Kost datquote:Op zondag 16 september 2012 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
D7000 is best een leuk ding.
Haiquote:Op zondag 16 september 2012 21:23 schreef Kimberliedje het volgende:
Hoi allemaal! Nieuweling meld zich
Ik dacht ik fix 'm even, inclusief de "é" in de OP.quote:Op zondag 16 september 2012 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wou wat zeggen over de tt, maar het nummer staat er tenminste weer in, dat telt toch wel voor wat, niet?
Oh en jij dacht, Samzz heeft dat geld wel?quote:
Ja.quote:Op zondag 16 september 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh en jij dacht, Samzz heeft dat geld wel?
Verkoop een paar schilderijenquote:Op zondag 16 september 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh en jij dacht, Samzz heeft dat geld wel?
Heb je geen pasta in huis? Of een snackbar in de buurt?quote:Op zondag 16 september 2012 21:33 schreef Kimberliedje het volgende:
Bohhh, vreetkick. Valt alleen weinig te vreten.
Dat wordt bestellen of naar de supermarkt rennen.quote:Op zondag 16 september 2012 21:33 schreef Kimberliedje het volgende:
Pastaquote:Op zondag 16 september 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je geen pasta in huis? Of een snackbar in de buurt?
Ik ga geen andere suggesties doen hoorquote:Op zondag 16 september 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die leveren niet zoveel op denk ik...
Nou ja, het geld heb ik wel. Maar ik wil ook een mooie lens en zo.quote:Op zondag 16 september 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb je dan wel te besteden?
het geheim is van te voren van alles in te slaan. Ik heb eigenlijk altijd choco, chips, flubbersnoepjes, goedkope zelf invries ijsjes en koekjes/cakejes in huisquote:Op zondag 16 september 2012 21:33 schreef Kimberliedje het volgende:
Je zou verbaasd zijn wat kunst op kan leveren. Helaas gaan de prijzen helemaal omhoog wanneer de artiest niet meer leeftquote:Op zondag 16 september 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die leveren niet zoveel op denk ik...
In welk gat woon jij dat er geen MC in de buurt is?quote:Op zondag 16 september 2012 21:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet je er wel 1tje in de buurt hebben
Ik heb alleen maar crackers met pindakaas als noodrantsoen. En pastaquote:Op zondag 16 september 2012 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het geheim is van te voren van alles in te slaan. Ik heb eigenlijk altijd choco, chips, flubbersnoepjes, goedkope zelf invries ijsjes en koekjes/cakejes in huis
Dat hoeft ook niet. 7 oktober even afwachtenquote:Op zondag 16 september 2012 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga geen andere suggesties doen hoor
Alsof er een mac op elke straathoek zitquote:Op zondag 16 september 2012 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In welk gat woon jij dat er geen MC in de buurt is?
Ohh man, daar was ik vruuger verslaafd aan. Geen salade maar altijd om pindakaas vragen..quote:Op zondag 16 september 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar crackers met pindakaas als noodrantsoen. En pasta
Ja dan moet je eerst voor jezelf beslissen waar je foto's van wil maken en dan daarop je lens- en bodykeuze baseren.quote:Op zondag 16 september 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, het geld heb ik wel. Maar ik wil ook een mooie lens en zo.
Wat is er dan? De tentoonstelling?quote:Op zondag 16 september 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. 7 oktober even afwachten.
Ik weet wat kunst op kan leveren... Maar ik denk niet dat koe of tijger 800 euro waard zijnquote:Op zondag 16 september 2012 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zou verbaasd zijn wat kunst op kan leveren. Helaas gaan de prijzen helemaal omhoog wanneer de artiest niet meer leeft
Dan is het nog gezond ook! Je kan natuurlijk ook de auto pakken.quote:Op zondag 16 september 2012 21:35 schreef Kimberliedje het volgende:
McDonalds is drie uur fietsen..
En m'n fiets staat niet eens thuis
Alleen je praat soms wat onduidelijk, magoed, zal wel jouw ding zijn Benzinquote:Op zondag 16 september 2012 21:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ondanks mijn rare dingen soms ben je wel altijd geduldig en begripvol geweest ja.
Weet je wat het is met pindakaas? Het is zo lekker lang houdbaar. De rest ligt altijd in de kast weg te rottenquote:Op zondag 16 september 2012 21:36 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ohh man, daar was ik vruuger verslaafd aan. Geen salade maar altijd om pindakaas vragen..
Lol, die is al gesloopt voordat ik m uberhaupt gestart heb, slecht idee.quote:Op zondag 16 september 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan is het nog gezond ook! Je kan natuurlijk ook de auto pakken.
Jup.quote:
Maar wel pindakaas van Calvé. De rest is niet te vretenquote:Op zondag 16 september 2012 21:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je wat het is met pindakaas? Het is zo lekker lang houdbaar. De rest ligt altijd in de kast weg te rotten
hehe, ik als junk moet wel al die zooi in huis hebben, anders loop ik gewoon naar het tankstation en ben k duurder uitquote:Op zondag 16 september 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar crackers met pindakaas als noodrantsoen. En pasta
Uiteraard die van Calvéquote:Op zondag 16 september 2012 21:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar wel pindakaas van Calvé. De rest is niet te vreten
Ik heb hier niks in de directe omgeving zitten, alleen maar een snackbar en ben eigenlijk niet zo dol op patatquote:Op zondag 16 september 2012 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hehe, ik als junk moet wel al die zooi in huis hebben, anders loop ik gewoon naar het tankstation en ben k duurder uit
terwijl je daarmee dus weer geen fatsoenlijke satésaus kan brouwenquote:Op zondag 16 september 2012 21:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Die van Albert Heijn (eigen merk) wás altijd het lekkerst, maar is veranderd. Ook lekker is notenpasta, kan ook van pinda's. Dan merk je hoe kunstmatig pindakaas proeft.quote:Op zondag 16 september 2012 21:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat moet ook niet..quote:Op zondag 16 september 2012 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
terwijl je daarmee dus weer geen fatsoenlijke satésaus kan brouwen
Pindakaas met honing erin was stiekem best lekker in de pindasaus.quote:Op zondag 16 september 2012 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
terwijl je daarmee dus weer geen fatsoenlijke satésaus kan brouwen
ik woon direct naast een winkelcentrum, heb friettenten op 5 min loopafstand. McDonalds op 10 min. en een tankstation dat de hele nacht geopend is op ong. 15 min loopafstandquote:Op zondag 16 september 2012 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb hier niks in de directe omgeving zitten, alleen maar een snackbar en ben eigenlijk niet zo dol op patat
ik woon dan ook in een gatquote:Op zondag 16 september 2012 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik woon direct naast een winkelcentrum, heb friettenten op 5 min loopafstand. McDonalds op 10 min. en een tankstation dat de hele nacht geopend is op ong. 15 min loopafstand
Pindakaas heb ik dus echt alleen in huis om pindakaaskoekjes of satesaus van te brouwenquote:
Een wathuh?quote:Op zondag 16 september 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik een Duitse herder werktype ga maken.
Tot zo!quote:Op zondag 16 september 2012 21:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kaneelsnoepjes, caramel met choco snoepjes, en Engelse drop. Ow en nog een paar zuurtjes
Daarom kan ik nog wel een snoepje willen eten, tochquote:
hier ook hoor, alleen afgelopen twee zaterdagen toevallig feestjes onder me.. maar dat gaat niet elke week gebeurenquote:Op zondag 16 september 2012 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik woon dan ook in een gat
Maar wel lekker rustig hier!
Want dan ga je iedereen lynchen?quote:Op zondag 16 september 2012 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier ook hoor, alleen afgelopen twee zaterdagen toevallig feestjes onder me.. maar dat gaat niet elke week gebeuren
Een Duitse herder. Daar heb je twee lijnen in, show en werk. Die laatste ja mooiquote:
Dat magquote:
Welke filmquote:Op zondag 16 september 2012 21:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat mag
Moet je 'm wel komen halen hoor. Dan krijg je er nog wel meer ook
En als je hier dan toch bent, kunnen we gelijk een filmpje kijken enzo
Waar is hier?quote:Op zondag 16 september 2012 21:45 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dan moet je hier komen wonen, altijd gezellig
neuh, maar vorige week zaterdag was er een afterfuneral feestje bij de onder onder buren, en gisteren een housewarming bij de onderbuurman.. dus ik neem aan dat dat niet elke week gebeurdquote:Op zondag 16 september 2012 21:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Want dan ga je iedereen lynchen?
Boeit nietquote:
Hmmm... Daar moet ik over nadenken. Pan's labyrinth is wel cool.quote:Op zondag 16 september 2012 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boeit nietJij mag kiezen, is zo binnengehaald
Ik kijk zelf wel graag spannende en aparte films
Noord/Noord-Oostquote:Op zondag 16 september 2012 21:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Waar ergens woon je?
Zuid-Oost hierzo
Ai die vind ik nou net een beetje overratedquote:Op zondag 16 september 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Daar moet ik over nadenken. Pan's labyrinth is wel cool.
Zuidwestquote:Op zondag 16 september 2012 21:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Waar ergens woon je?
Zuid-Oost hierzo
Je klinkt al als een echte catladyquote:Op zondag 16 september 2012 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
sorry mensen maar ik ben er van tussen, de kat ligt op schoot en de craptop is bijna leeg, en ga dr niet van schoot gooien, want ik vind t wel gezellig. dus ajuus
quote:Op zondag 16 september 2012 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
sorry mensen maar ik ben er van tussen, de kat ligt op schoot en de craptop is bijna leeg, en ga dr niet van schoot gooien, want ik vind t wel gezellig. dus ajuus
Ik vind 'm wel tof. Bridge to Therabithia ookquote:Op zondag 16 september 2012 21:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ai die vind ik nou net een beetje overrated
Kan Del Toro films verder wel waarderen over het algemeen hoor
m.quote:Op zondag 16 september 2012 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Jaquote:Op zondag 16 september 2012 21:49 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Moet ik dan richting DB denken?
Ow die ken ikquote:Op zondag 16 september 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel tof. Bridge to Therabithia ook.
Ja, ik had gemengde gevoelens toen ik begon met kijken. Aandoenlijke film.quote:Op zondag 16 september 2012 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die ken ikDie vond ik verrassend goed eigenlijk
Ik studeer in Eindhoven, maar woon er niet, haha.quote:Op zondag 16 september 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha Den Bosch olleeee![]()
![]()
![]()
Eindhoven kom ik regelmatig trouwens, filmpje pakken bij Zien
Idd. Maar die film was gewoon goed uitgewerkt vond ik. Iets wat ik wel belangrijk vind bij films.quote:Op zondag 16 september 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik had gemengde gevoelens toen ik begon met kijken. Aandoenlijke film.
Bij Bavel ergens of is dat iets te dichtbij gedacht?quote:Op zondag 16 september 2012 21:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik studeer in Eindhoven, maar woon er niet, haha.
Bijna tegen de Belgische grens aan, maar wel vlakbij.
Veel plezierquote:Op zondag 16 september 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Batterij is leeg en de film begint.
Reservebelg dus?quote:Op zondag 16 september 2012 21:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik woon in een grensdorpquote:Op zondag 16 september 2012 21:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Have funquote:Op zondag 16 september 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Batterij is leeg en de film begint.
Dat zeker. Binnenkort maar weer een keer kijkenquote:Op zondag 16 september 2012 21:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd. Maar die film was gewoon goed uitgewerkt vond ik. Iets wat ik wel belangrijk vind bij films.
Hier?quote:Op zondag 16 september 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeker. Binnenkort maar weer een keer kijken.
Mwa beetje. Puttequote:Op zondag 16 september 2012 21:54 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
In de buurt van Zundert toevallig?
Lommel zegt me niksquote:Op zondag 16 september 2012 21:54 schreef Kimberliedje het volgende:
Een echte rasbrabander hoor!
Bavel zegt me zo even niks, maar ik ben met de auto in 15 minuutjes in Lommel
zeg nooit nooit.quote:Op zondag 16 september 2012 21:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat snap ik..
Zou dr van z'n lang zal ze leven niet gaan wonen iig
Ah kijk, wanneer zal ik de koffie aanzetten?quote:Op zondag 16 september 2012 21:56 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ahh dat ken ik wel.
Een paar x per jaar kom ik eens die kant op.
Waarschijnlijk in Januari ergens, feestje.quote:Op zondag 16 september 2012 21:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah kijk, wanneer zal ik de koffie aanzetten?
Aha, bij wie?quote:Op zondag 16 september 2012 21:57 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in Januari ergens, feestje.
Ow dan moet je wel iets verder rijden hoorquote:Op zondag 16 september 2012 21:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
In Zundert, bij een corsobuurtschap haha!
Ahh joh, komt goedquote:Op zondag 16 september 2012 21:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan moet je wel iets verder rijden hoor
Maar drie dagen? Mazzelaarquote:Op zondag 16 september 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
Nou even drie dagen doorkomen en dan is het godzijdank weer weekend.
Dat heb ik nog nooit gedaan...quote:Op zondag 16 september 2012 22:01 schreef Mystikvm het volgende:
Het enige wat ik ooit in Valkenswaard heb gedaan is spareribs eten
Ja maar wel dagen van 8/9 uur.quote:
Spareribs gegeten? Je mist wat.quote:Op zondag 16 september 2012 22:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan...
Ik ook niet, ik eet ze ook met mes en vorkquote:Op zondag 16 september 2012 22:03 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ben niet zo'n kluiver.. *kippenvel*
Waar ging je altijd heen dan?quote:Op zondag 16 september 2012 22:03 schreef dawg het volgende:
[..]
daar ging ik vroeger weleens stappen. toen ik nog jong was.
Ik heb deze week twee keer 11 uur op een dag les en de andere drie dagen doe ik 9-5.quote:Op zondag 16 september 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar wel dagen van 8/9 uur.
Dan heb ik liever 5 dagen les en dat ik tenminste nog zon zie als ik thuis kom.
Zelfs dat doe ik niet..quote:Op zondag 16 september 2012 22:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik eet ze ook met mes en vork
Net als kippenpoten
Ik voel met je mee.quote:Op zondag 16 september 2012 22:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb deze week twee keer 11 uur op een dag les en de andere drie dagen doe ik 9-5.
geen idee, gewoon dat rijtje kroegen naast elkaar pal in het centrum.quote:Op zondag 16 september 2012 22:03 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Waar ging je altijd heen dan?
Ik heb gewoon een hekel aan vieze vingersquote:Op zondag 16 september 2012 22:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zelfs dat doe ik niet..
Het idee dat je t zelf van t bot haalt..
Blugh!
Markt, the place to be.quote:Op zondag 16 september 2012 22:05 schreef dawg het volgende:
[..]
geen idee, gewoon dat rijtje kroegen naast elkaar pal in het centrum.
Deze man eet chips met stokjesquote:Op zondag 16 september 2012 22:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan vieze vingers
Awwww wat lief!quote:Op zondag 16 september 2012 22:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Kimberliedje is wel een mooi meisje in elk geval![]()
Is zijn naam er in gegraveerd?quote:Op zondag 16 september 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze man eet chips met stokjes
Benzin is een lieve jongen. Als ik een vrouw was, zou ik hem daten.quote:
Of in de blender en dan met een lepel eten.quote:Op zondag 16 september 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ja daar. misschien heb ik je daar zonder te weten weleens heupwiegend op de bar zien dansen, je weet het niet heh.quote:
Kweetniet, persoonlijk zou ik het erin branden.quote:Op zondag 16 september 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is zijn naam er in gegraveerd?
[..]
Direct uit de zak, sowieso.quote:Op zondag 16 september 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
KANEEL HET IS WEL FOK! HE STOP MET DROMEN EET JE PIZZAquote:
We willen natuurlijk niet dat iemand met jouw stokjes gaat eten.quote:Op zondag 16 september 2012 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kweetniet, persoonlijk zou ik het erin branden.
Vette polsen en zelfs onderarmen met die lelijke 300-grams zakken van Lay's tegenwoordigquote:
Zou kunnen, maar ook goed niet..quote:Op zondag 16 september 2012 22:09 schreef dawg het volgende:
[..]
ja daar. misschien heb ik je daar zonder te weten weleens heupwiegend op de bar zien dansen, je weet het niet heh.
Nja, het is gewoon een constateringquote:
Je zou een advertentie voor me moeten schrijvenquote:Op zondag 16 september 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Benzin is een lieve jongen. Als ik een vrouw was, zou ik hem daten.
Rokje zit ook op Fok!.quote:Op zondag 16 september 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
KANEEL HET IS WEL FOK! HE STOP MET DROMEN EET JE PIZZA
Zo rol ik. Ik wing ook voor Heloef en twi.quote:Op zondag 16 september 2012 22:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, het is gewoon een constatering
[..]
Je zou een advertentie voor me moeten schrijven
Daarom maak ik de zak open, plet de chips en giet t dan zo naar binnen.quote:Op zondag 16 september 2012 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vette polsen en zelfs onderarmen met die lelijk 300-grams zakken van Lay's tegenwoordig
Okee leuke vrouwen ze zijn er wel.quote:Op zondag 16 september 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje zit ook op Fok!.
Ergo, er zitten leuke vrouwen hier.
Je kan de chips ook door de blender halen zodat je het door een rietje op kunt zuigenquote:Op zondag 16 september 2012 22:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Daarom maak ik de zak open, plet de chips en giet t dan zo naar binnen.
Dat telt ook voor alle vrouwen buiten FOK!quote:Op zondag 16 september 2012 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee leuke vrouwen ze zijn er wel.
Maar of lesbisch
of bezet
of niet geïnteresseerd.
Snap je wat ik hier probeer te zeggen?
In mijn geval is dat alleen het laatste.quote:Op zondag 16 september 2012 22:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat telt ook voor alle vrouwen buiten FOK!
Ik snap je. Ik heb het je zelfs geleerd, mijn jonge Padawan.quote:Op zondag 16 september 2012 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee leuke vrouwen ze zijn er wel.
Maar of lesbisch
of bezet
of niet geïnteresseerd.
Snap je wat ik hier probeer te zeggen?
Maar jij hebt al een relatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Oja, wat denk ik nu??quote:
Je dm box is volquote:Op zondag 16 september 2012 22:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Lol, ik ben al weer een tijdje vrij gezellig
Te lam om aan te passen..
quote:Op zondag 16 september 2012 22:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar jij hebt al een relatie
Ik dacht dat wij gingen daten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamMiley
In dat geval; wanneer heb je een gaatje in je agenda?quote:Op zondag 16 september 2012 22:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Arachide is vreemd.quote:Op zondag 16 september 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, wat denk ik nu??
[..]
Je dm box is vol
Je krijgt binnen nu en 24 uur minstens 4 berichtjes van mannen.quote:Op zondag 16 september 2012 22:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Dan heb jij wel iets om dat gaatje mee te vullen?quote:Op zondag 16 september 2012 22:17 schreef benzin het volgende:
In dat geval; wanneer heb je een gaatje in je agenda?
Et tu, dawg.quote:
Ik sla deze ronde over mannen.quote:Op zondag 16 september 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Je krijgt binnen nu en 24 uur minstens 4 berichtjes van mannen.
Nu worden het er 40.quote:Op zondag 16 september 2012 22:19 schreef Kimberliedje het volgende:
Maar even m'n DM box geleegd, kom maar op met die telefoonnummers!
Waaat?quote:Op zondag 16 september 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sla deze ronde over mannen.
Ik negeer je niet hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 22:20 schreef arachide. het volgende:
Heloef, ben jij ook op de negeer-faye tour, of was die afwezigheid van reacties gewoon toeval.
dm jij de jouwe maar.quote:Op zondag 16 september 2012 22:19 schreef Kimberliedje het volgende:
Maar even m'n DM box geleegd, kom maar op met die telefoonnummers!
ZE SNAKT NAAR MANNELIJK CONTACT WAT DOE JE?!?!?!?quote:Op zondag 16 september 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sla deze ronde over mannen.
Ik pak de Roosvicee er weer bij.quote:Op zondag 16 september 2012 22:21 schreef arachide. het volgende:
Relaties kunnen echt uitermate kut zijn. Achtbaan alles.
Maar ook heel fijn, lief knuffelen, samen leuke dingen doen, elkaar op kunnen vangenquote:Op zondag 16 september 2012 22:21 schreef arachide. het volgende:
zoals ik zei, doe er wat aan. gaat niet vanzelf heh.quote:Op zondag 16 september 2012 22:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hartstikke bang voor meisjesGrote digitale mond, klein hartje
Ehm, dat weet ik niet heb je me berichtjes gestuurd ofzo? Want mocht die genegeerd hebben was het niet opzettelijk.quote:
Het is alweer goed.quote:
Ahhh.quote:Op zondag 16 september 2012 22:21 schreef arachide. het volgende:
JONGE, DAT HEB IK TOCH AL UITGELEGD?quote:Op zondag 16 september 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
ZE SNAKT NAAR MANNELIJK CONTACT WAT DOE JE?!?!?!?
quote:
Weet daar inmiddels ook wat van jaquote:Op zondag 16 september 2012 22:21 schreef arachide. het volgende:
Whatsapp en dm.quote:Op zondag 16 september 2012 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm, dat weet ik niet heb je me berichtjes gestuurd ofzo? Want mocht die genegeerd hebben was het niet opzettelijk.
Les 1: ze poepen ook.quote:Op zondag 16 september 2012 22:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hartstikke bang voor meisjesGrote digitale mond, klein hartje
Ik heb nog geen cursus tegen vrouwenangst gevonden.quote:Op zondag 16 september 2012 22:23 schreef dawg het volgende:
[..]
zoals ik zei, doe er wat aan. gaat niet vanzelf heh.
Whatsapp heb ik niks gemerkt, DM krijg ik continu de mededeling dat ie kapot is.quote:
Buk maar, die trap onder je hol krijg je gratis en voor niks.quote:Op zondag 16 september 2012 22:24 schreef benzin het volgende:
Ik heb nog geen cursus tegen vrouwenangst gevonden.
Ga maar eens met mij me opstap dan, dan ben je daar zo overheen!quote:Op zondag 16 september 2012 22:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij hebt/had een relatie?quote:Op zondag 16 september 2012 22:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet daar inmiddels ook wat van jaSterkte
Ik had hem eens aangespoord om met een meisje op te stap te gaan. Dat werkte ook niet.quote:Op zondag 16 september 2012 22:25 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ga maar eens met mij me opstap dan, dan ben je daar zo overheen!
Dat had ik je toch verteld?quote:
Ik vond het al zo vreemd.quote:Op zondag 16 september 2012 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Whatsapp heb ik niks gemerkt, DM krijg ik continu de mededeling dat ie kapot is.
Dus dat zal het wel zijn.
Hmmz.. Ik ga graag met manvrienden opstap, veul leuker!quote:Op zondag 16 september 2012 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had hem eens aangespoord om met een meisje op te stap te gaan. Dat werkte ook niet.
ga es naar buiten dan, en praat eens met ze.quote:Op zondag 16 september 2012 22:24 schreef benzin het volgende:
[..]
SORRY HOORquote:Op zondag 16 september 2012 22:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet toch niet of het hebt of had is?
Inmiddels had jaquote:
Heel anders dan hoe het bij mij is gegaan, dus, maar dat heeft helaas niet langer geduurd.quote:Op zondag 16 september 2012 22:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Inmiddels had jaHet heeft ook niet heel lang geduurd. Het was gewoon te ingewikkeld voor me om de problemen van twee mensen op te moeten lossen.
Het probleem is dat ik met werk en studie bijna nooit in aanraking kom met vrouwen. En daarbuiten weet ik gewoon niet hoe ik ze aan moet spreken. Wat moet ik zeggen?quote:Op zondag 16 september 2012 22:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ga es naar buiten dan, en praat eens met ze.
Niet dit weer.quote:Op zondag 16 september 2012 22:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ga es naar buiten dan, en praat eens met ze.
Gezellig wel, daar.quote:Op zondag 16 september 2012 22:27 schreef arachide. het volgende:
Ik ben vandaag boos geworden op een 3jarige. I'm going to hell for this.
Ik weet het niet hoor, het is volgens mij best hardnekkig. Denk je dat je dat aan kan?quote:Op zondag 16 september 2012 22:25 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ga maar eens met mij me opstap dan, dan ben je daar zo overheen!
Wat heb ik fout gedaan?quote:Op zondag 16 september 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezellig wel, daar.
Feesten met Heloef en mij.
Hoppa de kroeg in duiken, maak ze een complimentje, of goeiedag, of stel jezelf gewoon voor!quote:Op zondag 16 september 2012 22:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik met werk en studie bijna nooit in aanraking kom met vrouwen. En daarbuiten weet ik gewoon niet hoe ik ze aan moet spreken. Wat moet ik zeggen?
Jazeker, ik dwing je gewoon.quote:Op zondag 16 september 2012 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, het is volgens mij best hardnekkig. Denk je dat je dat aan kan?
quote:Op zondag 16 september 2012 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, het is volgens mij best hardnekkig. Denk je dat je dat aan kan?
quote:
Is dat niet raar?quote:Op zondag 16 september 2012 22:31 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hoppa de kroeg in duiken, maak ze een complimentje, of goeiedag, of stel jezelf gewoon voor!
Kan overdonderend aankomen, maar ik kan dat iig wel op prijs stellen.
Ik weet niet of je me bij kan houden als ik bang wegrenquote:Op zondag 16 september 2012 22:32 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Jazeker, ik dwing je gewoon.
"hoi". en als er over een maand nog geen noemenswaardige verbetering optreedt, zoek hulp. serieus en is niet lullig bedoeld.quote:Op zondag 16 september 2012 22:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik met werk en studie bijna nooit in aanraking kom met vrouwen. En daarbuiten weet ik gewoon niet hoe ik ze aan moet spreken. Wat moet ik zeggen?
jaja.quote:Op zondag 16 september 2012 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet dit weer.
"ga es naar buiten dan, en praat eens met ze."
"nee dat gaat niet"
"ja dat gaat wel"
"nee dat gaat niet"
enzovoort, enzovoort...
Bots tegen ze aan en zeg dat het je spijt en of je het goed kan maken. Verzin ik gewoon even nu.quote:Op zondag 16 september 2012 22:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Is dat niet raar?Ik vind het altijd ongemakkelijk om een gesprek te starten op zo'n manier.
Tuurlijk is dat raar, maar je moet het gewoon doen, na een minuutje of wat gaat t gesprek al veel makkelijker als je gewoon wat vragen stelt en interesse toont.quote:Op zondag 16 september 2012 22:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Is dat niet raar?Ik vind het altijd ongemakkelijk om een gesprek te starten op zo'n manier.
[..]
Ik weet niet of je me bij kan houden als ik bang wegren
Wat dacht je van deze?quote:Op zondag 16 september 2012 22:34 schreef benzin het volgende:
Dat gaat echt geweldig goed werken.. NOTquote:Op zondag 16 september 2012 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze?
Hoi, ik kan van alles gaan verzinnen om een leuk gesprek aan te gaan knopen. Maar om eerlijk te zijn, lijk je mij vooral heerlijk om te neuken. Wat dacht je ervan, ga je mee naar mijn huis en dan zien we daar wel verder.
Dat lukte bij de NPO ook.quote:Op zondag 16 september 2012 22:37 schreef arachide. het volgende:
Zou het lukken om een project op te zetten onder het mom van: tolerantie verbeteren. En dan komt het erop neer dat je geld krijgt als je vrienden bent met een buitenlander.
het een beetje speels en plagerig brengen maar ik ben voor!quote:Op zondag 16 september 2012 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze?
Hoi, ik kan van alles gaan verzinnen om een leuk gesprek aan te gaan knopen. Maar om eerlijk te zijn, lijk je mij vooral heerlijk om te neuken. Wat dacht je ervan, ga je mee naar mijn huis en dan zien we daar wel verder.
Ik probeer 'm alleen maar een alternatief te bieden omdat hij een praatje over het weer maar raar vindt.quote:Op zondag 16 september 2012 22:38 schreef Kimberliedje het volgende:
Dat gaat echt geweldig goed werken.. NOT
Ga ik geld verdienen aan jou. Goed plan wel.quote:
Ik zoek dan gewoon een neger als vriend. Eet dat.quote:Op zondag 16 september 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga ik geld verdienen aan jou. Goed plan wel.
Krijg je dan extra geld voor mij?
Dibs op heloef.quote:Op zondag 16 september 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga ik geld verdienen aan jou. Goed plan wel.
Krijg je dan extra geld voor mij?
vrouwen.quote:Op zondag 16 september 2012 22:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nee. Ik hou namelijk niet van mensen die mij Kim noemen
Bitch please alsof ik dan nog vrienden met je zou zijn.quote:
Maar ik ben Indo. Dat telt ook.quote:Op zondag 16 september 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zoek dan gewoon een neger als vriend. Eet dat.
Kut.quote:
Da's geen vrouw maar een zeikwijf.quote:
Jij vraagt om een trap in je ballen?quote:Op zondag 16 september 2012 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's geen vrouw maar een zeikwijf.
Neuh.quote:
als ze hakken draagt zie ik het graag door de vingers.quote:Op zondag 16 september 2012 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's geen vrouw maar een zeikwijf.
Krijg ik per nationaliteit geld?quote:Op zondag 16 september 2012 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik ben Indo. Dat telt ook.
En Frans en Duits en Joods!
Ook zo'n typisch zeikwijvenkwaaltje; totaal iets anders lezen dan er staat.quote:Op zondag 16 september 2012 22:42 schreef Kimberliedje het volgende:
Jij vraagt om een trap in je ballen?
Bij de ene: Hell noquote:
Weet ik, Indonesisch, Frans en Duits echter wel.quote:
Marty is wel goed opgedroogd. Die ander.. tja.quote:Op zondag 16 september 2012 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij de ene: Hell no
Bij die andere: Echt wel
Het is toch zo ook al warm zat?quote:Op zondag 16 september 2012 22:48 schreef Kimberliedje het volgende:
Gaap. Tijd voor een douche en een warm bed denk ik zo..
Is het weer Naat-afzeiktijd?quote:Op zondag 16 september 2012 22:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Marty is wel goed opgedroogd. Die ander.. tja.
pics or it didn't happen.quote:Op zondag 16 september 2012 22:48 schreef Kimberliedje het volgende:
Gaap. Tijd voor een douche en een warm bed denk ik zo..
Het blijft een geruststellende gedachte.quote:Op zondag 16 september 2012 22:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Marty is wel goed opgedroogd. Die ander.. tja.
Wamteceptionquote:Op zondag 16 september 2012 22:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb het altijd warm. Zelfs als ik het koud heb.
ik ken alleen heetquote:Op zondag 16 september 2012 22:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb het altijd warm. Zelfs als ik het koud heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |