wrmquote:Op maandag 17 september 2012 19:51 schreef Ethanolic het volgende:
Godverdomme man zojuist serieus een braakneiging gehad. En dat heb ik echt nooit.
Moest je ook huilen of dat net niet?quote:Op maandag 17 september 2012 19:51 schreef Ethanolic het volgende:
Godverdomme man zojuist serieus een braakneiging gehad. En dat heb ik echt nooit.
Fucking wussyquote:Op maandag 17 september 2012 19:51 schreef Ethanolic het volgende:
sry maar moest t delenquote:
Oh jezus kankerquote:
quote:
NICE! Kaolo nice. FUCK YEAHquote:
Jij weet brada.quote:Op maandag 17 september 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
NICE! Kaolo nice. FUCK YEAH.
[ afbeelding ]
White chicks.
quote:Op maandag 17 september 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
NICE! Kaolo nice. FUCK YEAH.
[ afbeelding ]
White chicks.
I just fucked the Avatar, now I got a blue dickquote:Op maandag 17 september 2012 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij weet brada.
Tevens blauwe chicks.
[ afbeelding ]
Valt mee man, ze heeft gewoon geen brede heupen. Niks mis mee in dit gevalquote:Op maandag 17 september 2012 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Haar boobs heAlleen het gebrek aan heupen inderdaad, ziet er fucking raar uit
quote:Faalupdate: 20.000 ongeldige stemmen. Zucht. Zo veel stemgerechtigden zijn er dus niet in geslaagd om een rondje rood te kleuren.
Dat heb ik met dezequote:Op maandag 17 september 2012 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Man man man, als ik dit liedje hoor dan waan ik mij echt in Miami in een dikke club/op een yacht met veel vrouwen zoals Kate Upton, rijke mensen, alles.Nog een paar jaartjes. Bugatti voor dWc alles.
Gelachen om het tijdsbestekquote:
Wat een lifestyle.quote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heb ik met deze.
When this song comes on I'm spending money
Play something I can spend some money to
[..]
Gelachen om het tijdsbestek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |