quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:07 schreef Muisraket het volgende:
Waarom moet ik nou denken aan Cannibal Corpse?
Omdat je van die 'muziek' ook het liefst zelfmoord wil plegen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:07 schreef Muisraket het volgende:
Waarom moet ik nou denken aan Cannibal Corpse?
Hoef ik niet snel te zijn, ben wel even onderweg vanaf die hoogte.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als je snel bent, kun je zowel mijn Fok naam als mijn IRL naam roepen, weet ik helemaal zeker dat je het tegen mij hebt!
Kijk, zit het toch nog een beetje mee!quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoef ik niet snel te zijn, ben wel even onderweg vanaf die hoogte.
Kijk bij jou is het glas altijd halfvol!quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kijk, zit het toch nog een beetje mee!
QFTquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat je van die 'muziek' ook het liefst zelfmoord wil plegen.
Er zijn ook geen mensen die die muziek mooi vinden. Er zijn slechts mensen die die muziek haten en mensen die liegen.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er zijn ook geen mensen die die muziek mooi vinden. Er zijn slechts mensen die die muziek haten en mensen die liegen.
Ik ken er weinig ja. En dat vind ik niet ergquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:32 schreef MohMi het volgende:
[..]Jij kent weinig metallers
En CC is niet mooi, CC is BAASCH. Dat is idd een geheel andere categorie.
Dan geef ik toch de voorkeur aan wakker worden naast een leuk iemand die daarna ook nog eens geniaal bacon and eggs voor je maaktquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Toen werd je 's nachts wakker van een knal en een geparkeerde auto die in lichterlaaie staat.
Altijd wat te beleven hier in de wijk![]()
quote:
Ik vond haar ook al opvallend vrolijk.quote:
Nope, gewoon wat bakkies koffie en afbakbroodjes, word ik ook blij vanquote:
Ik ben dan ook zelden chagrijnigquote:Op zondag 23 september 2012 12:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vond haar ook al opvallend vrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |