Makkelijk gezegd want geen enkele methode beschermd 100%quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:37 schreef Isthea het volgende:
Ik kan er met mijn kop niet bij dat er tegenwoordig nog tieners zwanger worden. Iets met pil en condoom...
En anders lekker je benen bij elkaar houden en je piemel in de broek.
ik ben amper verantwoordelijk genoeg om altijd op werk te komen opdagen en dan wil je dat ik een fucking kind neem terweil ik kleine kinderen niet kan uitstaan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:12 schreef songebob1993 het volgende:
ZELF TIENERVADER
Ik kreeg op mijn 16de tehoren dat ik vader werd
en had pas een half jaar een relatie met mijn vriendin
na dat wij het over abortus hadden gehad en de eerste echo te hebben gezien
hadden we besloten om het te houden
nu bijna 3 jaar veder kijk ik naar een prachtige dochter
en denk ik bij me zelf was het al dat gezeik problemen en de zware tijd waard?
ja zeker ik ben 19 en ik zou haar niet willen missen
daar in tegen snap ik de jongens wel die weg lopen het is niet niks
maar als je echt een stoere kerel bent neem je je vrantwoording ook
en die moeite word zeker goed beloond
woon nu samen en heb een prachtig gezin
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:12 schreef songebob1993 het volgende:
ZELF TIENERVADER
Je bent toen gelijk gestopt met school?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:12 schreef songebob1993 het volgende:
ZELF TIENERVADER
Sirieus goed ideejjj!1quote:Op zondag 23 september 2012 18:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ben 14 nu, maar soms voel ik me sirieus al klaar voor een zoon, om de een of andere reden weer niet voor een dochter. Ik zou het kind houden, het overdag aan me moeder over laten en als ik uit school ben em verzorgen, naarmate hij zo oud is dat hij een gezin nodig heeft, ben ik waarschijnlijk al klaar en heb ik een diploma, en dan zou ik een eigen huis kopen. Lang verhaalMaar voorlopig wacht ik wel tot ik 20 ben hoor 0,0
Geloof mequote:Op zondag 23 september 2012 18:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ben 14 nu, maar soms voel ik me sirieus al klaar voor een zoon, om de een of andere reden weer niet voor een dochter. Ik zou het kind houden, het overdag aan me moeder over laten en als ik uit school ben em verzorgen, naarmate hij zo oud is dat hij een gezin nodig heeft, ben ik waarschijnlijk al klaar en heb ik een diploma, en dan zou ik een eigen huis kopen. Lang verhaalMaar voorlopig wacht ik wel tot ik 20 ben hoor 0,0
Chapeau! Wat tof!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:35 schreef YouKnowItsMe het volgende:
Ik ben 21 en heb een dochter van net 5 jaar. Toen we het wisten hebben we er bewust voor gekozen om haar te houden, konden niet met de gedachte leven dat we het weg hadden laten halen. Als ik even terugblik op de afgelopen jaren, dan heb ik er absoluut geen spijt van. Kan niet meer zonder m'n kleine meid! Wel wil ik even zeggen dat ik haar helemaal alleen heb opgevoed, en twéé studies heb afgerond. Het valt dus WEL te combineren, je moet er gewoon 100% voor gaan.
Geweldig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:35 schreef YouKnowItsMe het volgende:
Ik ben 21 en heb een dochter van net 5 jaar. Toen we het wisten hebben we er bewust voor gekozen om haar te houden, konden niet met de gedachte leven dat we het weg hadden laten halen. Als ik even terugblik op de afgelopen jaren, dan heb ik er absoluut geen spijt van. Kan niet meer zonder m'n kleine meid! Wel wil ik even zeggen dat ik haar helemaal alleen heb opgevoed, en twéé studies heb afgerond. Het valt dus WEL te combineren, je moet er gewoon 100% voor gaan.
Het is heel erg zwaar om een kleine op te voeden terwijl je naar school gaat etc. Gelukkig heb ik veel hulp gehad van mijn ouders en ''schoonouders'' Je moet er ook veel voor laten, je kan niet zomaar uitgaan, bij vrienden langs etc. Maar ik heb geen momentje spijt er van!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Was het niet vreselijk zwaar? [ afbeelding ]
Respect. Ik denk dat niet veel mensen dat zal lukken, ook al gaan ze er 100% voor. Al denk ik ook dat je nooit spijt zal hebben dat je het gehouden hebt, puur omdat je dat jezelf en je kind niet aan kan doen. Je gaat natuurlijk toch van zo'n kleine houden en om dan te zeggen dat het je zou spijten is voor weinigen te verkroppen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:35 schreef YouKnowItsMe het volgende:
Juistem!quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Abortus, zou iedereen moeten doen die op het moment geen goede financiële en emotionele bodem voor het kind zouden kunnen verwezenlijken.
Pro-life![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |