waarom een kneel? hail mary te risky op een TD tegen?quote:Op zondag 23 september 2012 22:26 schreef trance_fan het volgende:
Nu straks 2 wedstrijden in OT. Tenzij Saints wat raars doen.
edit: OT dus.
Dat inderdaad gecombineerd met een bedroevende OL van de cowboys, maakte het een saaie game.quote:Op zondag 23 september 2012 22:13 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Bucs offense was echt bedroevend ja.
20-20 FG is goodquote:
inderdaad. Jammer dat er geen nieuw topic moet worden geopend want dat is een goede TTquote:
prachtig jaquote:Op zondag 23 september 2012 22:32 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Begin van de avond dacht ik: weinig interessante wedstrijden en alles explodeert op het eind. Wat is het toch een mooie sport
Nee, ieder team krijgt minimaal 1 possession, tenzij je een TD scoort.quote:Op zondag 23 september 2012 22:41 schreef OmniRocket het volgende:
is het nog steeds sudden death in OT?
quote:Op zondag 23 september 2012 22:41 schreef OmniRocket het volgende:
is het nog steeds sudden death in OT?
Bij een TD is het wel gelijk over.quote:Op zondag 23 september 2012 22:43 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Nee, ieder team krijgt minimaal 1 possession
Paste het al aanquote:Op zondag 23 september 2012 22:43 schreef BobW het volgende:
[..]
[..]
Bij een TD is het wel gelijk over.
heb hier de beelden niet :p,quote:Op zondag 23 september 2012 22:46 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Zijn knie is op de grond terwijl hij in bezit is van de bal.
Er was alleen geen ref die iets zei. Bizarre calls all over the board.quote:Op zondag 23 september 2012 22:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
heb hier de beelden niet :p,
maar dan is het geen fumble idd
Ik kijk nu de 3 OT wedstrijden en Steelers - Raidersquote:Op zondag 23 september 2012 22:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
heb hier de beelden niet :p,
maar dan is het geen fumble idd
hoe dat dan?quote:Op zondag 23 september 2012 22:47 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ik kijk nu de 3 OT wedstrijden en Steelers - Raiders
quote:
En een 40 inch tv helpt ook. Dan valt het nog een beetje te zien.quote:
Field goal linequote:Op zondag 23 september 2012 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar is die rode lijn voor bij saints - chiefs?
QB sneak op 4th & inches die de mist in ging.quote:Op zondag 23 september 2012 22:53 schreef BobW het volgende:
Ik miste de Lions even, gingen ze nou ervoor terwijl ze ook konden kicken?
faalquote:Op zondag 23 september 2012 22:54 schreef Boe-man het volgende:
[..]
QB sneak op 4th & inches die de mist in ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |