 kinderenquote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er zich in die kringen afspeelt![]()
Zo groot is de overgang niet
Vaak geen tv, en tja... Dan zoek je andere hobbiesquote:Op maandag 17 september 2012 22:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee ik wil het niet weten, ik weet al genoeg met gezinnen met 9-11 kinderen.
Je zou je toch accuut laten castrerenquote:Op maandag 17 september 2012 22:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee ik wil het niet weten, ik weet al genoeg met gezinnen met 9-11 kinderen.
Ach, alsof het zo'n vervelende hobby isquote:Op maandag 17 september 2012 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Vaak geen tv, en tja... Dan zoek je andere hobbies
Ik merk dat jij vlakbij de bible belt woont je weet er volgens mij alles van afquote:Op maandag 17 september 2012 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Vaak geen tv, en tja... Dan zoek je andere hobbies
M'n pa zei altijd: "Die gasten moeten de kerk volneuken, anders komt er geen kip meer"quote:Op maandag 17 september 2012 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je zou je toch accuut laten castreren
Echt welquote:Op maandag 17 september 2012 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, alsof het zo'n vervelende hobby is
Epische uitspraak.quote:Op maandag 17 september 2012 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n pa zei altijd: "Die gasten moeten de kerk volneuken, anders komt er geen kip meer"![]()
Alles behalvequote:Op maandag 17 september 2012 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, alsof het zo'n vervelende hobby is
quote:Op maandag 17 september 2012 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n pa zei altijd: "Die gasten moeten de kerk volneuken, anders komt er geen kip meer"![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, heb er een aantal dicht in de buurt wonen. Zelf overigens niets mee, maar goed... Ieder het zijnequote:Op maandag 17 september 2012 22:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik merk dat jij vlakbij de bible belt woont je weet er volgens mij alles van af.
Bonusquote voor het nageslachtquote:Op maandag 17 september 2012 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, neuken dan maar?quote:Op maandag 17 september 2012 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toch makkelijk dat we het met elkaar eens zijn
Daag me niet uit!!quote:Op maandag 17 september 2012 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godver waag het om dat niet op video vast te leggen!
Ik werk in zo'n dorp het valt me nog wel mee eigenlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, heb er een aantal dicht in de buurt wonen. Zelf overigens niets mee, maar goed... Ieder het zijne
Oh leuk mijn collega heeft een baard.quote:Op maandag 17 september 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
o het is btw tongzoendag morgen dus neem het je collega niet kwalijk als hij morgen komt speeksel wisselen
IDDquote:Op maandag 17 september 2012 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godver waag het om dat niet op video vast te leggen!
Vanwaar deze gezellige week? Kusjesdag, billenknijpdag, waarom?quote:Op maandag 17 september 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
o het is btw tongzoendag morgen dus neem het je collega niet kwalijk als hij morgen komt speeksel wisselen
quote:Op maandag 17 september 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
En net nu heb ik weekendquote:Op maandag 17 september 2012 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Vanwaar deze gezellige week? Kusjesdag, billenknijpdag, waarom?
zolang hij zijn onderbroek aan houdt merk je daar niks vanquote:Op maandag 17 september 2012 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh leuk mijn collega heeft een baard.
goeie tip dankjewel gr grquote:Op maandag 17 september 2012 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zolang hij zijn onderbroek aan houdt merk je daar niks van
Het gaat wel harder ineens...quote:Op maandag 17 september 2012 22:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit topic loopt vol in 3, 2, 1...
Ja maar over een wat merkwaardige "afwasborstel"quote:Op maandag 17 september 2012 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
VoorspelbaarEn ik had het alleen maar over de afwas
Das toch elke avond zo??quote:Op maandag 17 september 2012 22:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er is idd iets harder op dit moment.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Van vloeken naar de SGP. Van het aanrecht en de afwas naar ketsen. Een touw, ik kan het er haast niet meer aan vastknopenquote:Op maandag 17 september 2012 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
VoorspelbaarEn ik had het alleen maar over de afwas
Alstie maar niet om mijn afwasborstel heen gaatquote:Op maandag 17 september 2012 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Van vloeken naar de SGP. Van het aanrecht en de afwas naar ketsen. Een touw, ik kan het er haast niet meer aan vastknopen
Gooi daar je meissie maar overheenquote:Op maandag 17 september 2012 22:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alstie maar niet om mijn afwasborstel heen gaat
quote:Op maandag 17 september 2012 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Gooi daar je meissie maar overheen
Nou, lekker! 1 klontje en een wolkje melk graagquote:
De rode draad is porno. Ik heb wel eens een onderzoek gelezen waaruit bleek dat religieuze rakkers de grootste pornokijkers waren en er is vast en zeker afwasporno te vinden.quote:Op maandag 17 september 2012 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Van vloeken naar de SGP. Van het aanrecht en de afwas naar ketsen. Een touw, ik kan het er haast niet meer aan vastknopen
Bier ook goed ?quote:
Afwaspornoquote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De rode draad is porno. Ik heb wel eens een onderzoek gelezen waaruit bleek dat religieuze rakkers de grootste pornokijkers waren en er is vast en zeker afwasporno te vinden.
Wat je allemaal al niet kunt doen met die afwasborstelsquote:
Vergeet de theedoek nietquote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat je allemaal al niet kunt doen met die afwasborstels.
quote:
Dank je! Altijd fijn als er tenminste nog iemand het overzicht heeftquote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De rode draad is porno. Ik heb wel eens een onderzoek gelezen waaruit bleek dat religieuze rakkers de grootste pornokijkers waren en er is vast en zeker afwasporno te vinden.
Daar kun je ook iemand mee vastbindenquote:
Zag het... Ik sla over dit keerquote:Op maandag 17 september 2012 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
Vanaf middernacht i bood hunt he jongens
Jaaaaaaquote:Op maandag 17 september 2012 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
Vanaf middernacht i bood hunt he jongens
Ja, zo'n kinderdraagzak van Nomad die vanaf een uur of 2 in de nacht tot ver in de ochtend bleef staanquote:Op maandag 17 september 2012 22:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wil jij niet een flitsende rugzack dan?
Klopt!quote:Op maandag 17 september 2012 23:00 schreef CindieY het volgende:
Maar ehm, toch nog even terug naar de radio hè. Zei zo'n gozer nou echt dat Nederland nummer 1 afluisterland is?
*zet aluhoedje op*
Jup, stond ook in de fhm vorige maandquote:Op maandag 17 september 2012 23:00 schreef CindieY het volgende:
Maar ehm, toch nog even terug naar de radio hè. Zei zo'n gozer nou echt dat Nederland nummer 1 afluisterland is?
*zet aluhoedje op*
Niet gehoord, ik luister vandaag alleen naar de muziekquote:Op maandag 17 september 2012 23:00 schreef CindieY het volgende:
*zet aluhoedje op*
Mogen ze hier doen, ik bel nooit... Haat aan bellenquote:Op maandag 17 september 2012 23:03 schreef DaMook het volgende:
J
[..]
Jup, stond ook in de fhm vorige maand. Iets van 26000 telefoontaps per jaar, bellen ?
quote:Op maandag 17 september 2012 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik morgen op school dan weer niet zoveel aan
Bellen zuigt inderdaadquote:Op maandag 17 september 2012 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Mogen ze hier doen, ik bel nooit... Haat aan bellen
Ik bel wel, maar ze mogen gerust meeluisteren, ieder zijn hobby..quote:Op maandag 17 september 2012 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Mogen ze hier doen, ik bel nooit... Haat aan bellen
Facetimequote:Op maandag 17 september 2012 23:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bellen zuigt inderdaad![]()
Zo onnatuurlijk.
Stuur liever berichten, al is dat ook niet heel natuurlijk, natuurlijk...quote:Op maandag 17 september 2012 23:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bellen zuigt inderdaad![]()
Zo onnatuurlijk.
WhatsAppen vind ik ook veel prettiger. Bij bellen is het gewoon kut dat je overal direct op moet reageren.quote:Op maandag 17 september 2012 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Stuur liever berichten, al is dat ook niet heel natuurlijk, natuurlijk...![]()
Ik loop op het werk al de hele dag met zo'n kreng in handen en ben continu bereikbaar. Prive lekker niet, zeker niet voor anonieme nummers
Da's het probleem, veel mensen willen dat je per direct reageert.quote:Op maandag 17 september 2012 23:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
WhatsAppen vind ik ook veel prettiger. Bij bellen is het gewoon kut dat je overal direct op moet reageren.
Precies! Ik heb de wereld aan van dat soort chat-apps op m'n telefoon staan, doe het daar maar meequote:Op maandag 17 september 2012 23:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
WhatsAppen vind ik ook veel prettiger. Bij bellen is het gewoon kut dat je overal direct op moet reageren.
Sorry...quote:Op maandag 17 september 2012 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heuj!
Waar hebben jullie het over gehad joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |