Heeft bristol ze niet?quote:Op zondag 16 september 2012 22:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik zoek van die nepuggs voor meike. Bij h&m hebben ze ze niet.... Weet iemand een ander adresje?
Ik heb zo'n vestje van Lindex in maat 86 die dus nu te klein is.quote:Op zondag 16 september 2012 22:44 schreef Marrije het volgende:
Die van Boden ziet er goed uit, lekker warm ook en zacht, alleen er zit geen capuchon op, dat zou ik wel jammer vinden.
Die heb ik voor Hannah in het oudroze in maat 3-4 jaar. Is nog wel wat te groot voor haar (ze is nu iets van 93-94 cm). Ik zou voor je meisje 2-3 jaar nemenquote:Op zondag 16 september 2012 21:34 schreef Fannetje het volgende:
Eens kijken wat me dat gaat kosten...
ik heb die gevoerde vestjes van h&m en doe af en toe wel die capuchon opquote:Op zondag 16 september 2012 22:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vestje van Lindex in maat 86 die dus nu te klein is.
Hij heeft hem vanaf februari heel veel aan gehad maar nog nooit die capuchon op gehad. Ik vind het leuker staan met maar niet noodzakelijk in gebruik verder.
primark en h&m krijgt ze ook wel weerquote:Op zondag 16 september 2012 22:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik zoek van die nepuggs voor meike. Bij h&m hebben ze ze niet.... Weet iemand een ander adresje?
Ja H&M ook? Want dat wicht in de winkel wist het nietquote:Op maandag 17 september 2012 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
primark en h&m krijgt ze ook wel weer
O. had er in 1 in 62/68 en die vond ik eerder als 62 vallenquote:Op maandag 17 september 2012 11:57 schreef kaatjejannie het volgende:
Iemand die weet hoe de hoodies van simply colors vallen? Sofie zit qua truien in 92. Zou ze het de winter dan redden met 86/92?
Grappig spul!quote:Op maandag 17 september 2012 17:09 schreef becky27 het volgende:
Limango heeft ook weer 1 of ander merk in de sale
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lourdes heet het, nog nooit van gehoord.
Ja, die vind ik ook geweldig, maar die paarse toch echt het leukst en de levertijd daarvan is 7 weken. Tegen die tijd is het al bijna winter en heb ik het vestje niet meer nodig.quote:Op zondag 16 september 2012 22:48 schreef octopussy het volgende:
Als buitenjasje is hij misschien wel net ff te dun trouwens, want hij is niet gevoerd. Ik zou dan eerder deze nemen:
[ afbeelding ]
Het vestjasje wat Hannah vorig jaar had van dit model(zelfde als Evie) was ook zoooo fijn dat ik eigenlijk spijt heb dat ik niet weer voor deze ben gegaan.
Is ie al besteld?quote:Op maandag 17 september 2012 19:50 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook geweldig, maar die paarse toch echt het leukst en de levertijd daarvan is 7 weken. Tegen die tijd is het al bijna winter en heb ik het vestje niet meer nodig.
En dat dat andere vestje wat dun is, is niet zo erg. Ik wil 'm echt voor de wat frissere herfstdagen, niet voor de echte kou. Ze heeft al twee winterjassen.
voor die totaalprijs zou ik dan voor die van boden gaan denk ik, van binnen en buiten superzacht. Poeh, moeilijk moeilijkquote:Op maandag 17 september 2012 21:09 schreef Fannetje het volgende:
Ja, die had ik ook gevonden inderdaad en vind ik ook heel leuk!
Ik baal dan alleen wel weer een beetje van de ¤5 verzendkosten
joehoe, had ik toch goed ingeschat! neem je de roze? en die staat je meis vast heel leuk!quote:Op maandag 17 september 2012 21:25 schreef Fannetje het volgende:
Knoop doorgehakt en het is die van Name It geworden3-4 werkdagen, hopelijk nog deze week in huis dus!
Allemaal bedankt voor de hulp
Nou eentje danquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef -Spring het volgende:
Zeg, een winterjasje voor L, hè. Willen jullie eens meezoeken?BJ bijvoorbeeld.
Ik zoek weer zoiets als dat Z8-jasje van vorig jaar, maar dan liefst één die zowel met rode als roze kleding te combineren is.
Welke maat heeft L nu Spring?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef -Spring het volgende:
Ik zoek weer zoiets als dat Z8-jasje van vorig jaar, maar dan liefst één die zowel met rode als roze kleding te combineren is.
Ik zal maar niet zeggen waar die mij aan doet denkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:53 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Welke maat heeft L nu Spring?
Dees is leuk.
[ afbeelding ]
ik denk dat ik precies het zelfde dacht toen ik de jas zag..quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen waar die mij aan doet denken
Zeg, ze gaat niet bij de Hitlerjugend.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:53 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Welke maat heeft L nu Spring?
Dees is leuk.
[ afbeelding ]
Ik vind 'm stiekem ook best leuk, hoor.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:46 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik moest aan majoor Bosshardt denken, maar vind hem wel erg leuk!
dan ga je toch gewoon voor een basic blauw of zwart manteltje?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef -Spring het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2012 08:34 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vermoed dat de dames voor je meer aan de oorlog moesten denken. Toch?
quote:Op woensdag 19 september 2012 08:46 schreef -Spring het volgende:
[..]
Zeg, ze gaat niet bij de Hitlerjugend.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ik heb in de krochten van het internet toch zo'n leuke jas gevonden voor mijn groteyay! helemaal blij. op een koopie (relatief gezien
) en precies wat hij wilde (niet onbelangrijk als je 13 bent)
[ afbeelding ]
O ja! Maar da's zo kut op mn telefoon.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg spring krijg jij geen melding dat je dm's hebt?
sorry voor de off topic
Haha. Goed hoor!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:22 schreef -Spring het volgende:
[..]
O ja! Maar da's zo kut op mn telefoon.Ik wilde je net achter de pc antwoorden, maar toen vergat ik het weer door die jas en daarna zette ik m uit.
Ik had dus bedacht dat ik je morgen op mn werk een berichtje terug zou sturen en hoopte dat je me in de tussentijd hier niet zou zien.
Gewoon een huis vol mensen, rekken kleding en iemand die kleding verkooptquote:Op woensdag 19 september 2012 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kledingparty. Hoe gaat dat in zijn werk?
Goeie ideeën buufquote:Op donderdag 20 september 2012 08:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Oi! Nah, ff de uitverkoop afwachten dan
Ooohoooof! M lekker groot kopen, een jaar dragen en m dan via MP verpatsen.
Govver. Mevrouw V. heeft de jas wel in t mandje gegooid, maar t mandje vervolgens niet afgerekend. En nu is ie overal uitverkocht in de gewenste maat (92).quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:56 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij is deze [ afbeelding ] naar ons onderweg. Op de C&Afoto was ie iets charmanter (zonder capuchon en niet zo puffy).
Prachtig !!!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:43 schreef Sorbootje het volgende:
Kijk!
[ afbeelding ]
Hij staat echt precies zo mooi als ik hoopte, bij haar bruine oogjes en lichte haren
verzending naar dld is 4 euro. Nou wil ik best een keertje postadres spelenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:48 schreef Vanyel het volgende:
Dank je
Die zijn alleen van een externe supplier en 20E verzendkosten voor een jas van 40 voelt niet helemaal goed..
Ik werk vlak bij een Name-It winkel; zal ik even kijken voor je?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Govver. Mevrouw V. heeft de jas wel in t mandje gegooid, maar t mandje vervolgens niet afgerekend. En nu is ie overal uitverkocht in de gewenste maat (92).
Weet iemand nog obscure webshops waar Name it verkocht wordt?
Ik wil een name it winkel op minder dan 160km afstandquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:34 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik werk vlak bij een Name-It winkel; zal ik even kijken voor je?
Ik wil m wel voor je bestellen?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:48 schreef Vanyel het volgende:
Dank je
Die zijn alleen van een externe supplier en 20E verzendkosten voor een jas van 40 voelt niet helemaal goed..
Prachtig ! Welke maat ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:12 schreef Marrije het volgende:
Deze vorige week gekocht,
[ afbeelding ]
En erg leuk, maar beetje jammer dat het geen velours is. Ik ben dol op velours![]()
Dus gisteren deze gekocht:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:56 schreef Poezebeest het volgende:
Zwarte rompers krijg je bij h&m, die 3 voor 10 geloof ik.
ik heb beide playsuits in maat 74/80 gekochtquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Prachtig ! Welke maat ?
Laarsjes ook prachtig !
- Welk merk is dat blauwe manteltje van sorbo ?
- Over zwarte rompers: bij name it gevonden, maar uitverkocht![]()
Oh dat wist ik niet, zelf onlangs een zwarte gekocht in 74, maar dacht dat ze ook kleiner waren. Hoewel ik nu natuurlijk ga twijfelen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]![]()
Alleen vanaf maat 74 toch ?
als die helemaal zo gevoerd is als de capuchon welquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zou deze al te warm/dik zijn?
http://www.kiabi.nl/fluwe(...)ding_P270641#C270639
[ afbeelding ]
Kan ook aan mijn h&m liggen, misschien ook 68 ? kleiner niet gevonden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:33 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, zelf onlangs een zwarte gekocht in 74, maar dacht dat ze ook kleiner waren. Hoewel ik nu natuurlijk ga twijfelen.
Vanaf maat 56 te krijgen,quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:33 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, zelf onlangs een zwarte gekocht in 74, maar dacht dat ze ook kleiner waren. Hoewel ik nu natuurlijk ga twijfelen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:37 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Vanaf maat 56 te krijgen,
http://www.hm.com/nl/product/97443?article=97443-J
Oeh, leuk idd!quote:Op maandag 24 september 2012 10:19 schreef Gerberaatje het volgende:
Leuke eBay shop met oa pyjama's!
http://stores.ebay.co.uk/vaenait
Via e-bay bestellen is heel makkelijk, zeker met PayPal! Je moet wel altijd even goed kijken naar de feedback, of iemand een heel hoog percentage positieve feedback heeft. Staat rechts in beeld.quote:Op maandag 24 september 2012 10:56 schreef Lamb29 het volgende:
Ohhh die pyjama's! Alleen nog nooit bij Ebay iets gekocht... dus even uitzoeken hoe wat waar...
Dizzy die uiltjes van Lindex![]()
Ze blijven maar kortingscodes sturenquote:Op maandag 24 september 2012 14:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Jij weet Lindex ook gewoon veel te goed te vinden
Op zich is een e-bayaccount heel snel aangemaakt hoorquote:Op maandag 24 september 2012 14:05 schreef Sandous het volgende:
Ik vind deze wel leuk. Alleen begrijp ik er niks van (geen ebayaccount enzo)..
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item4d04243a87
gaat er iemand toevallig niet bestellen
Oh ja.... logischquote:Op maandag 24 september 2012 15:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik hoef zelf niks te bestellen om voor een ander een bestelling te doen dus het aantal maakt me niet zoveel uit.
Je hebt me overgehaald, thx!quote:Op maandag 24 september 2012 15:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die rompers Spees, ze zitten voornamelijk onder kleding behalve als het echt warm is dus jij bent eigenlijk de enige die weet hoe leuk de romper is.
Kortom opmerkingen over te meisjesachtig zullen er niet zo snel zijn denk ik.
Als jij het leuk vindt, gewoon doen!
quote:Op maandag 24 september 2012 15:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De email van die ebay winkel zegt I will be shipped in 7 days.
Hopelijk staat er straks dus geen Koreaan voor je deur Marrije![]()
Dat was mijn post, deze:quote:Op maandag 24 september 2012 14:37 schreef Mineola het volgende:
Een tijdje geleden postte iemand hier briljante Ebay-slofjes, heeft iemand toevallig die link nog?
Ze waren er oa in kerstman-variant, meen ik me te herinneren.
Maar als je zoekt op soft leather baby shoes kom je nog veel meer tegen met allemaal leuke designs.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Deze heeft ook erg leuke Keshet! http://stores.ebay.nl/tula2shoes
Whehehe
[ afbeelding ]
In een grotere maat, kan heus!quote:Op maandag 24 september 2012 15:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die appel![]()
![]()
Maar ik heb niets meer nodig volgens mij
6-12 maandenquote:Op maandag 24 september 2012 15:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
@kj![]()
Floris heeft vandaag ook 98 aan![]()
Maar goed is.c&a en dat valt.ook altijd klein![]()
Welke.maten heb je besteld Marrije?
Dank u!quote:Op maandag 24 september 2012 15:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat was mijn post, deze:
[..]
Maar als je zoekt op soft leather baby shoes kom je nog veel meer tegen met allemaal leuke designs.
Dus niet naar de c&a. Ik vind de h&m ook klein vallen trouwens. Sofie heeft daar shirtjes 92 van de kinderafdeling, maar die zitten ook al strakkig.. Maar ze heeft pech, ik koop geen 98quote:Op maandag 24 september 2012 15:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
@kj![]()
Floris heeft vandaag ook 98 aan![]()
Maar goed is.c&a en dat valt.ook altijd klein![]()
Welke.maten heb je besteld Marrije?
Tis zo jammer dat t wat langer duurt voor het er is. Kan ik niet afwachten hoe het valtquote:
Dat dusquote:Op maandag 24 september 2012 16:01 schreef MeNicole2 het volgende:
H&M valt hier bij allemaal juist precies goed qua lengte die ze hebben. C&A en zeeman moet ik ook inderdaad een maat groter nemen!
Ik stuur die Koreaan wel ff doorquote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Tis zo jammer dat t wat langer duurt voor het er is. Kan ik niet afwachten hoe het valt(althans straks is t weg
)
Ik heb de meisjesafdeling nog niet getest!quote:Op maandag 24 september 2012 16:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat dus
H&m ook eerder groter dan klein.
Misschien zit.er verschil tussen jongens- en meisjesafdeling?
Ik heb,nog.weinig h&m voor dr in de kleine maatjes. Nou ja een vestje in maat 56. Die was ook niet heel ruim...maar was ook niet echt vestjesweer toen...quote:Op maandag 24 september 2012 16:07 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik heb de meisjesafdeling nog niet getest!
*lol*quote:Op maandag 24 september 2012 16:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik stuur die Koreaan wel ff door
Binnen 7 dagen, kan ook ietsje eerder zijn, maar er waren er niet meer zo heel veel op voorraad inderdaad. Ach daarna heeft ie vast ook weer hele leuke of nog leuker
ah op die manier, nou maar goed dat ik niet te krap heb besteldquote:Op maandag 24 september 2012 16:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Binnen 7 dagen gaat ie het opsturen en dan kan het nog max 30 dagen duren voordat het aankomt Marrije.
Het kan wel even duren. China leggings duurde toen ook wel twee-drie weken.
ik neem voor Liene 2/3 jaar en voor Evie 4/5 denk ikquote:Op maandag 24 september 2012 16:49 schreef Poppedein het volgende:
Geweldig leuk Ebay winkeltje! Maar jemig die maatvoerig! Dan zou ik voor Jelte al niet eens meer maat 2-3 yr durven bestellen, dat zou tot 88cm gaan?? Hij zit in 86-92, Kan voor mijn 16 maander toch moeilijk voor maat 4-5 yr gaan
Ooow, waarom doe je me dit aan??!quote:Op maandag 24 september 2012 10:19 schreef Gerberaatje het volgende:
ben je ook langs de primark geweest?quote:Op maandag 24 september 2012 16:51 schreef Nirak het volgende:
Afgelopen weekend de stad in geweest op zoek naar een winterjas voor onze meneer. Maar OMFG! wat zijn die dingen duur... Dus met niets thuis gekomen, want ik durfde even niet.. Hij zit nu in 74 hebben hem laatst op 77cm gemeten, dus hij gaat richtig de 80. Maar moeten we dan 80 of 86 kopen...
Overigens ook niet DE jas gezien, dus wil op internet nog eens gaan struinen, iemand tips?
Gaaf hè! Ik weet niet of ik direct kan linken naar de zoekopdracht op Ebay, maar hier vind je alles!quote:Op maandag 24 september 2012 17:22 schreef Lamb29 het volgende:
Spees Eend ohhhh banksy !!!
Straks zonder peuter op schoot even goed kijken..
Nee, dat is een andere, Wormwood: http://stores.ebay.co.uk/WORMWOOD-ROCKS-T-SHIRTSquote:Op maandag 24 september 2012 17:37 schreef Incantrix het volgende:
Woah, wat een leuke kleertjes in de ebayshop! Die Banksy-kleertjes, is dat dezelfde shop?
Ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op maandag 24 september 2012 17:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
Daar hadden ze leuke jassen voor erbij idd. Maar niet de goede maat![]()
Even een vraagje, heeft iemand ervaring met de softshellbroek van h&m?
Wil weten hoe dik die is.
Zo'n broek lijkt me wel handig voor in de zandbak. Wordt ie s winters niet zo zeiknat (en niet zo koud dus).
Ik zat net de inch maten even om te rekenen. Voor mijn meisje van 2,5 moet ik nu maat 4-5 bestellen.quote:Op maandag 24 september 2012 17:49 schreef Incantrix het volgende:
Willen jullie straks ervaringen met de maatvoering posten?
Nee.. Zit die er al dan in Eindhoven? Had het wel gelezen afgelopen zomer, maar ken heel de winkel niet...quote:Op maandag 24 september 2012 17:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
ben je ook langs de primark geweest?
Heb jij wat besteld? Voor welke maat ben je gegaan?quote:Op maandag 24 september 2012 10:19 schreef Gerberaatje het volgende:
4-5 jaar is van 88 tot 100cm.quote:Op maandag 24 september 2012 22:37 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Heb jij wat besteld? Voor welke maat ben je gegaan?
Ah jammer!quote:Op maandag 24 september 2012 22:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
L past Puck al heel lang niiet meer met zijn maat 22/23 nu. Maar destijds met maat 20/21 ook al niet meer.
Betwijfel of XL wel gaat passen bij O eigenlijk.
Van zulke slofjes gaan meestal maar tot een jaar of twee.quote:Op maandag 24 september 2012 22:43 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Ah jammer!
Heb je nog tips voor andere?
Oh en check... 4-5 jaar moet t worden dan!
Tnxs
Toevallig bij de Hema? Die van de Hema zitten hier voor geen meter, floepen steeds uit.quote:Op maandag 24 september 2012 22:55 schreef Lamb29 het volgende:
Had al paar van die slofjes met rits ergens gehaald maar dat zat echt voor geen meter...
Dus die zijn terug gegaan.. vandaar mijn zoektocht weer naar zulk soort
Als je naar Houten komt doen we een Scapino meet?quote:Op maandag 24 september 2012 23:07 schreef Lamb29 het volgende:
Scapino... met een beetje geluk kan ik woensdag even op pad met mevrouw..
Hij zit ook om een hoekje....quote:Op maandag 24 september 2012 23:09 schreef Lamb29 het volgende:
hahaha zit daar een scapino ja? Die heb ik dus nog totaal gemist haha
OMG, Ik MOET deze hebben! Wat een vreselijk tof pak!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Zag nu pas deze babyhoodies, denk dat ik er daar een uit ga kiezen!
[ afbeelding ]
Cool pakje hequote:Op dinsdag 25 september 2012 11:52 schreef Mineola het volgende:
[..]
OMG, Ik MOET deze hebben! Wat een vreselijk tof pak!!!!!!!
DML of Speeseend, mag ik via een van jullie bestellen? Ik heb geen paypal...
Ik heb de kleinste maat gedaan (6 maanden - 12 maanden). Ik dacht als het klein valt, dan kan hij hem waarschijnlijk rond april-mei wel aan en dan is het nog wel lange mouwen-weer. En als het toch wat groter valt dan is hij denk ik niet te dik voor in juni (hoop ik).quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:40 schreef Mineola het volgende:
Die rode inderdaad, en misschien die onderste ook nog. Welke maat heb jij gedaan? Ik zag ze nogal klein vallen.
DML, dank je wel, ik PM je vanmiddag!
Wel dat soort, maar dan leukerquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:53 schreef Mineola het volgende:
H&M toch? Of bedoel je niet dat soort mutsjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |