quote:
tik, TAKquote:Op zondag 16 september 2012 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Opletten, Jan de iPad man laat het zien.
quote:
Vooral tegen kleine ploegjes.quote:Op zondag 16 september 2012 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Zit totaal geen idee achter, ze doen maar wat.
12puntjes Stijntje. Jammer hč.quote:Op zondag 16 september 2012 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral tegen kleine ploegjes.
Hun schema is:
Feyenoord thuis
VVV uit
PSV - NAC
PSV - Willem II
Ja, oké en nu?quote:Op zondag 16 september 2012 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral tegen kleine ploegjes.
Hun schema is:
Feyenoord thuis
VVV uit
PSV - NAC
PSV - Willem II
FUUUUUUquote:Op zondag 16 september 2012 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, ik zou echt bang worden van zijn hoofd alleen al.
Idd, gewoon gefrustreerd omdat ie het duel verliest.. zoals ie zovaak is...quote:
Van Bommel speelt geweldig joh. Lijkt me dus niet.quote:Op zondag 16 september 2012 22:34 schreef ZaZoe het volgende:
PSV voetbalt misschien wel beter zonder van Bommel, volgende week weten we het
quote:Op zondag 16 september 2012 22:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van Bommel speelt geweldig joh. Lijkt me dus niet.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Poulsen is echt een mongool. Die moeten ze echt 4 jaar schorsen
Over the hill en overcompenserend idd.quote:
Aldus Ronald Waterkneusquote:Op zondag 16 september 2012 22:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van Bommel speelt geweldig joh. Lijkt me dus niet.
Mooi plaatje.quote:
Leiding geven, alle ballen vooruit, mooie crosspasses en een heel goed inzicht. Maar jij vond hem natuurlijk weer niet goed.quote:
Hoe kan jij hier posten en bij Studio Voetbal zitten?quote:Op zondag 16 september 2012 22:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Leiding geven, alle ballen vooruit, mooie crosspasses en een heel goed inzicht. Maar jij vond hem natuurlijk weer niet goed.
Ik vond hem niet geweldig, zoals jij beweert.quote:Op zondag 16 september 2012 22:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Leiding geven, alle ballen vooruit, mooie crosspasses en een heel goed inzicht. Maar jij vond hem natuurlijk weer niet goed.
Ik kijk niet eens joh, debiel.quote:Op zondag 16 september 2012 22:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe kan jij hier posten en bij Studio Voetbal zitten?
Gemoedelijk die brabanders, en zo vol humorquote:
Vol met frustraties altijd, die Joden.quote:Op zondag 16 september 2012 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gemoedelijk die brabanders, en zo vol humor.
Psv neemt hun verantwoordelijkheid voor het WK 2014. Ze stomen hem perfect klaar.quote:Op zondag 16 september 2012 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Narsingh is maar 4,1 miljoen voor betaald joh, die kan wel op de bank zitten.
jij zit vol frustraties.quote:Op zondag 16 september 2012 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vol met frustraties altijd, die Joden.
Ja en jij van Jan Mulder.quote:Op zondag 16 september 2012 22:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je hebt het karakter van Waterkneus
Ja,. wij zijn gefrustreerdquote:Op zondag 16 september 2012 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is een beetje als de discussie over Eriksen in het ajax topic.quote:Op zondag 16 september 2012 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Jan: Maar dit zijn levensgevaarlijke passen.
Waterreus: JA MAAR hij had ook 10 goede passen!
Jij zeker ja.quote:Op zondag 16 september 2012 22:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja,. wij zijn gefrustreerd.
man man man....
+1quote:Op zondag 16 september 2012 22:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is een beetje als de discussie over Eriksen in het ajax topic.
Je mag van dragende spelers en toptalenten verwachten dat ze een bepaalde basis hebben. Een paar mooie momenten is leuk, maar daar mag bij dergelijke spelers geen dozijn aan slechte acties tegenover staan.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Hahahahahahahaha, leuk gedaan van de NOS.
Ja, enormquote:
Heb je zuurkool op, Tom?quote:Op zondag 16 september 2012 22:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Compliment? Als je op die debiel wilt lijken wel ja.
Jij bent wel de uberfrustie onder de heren van 020, maar ik kan het wel hebben hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 22:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, enorm.
Wat laat jij je kennen zeg.
quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 22:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Compliment? Als je op die debiel wilt lijken wel ja.
Neehoor. In al je Posts loop je te janken over Van Bommel. Nog steeds niet over zijn 3 goals in de ArenA heen?quote:Op zondag 16 september 2012 22:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, enorm.
Wat laat jij je kennen zeg.
Misschien moet je de term "gefrustreerd" eens opzoeken in het woordenboek.quote:Op zondag 16 september 2012 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent wel de uberfrustie onder de heren van 020, maar ik kan het wel hebben hoor.
Jawel. Als ze tenminste een beetje beter gaan spelen. Niemand verwacht top 5 nu.quote:Op zondag 16 september 2012 22:42 schreef ZaZoe het volgende:
Marco gaat het einde van het seizoen denk ik niet halen
Wordt moeilijk doorzetten als je ontslagen word..quote:Op zondag 16 september 2012 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel. Als ze tenminste een beetje beter gaan spelen. Niemand verwacht top 5 nu.
En als Van Basten echt trainer wil worden dan moet hij ook een keer doorzetten.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:43 schreef Zorro het volgende:
De favoriete spits van Derksen scoort 3x
Dat zal wel meevallen zolang degradatie uit zicht blijft.quote:Op zondag 16 september 2012 22:44 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Wordt moeilijk doorzetten als je ontslagen word..
Je begrijpt het. Goedzo.quote:Op zondag 16 september 2012 22:45 schreef HeatWave het volgende:
PSV is mijn favo club, van bommel is een engeltje.
de tering....
Popcorn nodig?quote:Op zondag 16 september 2012 22:46 schreef Caland het volgende:
tompsv en heatwave die fittie hebben.
Dit is leuker dan dwergenwerpen op RTL7.
Wat is er met Evra?quote:Op zondag 16 september 2012 22:46 schreef ZaZoe het volgende:
Wanneer gaan we het over de linksback van Man United hebben
whut whut in the buttquote:Op zondag 16 september 2012 22:46 schreef ZaZoe het volgende:
Wanneer gaan we het over de linksback van Man United hebben
Johan krijgt het zwaar morgen. Hij hoonde wilfred ook weg vorige week toen die zei dat utrecht het psv nog lastig zou kunnen maken. :-Pquote:Op zondag 16 september 2012 22:43 schreef Zorro het volgende:
De favoriete spits van Derksen scoort 3x
Welke? Zit op de iPad, dus wellicht gemist.quote:Op zondag 16 september 2012 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mijn vraag?
En terecht!quote:Op zondag 16 september 2012 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjek gaat het over Debuttner hebben, wedden!
of je zuurkool op hebtquote:Op zondag 16 september 2012 22:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Welke? Zit op de iPad, dus wellicht gemist.
Je moet er ook niet op gaan zitten.quote:Op zondag 16 september 2012 22:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Welke? Zit op de iPad, dus wellicht gemist.
Ajax is de mooiste club van Nederlandquote:Op zondag 16 september 2012 22:45 schreef HeatWave het volgende:
PSV is mijn favo club, van bommel is een engeltje.
de tering....
deDickner niet zekerquote:Op zondag 16 september 2012 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjek gaat het over Debuttner hebben, wedden!
Te laatquote:Op zondag 16 september 2012 22:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op gaan zitten.
Eriksenquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eriksengrootste talent van Europa
Eigenlijk moeten Ajax en PSV gewoon fuserenquote:Op zondag 16 september 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eriksengrootste talent van Nederland
[..]
[..]
[..]
[..]
ik spring nog liever uit het raamquote:Op zondag 16 september 2012 22:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten Ajax en PSV gewoon fuseren
Hoho, niet zo negatief over een andere club he? Dat hoort niet!quote:Op zondag 16 september 2012 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik spring nog liever uit het raam
Nee, PSVquote:Op zondag 16 september 2012 22:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten Ajax en PSV gewoon fuseren
ik had verwachd dad davy of tom eerder zou happenquote:Op zondag 16 september 2012 22:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho, niet zo negatief over een andere club he? Dat hoort niet!
Fuseren, psv heeft niks wat een bijdrage kan leveren aan de grootsheid van ons aller Ajax.quote:Op zondag 16 september 2012 22:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het kost een beetje moeite, maar uiteindelijk heb ik je volledig onder m'n duim.quote:Op zondag 16 september 2012 22:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zondag 16 september 2012 22:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik lach me kapot als Rutten kampioen gaat worden met Vitesse
Nee, zo gaat dat bij PSV. Alleen was Rutte toevallig trainer van PSV.quote:Op zondag 16 september 2012 22:52 schreef rubbereend het volgende:
Na de winterstop stort Vitesse in, zo gaat dat met Rutte
Zo gaat dat met PSV, ja. De trainer heeft er weinig mee te maken, zo blijkt maar weer.quote:Op zondag 16 september 2012 22:52 schreef rubbereend het volgende:
Na de winterstop stort Vitesse in, zo gaat dat met Rutte
quote:Op zondag 16 september 2012 22:52 schreef rubbereend het volgende:
Na de winterstop stort Vitesse in, zo gaat dat met Rutten
uhuh, dit maakt VBL erg boeiend en spannedndquote:Op zondag 16 september 2012 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kost een beetje moeite, maar uiteindelijk heb ik je volledig onder m'n duim.
Baas.quote:Op zondag 16 september 2012 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo gaat dat met PSV, ja. De trainer heeft er weinig mee te maken, zo blijkt maar weer.
PSV is al een tijdje aan het instortenquote:Op zondag 16 september 2012 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, zo gaat dat bij PSV. Alleen was Rutte toevallig trainer van PSV.
Gaat leuk worden als ze dit jaar die traditie in stand houden.quote:Op zondag 16 september 2012 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo gaat dat met PSV, ja. De trainer heeft er weinig mee te maken, zo blijkt maar weer.
Heeft hem wel 41 zetels opgeleverd!quote:Op zondag 16 september 2012 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, zo gaat dat bij PSV. Alleen was Rutte toevallig trainer van PSV.
Nee serieus, de discussie ging over hoe zielig PSVers wel niet zijn, in een livetopic over Studio Voetbalquote:Op zondag 16 september 2012 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
uhuh, dit maakt VBL erg boeiend en spannednd.
Maar goed, nevermind maar weer.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft hem wel 41 zetels opgeleverd!
Ja leuk, ik verspreek me.quote:Op zondag 16 september 2012 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft hem wel 41 zetels opgeleverd!
Kinkladze of Arveladze welquote:Op zondag 16 september 2012 22:53 schreef ZaZoe het volgende:
Rutte gaat Vitesse echt geen kampioen maken
Nu doen ze het Ajax-style, eerste seizoenshelft falen en 2e seizoenshelft toch nog kampioen worden.quote:Op zondag 16 september 2012 22:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gaat leuk worden als ze dit jaar die traditie in stand houden.
BIj Vitesse staan meer Nederlanders in de basis dan bij PSV bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 september 2012 22:53 schreef HeatWave het volgende:
Vitesse kampioen is echt de ondergang van het nederlandse voetbal, dan zijn we echt een soort kraamkamer van chelsea, niets meer...
Waarom niet?quote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef rubbereend het volgende:
belachelijk plan die oude kuip nog een keer in de revisie gooien
quote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu doen ze het Ajax-style, eerste seizoenshelft falen en 2e seizoenshelft toch nog kampioen worden.
En van Utrecht verliezen
Samsom ookquote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Kinkladze of Arveladze wel
Idd, alsof een stadon an sich de sfeer maakt, als ze de nieuwe gewoon goed indelen qua vakken etc is het toch gewoon prima lijkt me?quote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 22:54 schreef rubbereend het volgende:
omdat je dan nog geen stadion hebt voor de komende decennia.quote:
kijk maar bij Bayern, gloednieuw stadion maar toch intiem en bovenop het veld.quote:Op zondag 16 september 2012 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, alsof een stadon an sich de sfeer maakt, als ze de nieuwe gewoon goed indelen qua vakken etc is het toch gewoon prima lijkt me?
Teveel nostalgie...
Zolang hij maar zorgt dat er niet wordt getornd aan arbeidsmigratie.quote:Op zondag 16 september 2012 22:53 schreef ZaZoe het volgende:
Rutte gaat Vitesse echt geen kampioen maken
klopt, maar wie heeft het in Groningen nog over het oude stadion?quote:
Als Ajacied zal je de magie van zo'n stadion ook nooit kunnen begrijp ik denk ik. Jullie hebben altijd in gedrochten gespeeld.quote:Op zondag 16 september 2012 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, alsof een stadon an sich de sfeer maakt, als ze de nieuwe gewoon goed indelen qua vakken etc is het toch gewoon prima lijkt me?
Teveel nostalgie...
Het kán wel, maar er is ook kans dat het nieuwe stadion gewoon kut wordt. Zie Arsenal.quote:Op zondag 16 september 2012 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk maar bij Bayern, gloednieuw stadion maar toch intiem en bovenop het veld.
Stadionclub, nooit begrepen die term, elke club speelt in een stadionquote:Op zondag 16 september 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooiste stadionclub van Noord-europadinsdag heen.
Ben je een Ajacied?quote:Op zondag 16 september 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooiste stadionclub van Noord-europadinsdag heen.
Hoi Ronald! Zit je stiekem te FOK!ken onder de tafel?quote:Op zondag 16 september 2012 22:53 schreef HeatWave het volgende:
Vitesse kampioen is echt de ondergang van het nederlandse voetbal, dan zijn we echt een soort kraamkamer van chelsea, niets meer...
Mooiste-stadion club dan? xPquote:Op zondag 16 september 2012 22:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stadionclub, nooit begrepen die term, elke club speelt in een stadion.
Ge hept me doorgggg...quote:Op zondag 16 september 2012 22:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hoi Ronald! Zit je stiekem te FOK!ken onder de tafel?
Nee, dat is TommyPSVquote:Op zondag 16 september 2012 22:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hoi Ronald! Zit je stiekem te FOK!ken onder de tafel?
Prutser, die is niets tegen Blindquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knappe jongen ja maar kan niet tippen aan Daley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |