SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was wel een dieptepuntje.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je hebt heet en heet, hè.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef heloef het volgende:
Over opdrogen gesproken.Mooie pens ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was wel een dieptepuntje.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ik haalde net de popcorn er bij.quote:
Dank je.quote:
nee man, laat haar dat dan uitleggen, in woord en beeld natuurlijk. we moeten jullie ook alles leren over vrouwen heh.quote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je hebt heet en heet, hè.
En nee, zeg maar niks. Laat me zelf maar bepalen welke van de twee je bedoelt.
Nee hoor.quote:
Kan ik me voorstellen bob. Is niks om je voor te schamen.quote:Op zondag 16 september 2012 22:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik word inmiddels aardig homo.
Baasquote:Op zondag 16 september 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
Oh, heloef. Ik heb in de zomervakantie ook the inbetweeners gekeken omdat jij er zo enthousiast over was
Mwaah, het kon beter, maar het is al veel beter dan eerstquote:Op zondag 16 september 2012 22:58 schreef debeterebob het volgende:
Benzin, hoe sta jij er voor? (liefdesleven daargelaten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |