Kost datquote:Op zondag 16 september 2012 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
D7000 is best een leuk ding.
Haiquote:Op zondag 16 september 2012 21:23 schreef Kimberliedje het volgende:
Hoi allemaal! Nieuweling meld zich
Ik dacht ik fix 'm even, inclusief de "é" in de OP.quote:Op zondag 16 september 2012 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wou wat zeggen over de tt, maar het nummer staat er tenminste weer in, dat telt toch wel voor wat, niet?
Oh en jij dacht, Samzz heeft dat geld wel?quote:
Ja.quote:Op zondag 16 september 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh en jij dacht, Samzz heeft dat geld wel?
Verkoop een paar schilderijenquote:Op zondag 16 september 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh en jij dacht, Samzz heeft dat geld wel?
Heb je geen pasta in huis? Of een snackbar in de buurt?quote:Op zondag 16 september 2012 21:33 schreef Kimberliedje het volgende:
Bohhh, vreetkick. Valt alleen weinig te vreten.
Dat wordt bestellen of naar de supermarkt rennen.quote:Op zondag 16 september 2012 21:33 schreef Kimberliedje het volgende:
Pastaquote:Op zondag 16 september 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je geen pasta in huis? Of een snackbar in de buurt?
Ik ga geen andere suggesties doen hoorquote:Op zondag 16 september 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die leveren niet zoveel op denk ik...
Nou ja, het geld heb ik wel. Maar ik wil ook een mooie lens en zo.quote:Op zondag 16 september 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb je dan wel te besteden?
het geheim is van te voren van alles in te slaan. Ik heb eigenlijk altijd choco, chips, flubbersnoepjes, goedkope zelf invries ijsjes en koekjes/cakejes in huisquote:Op zondag 16 september 2012 21:33 schreef Kimberliedje het volgende:
Je zou verbaasd zijn wat kunst op kan leveren. Helaas gaan de prijzen helemaal omhoog wanneer de artiest niet meer leeftquote:Op zondag 16 september 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die leveren niet zoveel op denk ik...
In welk gat woon jij dat er geen MC in de buurt is?quote:Op zondag 16 september 2012 21:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet je er wel 1tje in de buurt hebben
Ik heb alleen maar crackers met pindakaas als noodrantsoen. En pastaquote:Op zondag 16 september 2012 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het geheim is van te voren van alles in te slaan. Ik heb eigenlijk altijd choco, chips, flubbersnoepjes, goedkope zelf invries ijsjes en koekjes/cakejes in huis
Dat hoeft ook niet. 7 oktober even afwachtenquote:Op zondag 16 september 2012 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga geen andere suggesties doen hoor
Alsof er een mac op elke straathoek zitquote:Op zondag 16 september 2012 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In welk gat woon jij dat er geen MC in de buurt is?
Ohh man, daar was ik vruuger verslaafd aan. Geen salade maar altijd om pindakaas vragen..quote:Op zondag 16 september 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar crackers met pindakaas als noodrantsoen. En pasta
Ja dan moet je eerst voor jezelf beslissen waar je foto's van wil maken en dan daarop je lens- en bodykeuze baseren.quote:Op zondag 16 september 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, het geld heb ik wel. Maar ik wil ook een mooie lens en zo.
Wat is er dan? De tentoonstelling?quote:Op zondag 16 september 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. 7 oktober even afwachten.
Ik weet wat kunst op kan leveren... Maar ik denk niet dat koe of tijger 800 euro waard zijnquote:Op zondag 16 september 2012 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zou verbaasd zijn wat kunst op kan leveren. Helaas gaan de prijzen helemaal omhoog wanneer de artiest niet meer leeft
Dan is het nog gezond ook! Je kan natuurlijk ook de auto pakken.quote:Op zondag 16 september 2012 21:35 schreef Kimberliedje het volgende:
McDonalds is drie uur fietsen..
En m'n fiets staat niet eens thuis
Alleen je praat soms wat onduidelijk, magoed, zal wel jouw ding zijn Benzinquote:Op zondag 16 september 2012 21:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ondanks mijn rare dingen soms ben je wel altijd geduldig en begripvol geweest ja.
Weet je wat het is met pindakaas? Het is zo lekker lang houdbaar. De rest ligt altijd in de kast weg te rottenquote:Op zondag 16 september 2012 21:36 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ohh man, daar was ik vruuger verslaafd aan. Geen salade maar altijd om pindakaas vragen..
Lol, die is al gesloopt voordat ik m uberhaupt gestart heb, slecht idee.quote:Op zondag 16 september 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan is het nog gezond ook! Je kan natuurlijk ook de auto pakken.
Jup.quote:
Maar wel pindakaas van Calvé. De rest is niet te vretenquote:Op zondag 16 september 2012 21:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je wat het is met pindakaas? Het is zo lekker lang houdbaar. De rest ligt altijd in de kast weg te rotten
hehe, ik als junk moet wel al die zooi in huis hebben, anders loop ik gewoon naar het tankstation en ben k duurder uitquote:Op zondag 16 september 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar crackers met pindakaas als noodrantsoen. En pasta
Uiteraard die van Calvéquote:Op zondag 16 september 2012 21:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Maar wel pindakaas van Calvé. De rest is niet te vreten
Ik heb hier niks in de directe omgeving zitten, alleen maar een snackbar en ben eigenlijk niet zo dol op patatquote:Op zondag 16 september 2012 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hehe, ik als junk moet wel al die zooi in huis hebben, anders loop ik gewoon naar het tankstation en ben k duurder uit
terwijl je daarmee dus weer geen fatsoenlijke satésaus kan brouwenquote:Op zondag 16 september 2012 21:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Die van Albert Heijn (eigen merk) wás altijd het lekkerst, maar is veranderd. Ook lekker is notenpasta, kan ook van pinda's. Dan merk je hoe kunstmatig pindakaas proeft.quote:Op zondag 16 september 2012 21:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat moet ook niet..quote:Op zondag 16 september 2012 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
terwijl je daarmee dus weer geen fatsoenlijke satésaus kan brouwen
Pindakaas met honing erin was stiekem best lekker in de pindasaus.quote:Op zondag 16 september 2012 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
terwijl je daarmee dus weer geen fatsoenlijke satésaus kan brouwen
ik woon direct naast een winkelcentrum, heb friettenten op 5 min loopafstand. McDonalds op 10 min. en een tankstation dat de hele nacht geopend is op ong. 15 min loopafstandquote:Op zondag 16 september 2012 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb hier niks in de directe omgeving zitten, alleen maar een snackbar en ben eigenlijk niet zo dol op patat
ik woon dan ook in een gatquote:Op zondag 16 september 2012 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik woon direct naast een winkelcentrum, heb friettenten op 5 min loopafstand. McDonalds op 10 min. en een tankstation dat de hele nacht geopend is op ong. 15 min loopafstand
Pindakaas heb ik dus echt alleen in huis om pindakaaskoekjes of satesaus van te brouwenquote:
Een wathuh?quote:Op zondag 16 september 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik een Duitse herder werktype ga maken.
Tot zo!quote:Op zondag 16 september 2012 21:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kaneelsnoepjes, caramel met choco snoepjes, en Engelse drop. Ow en nog een paar zuurtjes
Daarom kan ik nog wel een snoepje willen eten, tochquote:
hier ook hoor, alleen afgelopen twee zaterdagen toevallig feestjes onder me.. maar dat gaat niet elke week gebeurenquote:Op zondag 16 september 2012 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik woon dan ook in een gat
Maar wel lekker rustig hier!
Want dan ga je iedereen lynchen?quote:Op zondag 16 september 2012 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier ook hoor, alleen afgelopen twee zaterdagen toevallig feestjes onder me.. maar dat gaat niet elke week gebeuren
Een Duitse herder. Daar heb je twee lijnen in, show en werk. Die laatste ja mooiquote:
Dat magquote:
Welke filmquote:Op zondag 16 september 2012 21:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat mag
Moet je 'm wel komen halen hoor. Dan krijg je er nog wel meer ook
En als je hier dan toch bent, kunnen we gelijk een filmpje kijken enzo
Waar is hier?quote:Op zondag 16 september 2012 21:45 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dan moet je hier komen wonen, altijd gezellig
neuh, maar vorige week zaterdag was er een afterfuneral feestje bij de onder onder buren, en gisteren een housewarming bij de onderbuurman.. dus ik neem aan dat dat niet elke week gebeurdquote:Op zondag 16 september 2012 21:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Want dan ga je iedereen lynchen?
Boeit nietquote:
Hmmm... Daar moet ik over nadenken. Pan's labyrinth is wel cool.quote:Op zondag 16 september 2012 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boeit nietJij mag kiezen, is zo binnengehaald
Ik kijk zelf wel graag spannende en aparte films
Noord/Noord-Oostquote:Op zondag 16 september 2012 21:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Waar ergens woon je?
Zuid-Oost hierzo
Ai die vind ik nou net een beetje overratedquote:Op zondag 16 september 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Daar moet ik over nadenken. Pan's labyrinth is wel cool.
Zuidwestquote:Op zondag 16 september 2012 21:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Waar ergens woon je?
Zuid-Oost hierzo
Je klinkt al als een echte catladyquote:Op zondag 16 september 2012 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
sorry mensen maar ik ben er van tussen, de kat ligt op schoot en de craptop is bijna leeg, en ga dr niet van schoot gooien, want ik vind t wel gezellig. dus ajuus
quote:Op zondag 16 september 2012 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
sorry mensen maar ik ben er van tussen, de kat ligt op schoot en de craptop is bijna leeg, en ga dr niet van schoot gooien, want ik vind t wel gezellig. dus ajuus
Ik vind 'm wel tof. Bridge to Therabithia ookquote:Op zondag 16 september 2012 21:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ai die vind ik nou net een beetje overrated
Kan Del Toro films verder wel waarderen over het algemeen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |