nou dat valt mee, balharen ook enzo inbegrepen hequote:Op maandag 17 september 2012 15:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En het voordeel is dat je steeds minder hoeft te scheren!
wie is dit wat heb ik gemist wie is aapo help i dont evenquote:Op maandag 17 september 2012 15:52 schreef AapO het volgende:
[..]
nou dat valt mee, balharen ook enzo inbegrepen he
komt omdat je nooit bij de dikke parties bentquote:Op maandag 17 september 2012 15:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
wie is dit wat heb ik gemist wie is aapo help i dont even
ik ben je vaderquote:Op maandag 17 september 2012 15:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
wie is dit wat heb ik gemist wie is aapo help i dont even
sorryquote:Op maandag 17 september 2012 15:58 schreef BarrieButsers het volgende:
TM loopt maar 1,5 maand achter
Dit is nu een feit.quote:Op maandag 17 september 2012 15:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Trouwens, heel misschien binnekort weekje alleen thuis, dan feestje bij mijn kiet
snapte, beter haal je genoeg bier in huis, geen exceptiesquote:Op maandag 17 september 2012 15:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Trouwens, heel misschien binnekort weekje alleen thuis, dan feestje bij mijn kiet
Ja ligt eraan of ze weggaan of niet.. dat is namelijk nog niet zeker. zal wel medio oktober zijnquote:
Idd, ik zorg voor de spliffaquote:Op maandag 17 september 2012 16:00 schreef AapO het volgende:
[..]
snapte, beter haal je genoeg bier in huis, geen excepties
Dat zal wel goedzittenquote:Op maandag 17 september 2012 16:03 schreef shifto het volgende:
Geef van te voren even aan wat je fixt, dan vullen wij de collectie drank eventueel even aan
in dat geval, als je een uitnodiging stuurt, neem ik wel kratten mee, ik heb toch teveel geldquote:Op maandag 17 september 2012 16:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
met mijn studenten salaris (zelfs zonder werk) kan je euroshopper verwachtten__
feit. veelste rijk die ventquote:Op maandag 17 september 2012 16:04 schreef AapO het volgende:
[..]
in dat geval, als je een uitnodiging stuurt, neem ik wel kratten mee, ik heb toch teveel geld
quote:
Ben je te hard geknepen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:11 schreef Muisraket het volgende:
En nu begint zelfs mijn moeder ongerust te worden over de pijn op mijn borst, oh boy.
quote:
De huisarts staat voor u klaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]_! Is nu gewoon doordat ik verkouden ben, maar had het daarvoor ook al, dus volgens mij zitten mijn longen of mijn spieren me te kutten, maar word er een beetje moe van onderhand.
Wacht eerst mijn verkoudheid af, als het daarna weer weg is, blijf ik lekker thuis.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De huisarts staat voor u klaar
Tsja, je bent volwassen, als jij denkt dat dat het beste is moet je dat vooral doen. Ik zou zelf ook niet gaan hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wacht eerst mijn verkoudheid af, als het daarna weer weg is, blijf ik lekker thuis.En ga nu sowieso niet omdat ik écht geen tijd heb, sodeju.
Als ik nu ga, zegt hij geheid dat het gewoon komt door mijn verkoudheid. Als dat ook zo is, hoef ik niet te gaan. Als het niet zo is, is het er ook nog na mijn verkoudheid en ga ik dan wel naar de HA.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tsja, je bent volwassen, als jij denkt dat dat het beste is moet je dat vooral doen. Ik zou zelf ook niet gaan hoor
Bij mijn borst en ja alles gaat primajima. Met u?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
welke pijn wat is er gaat het geod
Ik ga nooit naar de huisarts, ik haat haar. Ik ben er een keer geweest, ging daar zitten en vroeg om een doorverwijzing naar het ziekenhuis. Ze verstaat haar vak slecht dus daarom ga ik niet. Tevens wil ik er niet voor niks heen dus ga ik alleen als het ernstig is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als ik nu ga, zegt hij geheid dat het gewoon komt door mijn verkoudheid. Als dat ook zo is, hoef ik niet te gaan. Als het niet zo is, is het er ook nog na mijn verkoudheid en ga ik dan wel naar de HA.
Gevalletje andere huisarts zoeken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de huisarts, ik haat haar. Ik ben er een keer geweest, ging daar zitten en vroeg om een doorverwijzing naar het ziekenhuis. Ze verstaat haar vak slecht dus daarom ga ik niet. Tevens wil ik er niet voor niks heen dus ga ik alleen als het ernstig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |