quote:
Ben je te hard geknepen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:11 schreef Muisraket het volgende:
En nu begint zelfs mijn moeder ongerust te worden over de pijn op mijn borst, oh boy.
quote:
De huisarts staat voor u klaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]_! Is nu gewoon doordat ik verkouden ben, maar had het daarvoor ook al, dus volgens mij zitten mijn longen of mijn spieren me te kutten, maar word er een beetje moe van onderhand.
Wacht eerst mijn verkoudheid af, als het daarna weer weg is, blijf ik lekker thuis.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De huisarts staat voor u klaar
Tsja, je bent volwassen, als jij denkt dat dat het beste is moet je dat vooral doen. Ik zou zelf ook niet gaan hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wacht eerst mijn verkoudheid af, als het daarna weer weg is, blijf ik lekker thuis.En ga nu sowieso niet omdat ik écht geen tijd heb, sodeju.
Als ik nu ga, zegt hij geheid dat het gewoon komt door mijn verkoudheid. Als dat ook zo is, hoef ik niet te gaan. Als het niet zo is, is het er ook nog na mijn verkoudheid en ga ik dan wel naar de HA.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tsja, je bent volwassen, als jij denkt dat dat het beste is moet je dat vooral doen. Ik zou zelf ook niet gaan hoor
Bij mijn borst en ja alles gaat primajima. Met u?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
welke pijn wat is er gaat het geod
Ik ga nooit naar de huisarts, ik haat haar. Ik ben er een keer geweest, ging daar zitten en vroeg om een doorverwijzing naar het ziekenhuis. Ze verstaat haar vak slecht dus daarom ga ik niet. Tevens wil ik er niet voor niks heen dus ga ik alleen als het ernstig is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als ik nu ga, zegt hij geheid dat het gewoon komt door mijn verkoudheid. Als dat ook zo is, hoef ik niet te gaan. Als het niet zo is, is het er ook nog na mijn verkoudheid en ga ik dan wel naar de HA.
Gevalletje andere huisarts zoeken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de huisarts, ik haat haar. Ik ben er een keer geweest, ging daar zitten en vroeg om een doorverwijzing naar het ziekenhuis. Ze verstaat haar vak slecht dus daarom ga ik niet. Tevens wil ik er niet voor niks heen dus ga ik alleen als het ernstig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |