Dat heb ik bij al zijn foto's.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik zag laatst een foto van KK en moest lachen
Omdat jij nog af en toe terugkomtquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Waarom kreeg ik geen naamtopic
Have fun!quote:Op vrijdag 21 september 2012 01:09 schreef BarrieButsers het volgende:
kut ik ben zat. Maaargoed ik ga over paar uur weekendje weg, hou den bosch heel aub doei
What is this I don't even...quote:
Nog niet begonnen.quote:
Hm, kan jij je ook nergens toe zetten? Zelfs een tekst van 15 a4-tjes lezen lukt me amperquote:
Valt wel mee, heb geen tijd gehad behalve het afgelopen uur en de twee uur daarvoor in de stad. En arm schaap.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm, kan jij je ook nergens toe zetten? Zelfs een tekst van 15 a4-tjes lezen lukt me amper
Je gebruikt de term arm schaap teveel en daardoor hol je het uitquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Valt wel mee, heb geen tijd gehad behalve het afgelopen uur en de twee uur daarvoor in de stad. En arm schaap.
Sorry Dolly.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je gebruikt de term arm schaap teveel en daardoor hol je het uitEn ben je met je lief naar de stad gegaan?
Maakt niet uit, Jerry. Oke, niet met mij, maar wel met die andere gast?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sorry Dolly.Nee, want zover ik weet was jij niet met mee me naar de stad.
Dolly was een schaap. En nope, moest even kleren halen en dat doe ik alleen, of niet. Zie hem vanavond wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Jerry. Oke, niet met mij, maar wel met die andere gast?
Weet ik, en Jerry is een muis. Romantischquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dolly was een schaap. En nope, moest even kleren halen en dat doe ik alleen, of niet. Zie hem vanavond wel.Wat niet leuk gaat zijn voor mijn tentamencijfer.
I stand corrected.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik, en Jerry is een muis. RomantischZijn jullie samen of komen er anderen bij? In dat laatste geval: spreek een keer af zonder anderen
![]()
Lol, da's ook goed toch.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
I stand corrected.Anderen, duh. En voorlopig niet.
Ik hou van rustig aan. Ben nog steeds in mijn hoofd rondjes aan het rennen omdat ik 100% zeker weet dat hij me leuk vindt en daar heb ik voorlopig wel even genoeg aan, heb al genoeg stress door school.
Ah, de liefdequote:Op vrijdag 21 september 2012 17:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dolly was een schaap. En nope, moest even kleren halen en dat doe ik alleen, of niet. Zie hem vanavond wel.Wat niet leuk gaat zijn voor mijn tentamencijfer.
Hate it.quote:
Kraspennetje en een cd van Cradle of Filth dan maar?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:51 schreef bijdehand het volgende:
Jij hebt ook al een vriend, jouw kusjes betekenen niets meer
Ik zal jouw naam schreeuwen als ik te pletter stort tegen de betonnen stoep.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb een Provinciehuis in de aanbieding?
Als je snel bent, kun je zowel mijn Fok naam als mijn IRL naam roepen, weet ik helemaal zeker dat je het tegen mij hebt!quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zal jouw naam schreeuwen als ik te pletter stort tegen de betonnen stoep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |