SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 07-09-2011 t/m 05-09-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ook een beetje ladywood ervan eerlijk gezegdquote:Op zondag 16 september 2012 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik wed dat dWc een hele stijve pener heeft gekregen van de lapo
olie m'n tollie maar in.quote:Op zondag 16 september 2012 22:28 schreef JackieBrown het volgende:
Ik olie jullie torso's wel in. Dat vecht beter
waarom enkelvoud? Ben ik te min??!quote:
pls vasquote:Op zondag 16 september 2012 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Etha en JB moeten echt vaker seks hebben ofzoWat een seksuele frustratie
quote:Op zondag 16 september 2012 22:59 schreef JackieBrown het volgende:
Etha's benen en glutes zijn beter ontwikkeld tho.
Nobody gives a shit, ga elkaar peggen ofzoquote:
Ze zijn gewoon jaloersquote:Op zondag 16 september 2012 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kut mod sluit mijn pareltje.
Show hier je teenhaar
Pics van je teenhaar.quote:Op zondag 16 september 2012 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Show hier je teenhaar
Ik moest lachenquote:Op zondag 16 september 2012 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Show hier je teenhaar
Staat toch in het topic noob.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 23:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moest lachenik wilde serieus foto's gaan maken
ik wil ze hierquote:Op zondag 16 september 2012 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Staat toch in het topic noob.
[..]
Alleen die gozer moet er zo nodig een slotje opzetten, zure gast is het ook.
Steeds? Dit is de eerste x ooit dikke.quote:Op maandag 17 september 2012 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Etha die steeds zo stoer doet dat ie mijn FB weet![]()
Ga met je dikke asser
Bron?quote:Op maandag 17 september 2012 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Echtniet, je hebt al zeker 3x gezegd dat je me voorbij hebt zien komen bij fb-evenementenDikke.
Ik vind het erg onhandig dat je nooit quote Vas, zo kunnen we nooit zien tegen wie je het hebt. Is het omdat je te lui bent om op de quote-knop te drukken ofzo?quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 13:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik vind het erg onhandig dat je nooit quote Vas, zo kunnen we nooit zien tegen wie je het hebt. Is het omdat je te lui bent om op de quote-knop te drukken ofzo?
quote:Op zondag 16 september 2012 23:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
[..]
Nobody gives a shit, ga elkaar peggen ofzo
Hij lult eromheen in plaats van je eruit te lullen, hoe danquote:
Echt hè, ben het met je eens hoowr poepii =$quote:Op maandag 17 september 2012 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Omdat Etha gewoon weet dat ik gelijk heb.
https://www.facebook.com/mvandewiel?ref=tsquote:Op maandag 17 september 2012 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is al verwijdert.
Tevens chick voor CB gevonden.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 september 2012 16:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/mvandewiel?ref=ts
Deze link stuurde een vriend van me laatst naar me.
Wat voor filmpje was het?quote:
Die pic van d'r ID, 1991quote:Op maandag 17 september 2012 16:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/mvandewiel?ref=ts
Deze link stuurde een vriend van me laatst naar me.
Tijdje geleden een vrouw gefixt die ik 24 schatte, bleek ze 30 te zijnquote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Aan de andere kant, vandaag een chick ontmoet die bijna 26 wordt, toen ze vroeg hoe oud ik d'r schatte zei ik 18.
Over oudjes gesproken, waar de FOK! is krioquote:Op maandag 17 september 2012 17:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tijdje geleden een vrouw gefixt die ik 24 schatte, bleek ze 30 te zijn10 year gap, no problem son.
Is ie nog gespot na het hele jumi verhaal? Anders is 1 en 1 sowieso 3quote:Op maandag 17 september 2012 17:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Over oudjes gesproken, waar de FOK! is krio.
ja heeft nog gereageerd in dat topic over haarquote:Op maandag 17 september 2012 17:41 schreef jna het volgende:
[..]
Is ie nog gespot na het hele jumi verhaal? Anders is 1 en 1 sowieso 3
Volgens mij zit krioro meer zo:quote:Op maandag 17 september 2012 18:08 schreef jna het volgende:
Maar zou Krio wel echt owru zijn? Wie weet is ie stiekem 12
quote:Op maandag 17 september 2012 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij zit krioro meer zo:
[ afbeelding ]
Got no clue brah.quote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat voor filmpje was het?
[..]
Die pic van d'r ID, 1991. Ik schatte d'r 25+
.
Aan de andere kant, vandaag een chick ontmoet die bijna 26 wordt, toen ze vroeg hoe oud ik d'r schatte zei ik 18.
Micropenisquote:
kijk verderquote:
Wat kijk jij man.quote:
blijft leuk filmpjequote:
GG Allinquote:
His dick is actually so small it can't even violate the Terms and Conditions of youtube...quote:
Fucking ranzig, waarom kende ik dit al jarenquote:
KANKER MANquote:
quote:
Geen heupenquote:
wrmquote:Op maandag 17 september 2012 19:51 schreef Ethanolic het volgende:
Godverdomme man zojuist serieus een braakneiging gehad. En dat heb ik echt nooit.
Moest je ook huilen of dat net niet?quote:Op maandag 17 september 2012 19:51 schreef Ethanolic het volgende:
Godverdomme man zojuist serieus een braakneiging gehad. En dat heb ik echt nooit.
Fucking wussyquote:Op maandag 17 september 2012 19:51 schreef Ethanolic het volgende:
sry maar moest t delenquote:
Oh jezus kankerquote:
quote:
NICE! Kaolo nice. FUCK YEAHquote:
Jij weet brada.quote:Op maandag 17 september 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
NICE! Kaolo nice. FUCK YEAH.
[ afbeelding ]
White chicks.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
NICE! Kaolo nice. FUCK YEAH.
[ afbeelding ]
White chicks.
I just fucked the Avatar, now I got a blue dickquote:Op maandag 17 september 2012 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij weet brada.
Tevens blauwe chicks.
[ afbeelding ]
Valt mee man, ze heeft gewoon geen brede heupen. Niks mis mee in dit gevalquote:Op maandag 17 september 2012 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Haar boobs heAlleen het gebrek aan heupen inderdaad, ziet er fucking raar uit
quote:Faalupdate: 20.000 ongeldige stemmen. Zucht. Zo veel stemgerechtigden zijn er dus niet in geslaagd om een rondje rood te kleuren.
Dat heb ik met dezequote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Man man man, als ik dit liedje hoor dan waan ik mij echt in Miami in een dikke club/op een yacht met veel vrouwen zoals Kate Upton, rijke mensen, alles.Nog een paar jaartjes. Bugatti voor dWc alles.
Gelachen om het tijdsbestekquote:
Wat een lifestyle.quote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heb ik met deze.
When this song comes on I'm spending money
Play something I can spend some money to
[..]
Gelachen om het tijdsbestek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |