SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel 1: Als jij tienermoeder/vader zou worden wat zou jij met het kind doen?
Hopelijk is dit deel 2 goed anders moet iemand me het zeggen.
[ Bericht 16% gewijzigd door AppelCake op 16-09-2012 21:56:22 ]
Niet zeuren.quote:Op maandag 17 september 2012 08:38 schreef BananaPancake het volgende:
Ook echt een deel 2 aangemaakt..
Ja ONZ is een paar deuren verder Theo.quote:Op zondag 16 september 2012 21:54 schreef DeWaasheid het volgende:
Anders: feest vieren want ik ben weer 16 (of iets in die strekking)
Oh en dat kind dat gaat op marktplaats
Want jij bepaalt wat serieus is en wat niet.quote:Op zondag 23 september 2012 13:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja ONZ is een paar deuren verder Theo.
Want daar zit je moeder echt op te wachten enzo...quote:Op zondag 23 september 2012 18:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ben 14 nu, maar soms voel ik me sirieus al klaar voor een zoon, om de een of andere reden weer niet voor een dochter. Ik zou het kind houden, het overdag aan me moeder over laten en als ik uit school ben em verzorgen, naarmate hij zo oud is dat hij een gezin nodig heeft, ben ik waarschijnlijk al klaar en heb ik een diploma, en dan zou ik een eigen huis kopen. Lang verhaalMaar voorlopig wacht ik wel tot ik 20 ben hoor 0,0
Ze wacht er niet op, maar ze zou het wel doen.quote:Op zondag 23 september 2012 20:03 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Want daar zit je moeder echt op te wachten enzo...
Dat kan je ook doen door het weg te geven... Nogal subjectief begrip niet? ''verantwoordelijkheid nemen''quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:55 schreef _Lily_ het volgende:
ik zou het houden. Ik neem verantwoordelijkheid voor mijn daden
Is subjectief ja, dus iedereen maakt zijn eigen beslissing. Maar ik zou het voor mezelf zo zien.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan je ook doen door het weg te geven... Nogal subjectief begrip niet? ''verantwoordelijkheid nemen''
Echt waar?quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:36 schreef Nobu het volgende:
Ik zou er tussenuit knijpen en het probleem aan de moeder laten.
Ik zeg 'geen goede toekomst' he. Eerst maar eens een degelijk en stabiel inkomen op niveau verwerven na onze studies. Ik vind dat een eventueel kind daar in ons geval recht op heeft, daar hebben m'n ouders hard voor gewerkt en daar studeer ik nu voor. Daarna dus pas aan de kinders (denken). Het zou enigszins geldverspilling zijn als (één van ons) de studie stop zou moeten zetten en werk onder niveau moet gaan doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
Geen toekomst kunnen bieden op je 22e....
Tis zeker niet ideaal maargoed...
Hoe lang duurt het voordat je klaar bent met je studie?
Biologisch gezien zijn we allemaal super laat.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:12 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ik zeg 'geen goede toekomst' he. Eerst maar eens een degelijk en stabiel inkomen op niveau verwerven na onze studies. Ik vind dat een eventueel kind daar in ons geval recht op heeft, daar hebben m'n ouders hard voor gewerkt en daar studeer ik nu voor. Daarna dus pas aan de kinders (denken). Het zou enigszins geldverspilling zijn als (één van ons) de studie stop zou moeten zetten en werk onder niveau moet gaan doen.
Dat ontken ik ook niet, maar het is in de hedendaagse maatschappij voor niemand goed als we allemaal maar die biologische timing volgenquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Biologisch gezien zijn we allemaal super laat.
Makkelijk gezegd want geen enkele methode beschermd 100%quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:37 schreef Isthea het volgende:
Ik kan er met mijn kop niet bij dat er tegenwoordig nog tieners zwanger worden. Iets met pil en condoom...
En anders lekker je benen bij elkaar houden en je piemel in de broek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |