Wat voor filmpje was het?quote:
Die pic van d'r ID, 1991quote:Op maandag 17 september 2012 16:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/mvandewiel?ref=ts
Deze link stuurde een vriend van me laatst naar me.
Tijdje geleden een vrouw gefixt die ik 24 schatte, bleek ze 30 te zijnquote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Aan de andere kant, vandaag een chick ontmoet die bijna 26 wordt, toen ze vroeg hoe oud ik d'r schatte zei ik 18.
Over oudjes gesproken, waar de FOK! is krioquote:Op maandag 17 september 2012 17:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tijdje geleden een vrouw gefixt die ik 24 schatte, bleek ze 30 te zijn10 year gap, no problem son.
Is ie nog gespot na het hele jumi verhaal? Anders is 1 en 1 sowieso 3quote:Op maandag 17 september 2012 17:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Over oudjes gesproken, waar de FOK! is krio.
ja heeft nog gereageerd in dat topic over haarquote:Op maandag 17 september 2012 17:41 schreef jna het volgende:
[..]
Is ie nog gespot na het hele jumi verhaal? Anders is 1 en 1 sowieso 3
Volgens mij zit krioro meer zo:quote:Op maandag 17 september 2012 18:08 schreef jna het volgende:
Maar zou Krio wel echt owru zijn? Wie weet is ie stiekem 12
quote:Op maandag 17 september 2012 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij zit krioro meer zo:
[ afbeelding ]
Got no clue brah.quote:Op maandag 17 september 2012 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat voor filmpje was het?
[..]
Die pic van d'r ID, 1991. Ik schatte d'r 25+
.
Aan de andere kant, vandaag een chick ontmoet die bijna 26 wordt, toen ze vroeg hoe oud ik d'r schatte zei ik 18.
Micropenisquote:
kijk verderquote:
Wat kijk jij man.quote:
blijft leuk filmpjequote:
GG Allinquote:
His dick is actually so small it can't even violate the Terms and Conditions of youtube...quote:
Fucking ranzig, waarom kende ik dit al jarenquote:
KANKER MANquote:
quote:
Geen heupenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |