een deel? waar staat dat dan. ik kan dat nergens terug vinden in de officiele forumsquote:Op maandag 17 september 2012 13:17 schreef bijdehand het volgende:
Volgens mij is het inderdaad een deel van Black Mesa en niet het hele spel. Ik ben nu helemaal verslaafd aan Titan Quest, heb dat spel vroeger echt 100x uitgespeeld en nu bijna weer
jah had het al gevonden op tweakers, maar me rage om hier te spammen was groter dan om eerst zelf te kijken xDquote:Op maandag 17 september 2012 13:25 schreef shifto het volgende:
De release over enkele weken bevat de eerste veertien van de achttien hoofdstukken die Half-Life bevat, die samen goed moeten zijn voor acht tot tien uur gameplay.
http://tweakers.net/nieuw(...)4-september-uit.html
quote:Op maandag 17 september 2012 13:27 schreef AapO het volgende:
[..]
jah had het al gevonden op tweakers, maar me rage om hier te spammen was groter dan om eerst zelf te kijken xD
En nu is het allemaal wegquote:
truequote:
En het voordeel is dat je steeds minder hoeft te scheren!quote:Op maandag 17 september 2012 15:07 schreef AapO het volgende:
[..]
truethough, ik scheer het al jaren af, zo prettig om in de ochtend geen plakkerige zooi in je haren te smeren om t beetje overeind te laten houden, kaal is the way to go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |