SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was wel een dieptepuntje.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je hebt heet en heet, hè.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef heloef het volgende:
Over opdrogen gesproken.Mooie pens ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was wel een dieptepuntje.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ik haalde net de popcorn er bij.quote:
Dank je.quote:
nee man, laat haar dat dan uitleggen, in woord en beeld natuurlijk. we moeten jullie ook alles leren over vrouwen heh.quote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je hebt heet en heet, hè.
En nee, zeg maar niks. Laat me zelf maar bepalen welke van de twee je bedoelt.
Nee hoor.quote:
Kan ik me voorstellen bob. Is niks om je voor te schamen.quote:Op zondag 16 september 2012 22:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik word inmiddels aardig homo.
Baasquote:Op zondag 16 september 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
Oh, heloef. Ik heb in de zomervakantie ook the inbetweeners gekeken omdat jij er zo enthousiast over was
Mwaah, het kon beter, maar het is al veel beter dan eerstquote:Op zondag 16 september 2012 22:58 schreef debeterebob het volgende:
Benzin, hoe sta jij er voor? (liefdesleven daargelaten)
Ben ik blij omquote:Op zondag 16 september 2012 22:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, het kon beter, maar het is al veel beter dan eerst
Maar natuurlijk nietquote:Op zondag 16 september 2012 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Betekent dat dat je er nog steeds niet onder bent geweest?
Haal vraagteken maar weg.quote:Op zondag 16 september 2012 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Betekent dat dat je er nog steeds niet onder bent geweest?
Trusten!quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slaap lekker boefjes van me.
Maak er maar een mooi topic van.
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Welterusten.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, legendarische topics die leuk zijn om terug te lezen.quote:Op zondag 16 september 2012 23:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Welterusten.
Zo mooi als ze vroeger soms waren?
Verwacht niet te veel. Zelfs ik ben niet meer helemaal de Capstan die ik ooit wasquote:Op zondag 16 september 2012 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, legendarische topics die leuk zijn om terug te lezen.
Ik vertrouw jou ermee Cappie.
Wat is veranderd dan?quote:Op zondag 16 september 2012 23:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Verwacht niet te veel. Zelfs ik ben niet meer helemaal de Capstan die ik ooit was
Begrijpen jullie nou echt niet dat ik kan douchen en FOK!ken tegelijk?quote:Op zondag 16 september 2012 23:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ben je al wel naakt? even voor de mi natuurlijk.
Oh boeiend. Niets om je voor te schamen.quote:Op zondag 16 september 2012 23:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat wist je toch al wel? Mijn groene laagje is ietwat weggepoetst.
haha, je moet het allemaal niet zo serieus nemen. je bent een vrouw in een versiertopic waar op het moment jij de enige vrouw bent. een ideaal hapje slachtoffer.quote:Op zondag 16 september 2012 23:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Begrijpen jullie nou echt niet dat ik kan douchen en FOK!ken tegelijk?
En nee. Ik heb zojuist mijn pyjama aangedaan.
Uiteraard niet. Maar de ervaringen hebben me wel een andere instellingen gegeven dan voorheen.quote:Op zondag 16 september 2012 23:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oh boeiend. Niets om je voor te schamen.
Je hebt meer schijt gok ik?quote:Op zondag 16 september 2012 23:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar de ervaringen hebben me wel een andere instellingen gegeven dan voorheen.
Dat ook. En ik voel op dit moment ook geen enkele behoefte om ook maar iets te doen in de richting van alles dat met relaties te maken heeft.quote:
Hmm, I know I know.quote:Op zondag 16 september 2012 23:10 schreef dawg het volgende:
[..]
haha, je moet het allemaal niet zo serieus nemen. je bent een vrouw in een versiertopic waar op het moment jij de enige vrouw bent. een ideaal hapje slachtoffer.
Ideaal is een groot woord bij fokvrouwen. No pun intended.quote:Op zondag 16 september 2012 23:10 schreef dawg het volgende:
[..]
haha, je moet het allemaal niet zo serieus nemen. je bent een vrouw in een versiertopic waar op het moment jij de enige vrouw bent. een ideaal hapje slachtoffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |