Nu al tentamen? Die zijn toch vaak pas halverwege oktober?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:04 schreef Muisraket het volgende:
<rant>Laat werken, altijd leuk, vooral als je daarna zo actief bent dat je de komende 2 uur niet in slaap gaat vallen. Altijd leuk als je de volgende dag gewoon vroeg op moet staan, die dag nogal vol zit en je laat thuis gaat zijn. Wel om een goede reden though, Absynthe Minded here I come.
En kom er nu opeens achter dat mijn tentamen mega dichtbij is terwijl ik er nog niks van snap.![]()
Mezelf kennende gaat het wel lukken als ik me 7 dagen opsluit, maar dit wordt stressss damn.
</rant>
Ik blijf gewoon gezondquote:Op woensdag 19 september 2012 08:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Gevalletje andere huisarts zoeken?
Hmmm, is toch iets om je druk over te maken hoor MRquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:11 schreef Muisraket het volgende:
En nu begint zelfs mijn moeder ongerust te worden over de pijn op mijn borst, oh boy.
als je hypochondrisch bent zou ik zeggen dat je binnen een week dood bent, maar anders is het gewoon een spier die vast zit omdat je zit te stressen, neem een hete douch, en een asprientje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:11 schreef Muisraket het volgende:
En nu begint zelfs mijn moeder ongerust te worden over de pijn op mijn borst, oh boy.
quote:Op woensdag 19 september 2012 09:53 schreef AapO het volgende:
[..]
als je hypochondrisch bent zou ik zeggen dat je binnen een week dood bent, maar anders is het gewoon een spier die vast zit omdat je zit te stressen, neem een hete douch, en een asprientje.
als het langer aanhoud dan een paar dagen gewoon naar huisarts,
/fixedquote:Op woensdag 19 september 2012 09:53 schreef AapO het volgende:
[..]
als je hypochondrisch bent zou ik zeggen dat je binnen een week dood bent, maar anders is het gewoon een spier die vast zit omdat je zit te stressen, neem een hete douch, en een asprientje.
als het langer aanhoud dan een paar dagen gewoon naar Shifto,
quote:Op woensdag 19 september 2012 09:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Hmmm, is toch iets om je druk over te maken hoor MRGelukkig ken je mij. Ik ben een borsten expert en kan wel even onderzoeken. Ik heb vanavond tijd tussen 20:00 - 20:45. Ik verwacht jou en je borst op tijd.
Dan wil ik de rest van het topic ook vragen hier geen grapjes meer over te maken want hier zijn eerder muizen aan gestorven
Tieten tekort jongen?quote:
Jaquote:Op woensdag 19 september 2012 10:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[..]
Tieten tekort jongen?
Dit is te makkelijk, ik zeg niksquote:Op woensdag 19 september 2012 10:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[..]
Tieten tekort jongen?
Bdh, wanneer heb jij voor het laatst real life boobies gezien, van en vrouw en niet je moeder?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit is te makkelijk, ik zeg niks
Dat is ernstigquote:Op woensdag 19 september 2012 10:14 schreef shifto het volgende:
[..]
JaMn scharrel nu heeft minder boob dan ik
Shifty, serieusquote:Op woensdag 19 september 2012 09:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Hmmm, is toch iets om je druk over te maken hoor MRGelukkig ken je mij. Ik ben een borsten expert en kan wel even onderzoeken. Ik heb vanavond tijd tussen 20:00 - 20:45. Ik verwacht jou en je borst op tijd.
Dan wil ik de rest van het topic ook vragen hier geen grapjes meer over te maken want hier zijn eerder muizen aan gestorven
Die van mn moeder zie ik nooit. En dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 19 september 2012 10:16 schreef shifto het volgende:
[...]
Bdh, wanneer heb jij voor het laatst real life boobies gezien, van en vrouw en niet je moeder?
Geloof me, dan was ik serieus een keer naar de hoeren gegaanquote:Op woensdag 19 september 2012 10:29 schreef shifto het volgende:
Zeg me op zn minst dat t niet die van ST waren als laatst...
sorry, ik ga wel weer aan het werkquote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef shifto het volgende:
Geen idee, sites waren niet benaderbaar. Firewall bekeken, dikke html connectie spam, sql connectie spam. Alles dicht gegooid van die host en het draait weer.
Maar je hebt echt niks beters te doen als je ons gaat DDOSen
Nope, heb meestal vakken van 4 weken.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nu al tentamen? Die zijn toch vaak pas halverwege oktober?
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:53 schreef AapO het volgende:
[..]
als het langer aanhoud dan een paar dagen gewoon naar huisarts,
En dan zeg je dat ik naar jou moet komen, faal.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:14 schreef shifto het volgende:
[..]
JaMn scharrel nu heeft minder boob dan ik
Misschien, maar dat zien we tussen 20:00 en 20:45, heb jij zelfs grotere boobsquote:Op woensdag 19 september 2012 13:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik naar jou moet komen, faal._!
Geen commentaar verder kthanxbai.
Tussen 20:00 en 20:45 sta ik met een beetje geluk te staren naar de boobs van het mooie meisje naast me die een toffe muzieksmaak heeft.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Misschien, maar dat zien we tussen 20:00 en 20:45, heb jij zelfs grotere boobs
kont > boobsquote:Op woensdag 19 september 2012 14:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Tussen 20:00 en 20:45 sta ik met een beetje geluk te staren naar de boobs van het mooie meisje naast me die een toffe muzieksmaak heeft.
QFTquote:
Het is toch niet te hopen dat je daar serieus naar gaat lopen kijken. Dat zou wat zonde zijn van het concert lijkt mequote:Op woensdag 19 september 2012 14:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Tussen 20:00 en 20:45 sta ik met een beetje geluk te staren naar de boobs van het mooie meisje naast me die een toffe muzieksmaak heeft.
Zeker zeker, hoewel ik een mooi stel borsten ook wel kan waarderenquote:
Ik ga er niet de hele tijd naar kijken.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Het is toch niet te hopen dat je daar serieus naar gaat lopen kijken. Dat zou wat zonde zijn van het concert lijkt me
Wat verwacht je nu? Dat ik ga kiezen? Alsof ik tegen een chick met een heerlijk perfecte ass nee ga zeggen, of een chick met perfect boobs wat dat betreftquote:
je hebt toch wel een voorkeur ? xD of neuk je alles nu wat los of vast zitquote:Op woensdag 19 september 2012 14:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu? Dat ik ga kiezen? Alsof ik tegen een chick met een heerlijk perfecte ass nee ga zeggen, of een chick met perfect boobs wat dat betreftEentje die beide heeft daarentegen
...kom ik te weinig tegen
Als je had gelezen had je gesnapt dat ik er 1 wil met beide.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:32 schreef AapO het volgende:
[..]
je hebt toch wel een voorkeur ? xD of neuk je alles nu wat los of vast zit
t ging meer tussen die 2 keuzes en nie beidequote:Op woensdag 19 september 2012 14:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je had gelezen had je gesnapt dat ik er 1 wil met beide.
En zeg jij nou niks over neuken wat los en vast zit
Jonge chocoladen harrie, je gaat toch geen turbo lelijk wijf neuken alleen als ze een mooie kont oid heeft.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:37 schreef AapO het volgende:
[..]
t ging meer tussen die 2 keuzes en nie beide
jongeh gij bent een chocolade harrieniemand heeft het hier over lelijke wijven, alleen tiet of kont, moek je nu alles uitleggen hurrrdurrrquote:Op woensdag 19 september 2012 14:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Jonge chocoladen harrie, je gaat toch geen turbo lelijk wijf neuken alleen als ze een mooie kont oid heeft.
TIET EN KONTquote:Op woensdag 19 september 2012 14:54 schreef AapO het volgende:
[..]
jongeh gij bent een chocolade harrieniemand heeft het hier over lelijke wijven, alleen tiet of kont, moek je nu alles uitleggen hurrrdurrr
TIEONTquote:Op woensdag 19 september 2012 14:56 schreef AapO het volgende:
[..]
je mag maar voor 1 kiezen AHRTWGOSENRSVIOENK:VSENR:GKNR
Ik zie nu een chick voor me met ipv billen, tieten op der achterwerk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |